|
www.elektronik.si Forum o elektrotehniki in računalništvu
|
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
Xbolha Član
Pridružen-a: Pon 11 Mar 2013 9:20 Prispevkov: 136 Aktiv.: 1.01 Kraj: Ljubljana- Dolenjska
|
Objavljeno: Sre Feb 24, 2016 8:15 am Naslov sporočila: |
|
|
No pa še cene za osram. 23.2.16 v leclercu.
Opis: |
|
Velikost datoteke: |
333.45 KB |
Pogledana: |
39 krat |
|
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
MadMax Član
Pridružen-a: Pet 09 Sep 2005 22:16 Prispevkov: 4743 Aktiv.: 21.29
|
Objavljeno: Sre Feb 24, 2016 8:35 am Naslov sporočila: |
|
|
Nič kaj poceni niso v tej štacuni...
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
johnny21 Član
Pridružen-a: Tor 29 Apr 2014 17:31 Prispevkov: 18 Aktiv.: 0.15 Kraj: LJ
|
Objavljeno: Čet Feb 25, 2016 10:07 am Naslov sporočila: |
|
|
Ker imam tudi sam blazne težave z H7 na Golfu 4 (vsake 2-3 mesece menjavam obe, če zamenjam samo eno, vem da me čaka še druga v roku par dni) gledam tole zgornjo rešitev. Mnenja sem namreč, da je (vsaj pri meni) težava pri vklopu, saj jo vedno odnese ko avto stoji, se vžge in vklopi luči - to je trenutek ko pregori.
Sedaj pa me zanima, ker nimam toliko izkušenj z tovrstnimi NTCji (oziroma tole so Inrush current limiter) vaše mnenje o sila enostavni vgradnji. Tale hrvat v komentarjih posnetka pravi, da je NTC vstavil kar namesto varovalke H7 žarnice?! Se vam tole zdi okey? Predvidevam, da se tale NTC kar segreje, koliko je to varno imeti v armaturki?
LP
johnny
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
ule Član
Pridružen-a: Tor 13 Jan 2004 20:32 Prispevkov: 1561 Aktiv.: 7.01 Kraj: Babno Polje
|
Objavljeno: Čet Feb 25, 2016 11:08 pm Naslov sporočila: |
|
|
Lahko bi zaporedno s žarnico vezal eno diodo. 0,7 V manjša napetost na žarnici bi verjetno kar precej povečala življensko dobo.
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
johnny21 Član
Pridružen-a: Tor 29 Apr 2014 17:31 Prispevkov: 18 Aktiv.: 0.15 Kraj: LJ
|
Objavljeno: Pet Feb 26, 2016 9:06 am Naslov sporočila: |
|
|
Hja, tudi. Čeprav se mi tudi dopade tole počasno vžiganje. Samo nisem čisto prepričan, če je vredu tole enostavno samo namesto varovalke vstaviti, pa še skrbi me, da se prekomerno greje.
LP
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
Branez Moderator
Pridružen-a: Pon 14 Apr 2003 7:21 Prispevkov: 7770 Aktiv.: 34.88 Kraj: Koprivnica HR
|
Objavljeno: Pet Feb 26, 2016 9:10 am Naslov sporočila: |
|
|
Potem pa pusti tako kot je!
_________________ The true sign of intelligence is not knowledge but imagination.
Creativity is intelligence having fun!
Albert Einstein |
|
Nazaj na vrh |
|
|
johnny21 Član
Pridružen-a: Tor 29 Apr 2014 17:31 Prispevkov: 18 Aktiv.: 0.15 Kraj: LJ
|
Objavljeno: Pet Feb 26, 2016 11:00 am Naslov sporočila: |
|
|
Branez je napisal/a: |
Potem pa pusti tako kot je! |
Citiram: |
blazne težave z H7 na Golfu 4 (vsake 2-3 mesece menjavam obe, če zamenjam samo eno, vem da me čaka še druga v roku par dni) gledam tole zgornjo rešitev. Mnenja sem namreč, da je (vsaj pri meni) težava pri vklopu, saj jo vedno odnese ko avto stoji, se vžge in vklopi luči - to je trenutek ko pregori. |
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
Branez Moderator
Pridružen-a: Pon 14 Apr 2003 7:21 Prispevkov: 7770 Aktiv.: 34.88 Kraj: Koprivnica HR
|
Objavljeno: Pet Feb 26, 2016 11:02 am Naslov sporočila: |
|
|
Potem pa probaj!
