Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
benc Član
Pridružen-a: Sre 14 Jun 2006 21:41 Prispevkov: 111 Aktiv.: 0.51 Kraj: Idrija
|
Objavljeno: Pet Okt 14, 2016 10:28 am Naslov sporočila: Problem z baterijo baterijskega vrtalnika |
|
|
Imam baterijski vrtalnik EINHELL z 14.4V li-poli baterijo. Že od začetka je občasno delal probleme. Sedaj pa jih stalno oziroma takrat, ko jo nujno rabim.
Ko ga poženem se namreč baterija sama sebe ugasne.
Če ga poženeš res počasi, pa deluje.
Torej, vezje pri hitrem zagonu vijačnika zazna nekaj in odklopi baterijo.
Kaj je ponavadi tisto v vezju, kar meri med delovanjem? Najbrž napetost in njen padec? Kolikšen je lahko padec napetosti? Ali je kakšen standard?
Polnjenje poteka normalno. Tudi lučka na koncu sveti zeleno tako kot mora. Napetost na vseh celicah je po polnjenju 3.9V. Skupna napetost je 15.5V.
Ko jo obremenim pade na 14V.
Ali ima kdo kakšno idejo? Ali je možno, da so celice slabe? Kako vem, da so slabe?
Opis: |
|
Velikost datoteke: |
125.37 KB |
Pogledana: |
19 krat |
|
Opis: |
|
Velikost datoteke: |
81.98 KB |
Pogledana: |
2 krat |
|
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
shmandi Član
Pridružen-a: Čet 09 Maj 2013 9:20 Prispevkov: 634 Aktiv.: 4.75 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: Pet Okt 14, 2016 10:39 am Naslov sporočila: |
|
|
Mogoče pa motor potegne prevelik tok in izklopi zaščitno vezje.
Drugače pa za tok meri padec napetosti na kosu žice (pod Q5)
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
benc Član
Pridružen-a: Sre 14 Jun 2006 21:41 Prispevkov: 111 Aktiv.: 0.51 Kraj: Idrija
|
Objavljeno: Pet Okt 14, 2016 10:58 am Naslov sporočila: |
|
|
Bom preveril kakšen je padec še tam in ne direktno na celicah. Ne vem pa, če bo moj instrument pokazal tok, ki ga potegne motor.
Sedaj sem nekje prebral, da pri nekaterih vezjih odklopi, ko pade pod 3V. Se pravi, ko pade pod 12 ker so 4 celice. Verjetno nekaj takega velja za vse li-poli baterije.
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
shmandi Član
Pridružen-a: Čet 09 Maj 2013 9:20 Prispevkov: 634 Aktiv.: 4.75 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: Pet Okt 14, 2016 11:02 am Naslov sporočila: |
|
|
Tudi pri prenizki napetosti odklopi (cca. 3V)
Neobremenjen motor ne sme potegniti več kot 1-2A toka. Obremenjen pa tudi 20A (za toliko je ponavadi tudi zaščitno vezje)
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
sebastjan.kamensek Član
Pridružen-a: Sob 26 Jul 2008 11:04 Prispevkov: 1021 Aktiv.: 5.33 Kraj: Škofja Loka
|
Objavljeno: Pet Okt 14, 2016 11:11 am Naslov sporočila: |
|
|
Naj me kdo popravi, ampak Li -ion celice morajo imet zaščito pred preizpraznitvijo, ker se drugače uničijo. Sepravi če pade napetost na celicah pod določen novi mora elektronika odklopit celice.
Če so celice stare in iztrošene se ti lahko dogaja, da napetost na njih izredno hitro pade.
Lahko je tudi kaj z motorjem, da potegne prevelik tok.
l.p.
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
Peter123 Član
Pridružen-a: Tor 13 Jan 2009 15:34 Prispevkov: 1366 Aktiv.: 7.34 Kraj: Lj.
|
Objavljeno: Pet Okt 14, 2016 11:14 am Naslov sporočila: |
|
|
Lahko da je nekaj ali samo ena celica v paketu zanič.
Ko steče tok pade napetost in elektronika to zazna kot da je paket prazen.
To se opazi tudi pri polnjenju, ker je paket nenavadno hitro poln.
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
benc Član
Pridružen-a: Sre 14 Jun 2006 21:41 Prispevkov: 111 Aktiv.: 0.51 Kraj: Idrija
|
Objavljeno: Pet Okt 14, 2016 11:16 am Naslov sporočila: |
|
|
Bom danes malo bolj točno premeril in vsako calico posebe koliko pade napetost.
Mora biti nekaj takega verjetno.
Čudno je samo to ker obšasno dela popolnoma brez problema. Ravno danes sem spet preizkusil in karkoli sem naredil ni spodbilo. Včeraj (ko sem jo rabil) pa nikakor ni hotela delati in je vsakič spodbilo. Med tem časom je nisem polnil.
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
benc Član
Pridružen-a: Sre 14 Jun 2006 21:41 Prispevkov: 111 Aktiv.: 0.51 Kraj: Idrija
|
Objavljeno: Pet Okt 14, 2016 8:49 pm Naslov sporočila: |
|
|
Danes pa kot zakleto. Nekajkrat se je ugasnila. Ko pa sem hotel začeti meriti pa je začela delati brez problema.
Začel sem razmišljati, da je kje kakšen hladen spoj. Zato sem sedaj vse spoje malo pocinil. Sedaj bom pa videl, do kdaj bo delala. Najbrž do prve uporabe
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
shmandi Član
Pridružen-a: Čet 09 Maj 2013 9:20 Prispevkov: 634 Aktiv.: 4.75 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: Sob Okt 15, 2016 8:26 am Naslov sporočila: |
|
|
Če včasih dela brez problema, verjetno tudi dovolj časa, potem verjetno ni težava v kakšni celici.
Zaščitna vezja pa pogosto delujejo tako, da je treba priključit polnjenje za "reset" zaščite.
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
benc Član
Pridružen-a: Sre 14 Jun 2006 21:41 Prispevkov: 111 Aktiv.: 0.51 Kraj: Idrija
|
Objavljeno: Sob Okt 15, 2016 6:42 pm Naslov sporočila: |
|
|
To da bi polnjenje resetiralo ne pomaga v mojem primeru.
Mogoče se mi samo zdi ampak večkrat se je že zgodilo, da je takoj polnjenju delalo probleme. Čez nekaj časa pa je nehalo. Kot da se bi čez nekaj časa nihanje napetosti umirilo.
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
tretjic Član
Pridružen-a: Čet 24 Sep 2009 1:19 Prispevkov: 394 Aktiv.: 2.22 Kraj: Postojna
|
Objavljeno: Ned Okt 16, 2016 3:26 pm Naslov sporočila: |
|
|
Ima akumulator pri testiranjih vedno (bolj ali manj) enako temperaturo?
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
benc Član
Pridružen-a: Sre 14 Jun 2006 21:41 Prispevkov: 111 Aktiv.: 0.51 Kraj: Idrija
|
Objavljeno: Ned Okt 16, 2016 10:52 pm Naslov sporočila: |
|
|
Nekaj stopinj razlike bi lahko bilo ker sem prej imel v kleti, sedaj pa v stanovanju. Ampak to je 5 stopinj. Takoj po polnjenju, ko so bile še tople, pa nisem testiral.
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu
|