|
www.elektronik.si Forum o elektrotehniki in računalništvu
|
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
xxtimexx Neznanec
Pridružen-a: Pon 29 Feb 2016 12:19 Prispevkov: 2 Aktiv.: 0.02
|
Objavljeno: Pon Feb 29, 2016 12:21 pm Naslov sporočila: |
|
|
Ali mogoče kdo ve, če se da s tem polnilcem tudi izmeriti napolnjenost akumulatorja, hvala. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
elson2k Član
Pridružen-a: Pet 23 Okt 2009 18:09 Prispevkov: 1660 Aktiv.: 9.40 Kraj: Novo mesto
|
Objavljeno: Pon Feb 29, 2016 12:35 pm Naslov sporočila: |
|
|
Zato pa je avtomatski polnilec - sproti "meri" in dopolnjuje, dokler je to potrebno (merjeno v %).
Razen če bi rad imel prikaz dejanske kapacitete akumulatorja, tega pa mislim da ne zna. _________________ As every cat owner knows, nobody owns a cat. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
MOND Član
Pridružen-a: Sre 12 Okt 2005 20:05 Prispevkov: 623 Aktiv.: 2.79 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: Pon Feb 29, 2016 12:52 pm Naslov sporočila: |
|
|
Če pustiš akumulator priključen na polnilcu do takrat, ko preneha utripati znakec baterije na desni, potem je akumulator poln in ga polnilec samo še dopolnjuje.
Polnilec seveda v različnih načinih polni akumulator do različnih napetosti (auto, snežinka), ki jih tudi bolj ali manj točno prikazuje na displayu.
Če pa si mislil, da bi polnilec samo priključil na akumulator in bi ti le ta v trenutku pokazal kako poln je, pa ne bo šlo.
Nazadnje urejal/a MOND Tor Mar 01, 2016 12:10 am; skupaj popravljeno 1 krat |
|
Nazaj na vrh |
|
|
xxtimexx Neznanec
Pridružen-a: Pon 29 Feb 2016 12:19 Prispevkov: 2 Aktiv.: 0.02
|
Objavljeno: Pon Feb 29, 2016 1:16 pm Naslov sporočila: |
|
|
Hvala to me je zanimalo, kaj pa kakšna taka varijanta obstaja? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
elson2k Član
Pridružen-a: Pet 23 Okt 2009 18:09 Prispevkov: 1660 Aktiv.: 9.40 Kraj: Novo mesto
|
Objavljeno: Pon Feb 29, 2016 3:16 pm Naslov sporočila: |
|
|
Seveda obstaja. Merjenje kapacitete akumulatorja se meri s praznjenjem in merjenjem parametrov pri različnih upornostih bremena - zato imajo za enostavno "meritev" avtomehaniki testerje akumulatorjev z vgrajenimi močnostnimi upori in preklopniki (s katerim sicer ne testira direktno kapacitete, vidi pa ali je akumulator OK ali ne).
Princip delovanja/merjenja; http://www.instructables.com/id/AmpHourTest/ _________________ As every cat owner knows, nobody owns a cat. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
qwertz Član
Pridružen-a: Ned 01 Jun 2008 11:57 Prispevkov: 2545 Aktiv.: 13.14 Kraj: Vrhnika
|
Objavljeno: Pon Feb 29, 2016 9:48 pm Naslov sporočila: |
|
|
No, pa ga imam tudi jaz. Jih je se polno, vsaj pri nas.
Zanima me, kaksna tipka je noter, da jo enkrat ob priliki zamenjam, nocem, da me preseti ravno, ko ga bom najbolj potreboval. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
robert Član
Pridružen-a: Sob 29 Maj 2004 21:48 Prispevkov: 1872 Aktiv.: 8.39 Kraj: Tolmin
|
Objavljeno: Pon Feb 29, 2016 9:57 pm Naslov sporočila: |
|
|
oldtimer 65 je napisal/a: |
najprej prebrat navodila... |
Popolnoma napačen pristop
Jaz sem ga takoj na prazno priklopil v dnevni in je samo žmigalo vse skupaj - strokovna ugotovitev je bila, da je pokvarjen switcher.
Tik preden sem sedel v avto in ga hotel odnesti nazaj sem ga preizkusil še v garaži z akumulatorjem in glej ga zlomka je kar delal.
potem (nazadnje) pa sem še prečital navodila _________________ LP Robert |
|
Nazaj na vrh |
|
|
bobek220 Član
Pridružen-a: Tor 28 Jul 2009 9:21 Prispevkov: 196 Aktiv.: 1.09 Kraj: Maribor
|
Objavljeno: Čet Mar 03, 2016 1:23 pm Naslov sporočila: |
|
|
Da kar tukaj vprašam.
