Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
mi69 Član
Pridružen-a: Čet 04 Jul 2013 11:34 Prispevkov: 43 Aktiv.: 0.33 Kraj: MS
|
Objavljeno: Tor Nov 10, 2015 9:55 pm Naslov sporočila: LiFePo4 12V baterija |
|
|
Rad bi naredil LiFePo4 akumolator za motor, ker mi čipšit gel baterije za 50eur crknejo vsako drugo leto in ker se ne vozim dosti se mi točno tedaj ko imam voljo za vožnjo sprazni akumolator in se vozim še manj.
Rad bi uporabil štiri 38120 lifepo4 10Ah celice in me zanima če moram dat balancer za polnjenje ali samo celice nekajkrat na leto zbalansiram z polnilcem in je.
Zanima me še če polnim z bms-om 40A/90A na motorju a je lahko pol tudi obremenitev na izhodu baterije - ker doma ko polnim lipo baterije so vedno na polnilcu in šele potem priklopim porabnika.
Hvala za odgovore |
|
Nazaj na vrh |
|
|
kobranka Član
Pridružen-a: Sob 24 Jul 2010 19:37 Prispevkov: 3403 Aktiv.: 20.35 Kraj: nekje v zgornjem posočju
|
Objavljeno: Sre Nov 11, 2015 9:32 am Naslov sporočila: |
|
|
Kaj pa imaš ti to za en motor? V avte pa tudi motorje se ponavadi, daje akumulatorje, ki niso narejeni za ciklično uporabo ampak se dopolnjujejo. Elektrolit je v tekočem stanju in se mora v avtu „pljnkat”(trest). Če je bil nabavljen dober akumulator mu 10 let ne uide. Pri redkejši uporabi se moraš spomnit in ga priklopiti na polnilec. Če se preveč izprazne pa za dva ali tri dni priklopiš preko močnejše žarnice ali upora.
Pa še nekaj gel akumulator tudi rabi elektrolit. Ta je v gelu, ko vlaga uide, se posuši in je treba dolit novo destilirano vodo.
Kadar imaš svinčev akumulator z tekočim elektrolitom mu lahko privoščiš vzdrzevalni polnilnik. Se pravi priklopiš in pozabiš. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
mi69 Član
Pridružen-a: Čet 04 Jul 2013 11:34 Prispevkov: 43 Aktiv.: 0.33 Kraj: MS
|
Objavljeno: Sre Nov 11, 2015 10:14 am Naslov sporočila: |
|
|
Imam Hondo VFR800 in rabi zagonski tok 70A. Not je bil original akumolator YUASA YTZ12-S gel - ki stane od 170eur naprej in je držal 5 let in še tedaj ko sem se vozil bolj pogosto.
No kot pravim me najbolj jezi to da ko se hočem peljat ne vžge. Saj sem polnil akumolator na mesec dva, vendar ti poceni pač ne preživijo. No v tujini že kar montirajo LiFePo4 akumolatorje - vendar najbolj zaradi teže. Zasledil sem celo da samo štiri celice A123 3.3Ah ki dajo 160A vendar bi šau na bolj ziher varjanto in me zato bolj zanima balansiranje oz. polnjenje med vožnjo |
|
Nazaj na vrh |
|
|
mi69 Član
Pridružen-a: Čet 04 Jul 2013 11:34 Prispevkov: 43 Aktiv.: 0.33 Kraj: MS
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
RobiStrom Član
Pridružen-a: Ned 01 Mar 2015 22:00 Prispevkov: 209 Aktiv.: 1.88 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: Sre Nov 11, 2015 12:12 pm Naslov sporočila: |
|
|
A tale pa ne gre noter?
LiFePo starter akumulator 12V
Fino je, ker je vse že lepo zapakiran, samo malo dražje. _________________ LP Robi |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Peter123 Član
Pridružen-a: Tor 13 Jan 2009 15:34 Prispevkov: 1366 Aktiv.: 7.35 Kraj: Lj.
|
Objavljeno: Sre Nov 11, 2015 1:03 pm Naslov sporočila: |
|
|
@mi69
K tvoji rešitvi imam eno vprašanje: kako misliš združiti priključka za polnenje in praznenje, ki sta na balanserju? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
mi69 Član
Pridružen-a: Čet 04 Jul 2013 11:34 Prispevkov: 43 Aktiv.: 0.33 Kraj: MS
|
Objavljeno: Sre Nov 11, 2015 1:54 pm Naslov sporočila: |
|
|
Ta je prevelik in enkrat dražji od moje ideje.
Za Balancer pa ne vem, zato sem spraševal kako in kaj
Mislil sem da bi polnil preko balancerja praznil pa direkt preko kontaktov na celicah |
|
Nazaj na vrh |
|
|
protoncek Član
Pridružen-a: Sre 31 Jan 2007 9:41 Prispevkov: 9573 Aktiv.: 45.68 Kraj: Mengeš
|
Objavljeno: Sre Nov 11, 2015 2:32 pm Naslov sporočila: |
|
|
Štiri celice s tvojega linka bodo cca 80 evrov, plus 15 poštnina je slabih sto, plus balanser 20 €, pa prideš na ceno TEGALE, ki ga samo zmontiraš notri in si zmagal. Pa še narejeno bo tako, kot treba, z garancijo in vsem.
s pripombo, da pri tvojih celicah piše max. zagonski tok 100A, original pa ima 210A...
