|
www.elektronik.si Forum o elektrotehniki in računalništvu
|
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
s55m Član
Pridružen-a: Sob 06 Jan 2007 17:07 Prispevkov: 2638 Aktiv.: 12.53 Kraj: Sofia-Bolgarija
|
Objavljeno: Tor Dec 16, 2014 1:33 pm Naslov sporočila: |
|
|
Žal mi je, da sem ti povzročil toliko dela, a enkrat je bilo potrebno to urediti.
Dam za radensko drugič _________________ Physics sucks! It always works against "great" ideas! |
|
Nazaj na vrh |
|
|
mirkatmir Član
Pridružen-a: Pet 25 Jul 2003 9:14 Prispevkov: 1876 Aktiv.: 8.42 Kraj: Ribnica (JN75IR)
|
Objavljeno: Tor Dec 16, 2014 2:18 pm Naslov sporočila: |
|
|
VolkD je napisal/a: |
...Še bolje bi bilo, če bi na svojo stran napisali, da se jim ne da delati in da bodo to raje naredili drugi, pa še kdo vse bi lahko napisali. |
Darko, ampak to vse je DELO! _________________ lp, Miran (Miro - S51SK) |
|
Nazaj na vrh |
|
|
SiByte Član
Pridružen-a: Pet 18 Mar 2011 17:01 Prispevkov: 312 Aktiv.: 1.96 Kraj: Sv. Trojica v Slov. g.
|
Objavljeno: Tor Dec 16, 2014 3:43 pm Naslov sporočila: |
|
|
Sam še nisem imel slabih izkušenj z njimi, res pa da če kličeš na 080 traja preden uspeš vzpostavit povezavo sam uporabljam spletni pogovor in zmeraj težave odpravijo takoj ko je možno zadnjič mi je dvakrat prekinilo povezavo takoj nasledji dan je prišel njihov serviser in menjal modem (pa dvomim da je blo kaj narobe z njim) kar pri Amisu ne doživiš razen če modem crkne (vsaj po mojih izkušnjah) |
|
Nazaj na vrh |
|
|
elson2k Član
Pridružen-a: Pet 23 Okt 2009 18:09 Prispevkov: 1660 Aktiv.: 9.40 Kraj: Novo mesto
|
Objavljeno: Tor Dec 16, 2014 4:01 pm Naslov sporočila: |
|
|
Tudi za napake, prijavljene Amisu, pride Telekomov tehnik. Tako da je logično, da že zaradi težkih logističnih usklajevanj ne gre tako hitro
Jaz že en mesec čakam na vklop optike, ker se ne morejo sporazumet med sabo (Amis, Telekom). _________________ As every cat owner knows, nobody owns a cat. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
MadMax Član
Pridružen-a: Pet 09 Sep 2005 22:16 Prispevkov: 4743 Aktiv.: 21.28
|
Objavljeno: Tor Dec 16, 2014 4:25 pm Naslov sporočila: |
|
|
Veliko sreče, sodelavec je bil brez bakrenih amisovih storitev skoraj 3 tedne, potem ko je v ulici požgečkala strela...
Vsake 3÷4 dni se je nekdo malce oglasil in obljubil da "danes bo urejeno"...
Osebno pa s telekomom nimam slabih izkušenj, če odštejemo čakanje na 080.
Enkrat obisk naslednji dan, drugič pa slabe 3 ure po jutranji prijavi že tehnik pri meni uredil zadevo.
Tudi službeno, dokler smo bili njihova stranka, je bilo enako, hiter odziv, le 080 je šepav.
Je zdaj pri t2 občutno slabše. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
elson2k Član
Pridružen-a: Pet 23 Okt 2009 18:09 Prispevkov: 1660 Aktiv.: 9.40 Kraj: Novo mesto
|
Objavljeno: Tor Dec 16, 2014 4:31 pm Naslov sporočila: |
|
|
Ah, kvaliteta storitev oz. podpore rapidno pada zadnja leta pri vseh ISP-jih. Brez izjem. _________________ As every cat owner knows, nobody owns a cat. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Waldo Član
Pridružen-a: Pet 02 Nov 2007 10:50 Prispevkov: 316 Aktiv.: 1.58 Kraj: Maribor
|
Objavljeno: Tor Dec 16, 2014 9:06 pm Naslov sporočila: |
|
|
Sicer rahlo OT, ampak je mala tolažba:
Pri nas je še vedno El Dorado. Je morda kdo prebral, kako te stvari izgledajo v našem svetlem vzoru, ZDA? Tam je Comcast, največji kabelski operater in ISP "de facto" monopolist in temu primerna je tudi raven storitev, da ne omenjam cen. Istočasno je daleč najbolj osovraženo podjetje. In še se širijo z nakupom konkurence, regulator pa to dovoli.
