www.elektronik.si Seznam forumov www.elektronik.si
Forum o elektrotehniki in računalništvu
 
 PomočPomoč  IščiIšči  Seznam članovSeznam članov  SkupineSkupine  StatisticsStatistika  AlbumAlbum  DatotekeFilemanager DokumentacijaDocDB LinksPovezave   Registriraj seRegistriraj se 
  PravilaPravila  LinksBolha  PriponkePriponke  KoledarKoledar  ZapiskiZapiski Tvoj profilTvoj profil Prijava za pregled zasebnih sporočilPrijava za pregled zasebnih sporočil PrijavaPrijava 

Avtomobilske H7 žarnice
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3, 4  Naslednja
 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Avtoelektrika
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
Xbolha
Član
Član



Pridružen-a: Pon 11 Mar 2013 9:20
Prispevkov: 136
Aktiv.: 1.01
Kraj: Ljubljana- Dolenjska

PrispevekObjavljeno: Sre Feb 24, 2016 8:15 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

No pa še cene za osram. 23.2.16 v leclercu.


OSRAMh7.jpg
 Opis:
 Velikost datoteke:  333.45 KB
 Pogledana:  39 krat

OSRAMh7.jpg


Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
MadMax
Član
Član



Pridružen-a: Pet 09 Sep 2005 22:16
Prispevkov: 4743
Aktiv.: 21.29

PrispevekObjavljeno: Sre Feb 24, 2016 8:35 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Nič kaj poceni niso v tej štacuni...
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
johnny21
Član
Član



Pridružen-a: Tor 29 Apr 2014 17:31
Prispevkov: 18
Aktiv.: 0.15
Kraj: LJ

PrispevekObjavljeno: Čet Feb 25, 2016 10:07 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

sscott je napisal/a:
zanimiva je ta predelava

https://www.youtube.com/watch?v=wlF3cvG3GKM

NTC 5E 10A dobiš na farnellu

Dobiš dve funkcije

počasno prižiganje luči
napetost na žarnicah je cca 1v nižja


Ker imam tudi sam blazne težave z H7 na Golfu 4 (vsake 2-3 mesece menjavam obe, če zamenjam samo eno, vem da me čaka še druga v roku par dni) gledam tole zgornjo rešitev. Mnenja sem namreč, da je (vsaj pri meni) težava pri vklopu, saj jo vedno odnese ko avto stoji, se vžge in vklopi luči - to je trenutek ko pregori.

Sedaj pa me zanima, ker nimam toliko izkušenj z tovrstnimi NTCji (oziroma tole so Inrush current limiter) vaše mnenje o sila enostavni vgradnji. Tale hrvat v komentarjih posnetka pravi, da je NTC vstavil kar namesto varovalke H7 žarnice?! Se vam tole zdi okey? Predvidevam, da se tale NTC kar segreje, koliko je to varno imeti v armaturki?

LP
johnny
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
ule
Član
Član



Pridružen-a: Tor 13 Jan 2004 20:32
Prispevkov: 1561
Aktiv.: 7.01
Kraj: Babno Polje

PrispevekObjavljeno: Čet Feb 25, 2016 11:08 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Lahko bi zaporedno s žarnico vezal eno diodo. 0,7 V manjša napetost na žarnici bi verjetno kar precej povečala življensko dobo.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
johnny21
Član
Član



Pridružen-a: Tor 29 Apr 2014 17:31
Prispevkov: 18
Aktiv.: 0.15
Kraj: LJ

PrispevekObjavljeno: Pet Feb 26, 2016 9:06 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Hja, tudi. Čeprav se mi tudi dopade tole počasno vžiganje. Samo nisem čisto prepričan, če je vredu tole enostavno samo namesto varovalke vstaviti, pa še skrbi me, da se prekomerno greje.

LP
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Branez
Moderator
Moderator



Pridružen-a: Pon 14 Apr 2003 7:21
Prispevkov: 7770
Aktiv.: 34.88
Kraj: Koprivnica HR

PrispevekObjavljeno: Pet Feb 26, 2016 9:10 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Potem pa pusti tako kot je!
_________________
The true sign of intelligence is not knowledge but imagination.
Creativity is intelligence having fun!

Albert Einstein
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
johnny21
Član
Član



Pridružen-a: Tor 29 Apr 2014 17:31
Prispevkov: 18
Aktiv.: 0.15
Kraj: LJ

PrispevekObjavljeno: Pet Feb 26, 2016 11:00 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Branez je napisal/a:
Potem pa pusti tako kot je!

Citiram:

blazne težave z H7 na Golfu 4 (vsake 2-3 mesece menjavam obe, če zamenjam samo eno, vem da me čaka še druga v roku par dni) gledam tole zgornjo rešitev. Mnenja sem namreč, da je (vsaj pri meni) težava pri vklopu, saj jo vedno odnese ko avto stoji, se vžge in vklopi luči - to je trenutek ko pregori.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Branez
Moderator
Moderator



Pridružen-a: Pon 14 Apr 2003 7:21
Prispevkov: 7770
Aktiv.: 34.88
Kraj: Koprivnica HR

PrispevekObjavljeno: Pet Feb 26, 2016 11:02 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Potem pa probaj!
_________________
The true sign of intelligence is not knowledge but imagination.
Creativity is intelligence having fun!

