|
www.elektronik.si Forum o elektrotehniki in računalništvu
|
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
Yagi Neznanec
Pridružen-a: Sre 12 Apr 2017 18:35 Prispevkov: 7 Aktiv.: 0.08 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: Sre Apr 12, 2017 6:38 pm Naslov sporočila: Pomoč 72V krmilnik |
|
|
Pozdravljeni,
Sprasujem in potrebujem pomoc, ki je malenkost drugacna ampak vrjamem, da ne bo problema.
Ozivljam en nov elektro maxi skuter (5kW, hub motor)! Zamenjale so se na novo baterije (prejsnje so bile fertik) in sicer Li-Ion 72V60Ah, dodan BMS!
Krmilnik je se original ( Kelly http://kellycontroller.com/keb72801x24v ... p-281.html )!
Zdaj problem; po kaksnem 1-2 km krmilnik vzam moc (zelo ocitno x3) in pa pavzi deluje normalno in spet.
A je kaj s krmilnikom, navitue v motorju, da se pregreva?
Ima morda kdo krmilnik za test (72V)? Zna kdo pomagat? Sam sem laik na tem podrocju....
Hvala, lp |
|
Nazaj na vrh |
|
|
mucek Član
Pridružen-a: Tor 01 Avg 2006 10:47 Prispevkov: 5334 Aktiv.: 24.73 Kraj: Domzale
|
Objavljeno: Sre Apr 12, 2017 6:55 pm Naslov sporočila: |
|
|
Kakšne so bile baterije (in njih konfiguracija) v originalu?
Kakšna je sedaj? Kakšna je tokovna zmogljivost celic? Da se ti ne sesede napetost pod obremenitvijo in gre krmilnik v eco mode? Kelly sicer niso slabi krmilniki. Običajno imajo možnost priklopa na PC in tam lahko pogledaš parametre ter tudi, zakaj gre v error mode.
LP, g _________________ ...lahko pa se tudi motim ... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Yagi Neznanec
Pridružen-a: Sre 12 Apr 2017 18:35 Prispevkov: 7 Aktiv.: 0.08 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: Sre Apr 12, 2017 8:31 pm Naslov sporočila: |
|
|
Original konfiguracije je bila prav tako 72V! Motor je 5kW, krmilnik pa je za 8kW! Fora je, da so sedaj skoraj sigurno boljse baterije, kot so bile original (sedaj so Panasonic)! Je bil pa prej 24 celic, sedaj jih je pa mnogo vec.
To je original krmilnik, ki je bil v skuterju. Skuter je stal cca. 2 leti in tudi zato so prve baterije fertik!
Ma, meni je primarno, da najdem vzrok....motor ali krmilnik in bi to nbe kako steatiral! Pa potem dalje...
Hvala, lp |
|
Nazaj na vrh |
|
|
cero Član
Pridružen-a: Čet 31 Jul 2003 17:37 Prispevkov: 1179 Aktiv.: 5.29 Kraj: vipava
|
Objavljeno: Sre Apr 12, 2017 10:37 pm Naslov sporočila: |
|
|
Če je motor mrzel, potem ni kriv motor! |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Yagi Neznanec
Pridružen-a: Sre 12 Apr 2017 18:35 Prispevkov: 7 Aktiv.: 0.08 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: Čet Apr 13, 2017 4:19 pm Naslov sporočila: |
|
|
cero je napisal/a: |
Če je motor mrzel, potem ni kriv motor! |
Sej to je catch, ker ne vem(o) kaj je krivo, da mece v Eco mode. Dokler se to ne zgodi, gre dobro in tudi Vmax je OK! Bi pa rad eleminiral en element, da vem kaj menjat ali predelat.
Kaj hladi krmilnik? A bi bilo mozno to kaj predelat? Kaj pa kaksna hladilna rebra?- sam, ce jih ze tovarnisko ni bilo treba, zakaj bi jih sedaj.....
Lp |
|
Nazaj na vrh |
|
|
JKSniper Član
Pridružen-a: Čet 02 Mar 2017 13:35 Prispevkov: 37 Aktiv.: 0.43 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: Čet Apr 13, 2017 7:14 pm Naslov sporočila: |
|
|
Morda ima krmilnik temperaturni senzor, ki omeji moč, ko se doseže določena temperatura. Predlagam da greš od komponente do komponente, najverjetneje je krivo gretje nečesa, v kolikor se to zgodi po določeni obremenitvi in deluje spet normalno po določeni pavzi.
