|
www.elektronik.si Forum o elektrotehniki in računalništvu
|
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
Ivan2 Član
Pridružen-a: Ned 06 Jan 2013 21:40 Prispevkov: 89 Aktiv.: 0.64 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: Sre Avg 27, 2014 3:04 pm Naslov sporočila: BIG BANG Se zgodi - prenosni računalnik |
|
|
Konec junija se mi je pokvaril 2 leti in pol star prenosni računalnik HP4730S z Windows 7 (pojavil se je moder ekrat, nato nepravilen izhod iz windowsov). V varnem načinu windows brez povezave mi je uspelo rešiti datoteke, ob ponovnem vklopu povezava na brezžični internet ni več delovala, kasneje se tudi windowsi v varnem načinu niso več naložili,...). Ker sem imel plačano BIG BANG popolno zaščito "Se zgodi" za 3 leta, sem računalnik
24.6.2014 odnesel v trgovino BIG BANG (pojasnijo, da naj kaj pokličem, a ne prej kot čez 3 tedne).
8.7.2014 me pokličejo, da je računalnik popravljen (delna obnovitev windowsov). Na servisu mi pojasnijo, da je računalnik celovito stestiran in deluje. Ves vesel ga odnesem. A doma že takoj na začetku ugotovim, da brezžični internet ne deluje.
10.7.2014 odnesem zadevo nazaj.
21.7.2014 po telefonu izvem, da so Windowse v celoti ponovno inštalirali in da zadeva deluje. Še vedno vesel gram po računalnik. Po dveh dneh me šokira, ker se moder ekran spet začne pojavljati. Po dveh ponovnih vklopih se windowsi (v varnem načinu) ne naložijo več.
25.7.2014 nesem računalnik ponovno nazaj v trgovino. Obljubijo mi obvestilo po e-pošti.
12.8.2014, ker ni bilo odziva, pokličem v trgovino. Povejo, da jim zavarovalnica še ni odgovorila in priznajo, da se z računalnikom v tem času ni zgodilo nič. Obljubijo, da bodo posredovali pri zavarovalnici. V naslednjih dneh pokličem še nekajkrat po telefonu (zanimivo, na direktno številko več ni bilo mogoče priklicati nikogar / ali zvoni v prazno, ali pa telefon zaseden! Zvezo sem lahko vzpostavil le še preko telefonistke, ki me je prevezovala v BIG BANG Poprodajno službo. Takrat je bila zveza začuda vedno takoj vzposatvljena.
15.8.2014 končno dobijo odobreno od zavarovalnice in obljubijo, da gre računalnik sedaj na servis in bo verjetno 19.8. že popravljen.
19.8.2014 kličem na BIG BANG. Računalnik je še vedno pri njih in ne na servisu. Vse skupaj me pošteno razjezi! Povem, da je 45 dni (kar je standard pri garanciji) že davno minilo in da če ga ne morejo v nekem doglednem roku popraviti, naj mi prosim dajo nov računalnik. Pojasnijo, da ta rok pri "Se zgodi" zavarovanju ne velja. Vprašam jih kateri rok torej velja. Povejo, da ni roka. Odgovorim, da torej lahko popravilo traja neomejeno dolgo. Povejo, da roka ni, da pa poskušajo, da se zadeva čim mogoče popravi. Obljubijo, da takoj pošljejo na servis, kjer bo najkasneje čez 3 dni.
22.8.2014 (čez 3 dni) na servisu mi pojasnijo, da mojega računalnika niso dobili.
26.8.2014 ponovno kličem na servis. Povejo mi, da so računalnik dobili in da je že popravljen. Zamenjali so hladilni sistem in da bo trajalo vsaj še kakšen teden, da jim zavarovalnica potrdi stroške, nato pa se bodo šele lahko dogovorili z mano glede prevzema. Izrazim dvom glede hladilnega sistema, saj se računalnik res nikoli ni pregreval. Prosim, če lahko računalnik pustijo delovati vsj kakšen dan, da se dejansko vidi, ali deluje...
Bomo videli, kakšen bo razplet (upam pa, da je zadeva sedaj res popravljena). Najbrž pa mi ni treba preveč pojasnjevati, kakšno motnja je, če več kot 2 meseca nimaš računalnika (!!!).
Žal mi ostaja le misel, da se na koncu vse uredi...