Albert Einstein
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
Spajky
Član
Član



Pridružen-a: Ned 27 Jun 2010 0:05
Prispevkov: 1095
Aktiv.: 6.51
Kraj: Obala

PrispevekObjavljeno: Pet Feb 26, 2016 1:11 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Niskoohmska mala tuljava z dovolj debelo žico (pod 1 ohm) z večjo induktivnostjo v seriji z žarnico pri njej, bi morala rešit zaradi zakasnitve moči na nitki žarnice problem pregorevanja le-te pri vklopu ...
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
johnny21
Član
Član



Pridružen-a: Tor 29 Apr 2014 17:31
Prispevkov: 18
Aktiv.: 0.15
Kraj: LJ

PrispevekObjavljeno: Pon Maj 16, 2016 10:03 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Zdravo.

Tuljavice nisem poskusil, sem pa probal In-rush NTC 5 Ohm v seriji seveda. Zadeva je v redu, napetost se zniža za cca. 1V in lepo soft start-a. Problem je to, da se zadeva pričakovano segreje, vendar nepričakovano se segreje na celih 150°C. To pa ni več varno voziti v avtu (v armaturi ali v luči).

Sedaj razmišljam, kako bi napravil, da bi po končanem segrevanju NTCja preklopil zadevo v bypass, da se NTC odklopi in H7 preklopi direktno.

Kakšna ideja?
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Merlin
Član
Član



Pridružen-a: Sob 29 Dec 2007 0:47
Prispevkov: 289
Aktiv.: 1.46

PrispevekObjavljeno: Pon Maj 16, 2016 10:16 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Ne v luči, pred lučjo v motornem prostoru?

Seveda dovolj odmaknjeno od vsega..
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
johnny21
Član
Član



Pridružen-a: Tor 29 Apr 2014 17:31
Prispevkov: 18
Aktiv.: 0.15
Kraj: LJ

PrispevekObjavljeno: Pon Maj 16, 2016 11:24 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Merlin je napisal/a:
Ne v luči, pred lučjo v motornem prostoru?

Seveda dovolj odmaknjeno od vsega..


Uff, tole pa ne bo šlo kar tako. Je pa šop žic v požirki in s konektorjem priključen na luč. Se pravi bi moral odpreti požirko, prekiniti ustrezno žico ki gre na H7 in vmes dati NTC, seveda nekje zunaj, kot praviš v motornem prostoru.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Branez
Moderator
Moderator



Pridružen-a: Pon 14 Apr 2003 7:21
Prispevkov: 7770
Aktiv.: 34.88
Kraj: Koprivnica HR

PrispevekObjavljeno: Pon Maj 16, 2016 12:00 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Požirka, požir cevi = bougier cevi, po domače bužirka.
_________________
The true sign of intelligence is not knowledge but imagination.
Creativity is intelligence having fun!

Albert Einstein
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
Krampus
Član
Član



Pridružen-a: Pon 08 Sep 2008 13:07
Prispevkov: 1826
Aktiv.: 9.61

PrispevekObjavljeno: Pon Maj 16, 2016 1:10 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Branez je napisal/a:
Požirka, požir cevi = bougier cevi, po domače bužirka.


Če pa požira žice Whistle

_________________
Nisem ravno najbolj pameten na svetu, tu in tam pa imam kakšno idejo.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
MadMax
Član
Član



Pridružen-a: Pet 09 Sep 2005 22:16
Prispevkov: 4743
Aktiv.: 21.29

PrispevekObjavljeno: Pon Maj 16, 2016 1:41 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

johnny21 je napisal/a:
Zdravo.

Tuljavice nisem poskusil, sem pa probal In-rush NTC 5 Ohm v seriji seveda. Zadeva je v redu, napetost se zniža za cca. 1V in lepo soft start-a. Problem je to, da se zadeva pričakovano segreje, vendar nepričakovano se segreje na celih 150°C. To pa ni več varno voziti v avtu (v armaturi ali v luči).

Sedaj razmišljam, kako bi napravil, da bi po končanem segrevanju NTCja preklopil zadevo v bypass, da se NTC odklopi in H7 preklopi direktno.

Kakšna ideja?
Enostavno 2 sekundi (+/- od oka) zakasnitve bi moralo bit več kot dovolj.

S tuljavami pa se jaz ne bi niti pijan igral.
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Avtoelektrika Časovni pas GMT + 2 uri, srednjeevropski - poletni čas
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3, 4  Naslednja
Stran 3 od 4

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu
Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu

Uptime: 69 dni


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group