_________________ The true sign of intelligence is not knowledge but imagination.
Creativity is intelligence having fun!
Albert Einstein |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Spajky Član
Pridružen-a: Ned 27 Jun 2010 0:05 Prispevkov: 1095 Aktiv.: 6.51 Kraj: Obala
|
Objavljeno: Pet Feb 26, 2016 1:11 pm Naslov sporočila: |
|
|
Niskoohmska mala tuljava z dovolj debelo žico (pod 1 ohm) z večjo induktivnostjo v seriji z žarnico pri njej, bi morala rešit zaradi zakasnitve moči na nitki žarnice problem pregorevanja le-te pri vklopu ...
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
johnny21 Član
Pridružen-a: Tor 29 Apr 2014 17:31 Prispevkov: 18 Aktiv.: 0.15 Kraj: LJ
|
Objavljeno: Pon Maj 16, 2016 10:03 am Naslov sporočila: |
|
|
Zdravo.
Tuljavice nisem poskusil, sem pa probal In-rush NTC 5 Ohm v seriji seveda. Zadeva je v redu, napetost se zniža za cca. 1V in lepo soft start-a. Problem je to, da se zadeva pričakovano segreje, vendar nepričakovano se segreje na celih 150°C. To pa ni več varno voziti v avtu (v armaturi ali v luči).
Sedaj razmišljam, kako bi napravil, da bi po končanem segrevanju NTCja preklopil zadevo v bypass, da se NTC odklopi in H7 preklopi direktno.
Kakšna ideja?
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
Merlin Član
Pridružen-a: Sob 29 Dec 2007 0:47 Prispevkov: 289 Aktiv.: 1.46
|
Objavljeno: Pon Maj 16, 2016 10:16 am Naslov sporočila: |
|
|
Ne v luči, pred lučjo v motornem prostoru?
Seveda dovolj odmaknjeno od vsega..
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
johnny21 Član
Pridružen-a: Tor 29 Apr 2014 17:31 Prispevkov: 18 Aktiv.: 0.15 Kraj: LJ
|
Objavljeno: Pon Maj 16, 2016 11:24 am Naslov sporočila: |
|
|
Merlin je napisal/a: |
Ne v luči, pred lučjo v motornem prostoru?
Seveda dovolj odmaknjeno od vsega.. |
Uff, tole pa ne bo šlo kar tako. Je pa šop žic v požirki in s konektorjem priključen na luč. Se pravi bi moral odpreti požirko, prekiniti ustrezno žico ki gre na H7 in vmes dati NTC, seveda nekje zunaj, kot praviš v motornem prostoru.
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
Branez Moderator
Pridružen-a: Pon 14 Apr 2003 7:21 Prispevkov: 7770 Aktiv.: 34.88 Kraj: Koprivnica HR
|
Objavljeno: Pon Maj 16, 2016 12:00 pm Naslov sporočila: |
|
|
Požirka, požir cevi = bougier cevi, po domače bužirka.
_________________ The true sign of intelligence is not knowledge but imagination.
Creativity is intelligence having fun!
Albert Einstein |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Krampus Član
Pridružen-a: Pon 08 Sep 2008 13:07 Prispevkov: 1826 Aktiv.: 9.61
|
Objavljeno: Pon Maj 16, 2016 1:10 pm Naslov sporočila: |
|
|
Če pa požira žice
_________________ Nisem ravno najbolj pameten na svetu, tu in tam pa imam kakšno idejo. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
MadMax Član
Pridružen-a: Pet 09 Sep 2005 22:16 Prispevkov: 4743 Aktiv.: 21.29
|
Objavljeno: Pon Maj 16, 2016 1:41 pm Naslov sporočila: |
|
|
johnny21 je napisal/a: |
Zdravo.
Tuljavice nisem poskusil, sem pa probal In-rush NTC 5 Ohm v seriji seveda. Zadeva je v redu, napetost se zniža za cca. 1V in lepo soft start-a. Problem je to, da se zadeva pričakovano segreje, vendar nepričakovano se segreje na celih 150°C. To pa ni več varno voziti v avtu (v armaturi ali v luči).
Sedaj razmišljam, kako bi napravil, da bi po končanem segrevanju NTCja preklopil zadevo v bypass, da se NTC odklopi in H7 preklopi direktno.
Kakšna ideja? |
Enostavno 2 sekundi (+/- od oka) zakasnitve bi moralo bit več kot dovolj.
S tuljavami pa se jaz ne bi niti pijan igral.
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu
|
Uptime: 69 dni
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|