Zakaj to pišem?
1) Ker se pri tistih, ki kupujete računalnike v BIG BANG pojavi vprašanje zavarovanja "BIG BANG popolna zaščita SE ZGODI". Zgoraj je torej moja po več kot 2 mesecih še ne dokončana izkušnja glede tega. Če imate res zelo veliko časa (kot ga prisiljen v to moram sedaj imeti jaz in vas npr. ne moti, da morate pogosto klicati v trgovino (seveda ne direktno, ker se ne oglasijo - glej zgoraj) ali na servis ter jim dostavljati računalnik in hkrati računalnika nujno ne potrebujete, je to mogoče čisto modra odločitev.
2) Ker mi zmanjkuje idej, kako naprej (resno me skrbi, da napake na računalniku z menjavo hladilnega sistema - nikoli se namreč ni niti malo pregreval - niso zares odpravili in bo - ko ga enkrat sploh spet dobim nazaj - čez kakšen dan uporabe (kot dvakrat po servisiranju do sedaj) ponovno odpovedal. To pa pomeni, da bom (glede na hitrost dela BIG BANG popolne zaščite "Se zgodi" praktično še naprej brez računalnika..., pa še plačal sem 50 EUR za to!
3) Ker ima mogoče kdo kakšno izkušnjo z omenjeno napako ali urejanjem vprašanj, povezanih s "BIG BANG popolno zaščito Se zgodi", ki bi mi bila lahko v pomoč.
Lep pozdrav ! Ivan _________________ Na koncu se vse uredi (če se ne, pomeni, da še ni konec). |
|
Nazaj na vrh |
|
|
mucek Član
Pridružen-a: Tor 01 Avg 2006 10:47 Prispevkov: 5342 Aktiv.: 24.68 Kraj: Domzale
|
Objavljeno: Sre Avg 27, 2014 3:21 pm Naslov sporočila: |
|
|
Žal ne ... Sem slišal podobne zgodbe in epilog je bil, da če zadeva crkne "napol", da jo je treba fentati do konca (nepopravljivosti) in raje vzeti tisti dve tretjini ali koliko že % vrednosti in nabaviti nov računalnik ...
LP, g _________________ ...lahko pa se tudi motim ... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
dkone Član
Pridružen-a: Sre 07 Mar 2007 18:53 Prispevkov: 2105 Aktiv.: 10.06 Kraj: Krško
|
Objavljeno: Sre Avg 27, 2014 3:27 pm Naslov sporočila: |
|
|
HP prenosniki srednjega cenovnega ranga se radi pregrevajo in crkujejo, ali pa delajo naspol. Do sedaj sem moral vsaj 4 HP prenosnike razdreti, zamenjati ali ponovno namaziti(termalna pasta) hladilni sistem. _________________ Denis |
|
Nazaj na vrh |
|
|
S57KSL Član
Pridružen-a: Tor 17 Apr 2012 14:52 Prispevkov: 227 Aktiv.: 1.55 Kraj: Slov. Konjice
|
Objavljeno: Sre Avg 27, 2014 3:49 pm Naslov sporočila: |
|
|
Forumi so že leta polni takšnih zgodb o tej in podobnih trgovinah. Se splača pred nakupom malce prebrati. Na žalost je najboljša racunalniška trgovina pri nas Hofer. Tehnika je za njeno ceno dobra in pri okvari ne komplicirajo. Za vse ostalo je pa bolje pokukati čez mejo. Pri tovrstnih težavah mi je že dvakrat pomagala Zveza potrošnikov Slovenije, imamo pa tudi TIRS. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Drago_G Član
Pridružen-a: Ned 12 Dec 2010 15:12 Prispevkov: 288 Aktiv.: 1.76 Kraj: Primorska
|
Objavljeno: Sre Avg 27, 2014 4:15 pm Naslov sporočila: |
|
|
Žal so tudi pri meni slabe izkušnje glede uveljavljanja garancij na računalnike (sicer z drugo trgovino). Žal je dejstvo, da ti ob nakupu vsi obljubljajo hitro popravilo in nič skrbi ob nakupu določene garancije, ko pa pride do okvare, se na vse pozabi. Tako da moraš sam urgirati, klicariti, se prepirati,itd. da kaj dosežeš. Torej isto kot brez drage dodatne garancije. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
VolkD Član
Pridružen-a: Pet 24 Sep 2004 21:58 Prispevkov: 14228 Aktiv.: 63.65 Kraj: Divača (Kačiče)
|
Objavljeno: Sre Avg 27, 2014 5:21 pm Naslov sporočila: |
|
|
Tole gre pa naravnost na pranger !
