Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
Silvo Moderator
Pridružen-a: Pon 24 Feb 2003 17:09 Prispevkov: 14555 Aktiv.: 65.33 Kraj: Koroška-okolica Dravograda
|
Objavljeno: Pon Sep 26, 2016 11:04 pm Naslov sporočila: 24V starter na 12V sistemu |
|
|
Gre za kombajn Clas jaguar. Class Jaguar Kombajn ima 12V instalacijo le starter je 24V. Ima poseben rele, ki ob startu akumulatorje veže v serijo. Težava je v tem, da je sam rele že v precej slaben stanju. (Pred par minutami sem bil v "intervenciji" tako, da sem zadevo nekako uredil) Jutri se bo lastnik sicer zanimal na classov servis, a bo cena verjetno ohohoo.... Zanima me, če kdo ve, kje se bi tak rele dal dobiti oz,. kako se sploh imenuje? Takole po spominu se mi zdi, da so take releje imeli tudi stari Deutzi.
Še električna shema.
_________________ lp
Silvo |
|
Nazaj na vrh |
|
|
DusanK Član
Pridružen-a: Pon 19 Nov 2012 23:46 Prispevkov: 1747 Aktiv.: 12.57 Kraj: Medvode - med vodami
|
Objavljeno: Tor Sep 27, 2016 12:24 am Naslov sporočila: |
|
|
Mogoče išči pod "starting relay" stran 58/62. Seveda za tvoj/kolegov tip kombajna. _________________ Največji čar - električar |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Silvo Moderator
Pridružen-a: Pon 24 Feb 2003 17:09 Prispevkov: 14555 Aktiv.: 65.33 Kraj: Koroška-okolica Dravograda
|
Objavljeno: Tor Sep 27, 2016 11:41 am Naslov sporočila: |
|
|
Informacija s servisa - kot sem predvideval, cena ca 500€ _________________ lp
Silvo |
|
Nazaj na vrh |
|
|
sebaveh Član
Pridružen-a: Sob 19 Jan 2008 13:51 Prispevkov: 1615 Aktiv.: 8.16 Kraj: Slovenska Bistrica
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
Silvo Moderator
Pridružen-a: Pon 24 Feb 2003 17:09 Prispevkov: 14555 Aktiv.: 65.33 Kraj: Koroška-okolica Dravograda
|
Objavljeno: Tor Sep 27, 2016 9:43 pm Naslov sporočila: |
|
|
Morda bi se lahko koristilo tudi to. V orginalu je sicer neka škatlica. Če bo zadeva zdržala do konca žetve, jo bom potem snel in videl kako in kaj. Funkcijsko delovanje je razvidno iz zgornjega dela načrta.
Rele pritegne startna ključavnica. V mirovnem stanju sta akumulatorja vezana vzporedno. Stalnih 12V je na priključku 51 Tja je tudi priključen 12V generator (altenator) Startni signal 12V pride s startne ključavnica na priključek 50a, kar povzroči, da rele pritegnje. Takrat se baterije vežejo zaporedno. Na priključku 51 - (sistem) še vedno ostane 12V le napajano je iz enega akumolatorja (169) Priključka 30 in 31a se skleneta, kar povzroči zaporedno vezavo baterij. Na priključku Tako starter dobi 24V preko priključka 50 pa dobi napetrost zagonski rele starterja.
Je pa sama vezava zanimiva oz. dobro zasnovana. _________________ lp
Silvo |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Jani Član
Pridružen-a: Ned 14 Dec 2003 22:48 Prispevkov: 460 Aktiv.: 2.06 Kraj: Bela krajina
|
Objavljeno: Sre Sep 28, 2016 10:59 am Naslov sporočila: |
|
|
Mogoče kakšen kontaktor od električnega viličarja??? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Silvo Moderator
Pridružen-a: Pon 24 Feb 2003 17:09 Prispevkov: 14555 Aktiv.: 65.33 Kraj: Koroška-okolica Dravograda
|
Objavljeno: Sre Sep 28, 2016 2:42 pm Naslov sporočila: |
|
|
Jani je napisal/a: |
Mogoče kakšen kontaktor od električnega viličarja??? |
Tak v "enem kosu" verjetno ne obstaja? Z dvema pa je to brez težav izvedljivo, tako, da tudi ta možnost obstaja, ker neke prostorske stiske ni. _________________ lp
Silvo |
|
Nazaj na vrh |
|
|
RobiStrom Član
Pridružen-a: Ned 01 Mar 2015 22:00 Prispevkov: 209 Aktiv.: 1.88 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: Sre Sep 28, 2016 3:01 pm Naslov sporočila: |
|
|
A je to to? Amazon
Še pdf: Bosh _________________ LP Robi |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Silvo Moderator
Pridružen-a: Pon 24 Feb 2003 17:09 Prispevkov: 14555 Aktiv.: 65.33 Kraj: Koroška-okolica Dravograda
|
Objavljeno: Sre Sep 28, 2016 3:21 pm Naslov sporočila: |
|
|
RobiStrom je napisal/a: |
A je to to? Amazon
