|
www.elektronik.si Forum o elektrotehniki in računalništvu
|
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
sebastjan.kamensek Član
Pridružen-a: Sob 26 Jul 2008 11:04 Prispevkov: 1021 Aktiv.: 5.33 Kraj: Škofja Loka
|
Objavljeno: Pon Maj 30, 2016 10:15 am Naslov sporočila: |
|
|
Mogoče razmisli v zalivanju teh cevi v temperaturno prevoden epoxy ( link ). S tem bi povečal temperaturno prevodnost med tvojo CU pločevino in cevmi.
Problem boš imel zaradi slabega prenosa temperature med motorjem in Cu pločevino in še med Cu pločevino in hlajenjem. Mogoče v razmislek.
Sam bi verjetno naredil aluminjast zunanji hladilnik (stružen in rezkan) ki bi imel rahlo podmero glede na centralni del motorja (0,1 mm manjši premer) z izpraznitvami kjer pridejo pritrditveni vijaki. Na alumijij bi naredil precej reber da povečaš površino hlajenja. Hladilnik segrel in naredil krčni nased na centralni del. Zadaj zmontrial ventiltor. To bi moralo zadostovat. Predvsem je stik takega hladilnika z motorje mnogo mnogo boljši od tvojega designa.
l.p.
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
Slowfly Član
Pridružen-a: Sre 18 Feb 2004 2:07 Prispevkov: 4082 Aktiv.: 18.31 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: Pon Maj 30, 2016 2:05 pm Naslov sporočila: |
|
|
Uroš imaš ti kak datasheet od tvojega motorja?
Tisti izkoristek "do" 85% se sliši podobno kot v reklami za Head&shoulders.
"Odstrani do 100% prhljaja"
_________________ Še dobro, da bitje srca in dihanje nadzoruje vegetativno živčevje. V nasprotnem primeru nekateri ne bi preživeli niti 24 ur. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Slowfly Član
Pridružen-a: Sre 18 Feb 2004 2:07 Prispevkov: 4082 Aktiv.: 18.31 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: Pon Maj 30, 2016 2:11 pm Naslov sporočila: |
|
|
@ sebastjan.kamenšek
Brez zares dobrega vodnega hlajenja se bo ta motor kaj kmalu skuhal, potem pa bo samo še za v smeti. Odvesti toploto generirano z dvema do štirima kilowatoma moči ni mačji kašelj. Za hec prižgi 2 kW kuhalno ploščo na štedilniku, pa jo skušaj s kakšnim aluminijastim pasivnim hladilnikom hladiti pod 100°.
_________________ Še dobro, da bitje srca in dihanje nadzoruje vegetativno živčevje. V nasprotnem primeru nekateri ne bi preživeli niti 24 ur. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Nace Član
Pridružen-a: Pon 12 Maj 2003 0:12 Prispevkov: 828 Aktiv.: 3.71 Kraj: Zagorje ob Savi
|
Objavljeno: Pon Maj 30, 2016 2:21 pm Naslov sporočila: |
|
|
Kaj pa kakšna varianta hlajenja s trafo oljem?
_________________ LP Nace |
|
Nazaj na vrh |
|
|
lucca brassi Član
Pridružen-a: Ned 01 Feb 2004 12:46 Prispevkov: 4053 Aktiv.: 18.18 Kraj: KOČEVJE
|
Objavljeno: Pon Maj 30, 2016 10:24 pm Naslov sporočila: |
|
|
Kaj je namen trafo olja Nace ?
_________________ Moments before detonation ,....... TT |
|
Nazaj na vrh |
|
|
malci Član
Pridružen-a: Sob 15 Sep 2007 21:05 Prispevkov: 793 Aktiv.: 3.92 Kraj: Polhov Gradec
|
Objavljeno: Pon Maj 30, 2016 10:41 pm Naslov sporočila: |
|
|
Nič, zanekrat sem še v izdelavi prvotne ideje, bomo videli, kaj bo. In ker tudi nisem dobil odgovor, kaj naj razen namenske termalne paste uporabim med spoji, bom zaenkrat pustil prazno. Potem pa bomo videli rezultate. Da se zaenkrat ne ogreje za kako drugo varianto je razlog v tem, da je za karkoli drugega potrebno vzeti motor iz avtomobila, kar pa je zelo težavno, sploh ker nimam avtodvigala.
