www.elektronik.si Seznam forumov www.elektronik.si
Forum o elektrotehniki in računalništvu
 
 PomočPomoč  IščiIšči  Seznam članovSeznam članov  SkupineSkupine  StatisticsStatistika  AlbumAlbum  DatotekeFilemanager DokumentacijaDocDB LinksPovezave   Registriraj seRegistriraj se 
  PravilaPravila  LinksBolha  PriponkePriponke  KoledarKoledar  ZapiskiZapiski Tvoj profilTvoj profil Prijava za pregled zasebnih sporočilPrijava za pregled zasebnih sporočil PrijavaPrijava 

Samodržni rele na omejevalcu obratov...

 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Elektronika
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
kaja.alyo
Član
Član



Pridružen-a: Čet 18 Jun 2015 19:18
Prispevkov: 82
Aktiv.: 0.76
Kraj: Bistrica ob Dravi

PrispevekObjavljeno: Pon Mar 06, 2017 7:18 am    Naslov sporočila:  Samodržni rele na omejevalcu obratov... Odgovori s citatom

Zdravo,
prišel sem na idejo, da bi za mojo aprilijo rs50 zvezal omejevalec obratov preko samodržnega releja (rele zvezan tako, da ko pritisneš momentalni gumb si on sam začne napajati navitje), ki bi nato napajal navitje drugega releja, ta drugi rele pa bi prekinjal omejevalec.
Z tem bi dosegel to, da, ko bi dal kontakt in pritisnil momentalno stikalo, bi se omejevalec ugasnil, ko bi ugasnil kontakt bi se omejevalec vključil in ko bi ponovno dal kontakt, če nebi ponovno pritisnil stikala, bi omejevalec ostal vključen.
Vglavnem dobro preštudirano zaradi nevšečnosti Smile

Omejevalec pride povezan na maso in na navitje na motorju (med navitjem in CDIjom).
Zanima me kakšen rele potrebujem kot drugi rele, ki bo med navitjem motorja in omejevalcem? 220VAC?

Hvala

_________________
The quieter you become the more you`re able to hear
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
sebastjan.kamensek
Član
Član



Pridružen-a: Sob 26 Jul 2008 11:04
Prispevkov: 1021
Aktiv.: 5.33
Kraj: Škofja Loka

PrispevekObjavljeno: Pon Mar 06, 2017 2:36 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Kar ti potrebuješ je samo 1 rele z 2 delovnimi in enim mirovnim kontaktom. Navitje releja mora bit 12VDC. Še najbolje bo, da pogledaš za kakšnim avtomobilskim relejem (odpornost na vibracije, vodotesnost itd).

Za nevšečnosti ponavadi odredijo izrednji tehnični pregled kjer niso po župi priplavali Wink

l.p.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
kaja.alyo
Član
Član



Pridružen-a: Čet 18 Jun 2015 19:18
Prispevkov: 82
Aktiv.: 0.76
Kraj: Bistrica ob Dravi

PrispevekObjavljeno: Tor Mar 14, 2017 10:19 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

sebastjan.kamensek je napisal/a:
Kar ti potrebuješ je samo 1 rele z 2 delovnimi in enim mirovnim kontaktom. Navitje releja mora bit 12VDC. Še najbolje bo, da pogledaš za kakšnim avtomobilskim relejem (odpornost na vibracije, vodotesnost itd).

Za nevšečnosti ponavadi odredijo izrednji tehnični pregled kjer niso po župi priplavali Wink

l.p.

Zdravo,
hvala za odgovor.
Lahko tudi en rele ja.
Navitje vem, da mora biti 12v, zanima me stikalni del... iz navitja pride izmenična napetost, krepko višja od 12v, ampak nevem kolikšno napetost lahko doseže.
Hvala

_________________
The quieter you become the more you`re able to hear
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
sebastjan.kamensek
Član
Član



Pridružen-a: Sob 26 Jul 2008 11:04
Prispevkov: 1021
Aktiv.: 5.33
Kraj: Škofja Loka

PrispevekObjavljeno: Sre Mar 15, 2017 1:38 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Izmenična napetost ti gre smo do regulatorja... naprej je enosmerna... Za polnenje akomulatorja se uporablja napetost nekje do 15 V (ponavadi 14,4) tako da višje naj nebi šlo.

Zato tudi nasvet za izbiro avtomobilskega releja, kjer je vse to že upoštevano...

lp
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
protoncek
Član
Član



Pridružen-a: Sre 31 Jan 2007 9:41
Prispevkov: 9573
Aktiv.: 45.63
Kraj: Mengeš

PrispevekObjavljeno: Sre Mar 15, 2017 2:00 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

No, če boš to tipko dobro skril, naj te ne skrbi tehnični, tam ti je zagotovo ne bodo iskali. Imej pa za vsak slučaj pripravljen prevoz do doma, ko te dobijo na radar in ti zaplenijo moped - takrat bo drago - poleg visoke kazni še stroški predelave nazaj na tovarniško.
Sploh pa - a si že poskusil izklopit ta omejevalec? Je kaj bolje? Namreč, če se prav spomnim imajo (vsaj včasih so imele) te aprilie blokado v izpuhu - da jo vzameš ven moraš prežagati izpuh točno tam, kjer je blokada (predelna stena z 1cm luknjico). Če tega ne storiš je vse ostalo brez veze, ker ti ta blokada konkretno duši motor, če pa to storiš, se vidi in si na tehničnem "pečen"...
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Elektronika Časovni pas GMT + 2 uri, srednjeevropski - poletni čas
Stran 1 od 1

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu
Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu

Uptime: 75 dni


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group