Aja...tile "čipšit" AGM-ji pa največkrat umrejo zaradi neznanja uporabnika. Ni samo da naliješ kislino noter in gasa...je še malo več... Yuasa v svojih FAQ navaja ravno take primere -smrt po letu, dveh... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
mi69 Član
Pridružen-a: Čet 04 Jul 2013 11:34 Prispevkov: 43 Aktiv.: 0.33 Kraj: MS
|
Objavljeno: Sre Nov 11, 2015 4:39 pm Naslov sporočila: |
|
|
Ja sem pogledal vendar je to kompatibilno z modelom ytx12-bs - in so to kao kislinski in dajo manj toka , moral pa bi biti ytz12s -ki je gel akumolator in že cena kompatibilnega na tej strani pride 155€
Sem pa sedaj našel na kitajskem set štirih lifepo4 baterij 38120 10Ah za 50 eur s poštnino
ali pa morda set 8 kom A123 celic 2.3Ah ki jih dajejo v te akumolatorje in dajo 160A x2 - ne vem več zato sprašujem.
No v glavnem me zanima okoli balansiranja, polnjenja in praznjenja |
|
Nazaj na vrh |
|
|
protoncek Član
Pridružen-a: Sre 31 Jan 2007 9:41 Prispevkov: 9573 Aktiv.: 45.68 Kraj: Mengeš
|
Objavljeno: Sre Nov 11, 2015 5:54 pm Naslov sporočila: |
|
|
Ta na mojem linku je kar kompatibilen s tvojim, saj piše, da je zdužljiv z 10Ah svincem iima zagonski tok 210A.
Jaz na tvojem mestu nebi sedel na tempirani bombi, kar kitajske celice definitivno so. Poleg tega vse podatke deli z najmanj dva.
Ne vem, ampak moje mnenje je: ne ga lomit s kitajci. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
ro-bi Član
Pridružen-a: Ned 28 Jan 2007 16:53 Prispevkov: 3468 Aktiv.: 16.54 Kraj: Koroška
|
Objavljeno: Sre Nov 11, 2015 5:56 pm Naslov sporočila: |
|
|
mi69 je napisal/a: |
Imam Hondo VFR800 in rabi zagonski tok 70A. |
A to si izmeril , ali prebral?
Hayabusa je dosti večja po kubaturi, pa potegne samo 40A _________________ 3 x 3 = 9
ena dalje |
|
Nazaj na vrh |
|
|
mi69 Član
Pridružen-a: Čet 04 Jul 2013 11:34 Prispevkov: 43 Aktiv.: 0.33 Kraj: MS
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
NaMi Član
Pridružen-a: Pon 02 Jan 2012 15:21 Prispevkov: 93 Aktiv.: 0.62 Kraj: celje
|
Objavljeno: Čet Nov 12, 2015 1:08 pm Naslov sporočila: |
|
|
Upam, da ne boš užaljen, če ti napišem, da se boš z izzumljanjem "tople vode" še manj vozil kot si se do sedaj. So ti že pred mano napisali zakaj.
Raje kupi ustrezem akumulator in ga pravilno vzdržuj.
V štirih sezonah sem prevozil 68Kkm pozimi cca 2-3 mesece pavze, v tem času skrbi za akumulator "vzdrževalec". Letos spomladi sem moral menjat, ker po prvi vožnji in potem 14 dnevni pavzi motor ni več normalno vžgal. Med zagonom prekine vbrizg, resetira "računalnik".... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
protoncek Član
Pridružen-a: Sre 31 Jan 2007 9:41 Prispevkov: 9573 Aktiv.: 45.68 Kraj: Mengeš
|
Objavljeno: Čet Nov 12, 2015 2:41 pm Naslov sporočila: |
|
|
Osnovna pravila za agm-je, kot sem jih prebral na yuasa strani:
- najbolj važno: ko naliješ kislino v accu, obvezno počakat cca. pol ure, preden ga uporabljaš ali polniš! Razlog je v tem, da vsebuje tkanino, ki sr počasi napija s kislino. Če ga uporabljaš takoj, ga "na suho" in ga s tem uničiš.
- pred prvo uporabo ga je dobro polnit počasi z večjo napetostjo - okoli 16V. Ti accuji imajo malenkost večjo napetost kot klasični - poln ima blizu 13v, ne 12.5. Menda je pri 12.5 že napol prazen. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
mi69 Član
Pridružen-a: Čet 04 Jul 2013 11:34 Prispevkov: 43 Aktiv.: 0.33 Kraj: MS
|
Objavljeno: Pet Nov 13, 2015 11:51 am Naslov sporočila: |
|
|
Saj Yuasa mi je delal 5 let ostali pa vsako drugo leto hin, pa sem z vsemi delal enako - slabo in verjetno naprej tudi ne bo drugače zato bi rad nekaj manj občutljivega. Ker naj bi LifePo4 akumolatorji manj občutljivi na zlorabo, samo odločiti se morem ali kupiti ali graditi.
No kapacitete mora biti vsaj 4.5Ah, vsaj po tem kaj sem zasledil na netu.
Grem še danes preverit kaj me stane pri nas in sporočim.
Če pa ma kdo uporabne informacije o BMSjih se priporočam |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|