www.elektronik.si Seznam forumov www.elektronik.si
Forum o elektrotehniki in računalništvu
 
 PomočPomoč  IščiIšči  Seznam članovSeznam članov  SkupineSkupine  StatisticsStatistika  AlbumAlbum  DatotekeFilemanager DokumentacijaDocDB LinksPovezave   Registriraj seRegistriraj se 
  PravilaPravila  LinksBolha  PriponkePriponke  KoledarKoledar  ZapiskiZapiski Tvoj profilTvoj profil Prijava za pregled zasebnih sporočilPrijava za pregled zasebnih sporočil PrijavaPrijava 

24V starter na 12V sistemu

 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Avtoelektrika
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
Silvo
Moderator
Moderator



Pridružen-a: Pon 24 Feb 2003 17:09
Prispevkov: 14555
Aktiv.: 65.33
Kraj: Koroška-okolica Dravograda

PrispevekObjavljeno: Pon Sep 26, 2016 11:04 pm    Naslov sporočila:  24V starter na 12V sistemu Odgovori s citatom

Gre za kombajn Clas jaguar. Class Jaguar Kombajn ima 12V instalacijo le starter je 24V. Ima poseben rele, ki ob startu akumulatorje veže v serijo. Težava je v tem, da je sam rele že v precej slaben stanju. (Pred par minutami sem bil v "intervenciji" tako, da sem zadevo nekako uredil) Jutri se bo lastnik sicer zanimal na classov servis, a bo cena verjetno ohohoo.... Zanima me, če kdo ve, kje se bi tak rele dal dobiti oz,. kako se sploh imenuje? Takole po spominu se mi zdi, da so take releje imeli tudi stari Deutzi.

Še električna shema.

_________________
lp
Silvo
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
DusanK
Član
Član



Pridružen-a: Pon 19 Nov 2012 23:46
Prispevkov: 1747
Aktiv.: 12.57
Kraj: Medvode - med vodami

PrispevekObjavljeno: Tor Sep 27, 2016 12:24 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Mogoče išči pod "starting relay" stran 58/62. Seveda za tvoj/kolegov tip kombajna.
_________________
Največji čar - električar
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Silvo
Moderator
Moderator



Pridružen-a: Pon 24 Feb 2003 17:09
Prispevkov: 14555
Aktiv.: 65.33
Kraj: Koroška-okolica Dravograda

PrispevekObjavljeno: Tor Sep 27, 2016 11:41 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Informacija s servisa - kot sem predvideval, cena ca 500€ Sad
_________________
lp
Silvo
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
sebaveh
Član
Član



Pridružen-a: Sob 19 Jan 2008 13:51
Prispevkov: 1615
Aktiv.: 8.16
Kraj: Slovenska Bistrica

PrispevekObjavljeno: Tor Sep 27, 2016 8:48 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Mogoče kaj v tem smislu: http://www.ebay.com/itm/KENWORTH-PARALLEL-SERIES-SWITCH-67-101-1-MAGNETIC-SERIES-SWITCH-LIT-0200-/222057821827?hash=item33b3ad7683:g:k18AAOSwAuNW7CsL&vxp=mtr
Question
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Silvo
Moderator
Moderator



Pridružen-a: Pon 24 Feb 2003 17:09
Prispevkov: 14555
Aktiv.: 65.33
Kraj: Koroška-okolica Dravograda

PrispevekObjavljeno: Tor Sep 27, 2016 9:43 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Morda bi se lahko koristilo tudi to. V orginalu je sicer neka škatlica. Če bo zadeva zdržala do konca žetve, jo bom potem snel in videl kako in kaj. Funkcijsko delovanje je razvidno iz zgornjega dela načrta.
Rele pritegne startna ključavnica. V mirovnem stanju sta akumulatorja vezana vzporedno. Stalnih 12V je na priključku 51 Tja je tudi priključen 12V generator (altenator) Startni signal 12V pride s startne ključavnica na priključek 50a, kar povzroči, da rele pritegnje. Takrat se baterije vežejo zaporedno. Na priključku 51 - (sistem) še vedno ostane 12V le napajano je iz enega akumolatorja (169) Priključka 30 in 31a se skleneta, kar povzroči zaporedno vezavo baterij. Na priključku Tako starter dobi 24V preko priključka 50 pa dobi napetrost zagonski rele starterja.

Je pa sama vezava zanimiva oz. dobro zasnovana.

_________________
lp
Silvo
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Jani
Član
Član



Pridružen-a: Ned 14 Dec 2003 22:48
Prispevkov: 460
Aktiv.: 2.06
Kraj: Bela krajina

PrispevekObjavljeno: Sre Sep 28, 2016 10:59 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Mogoče kakšen kontaktor od električnega viličarja???
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Silvo
Moderator
Moderator



Pridružen-a: Pon 24 Feb 2003 17:09
Prispevkov: 14555
Aktiv.: 65.33
Kraj: Koroška-okolica Dravograda

PrispevekObjavljeno: Sre Sep 28, 2016 2:42 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Jani je napisal/a:
Mogoče kakšen kontaktor od električnega viličarja???


Tak v "enem kosu" verjetno ne obstaja? Z dvema pa je to brez težav izvedljivo, tako, da tudi ta možnost obstaja, ker neke prostorske stiske ni.