Imam 75Ah trakcijski akumulator (za globoka praznjenja). Stal je v garaži cca. 1 leto brez da bi se kdo spotaknil ob njega. Sedaj sem ga priklopil na ta Hoferjev polnilec XS. Polnilec se ni vklopil. Očitno je bila napetost akuja prenizka (polnilec je pokazal okrog 3V). Z navadnim polnilcem sem aku malo zbudil (cca 1 minuta), potem pa je prijel tudi XS, ki je polnil do 13,6 V (na displayu je kazal polovično napolnjenost). Zanimivo pa je bilo to, da je kislina v celici pri minusu in pri plusu lepo brbotala, ostale štiri vmes pa ne. Imam neko staro pipeto za merjenje gostote oz. napolnjenosti kisline z tremi kroglicami, ki plavajo v kislini in v prvi ter zadnji celici je kislina napolnjena (vse tri kroglice so na vrhu) pri ostalih pa ne (so na dnu). Dolil sem destilirano vodo, ki jo je tudi nekaj manjkalo, potem pa je napetost pri polnjenju padla na 12,5V in sedaj tukaj miruje. Zdaj pa me zanima ali se ta aku še splača polniti (polnil sem ga že 4 dni) ali je svoje oddelal?
LP _________________ Kak je lepo ko je fajn |
|
Nazaj na vrh |
|
|
S57KSL Član
Pridružen-a: Tor 17 Apr 2012 14:52 Prispevkov: 227 Aktiv.: 1.55 Kraj: Slov. Konjice
|
Objavljeno: Čet Mar 03, 2016 1:40 pm Naslov sporočila: |
|
|
Nikakor ne. Treba ga bo le desulfatizirati. Pri trakcijskih akumulatorjih je ta postopek precej bolj uspešen, kot pri zagonskih. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
bobek220 Član
Pridružen-a: Tor 28 Jul 2009 9:21 Prispevkov: 196 Aktiv.: 1.09 Kraj: Maribor
|
Objavljeno: Čet Mar 03, 2016 2:13 pm Naslov sporočila: |
|
|
Kako pa se to naredi? Je potrebno kupit kake kemikalije? _________________ Kak je lepo ko je fajn |
|
Nazaj na vrh |
|
|
S57KSL Član
Pridružen-a: Tor 17 Apr 2012 14:52 Prispevkov: 227 Aktiv.: 1.55 Kraj: Slov. Konjice
|
Objavljeno: Čet Mar 03, 2016 7:07 pm Naslov sporočila: |
|
|
Točnega postopka ne poznam. Z velikim tokom, lahko tudi pulzirajočim, se akumulatorju dvigne napetost precej nad nazivno. Ta postopek bo najbolje zaupati delavnici, ki se s tem ukvarja. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
kobranka Član
Pridružen-a: Sob 24 Jul 2010 19:37 Prispevkov: 3403 Aktiv.: 20.31 Kraj: nekje v zgornjem posočju
|
Objavljeno: Čet Mar 03, 2016 8:23 pm Naslov sporočila: |
|
|
bobek220 je napisal/a: |
Kako pa se to naredi? Je potrebno kupit kake kemikalije? |
Si prebral navodila od omenjenega polnilca. Notri piše, da imaš tudi funkcijo aktivacije oslabljenega akumilatorja oz. osvežitve. Izprobaj jo.
Če tisto nebo pomagalo poskusi z aktivatorjem. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
bobek220 Član
Pridružen-a: Tor 28 Jul 2009 9:21 Prispevkov: 196 Aktiv.: 1.09 Kraj: Maribor
|
Objavljeno: Čet Mar 03, 2016 10:29 pm Naslov sporočila: |
|
|
Navodila sem prebral. Tam piše da reaktivacija dela od 7,5 - 10,5V z pulznim tokom izmenično 0,07 in 0,8A. Meni aku čez noč pade na cca 4V. Po 1 minutnem polnjenju z navadnim polnilcem, se aku pobere na 12,5V, in XS polnilec polni na 13,6V. Tako ga lahko polnim več dni (cel čas kaže polnilec 13,6 - 13,8 V), vendar po odklopu čez noč ponovno pade na 4V. Po vrenju kisline se vidi da se polnita samo skrajno leva in skrajno desna celica, ostale pa ne. Aku sem takoj po ponjenju obremenil tudi z avtomobilsko žarnico 50W in napetost drži okrog 12V. Mislim da se je na ploščah res nabralo preveč sulfata (oksida???). Da bi nabavil desulfator iz Conrada za cca 30€ se mi ne zdi razumno za oživitev enaga akuja, ki pa bi kasneje držal pol leta ali pa še to ne.
Lahko pa bi naredili akcijo izdelave desulfatorja v lastni režiji. Ima kdo načrte za izdelavo???? _________________ Kak je lepo ko je fajn |
|
Nazaj na vrh |
|
|
satelitko Član
Pridružen-a: Pon 19 Apr 2004 13:27 Prispevkov: 1753 Aktiv.: 7.86 Kraj: Radovljica
|
Objavljeno: Čet Mar 03, 2016 11:48 pm Naslov sporočila: |
|
|
Tvoj aku je samo še za Brajdiće. Vse ostalo je izguba časa. Ampak to mora vsak sam sprobat. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
S57KSL Član
Pridružen-a: Tor 17 Apr 2012 14:52 Prispevkov: 227 Aktiv.: 1.55 Kraj: Slov. Konjice
|
Objavljeno: Čet Mar 03, 2016 11:54 pm Naslov sporočila: |
|
|
Polnilec, primeren za desulfatizacijo, je podoben konkretnemu varilnemu aparatu. Tvoj akumulator ima celice v kratkem stiku. Koliko je star in kolikšen delež življenske dobe je bil prazen? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu
|
Uptime: 78 dni
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|