Npr. na Ars Technici je kar nekaj člankov na to temo. Priporočam branje, pa ne kot opravičilo za domače operaterje, temveč kot opozorilo, kaj nas čaka. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
aly Član
Pridružen-a: Tor 28 Sep 2004 14:51 Prispevkov: 9407 Aktiv.: 42.20 Kraj: Kranj - struževo
|
Objavljeno: Tor Dec 16, 2014 10:03 pm Naslov sporočila: |
|
|
Jaz na 041700700 vedno dobim zvezo v parih minutah. Sem pri njih, zatro verjetno tudi prej dvignejo. Seveda vedno kličem ob prostih terminih, to je okoli 1h ponoči
Na 080 telekomove ne kličem nikoli.
Za registracijo domene pa škoda ker nisi vprašal takoj na forumu, bi imel zrihtano brez skravžljanih živcev. Včasih je bilo pri telekomu celo tako hudo, da si moral sam prosit za račun za domeno in ni se dalo zrihtat za več kot eno leto. To so porihtali, ampak web-dostopa za upravljanje domene pa še vedno ni. Za vsako spremembo na A, MX in ostalih zapisih je treba težit po mailih... :/ _________________ I'm going to stand outside, so if anyone asks, I'm outstanding |
|
Nazaj na vrh |
|
|
BlaY0 Neznanec
Pridružen-a: Tor 01 Jun 2010 13:20 Prispevkov: 6 Aktiv.: 0.04 Kraj: Medvode
|
Objavljeno: Sre Dec 17, 2014 10:25 am Naslov sporočila: |
|
|
aly je napisal/a: |
Za vsako spremembo na A, MX in ostalih zapisih je treba težit po mailih... :/ |
Samo za info... po mojih izkušnjah je takih, ki imajo neko domeno in hkrati vedo kaj je to A ali MX record ter bi sami radi urejali domenske zapise, ravno za kakšen %. Po mojih izkušnjah tudi težiti ni treba... če pošlješ mail v delovnem času, je narejeno takoj. Vsaj pri meni je bilo vedno tako |
|
Nazaj na vrh |
|
|
leonk Član
Pridružen-a: Pon 26 Jan 2009 0:39 Prispevkov: 374 Aktiv.: 2.02 Kraj: Jesenice
|
Objavljeno: Sre Dec 17, 2014 12:07 pm Naslov sporočila: |
|
|
V službi imam opravka s Telekomom. Poslovni del. Tehniki so OK, pa naj gre za montažo ali vzdrževanje.
Druga zgodba pa je plebejski/občanski del Telekoma. Tam pa sem srečal že vse, od arogance naprej in nazaj.
Delo močno otežujejo tudi konstantne reorganizacije ter združevanja in razdruževanja. Nova programska oprema, ki jo trenutno uvajajo v delo terencev vse skupaj uspešno in močno poslabšuje.
Leon |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Pobesneli Član
Pridružen-a: Sre 02 Jan 2008 1:24 Prispevkov: 1070 Aktiv.: 5.39 Kraj: Ajdovščina
|
Objavljeno: Sob Maj 02, 2015 7:48 pm Naslov sporočila: |
|
|
Jaz sem totalno razočaran nad Telekomom, z novim letom sem naročil internet, pa ga še vedno nimam priklopljenega.