Mogoče bo pa pomagalo, če jih vsi družno po ene 3x na dan kličemo ? _________________ Dokler bodo ljudje mislili, da živali ne čutijo, bodo živali čutile, da ljudje ne mislijo. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
. Član
Pridružen-a: Čet 06 Maj 2010 20:12 Prispevkov: 1035 Aktiv.: 6.07
|
Objavljeno: Sre Avg 27, 2014 5:30 pm Naslov sporočila: |
|
|
Če poveste številko kam klicat in kaj naredit, z veseljem pomagam |
|
Nazaj na vrh |
|
|
BojanR Član
Pridružen-a: Tor 08 Apr 2008 9:52 Prispevkov: 684 Aktiv.: 3.49 Kraj: Vnanje Gorice
|
Objavljeno: Sre Avg 27, 2014 5:36 pm Naslov sporočila: |
|
|
Moja izkušnja z BB trgovino in "se zgodi" je prav obratna. Računalnik (lap top) ga je po nekaj letih začel "biksat". Ni več dosledno reagiral na vklop/izklop tipko ipd.
Po negativnem čekiranju na virus pogledam v papirje o kompjuterju in ugotovim, da je star skoraj 5 let, a glej ga zlomka, zraven je tudi "se zgodi" na 5 let (na kar sem seveda medtem že pozabil). Zadevo odnesem v trgovino, po slabem tednu dobim komp nazaj, zamenjali so matično ploščo in zunanji napajalnik (ki mi je padel na tla in je bil počen ter zalepljen z izolir trakom). Vse seveda brezplačno. Vrhunsko.
Slaba stvar zgodbe je le, da zdaj tole pišem na več kot 6 let star računalnik... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
VolkD Član
Pridružen-a: Pet 24 Sep 2004 21:58 Prispevkov: 14228 Aktiv.: 63.65 Kraj: Divača (Kačiče)
|
Objavljeno: Sre Avg 27, 2014 5:39 pm Naslov sporočila: |
|
|
BojanR, tvoj primer je vsekakor pohvalen, saj so naredili svojo dolžnost in nič več. V ničemer pa ne opravičuje ravnanja, ki je zgoraj opisano. _________________ Dokler bodo ljudje mislili, da živali ne čutijo, bodo živali čutile, da ljudje ne mislijo. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
s55o Član
Pridružen-a: Tor 17 Okt 2006 0:29 Prispevkov: 240 Aktiv.: 1.12 Kraj: Ljubljana
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
krko Član
Pridružen-a: Sob 15 Sep 2012 22:19 Prispevkov: 451 Aktiv.: 3.18 Kraj: Cerknica
|
Objavljeno: Sre Avg 27, 2014 11:39 pm Naslov sporočila: |
|
|
No pa še moj del zgodbe.
Za darilo za birmo sem dobil prenosni računalnik HP Pavilion dv 6 in ker je bil garancijski rok samo eno leto, smo zraven vzeli tudi SE ZGODI za 3 leta. Malo pred iztekom te dobe mi na računalniku ni več deloval CD rom, zato sem ga odnesel v trgovino BIG BANG, kjer so mi rekli da 3 tedne zagotovo rabijo da to uredijo. OK.
Kličem po dobrih dveh tednih in računalnik je bil že popravljen. OK. Ga odnesem domov in se poizkušam povezati na brezžični internet, a ne gre. Poizkušam vse mogoče, a računalnik se še vedno ne poveže na intternet. Kličem v trgovino, pa pravijo da naj ga naslednji dan prinesem nazaj. Japajade.
Kličem prijatelja računalničarja, ki se na te stvari malo bolj spozna in mi reče na na drugem računalniku najdem gonilnike za mrežno kartico in naj jih naložim. To sem storil in računalnik je normalno deloval naprej.
To je moja zgodba glede tega.