Verjamem, da pa bi bilo najbolje, da bi naredil še en zunanji plašč, vmes pa dal vodo - spet problem tesnenje.
Citiram: |
Brez zares dobrega vodnega hlajenja se bo ta motor kaj kmalu skuhal, |
Mislim da ne, saj kontroler stalno spremlja temp. motorja, in ko se približa maximalni vrednosti omeji moč oz preneha delovati. Samo upam pa, da ni temp. senzor na takem mestu, kje bom naredil najboljše hlajenje...
Po drugi strani je pa res, da se do sedaj, ko je bil pred motorjem odprt prostor le ta ni pregreval, tudi pri vožnji v klanec s 1. prestavo ( cca 25km/h) je le redkokdaj prišlo čez 130stC.
Citiram: |
Tisti izkoristek "do" 85% se sliši podobno kot v reklami za Head&shoulders. |
Ja res se sliši kot reklama. Ali je mogoče iz priloženega grafa predvideti izkoristek (graf z izkoristkom glede na tok in obrate ni priložen priročniku)?
lp
uroš
Opis: |
|
Velikost datoteke: |
71.03 KB |
Pogledana: |
28 krat |
|
_________________ Elektronika za hobi |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Slowfly Član
Pridružen-a: Sre 18 Feb 2004 2:07 Prispevkov: 4082 Aktiv.: 18.31 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: Pon Maj 30, 2016 11:45 pm Naslov sporočila: |
|
|
lucca brassi je napisal/a: |
Kaj je namen trafo olja Nace ? |
Ne veš, ali se norčuješ?
_________________ Še dobro, da bitje srca in dihanje nadzoruje vegetativno živčevje. V nasprotnem primeru nekateri ne bi preživeli niti 24 ur. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Slowfly Član
Pridružen-a: Sre 18 Feb 2004 2:07 Prispevkov: 4082 Aktiv.: 18.31 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: Pon Maj 30, 2016 11:51 pm Naslov sporočila: |
|
|
Uroš ti imaš namen montirati to svoje čudo na motor brez da bi ga snel z avtomobil(čk)a? Bodisi si strašen optimist, ali pa mazohist.
_________________ Še dobro, da bitje srca in dihanje nadzoruje vegetativno živčevje. V nasprotnem primeru nekateri ne bi preživeli niti 24 ur. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
sscott Član
Pridružen-a: Pet 10 Jul 2009 12:11 Prispevkov: 1133 Aktiv.: 6.29 Kraj: Medvode
|
Objavljeno: Tor Maj 31, 2016 7:43 am Naslov sporočila: |
|
|
Slowfly je napisal/a: |
Bodisi si strašen optimist, ali pa mazohist. |
sem se spomnil na un vic, ko rata ginekolog mehanik, pa je generalno naredil skos avspuh
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
lucca brassi Član
Pridružen-a: Ned 01 Feb 2004 12:46 Prispevkov: 4053 Aktiv.: 18.18 Kraj: KOČEVJE
|
Objavljeno: Tor Maj 31, 2016 8:30 am Naslov sporočila: |
|
|
Citiram: |
Ne veš, ali se norčuješ? |
ne vračam vprašanje , sam sem se kar dosti podučil o trafo olju ( čeprav to ni moje področje) v Etri
in odvajanje toplote preko olja definitivno ni njegov namen
_________________ Moments before detonation ,....... TT |
|
Nazaj na vrh |
|
|
malci Član
Pridružen-a: Sob 15 Sep 2007 21:05 Prispevkov: 793 Aktiv.: 3.92 Kraj: Polhov Gradec
|
Objavljeno: Tor Maj 31, 2016 10:12 pm Naslov sporočila: |
|
|
Citiram: |
Bodisi si strašen optimist, ali pa mazohist |
Optimist sem, pa tudi malo mazohista moram biti,, drugače se ne bi lotil. ( danes sem se najman 30x vlegel pred avto in se potegnil pod njega). In sedaj je "srajčka" narejena, sem pa toliko spremenil izdelavo, da na srajčko ne bom lotal cevi, ker je zaradi upognjenosti to težko izvedljivo, temveč bom naredil še en plašč ter naredil dva priklopa za cevi. Sedaj samo razmišljam, a bi naredil vmes tudi prekate, ali bi pustil kar cel prostor.