Najbolj sem jezen zaradi dogodka 3 tedne nazaj, tehnik me je klical za določit termin i ker sem bil na sestanku, se nisem oglasil.(vem da je bil tehnik, ker so mi že enkrat določili datum, pa so se naredili na datum francoze, ker ni bilo opreme, jaz pa sem čakal cel dan) klical sem nazaj na tisto številko, pa zgleda da ni dostopa od zunaj. Sem si mislil da bodo pač klicali nazaj, jaz sem imel precej dela v službi in nisem tečnaril. Po enem tednu sem klical mi je rekla da imam status "nedosegljiv" ker se nisem oglasil, zaradi tega statusa so mojo opremo dodelili drugemu, mene pa dali na čakanje da "oživim". Sedaj se že 2 tedna borim da mi zbrišejo ta status nedosegljivega, ker je to pri telekomu enako kot status mrtvega. Sedaj vsakič ko kličem, dobim isto odgovor od operaterjev. " vidim da imate napisano nedosegljiv, vas bodo kontaktirali ko bomo izvedeli kaj več o montaži opreme"
Me zanima če bodo pri položnicah enako voljni počakat da jo plačam. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
kose19 Član
Pridružen-a: Sre 02 Mar 2005 19:37 Prispevkov: 1228 Aktiv.: 5.51 Kraj: okolica Kobarida
|
Objavljeno: Sob Maj 02, 2015 8:30 pm Naslov sporočila: |
|
|
Jaz se od telekoma kar po vrsti odjavljam. En mobitel sem že prenesel na drugega operaterja. Internetni dostop bom tudi zamenjal. Pozanimati se bom moral edino še koliko bi moral plačati, če bi prekinil drugi mobitel 6 mesecev preden poteče vezava 24-ih mesecev. S tehniki nisem imel problemov, so pa cenovno neugodni. _________________ - Absens, carens -
- Tisti, ki ga ni, bo prikrajšan - |
|
Nazaj na vrh |
|
|
kobranka Član
Pridružen-a: Sob 24 Jul 2010 19:37 Prispevkov: 3403 Aktiv.: 20.33 Kraj: nekje v zgornjem posočju
|
Objavljeno: Sob Maj 02, 2015 10:04 pm Naslov sporočila: |
|
|
Pobesneli, če te prav zastopim imaš kabel že poštiman samo opreme še ni. Vprašaj še ostale Telemach, T2, Amis, če ti je kdo pripravljen to urediti.
Ne zastopim tega okoli položnic. Se pravi ti že pošiljajo račune za storitve, ki jih ni. Reklamacija, pika, potem se bojo morebiti zganili. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Pobesneli Član
Pridružen-a: Sre 02 Jan 2008 1:24 Prispevkov: 1070 Aktiv.: 5.39 Kraj: Ajdovščina
|
Objavljeno: Sob Maj 02, 2015 10:20 pm Naslov sporočila: |
|
|
Drugega tukaj ni, je bila lani na novo narejena omara in razen siola zaenkrat ni opcije. Glede racunov sem mislil sarkastično, ker vem da če zamudis racune si hitro opozorjen.
Razjezilo me je ker sta mi 2 operaterja rekla da sem jaz kriv da ni opreme ker se nisem oglasil na telefon in so zato opremo dali drugemu, zame pa niso vedli kaj naredit.
Nevem kakšen modem so mi naročili, glede na to da ga iscejo ze 1mesec, mora bit nekaj posebnega.
Sedaj imam datum 11.5, upam da bodo v tem poskusu najdli opremo. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
pajo Član
Pridružen-a: Čet 29 Jan 2004 8:50 Prispevkov: 687 Aktiv.: 3.08
|
Objavljeno: Ned Maj 03, 2015 8:33 am Naslov sporočila: |
|
|
Pobesneli, malo poglej pogodbo. V pogodbi bi morali biti dogovorjeni "statusi": Če niso potem preprosto ne obstajajo in gre zgolj za pridobivanje časa. Imajo določene kakšne roke za izdobavo opreme, dokončanje priključka? Če imaš sklenjeno pogodbo, si na drugi strani oni strici ne bi smeli privoščiti, da "prodajo" opremo nekomu drugemu. V ozadju bi verjel, da je nekaj drugega- če sem dobro razumel, bi bile morebitne težave z novozgrajenim omrežjem. Mogoče jim tam manjka oprema-parice,...
Ne poznam Telekoma toliko dobro, ampak preveri, če imajo (spletna stran) ISO standard. Če ga imajo jim zagrozi, da boš sprožil postopke pri certifikatni agenciji, ki je izdala Certifikat kakovosti, za odvzem le tega. Pred leti je pri enem podobnem monopolnem državnem podjetju ta grožnja zalegla.
Nasplošno pa bi rekel tako. Ko vidiš, da se zadeva vleče in te imajo "za norca", začni pisati, pisati. Papir prenese vse, je pa dokazilo, da so z zadevo seznanjeni. Dvomim, da ti bo nekdo v pisnem odgorou dodelil "status: nedosegljiv". Še posebej, če ni dogovorjen s Pogodbo. _________________ Martin Krpan je že dobro vedel zakaj je posekal lipo. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu
|
Uptime: 73 dni
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|