Pa želim čimboljši razplet. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
botsub Član
Pridružen-a: Tor 14 Avg 2012 21:50 Prispevkov: 244 Aktiv.: 1.71 Kraj: Sežana
|
Objavljeno: Sre Avg 27, 2014 11:42 pm Naslov sporočila: |
|
|
A še kdo razen mene meni, da so trgovci dobri po srcu? _________________ -------------------------------------------------------------
Proti neumnosti se je potrebno boriti z vsemi sredstvi! - S52BOT |
|
Nazaj na vrh |
|
|
jani18 Član
Pridružen-a: Sob 18 Sep 2010 10:22 Prispevkov: 133 Aktiv.: 0.80 Kraj: Ojstri Vrh
|
Objavljeno: Čet Avg 28, 2014 7:04 am Naslov sporočila: |
|
|
Jaz sem kar nekaj let nazaj kupil prenosni računalnik HP v BIG Bangu.
Takrat se je garancija SE ZGODI ravno zečela stala pa je 25 EUR za 3 leta.
Po preteku skoraj 3h let (1 mesec manj), se računalnik ni hotel več prižgati.
Najprej sem ga odprl sam (pozabil na garancijo), mu očistil hladilni sistem,
drugega nisem mogel narediti (misleč, da se je pregrel procesor in odpovedal,
ker je bil hladilni sistem poln prahu). Nato sem začel brskati po papirjih in
odkril to garancijo, ki velja še ravno zadnji mesec. Odnesel sem ga na BIG BANG,
kjer so ga sprejeli, in v roku 14 dni je bil popravljen z garancijo.
Odpovedala pa je matična plošča, ki je imela serijsko napako, do takrat so jo
pri HPju že odpravili in računalnik še vedno deluje |
|
Nazaj na vrh |
|
|
satelitko Član
Pridružen-a: Pon 19 Apr 2004 13:27 Prispevkov: 1753 Aktiv.: 7.84 Kraj: Radovljica
|
Objavljeno: Pet Avg 29, 2014 7:32 am Naslov sporočila: |
|
|
jani18 je napisal/a: |
Jaz sem kar nekaj let nazaj kupil prenosni računalnik HP v BIG Bangu.
Takrat se je garancija SE ZGODI ravno zečela stala pa je 25 EUR za 3 leta.
Po preteku skoraj 3h let (1 mesec manj), se računalnik ni hotel več prižgati.
Najprej sem ga odprl sam (pozabil na garancijo), mu očistil hladilni sistem,
drugega nisem mogel narediti (misleč, da se je pregrel procesor in odpovedal,
ker je bil hladilni sistem poln prahu). Nato sem začel brskati po papirjih in
odkril to garancijo, ki velja še ravno zadnji mesec. Odnesel sem ga na BIG BANG,
kjer so ga sprejeli, in v roku 14 dni je bil popravljen z garancijo.
Odpovedala pa je matična plošča, ki je imela serijsko napako, do takrat so jo
pri HPju že odpravili in računalnik še vedno deluje |
Hja, predvidevam, da je novo plato doniral kar HP sam, če bi jo morala zavarovalnica ali kdo drug od naših vpletenih, stavim, da bi ti odšel z |
|
Nazaj na vrh |
|
|
zok Član
Pridružen-a: Pet 02 Jan 2009 23:59 Prispevkov: 1115 Aktiv.: 5.97 Kraj: Ponikva
|
Objavljeno: Pet Avg 29, 2014 4:40 pm Naslov sporočila: |
|
|
botsub je napisal/a: |
A še kdo razen mene meni, da so trgovci dobri po srcu? |
Ja, trgovci sami (zaposleni) so.
Kaj pa pravi politika same firme (in s tem navodila zaposlenim) je pa druga stvar.
Mene je najbolj razpiz*ilo vsiljevanje podaljsane garancije pri harveyu. Da bi cloveka najraj poslal nekam. Ko je videl da ne bo nic, mi je hotel vsilit cistilo za LCD. Sem se ga prav tako ubranil. Ko grem na blagajno placat racun, me ponovno pricaka super druper ustna ponudba cistila za LCD v akciji... Vesel, da sem tocno dolocen produkt nasel (vsaj uradno) najceneje v Sloveniji, stopim iz trgovine trdno preprican, da vanjo ne vstopim vec.
Sedaj pa verujem v sveto devico da ne bom potreboval podaljsane garancije.
Pa po tu napisanih izkusnjah mi tako ali tako ne bi dosti koristila... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu
|
Uptime: 92 dni
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|