Ko bo narejeno, pa poročam, kašni bodo rezultati.
lp
uroš
Opis: |
|
Velikost datoteke: |
249.8 KB |
Pogledana: |
8 krat |
|
_________________ Elektronika za hobi
Nazadnje urejal/a malci Sre Jun 01, 2016 4:18 pm; skupaj popravljeno 1 krat |
|
Nazaj na vrh |
|
|
sscott Član
Pridružen-a: Pet 10 Jul 2009 12:11 Prispevkov: 1133 Aktiv.: 6.29 Kraj: Medvode
|
Objavljeno: Tor Maj 31, 2016 10:26 pm Naslov sporočila: |
|
|
bistveno pretanka pločevina
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
malci Član
Pridružen-a: Sob 15 Sep 2007 21:05 Prispevkov: 793 Aktiv.: 3.92 Kraj: Polhov Gradec
|
Objavljeno: Tor Maj 31, 2016 10:29 pm Naslov sporočila: |
|
|
spodaj je 1mm (debelejše krovci ne uporabljajo), vmes bo voda, zgoraj je pa res samo 0.55mm, a ker ne bo nobenega nadtlaka, mislim da bi moralo delovati.
lp
uroš
_________________ Elektronika za hobi |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Sigi Član
Pridružen-a: Čet 31 Jul 2014 11:42 Prispevkov: 199 Aktiv.: 1.68 Kraj: Kamnik
|
Objavljeno: Tor Maj 31, 2016 11:29 pm Naslov sporočila: |
|
|
Če je bilo hlajenje motorja z zrakom že precej dobro, potem bo tole kar ustvarjaš še mnogo bolje. Saj puščalo pa ne bo, a ne ?
Debelina pločevine za samo hlajenje pti tvoji izvedbi nima veze. Na drugi strani je itak po celi površini hladilni medij - voda, in vse kar je med telesom ki ga želimo ohlajat ter hladilnim medijem je samo nujno zlo. Še največ boš kiksnil zaradi slabega naleganja plašča na ohišje motorja, ampak termalna pasta bo to do neke mere popravila.
Nasveti predhodnikov so bili večinoma na mestu, ampak za ljubiteljski hobi projekt se je težko odločit za strojno obdelane hladilne bloke, z navrtanimi hladilnimi kanali ipd.
Tako da ti lahko čestitam za zagnanost in vztrajnost, ki je na koncu vedno poplačana. Če ne v prvem, pač v naslednjih poskusih. Izkušnje ki jih boš ob tem pridobil pa so neprecenljive.
Ti samo teraj dalje in nas obveščaj o rezultatih.
Pa veliko uspeha!
lp Žiga
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
igo Član
Pridružen-a: Sre 11 Okt 2006 19:11 Prispevkov: 3638 Aktiv.: 17.04
|
Objavljeno: Sre Jun 01, 2016 7:40 am Naslov sporočila: |
|
|
Če poznaš premer motorja, lahko takorekoč vse narediš zunaj in potem natakneš gor. Ukrivljenost hladilnika naj bo za par mm večjega premera, da bo na sredini pritisnilo dol, ko boš zategnil. Če bo sredina v zraku, fizično sploh ni možno tako močno zategniti, da bi se dotaknila motorja, saj prej vse potrgaš.
Za prekate ali labirint je najlažje naspajkati par 0,55 mm debelih bakrenih trakov na notranjo stran zunanje pločevine, vzporedno z osjo motorja. Trakci naj bodo za 45° nagnjeni (prevrnjeni / / / )glede na premer, da bodo na zunanjo steno notranje pločevine pritisnili kot vzmeti.
Bočni steni na obeh straneh hladilnika bi jaz kar s silikonom zatesnil.
_________________ Teoretično je praksa posledica teorije, praktično je pa ravno obratno. (igo 2001)
LP, Igor |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu
|
Uptime: 74 dni
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|