www.elektronik.si Seznam forumov www.elektronik.si
Forum o elektrotehniki in računalništvu
 
 PomočPomoč  IščiIšči  Seznam članovSeznam članov  SkupineSkupine  StatisticsStatistika  AlbumAlbum  DatotekeFilemanager DokumentacijaDocDB LinksPovezave   Registriraj seRegistriraj se 
  PravilaPravila  LinksBolha  PriponkePriponke  KoledarKoledar  ZapiskiZapiski Tvoj profilTvoj profil Prijava za pregled zasebnih sporočilPrijava za pregled zasebnih sporočil PrijavaPrijava 

Popravilo balasta Audi A4 B7 adaptivni žarometi
Pojdi na stran 1, 2  Naslednja
 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Avtoelektrika
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
Lukeatluke
Član
Član



Pridružen-a: Čet 28 Feb 2008 21:42
Prispevkov: 11
Aktiv.: 0.06

PrispevekObjavljeno: Tor Dec 13, 2016 9:14 pm    Naslov sporočila:  Popravilo balasta Audi A4 B7 adaptivni žarometi Odgovori s citatom

Imam težavo z balastom na Audi A4 B7 z adaptivnimi žarometi.

Xenon žarnica se prižge vsakokrat ob vklopu luči, se pa žal čez čas zgodi da utripne in nato ugasne.

Prižgeš jo lahko ponovno z izklopom / vklopom luči, ampak deluje le dokler ponovno ne utripne in spet ugasne - čas delovanja poljuben, včasih brez težav 200km, včasih niti kilometer.

Obe xenon žarnici so bili zamenjani - težava ni bila odpravljena, nato pa sem zamenjal levi balast, ki je težavo odpravil.

Glede na to, da imam sedaj dva problematična balast me zanima če se kdo spozna in morda tudi popravlja balaste.

Slika vezja v prilogi, vidnih znakov, da bi bilo kaj narobe ni, seveda pa nisem poznavalec Smile Glede na tesnilo in stanje pa bi upal reči, da zraven ni bilo vlage ali vode, kar naj bi bil večni problem za prenehanje delovanja balastov.


Morebitnih informacij in kontaktov bom nadvse vesel Wink



balast.jpg
 Opis:
 Velikost datoteke:  1.53 MB
 Pogledana:  46 krat

balast.jpg


Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
MarkoM
Član
Član



Pridružen-a: Tor 12 Sep 2006 15:29
Prispevkov: 2825
Aktiv.: 13.19
Kraj: Lovrenc na P.

PrispevekObjavljeno: Tor Dec 13, 2016 10:20 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Ne razumem zdaj čisto dobro. Torej menjal si balast in sedaj je v redu? Starega bi pa rad popravil za rezervo?
Še moja kalvarija okoli tega: tudi meni so se ugašale naključno nove osramove žarnice D1S (originalne), sem krivil balaste, menjal balaste in ni pomagalo. Potem sem nabavil philipsove žarnice in od takrat je mir. Torej so bile žarnice zanič, možno, da so bile ponaredek, kupljene na ebay od eu prodajalca.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Lukeatluke
Član
Član



Pridružen-a: Čet 28 Feb 2008 21:42
Prispevkov: 11
Aktiv.: 0.06

PrispevekObjavljeno: Tor Dec 13, 2016 10:30 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Kupljen je bil originalen balast za levo stran, saj je do pred kratkim desna stran le občasno ugašala, leva pa se je pred menjavo skoraj takoj ugasnila. No sedaj to dela še desna (verjetno zaradi obrabe, saj je bila prižgana v zadnjem mesecu večkrat kot prej v 5 letih).

Sedaj imam tako 2 balasta zdrava za popravilo, če se kdo seveda na to spozna.

Pri odpravljanju težav s xenon žarometi res začneš opažati koliko je vreden tvoj čas, saj preden demontiraš vse potrebno za zamenjavo samo žarnice, traja kar nekaj časa. Da ne omenim, da lahko balast odstraniš šele po odstranitvi luči, da odstraniš luč pa moraš demontirati odbijač.

Sem pa žarnice zamenjal še pred menjavo levega balasta, da sem preizkusil in poizkusil srečo. Kupil sem Osramove, ki naj bi bile prvovgradnja.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Profesor Einstein
Član
Član



Pridružen-a: Ned 24 Sep 2006 0:13
Prispevkov: 1423
Aktiv.: 6.66
Kraj: Rogaška Sl.

PrispevekObjavljeno: Sre Dec 14, 2016 2:10 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Mogoče za začetek pomeriti kondije in po potrebi zamenjati z enako kvalitetnimi.

Potem pa testirati če bo boljše.

lp.



balast - labels.jpg
 Opis:
 Velikost datoteke:  404.45 KB
 Pogledana:  18 krat

balast - labels.jpg



_________________
--
"Če bi volitve kaj pomagale, bi jih prepovedali." (Mark Twain)
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
Iztok_S
Član
Član



Pridružen-a: Sre 13 Apr 2016 10:06
Prispevkov: 423
Aktiv.: 4.34
Kraj: Ljubljana, Trzin

PrispevekObjavljeno: Sre Dec 14, 2016 8:31 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

V avto industriji sem opazil, da so proizvodi izdelani v lead free izvedbi izjemno podvrženi pokanjem spojev. Do povečanega števila reklamacij pride tudi zaradi pokanja povezav med različnimi sloji (vie).
Vse elemente oziroma spoje pregrej z spajkalom na vroči zrak in po potrebi dodaj cin (60/40 Sn-Pb).

V letalstvu so ukinili lead-free zahteve že v prvem letu. V avto industriji pa so jih precej omilili prav za airbage in varnostno opremo.

Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Profesor Einstein
Član
Član



Pridružen-a: Ned 24 Sep 2006 0:13
Prispevkov: 1423
Aktiv.: 6.66
Kraj: Rogaška Sl.

PrispevekObjavljeno: Sre Dec 14, 2016 11:08 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Ja res je tako... spajka ni stabilna... kemijska rekacija teče naprej in spoji samodejno razpadajo... opažam da po 4-6 let so že prve težave.

Gre za puljenje evrov od potrošnikov pod masko ekologije.

Lp.

_________________
--
"Če bi volitve kaj pomagale, bi jih prepovedali." (Mark Twain)
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
tilz0R
Član
Član



Pridružen-a: Čet 31 Maj 2012 15:39
Prispevkov: 898
Aktiv.: 6.21
Kraj: Črnomelj

PrispevekObjavljeno: Sre Dec 14, 2016 2:04 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Kaj točno je tukaj "balast"?
_________________
Knowledge sharing is caring.
majerle.eu | stm32f4-discovery.net
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
MarkoM
Član
Član



Pridružen-a: Tor 12 Sep 2006 15:29
Prispevkov: 2825
Aktiv.: 13.19
Kraj: Lovrenc na P.

PrispevekObjavljeno: Sre Dec 14, 2016 2:35 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Balast je to kar je na sliki, celotna elektronika za vžig in regulacijo xenon žarnice. Ponavadi je vgrajen balast v luč. Zakaj se reče balast (ballast) pa ne bi vedel. Po etki se v slovenščini imenuje krmilnik za ksenonsko žarnico.


ballast.PNG
 Opis:
 Velikost datoteke:  209.59 KB
 Pogledana:  13 krat

ballast.PNG


Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
bbrane
Član
Član



Pridružen-a: Čet 14 Jun 2007 15:02
Prispevkov: 580
Aktiv.: 2.83
Kraj: Cerkno

PrispevekObjavljeno: Sre Dec 14, 2016 4:59 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Se podpišem pod to, da lahko gre za slasbe spoje. Pred 14 dnevi je kolega prišel k meni z armaturno ploščo od audija A4 starega mislim da 12 let in pravi da mu kaže števec vrtljajev in števec hitrosti enkrat premalo. Pod lupo ugotovim slabe spoje na dveh glavnih konektorjih. Vse lepo polotam in zadeva deluje bp. Lahko da gre tudi na tvoji plati za slabe spoje na moškem konektorju na plati - preglej.

LP Brane

_________________
En poizkus je vreden več kot tisoč strokovnih mnenj
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
dkone
Član
Član



Pridružen-a: Sre 07 Mar 2007 18:53
Prispevkov: 2104
Aktiv.: 10.10
Kraj: Krško

PrispevekObjavljeno: Sre Dec 14, 2016 6:14 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Do sedaj sem popravil dva balasta od MB, in pri obeh je bil problem hladen spoj. To je v avtomobilski elektroniki največji problem. Polotaj vse spoje, pa probaj. Zadeva bi morala 100% delati.
_________________
Denis
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
qwertz
Član
Član



Pridružen-a: Ned 01 Jun 2008 11:57
Prispevkov: 2537
Aktiv.: 13.13
Kraj: Vrhnika

PrispevekObjavljeno: Sre Dec 14, 2016 8:16 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Na strokovnem forumu bi lahko uporabljali pravilne termine. V avtu nimamo ksenon sijajk, pač pa imamo visokotlačne metal-halogenidne sijalke (D2S).
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
MadMax
Član
Član



Pridružen-a: Pet 09 Sep 2005 22:16
Prispevkov: 4743
Aktiv.: 21.30

PrispevekObjavljeno: Sre Dec 14, 2016 9:42 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Metal-halogenidne, ali metal-halidne?

Pa D2S tudi ni edina izvedenka HID...
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
qwertz
Član
Član



Pridružen-a: Ned 01 Jun 2008 11:57
Prispevkov: 2537
Aktiv.: 13.13
Kraj: Vrhnika

PrispevekObjavljeno: Sre Dec 14, 2016 10:25 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Prvo.

Ja, seveda ni edina izvedba, kot pri halogenskih ne obstaja samo H4.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
MadMax
Član
Član



Pridružen-a: Pet 09 Sep 2005 22:16
Prispevkov: 4743
Aktiv.: 21.30

PrispevekObjavljeno: Sre Dec 14, 2016 10:37 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Imaš v rokavu kak link glede prvega?
Ker jaz najdem skoraj izključno drugo...

Lahko pa se seveda motim, tako kot 99.9% sveta, ki ksenonkam reče metal halidne Rolling Eyes
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Energetik-m
Član
Član



Pridružen-a: Pon 07 Dec 2009 19:16
Prispevkov: 1345
Aktiv.: 7.69
Kraj: Zagorje

PrispevekObjavljeno: Čet Dec 15, 2016 12:41 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Profesor Einstein je napisal/a:
Ja res je tako... spajka ni stabilna... kemijska rekacija teče naprej in spoji samodejno razpadajo... opažam da po 4-6 let so že prve težave.

Gre za puljenje evrov od potrošnikov pod masko ekologije.

Lp.


Lahko pojasniš kakšna kemijska reakcija?
Do sedaj sem mislil da je tu problem dinamična trdnost spajke, ko ta popusti zaradi vibracij. Pojav imenujemo tudi utrujenost materiala.

_________________
lp
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Avtoelektrika Časovni pas GMT + 2 uri, srednjeevropski - poletni čas
Pojdi na stran 1, 2  Naslednja
Stran 1 od 2

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu
Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu

Uptime: 67 dni


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group