_________________
lp
Silvo
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
RobiStrom
Član
Član



Pridružen-a: Ned 01 Mar 2015 22:00
Prispevkov: 209
Aktiv.: 1.88
Kraj: Ljubljana

PrispevekObjavljeno: Sre Sep 28, 2016 3:01 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

A je to to? Amazon
Še pdf: Bosh

_________________
LP Robi
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Silvo
Moderator
Moderator



Pridružen-a: Pon 24 Feb 2003 17:09
Prispevkov: 14555
Aktiv.: 65.33
Kraj: Koroška-okolica Dravograda

PrispevekObjavljeno: Sre Sep 28, 2016 3:21 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

RobiStrom je napisal/a:
A je to to? Amazon
Še pdf: Bosh


Po videzu in PDF -ju bi rekel, da je ravno to. Applause Hvala, zadaj vem kako naj iščem.

_________________
lp
Silvo
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
kobranka
Član
Član



Pridružen-a: Sob 24 Jul 2010 19:37
Prispevkov: 3403
Aktiv.: 20.35
Kraj: nekje v zgornjem posočju

PrispevekObjavljeno: Čet Sep 29, 2016 1:39 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Glede na to, da zadevo rešujete na lastno pest in ne preko uradnega servisa, se sprašujem, res za kolikl časa bo spet to dežalo? Ali kakšen alternativni in bolj zanesljiv zagon ne pride v poštev? V mislih sem imel pnevmatski zagon ali pa zagon preko sklopke manjšega bencinskega motorja kot imajo ponekod to še urejeno. Taki sistemi, kjer potrebuješ dve zaporedno vezana akumulatorja tudi le občasno se meni osebno ni nikoli dopadel.
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Silvo
Moderator
Moderator



Pridružen-a: Pon 24 Feb 2003 17:09
Prispevkov: 14555
Aktiv.: 65.33
Kraj: Koroška-okolica Dravograda

PrispevekObjavljeno: Čet Sep 29, 2016 1:58 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

kobranka je napisal/a:
Glede na to, da zadevo rešujete na lastno pest in ne preko uradnega servisa, se sprašujem, res za kolikl časa bo spet to dežalo? Ali kakšen alternativni in bolj zanesljiv zagon ne pride v poštev? V mislih sem imel pnevmatski zagon ali pa zagon preko sklopke manjšega bencinskega motorja kot imajo ponekod to še urejeno. Taki sistemi, kjer potrebuješ dve zaporedno vezana akumulatorja tudi le občasno se meni osebno ni nikoli dopadel.


V glavnem gre za rešitve v sili. Glede na to, da je v času žetve pomembna vsaka ura orginalni servis časovno ne gre skozi. če res ni sile. Kombajn se običajno prižge zjutraj in ugasne pozno zvečer - ponoči. Ko ima 14 traktorjev, ki vozijo vstran in zadeva obstoji za 15minut .... ne vprašaj .... Sad

Ja tudi meni se ne dopade ta 12-24V rešitev. V skrajni sili bi lahko izvedel stalno 24V vezavo. Ok, moral bi nekako rešiti polnjenje ali 12V instalacija tudi za zaganjač. Me pa zanima, če res ne obstaja 12V zaganjač zadostne moči.

_________________
lp
Silvo
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
kobranka
Član
Član



Pridružen-a: Sob 24 Jul 2010 19:37
Prispevkov: 3403
Aktiv.: 20.35
Kraj: nekje v zgornjem posočju

PrispevekObjavljeno: Čet Sep 29, 2016 9:06 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Verjetno obstaja in vsebuje reduktor. Za starejši VW motor vem, da je startni motor precej miniaturen in ima zraven v ohišje vdelan reduktor, ki obrate spremeni v moč. Se sliši, ko „verglaš” motor, da se tak zaganjač zavrti v precej višje obrate in to ga tudi rešuje. Mislim, da so tudi praznilne špice dosti manjše zaradi tega.
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
mobwap
Član
Član



Pridružen-a: Sre 14 Mar 2012 9:42
Prispevkov: 326
Aktiv.: 2.21
Kraj: Doma

PrispevekObjavljeno: Čet Sep 29, 2016 10:34 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

V teh strojih so večinoma motorji večjih moči primeljivih z tovornjaki in močnejši (300+kilovatov) in imajo predviden zaganjač 24V.
12V zaganjač bi vlekel krepko preko 300A toka, kar pa bi akumulatorji slabo prenašali.
V večini strojev bi instalacijo z lahkoto naredili 24V pa je ne, potem pa rešujejo stvari s takšnimi skopucali od stikal da jih lahko mastno kasirajo.

_________________
INSTALLING DEMOCRACY.... ‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡€€€€€€€€€€€€€€ 44% DONE.
Installation failed.
404 error: form not found.

FORMING GOVERNMENT.... ‡‡‡‡‡€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€ 23% DONE.
Formation failed.
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Iztok_S
Član
Član



Pridružen-a: Sre 13 Apr 2016 10:06
Prispevkov: 424
Aktiv.: 4.34
Kraj: Ljubljana, Trzin

PrispevekObjavljeno: Pet Sep 30, 2016 7:49 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Za 24V starter v tem primeru bi uporabil preiskušeno rešitev, ki ne stane dosti in sicer dva dodatna manjša akuja z visokimi zagonskimi sposobnostmi (če imaš dovolj prostora) ter DC/DC konverter-polnilec. Meanwell ima enega cca 300W, ki deluje kot polnilec. Ima enable vhod katerega vežeš na D+ (ali NO stikalo za pritisk olja), da začne polniti šele, ko je motor startal. Zadeva deluje 100% v kolikor DC/DC montiraš nekje v kabini kjer je suho.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Avtoelektrika Časovni pas GMT + 2 uri, srednjeevropski - poletni čas
Stran 1 od 1

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu
Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu

Uptime: 69 dni


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group