Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
frucinator Neznanec
Pridružen-a: Tor 10 Jun 2014 11:01 Prispevkov: 4 Aktiv.: 0.03 Kraj: Maribor
|
Objavljeno: Pet Avg 12, 2016 2:57 pm Naslov sporočila: Priklop Trifaznega elektromotorja na frekvenčni regulator |
|
|
Pozdravljeni
Na frekvenčni regulator bi rad priklopil elektromotor.
Ker še nimam izkušenj z trifaznimi motorji bi potreboval malo pomoči.
Torej elektromotor (0,5KW) bom uporabljal za pogon črpalke.
Frekvenčni regulator je primeren do 1,5 kW.
Na eno stran frekvenčnega regulatorja sem že priključil kable (L, N, E - na sliki 1).
Sedaj pa imam težave z priklopom od frekvenčnega regulatorja do motorja.
Na katere konektorje motorja (Slika 4) naj povežem kable U, V, W iz regulatorja (Slika 2)?
Katero vezavo narisano na pokrovčku moram uporabljati Y ali ∆ (Slika 3).
V naprej se zahvaljujem za odgovore.
LP
Opis: |
Slika 1 - kabli iz vtičnice do regulatorja |
|
Velikost datoteke: |
1.62 MB |
Pogledana: |
1 krat |
|
Opis: |
|
Velikost datoteke: |
1.66 MB |
Pogledana: |
0 krat |
|
Opis: |
Slika 3 - pokrovček na motorju |
|
Velikost datoteke: |
2.05 MB |
Pogledana: |
3 krat |
|
Opis: |
Slika 4 - konektorji od motorja |
|
Velikost datoteke: |
2.3 MB |
Pogledana: |
3 krat |
|
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
Silvo Moderator
Pridružen-a: Pon 24 Feb 2003 17:09 Prispevkov: 14555 Aktiv.: 65.34 Kraj: Koroška-okolica Dravograda
|
Objavljeno: Pet Avg 12, 2016 3:06 pm Naslov sporočila: |
|
|
Glede na to, da bo prekvenčnik prikljčen enofazno se motor veže v trikot. Ustrezno glede na podatke na tablici motorje in vezavo motorja pa je potrebno sparametrirat frekvenčnik.
_________________ lp
Silvo |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Kopernik Član
Pridružen-a: Sob 24 Okt 2015 22:03 Prispevkov: 99 Aktiv.: 0.96 Kraj: Črnomelj
|
Objavljeno: Sob Avg 13, 2016 2:12 am Naslov sporočila: |
|
|
Silvo je napisal/a: |
Glede na to, da bo prekvenčnik prikljčen enofazno se motor veže v trikot. Ustrezno glede na podatke na tablici motorje in vezavo motorja pa je potrebno sparametrirat frekvenčnik. |
Pa bodi pozoren na temperaturo motorja za vsak slučaj.. vsaj prvih 5 minut..
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
cero Član
Pridružen-a: Čet 31 Jul 2003 17:37 Prispevkov: 1179 Aktiv.: 5.29 Kraj: vipava
|
Objavljeno: Sob Avg 13, 2016 9:03 am Naslov sporočila: |
|
|
Pametno bi bilo slikati tablico na motorju in model frekvenčnika.
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
frucinator Neznanec
Pridružen-a: Tor 10 Jun 2014 11:01 Prispevkov: 4 Aktiv.: 0.03 Kraj: Maribor
|
Objavljeno: Sob Avg 13, 2016 8:32 pm Naslov sporočila: |
|
|
Model frekvenčnika sem si slikal.
Tablico na motorju bom pa jutri ker me trenutno ni doma.
Opis: |
|
Velikost datoteke: |
1.96 MB |
Pogledana: |
6 krat |
|
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
frucinator Neznanec
Pridružen-a: Tor 10 Jun 2014 11:01 Prispevkov: 4 Aktiv.: 0.03 Kraj: Maribor
|
Objavljeno: Sre Avg 17, 2016 1:21 pm Naslov sporočila: |
|
|
Evo še slika od motorja
Opis: |
|
Velikost datoteke: |
3.38 MB |
Pogledana: |
17 krat |
|
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
cero Član
Pridružen-a: Čet 31 Jul 2003 17:37 Prispevkov: 1179 Aktiv.: 5.29 Kraj: vipava
|
Objavljeno: Sre Avg 17, 2016 10:51 pm Naslov sporočila: |
|
|
Ja mostičke zvežeš v trikot, tako kot je narisano na sliki 3
na frekvenčniku pa moraš obvezno znižati moč na 0.75kW, oziroma maksimalen tok omejiti na 3.77A.
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
frucinator Neznanec
Pridružen-a: Tor 10 Jun 2014 11:01 Prispevkov: 4 Aktiv.: 0.03 Kraj: Maribor
|
Objavljeno: Pet Avg 19, 2016 10:16 am Naslov sporočila: |
|
|
OK
Bom danes probal.
hvala
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
dgrude Član
Pridružen-a: Sob 15 Nov 2008 13:44 Prispevkov: 193 Aktiv.: 1.03 Kraj: Velike Lašče
|
Objavljeno: Tor Okt 25, 2016 11:56 am Naslov sporočila: |
|
|
Zdravo!
Imam 110V motor. Zanima me, če ga lahko brez skrbi priklopim na frekvenčnik ter na njem nastavim napetost na 110V, ali se lahko pojavijo kakšni problemi (preboj izolacije na motorju...)
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
cero Član
Pridružen-a: Čet 31 Jul 2003 17:37 Prispevkov: 1179 Aktiv.: 5.29 Kraj: vipava
|
Objavljeno: Tor Okt 25, 2016 10:51 pm Naslov sporočila: |
|
|
Če imaš enofazni frekvenčnik, potem ga lahko vežeš v zvezdo.
110V ima najbrž v trikotu ne?
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
dgrude Član
Pridružen-a: Sob 15 Nov 2008 13:44 Prispevkov: 193 Aktiv.: 1.03 Kraj: Velike Lašče
|
Objavljeno: Sre Okt 26, 2016 8:43 am Naslov sporočila: |
|
|
Sedaj imam malo več podatkov o motorju. Motor je neko Italijansko čudo, ki sploh nima možnosti prevezave Y/D, saj ima žice direktno speljane v notranjost motorja. Na sliki se vidi tablica motorja. Ima to sploh smisel uporabiti, ali se mi bolj splača kupiti nove motorje?
Po kakšni logiki, ima motor nominalno frekvenco 200Hz ? Kako deluje omejitev napetosti v frekvenčniku (ali omeji efektivno napetost max. pa ostane enaka)?
Opis: |
|
Velikost datoteke: |
2.21 MB |
Pogledana: |
6 krat |
|
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
6dan8 Član
Pridružen-a: Tor 18 Jan 2011 10:53 Prispevkov: 1046 Aktiv.: 6.48 Kraj: Goriška
|
Objavljeno: Sre Okt 26, 2016 10:19 am Naslov sporočila: |
|
|
Citiram: |
Po kakšni logiki, ima motor nominalno frekvenco 200Hz ? |
200 Hz? Jaz takele motorje vzamem kot "namensko narejene, da jih 'voziš' s frekvenčnikom".
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu
|