Nove baterije so gotovo tokovno bolj zmogljive kot prejšne in tudi sesedejo se manj.. pomeni da je zadeva gotovo bolj obremenjena kot prej, četudi so baterije navidez povsem enake. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Yagi Neznanec
Pridružen-a: Sre 12 Apr 2017 18:35 Prispevkov: 7 Aktiv.: 0.08 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: Čet Apr 13, 2017 11:57 pm Naslov sporočila: |
|
|
JKSniper je napisal/a: |
Morda ima krmilnik temperaturni senzor, ki omeji moč, ko se doseže določena temperatura. Predlagam da greš od komponente do komponente, najverjetneje je krivo gretje nečesa, v kolikor se to zgodi po določeni obremenitvi in deluje spet normalno po določeni pavzi.
Nove baterije so gotovo tokovno bolj zmogljive kot prejšne in tudi sesedejo se manj.. pomeni da je zadeva gotovo bolj obremenjena kot prej, četudi so baterije navidez povsem enake. |
Hvala za odgovor.
A se da krmilnik kako optimizirat/predelat, da bi vec izdrzal....
Lp |
|
Nazaj na vrh |
|
|
cero Član
Pridružen-a: Čet 31 Jul 2003 17:37 Prispevkov: 1179 Aktiv.: 5.29 Kraj: vipava
|
Objavljeno: Čet Apr 13, 2017 11:59 pm Naslov sporočila: |
|
|
Kelly ima vrhunske krmilnike, ki ne odpovedo kar tako...
Probaj se priklopit gor z računalnikom in preglej vse parametre. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
JKSniper Član
Pridružen-a: Čet 02 Mar 2017 13:35 Prispevkov: 37 Aktiv.: 0.43 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: Pet Apr 14, 2017 7:54 am Naslov sporočila: |
|
|
Najprej preveri če se res ESC greje |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Yagi Neznanec
Pridružen-a: Sre 12 Apr 2017 18:35 Prispevkov: 7 Aktiv.: 0.08 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: Pet Apr 14, 2017 10:54 am Naslov sporočila: |
|
|
Krmilnik javlja pregrevanje in omeji tok (že po cca 5 pospeševanjih 0-70km/h ali 1-2 kilometrih). Merili smo tok med vožnjo in pride do max. 105A pri pospeševanju pri višji hitrosti, konstantna hitrost 70km/h rabi 50-60A. 72V baterija, nazivna moč motorja 5kW@72V.
Motor se ne greje, na krmilniku smo probali mnogo kombinacij, vendar tudi pri 30% baterijskem in 50% motornem toku prihaja do iste težave. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
mucek Član
Pridružen-a: Tor 01 Avg 2006 10:47 Prispevkov: 5334 Aktiv.: 24.73 Kraj: Domzale
|
Objavljeno: Sob Apr 15, 2017 12:42 pm Naslov sporočila: |
|
|
To ste gledali z racunalnikom (kaksno napako javi)? _________________ ...lahko pa se tudi motim ... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Yagi Neznanec
Pridružen-a: Sre 12 Apr 2017 18:35 Prispevkov: 7 Aktiv.: 0.08 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: Tor Apr 18, 2017 9:18 am Naslov sporočila: |
|
|
Krmilnik javi error code za pregretje. Na računalniku ni možnosti ogleda napak. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Yagi Neznanec
Pridružen-a: Sre 12 Apr 2017 18:35 Prispevkov: 7 Aktiv.: 0.08 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: Ned Maj 07, 2017 5:55 pm Naslov sporočila: |
|
|
Pri prestavitvi krmilnika na bolj odprto mesto, je zadeva boljsa.....
Ali bi zadevo resila hladilna rebra? Na kaj biti pozoren pri nabavi le-teh? Kaksen nasvet? A se dobijo kje pri nas (nebi ravno iz 🇨🇳 narocal....30 dni cakanja)
Hvala, lp |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu
|
Uptime: 70 dni
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|