Še pdf: Bosh |
Po videzu in PDF -ju bi rekel, da je ravno to. Hvala, zadaj vem kako naj iščem. _________________ lp
Silvo |
|
Nazaj na vrh |
|
|
kobranka Član
Pridružen-a: Sob 24 Jul 2010 19:37 Prispevkov: 3403 Aktiv.: 20.35 Kraj: nekje v zgornjem posočju
|
Objavljeno: Čet Sep 29, 2016 1:39 pm Naslov sporočila: |
|
|
Glede na to, da zadevo rešujete na lastno pest in ne preko uradnega servisa, se sprašujem, res za kolikl časa bo spet to dežalo? Ali kakšen alternativni in bolj zanesljiv zagon ne pride v poštev? V mislih sem imel pnevmatski zagon ali pa zagon preko sklopke manjšega bencinskega motorja kot imajo ponekod to še urejeno. Taki sistemi, kjer potrebuješ dve zaporedno vezana akumulatorja tudi le občasno se meni osebno ni nikoli dopadel. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Silvo Moderator
Pridružen-a: Pon 24 Feb 2003 17:09 Prispevkov: 14555 Aktiv.: 65.33 Kraj: Koroška-okolica Dravograda
|
Objavljeno: Čet Sep 29, 2016 1:58 pm Naslov sporočila: |
|
|
kobranka je napisal/a: |
Glede na to, da zadevo rešujete na lastno pest in ne preko uradnega servisa, se sprašujem, res za kolikl časa bo spet to dežalo? Ali kakšen alternativni in bolj zanesljiv zagon ne pride v poštev? V mislih sem imel pnevmatski zagon ali pa zagon preko sklopke manjšega bencinskega motorja kot imajo ponekod to še urejeno. Taki sistemi, kjer potrebuješ dve zaporedno vezana akumulatorja tudi le občasno se meni osebno ni nikoli dopadel. |
V glavnem gre za rešitve v sili. Glede na to, da je v času žetve pomembna vsaka ura orginalni servis časovno ne gre skozi. če res ni sile. Kombajn se običajno prižge zjutraj in ugasne pozno zvečer - ponoči. Ko ima 14 traktorjev, ki vozijo vstran in zadeva obstoji za 15minut .... ne vprašaj ....
Ja tudi meni se ne dopade ta 12-24V rešitev. V skrajni sili bi lahko izvedel stalno 24V vezavo. Ok, moral bi nekako rešiti polnjenje ali 12V instalacija tudi za zaganjač. Me pa zanima, če res ne obstaja 12V zaganjač zadostne moči. _________________ lp
Silvo |
|
Nazaj na vrh |
|
|
kobranka Član
Pridružen-a: Sob 24 Jul 2010 19:37 Prispevkov: 3403 Aktiv.: 20.35 Kraj: nekje v zgornjem posočju
|
Objavljeno: Čet Sep 29, 2016 9:06 pm Naslov sporočila: |
|
|
Verjetno obstaja in vsebuje reduktor. Za starejši VW motor vem, da je startni motor precej miniaturen in ima zraven v ohišje vdelan reduktor, ki obrate spremeni v moč. Se sliši, ko „verglaš” motor, da se tak zaganjač zavrti v precej višje obrate in to ga tudi rešuje. Mislim, da so tudi praznilne špice dosti manjše zaradi tega. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
mobwap Član
Pridružen-a: Sre 14 Mar 2012 9:42 Prispevkov: 326 Aktiv.: 2.21 Kraj: Doma
|
Objavljeno: Čet Sep 29, 2016 10:34 pm Naslov sporočila: |
|
|
V teh strojih so večinoma motorji večjih moči primeljivih z tovornjaki in močnejši (300+kilovatov) in imajo predviden zaganjač 24V.
12V zaganjač bi vlekel krepko preko 300A toka, kar pa bi akumulatorji slabo prenašali.
V večini strojev bi instalacijo z lahkoto naredili 24V pa je ne, potem pa rešujejo stvari s takšnimi skopucali od stikal da jih lahko mastno kasirajo. _________________ INSTALLING DEMOCRACY.... 44% DONE.
Installation failed.
404 error: form not found.
FORMING GOVERNMENT.... 23% DONE.
Formation failed. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Iztok_S Član
Pridružen-a: Sre 13 Apr 2016 10:06 Prispevkov: 424 Aktiv.: 4.34 Kraj: Ljubljana, Trzin
|
Objavljeno: Pet Sep 30, 2016 7:49 am Naslov sporočila: |
|
|
Za 24V starter v tem primeru bi uporabil preiskušeno rešitev, ki ne stane dosti in sicer dva dodatna manjša akuja z visokimi zagonskimi sposobnostmi (če imaš dovolj prostora) ter DC/DC konverter-polnilec. Meanwell ima enega cca 300W, ki deluje kot polnilec. Ima enable vhod katerega vežeš na D+ (ali NO stikalo za pritisk olja), da začne polniti šele, ko je motor startal. Zadeva deluje 100% v kolikor DC/DC montiraš nekje v kabini kjer je suho. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|