|
www.elektronik.si Forum o elektrotehniki in računalništvu
|
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
Ajni Neznanec
Pridružen-a: Pet 12 Feb 2010 10:56 Prispevkov: 6 Aktiv.: 0.03 Kraj: Prekmurje
|
Objavljeno: Ned Maj 14, 2017 10:44 pm Naslov sporočila: 6V altenator za Oldtimerja |
|
|
Pozdravljeni!
Nevem če sem s tem vprašanjem v pravi temi, če ne, naj mi jo moderator prosim premakne.
Imam starodobnika Plymuth l. 1929 in ima celotno elektroniko v avtomobilu na 6V. Problem je pa da ne dela altenator, dobiti novega pa je kar zahtevno saj ni nikjer dobavljiv (oziroma vsaj jaz ga ne morem najti).
Zanima me, kako je najbolje rešiti ta problem, ali je bolje da dam not 12 V altenator in z kakšnim pretvornikom pretvarjam napetost na 6V ali pa je možno kje dobiti 6V altenatorje pri nas (ali kje v evropi) ?
Mogoče kdo ve za kakšen drug avtomobil, ki tudi uporablja 6V elektroniko?
Hvala za odgovore! |
|
Nazaj na vrh |
|
|
shmandi Član
Pridružen-a: Čet 09 Maj 2013 9:20 Prispevkov: 634 Aktiv.: 4.76 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: Pon Maj 15, 2017 7:45 am Naslov sporočila: |
|
|
Jaz bi najprej dal pogledat original alternator kakšnemu mojstru. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
ecobra Član
Pridružen-a: Pet 27 Jun 2014 14:16 Prispevkov: 310 Aktiv.: 2.59 Kraj: Radeče
|
Objavljeno: Pon Maj 15, 2017 8:36 am Naslov sporočila: |
|
|
Mogoče se motim, nekako ne verjamem, da so že takrat imeli altenatorje , mislim, da ima takšen letnik avtomobila dinamo in ločen regler. Stari VW hrošč je imel 6V dinamo. _________________ Luna sije, pa ne greje.
Piška pije, pa ne šči...
Uzdaj se use i svoje kljuse. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
RobiStrom Član
Pridružen-a: Ned 01 Mar 2015 22:00 Prispevkov: 209 Aktiv.: 1.88 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: Pon Maj 15, 2017 9:31 am Naslov sporočila: |
|
|
Original je gotovo dinamo. Dobi se pa 6V alaternatorje, npr.: www.oneillvintageford.co.uk - Je pa potem treba izbrat ustrezno jermenico, za prilagoditev obratov.
Dinamo se najbrž da obnoviti, regulatorje se pa tudi dobi - glej na prejšni povezavi ali http://www.vintageautogarage.com , pa gotovo bi se še kaj našlo. Odvisno na kakšen način bi radi restavrirali. Lahko se nadomesti mehansko vsebino starega regulatorja z elektronskim - ohraniš izgled, funkcionalnost je pa boljša. _________________ LP Robi |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Krampus Član
Pridružen-a: Pon 08 Sep 2008 13:07 Prispevkov: 1826 Aktiv.: 9.61
|
Objavljeno: Pon Maj 15, 2017 12:11 pm Naslov sporočila: |
|
|
Ali je slučajno + na masi? _________________ Nisem ravno najbolj pameten na svetu, tu in tam pa imam kakšno idejo. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Energetik-m Član
Pridružen-a: Pon 07 Dec 2009 19:16 Prispevkov: 1345 Aktiv.: 7.69 Kraj: Zagorje
|
Objavljeno: Pon Maj 15, 2017 5:29 pm Naslov sporočila: |
|
|
Ja prav gotovo je dinamo. Močnostne diode, ki jih ima vsak alternator, so izumili dobrih 20 let kasneje. Tudi prva katrca (za mladince, to je Renault 4), ki sem lo imel, je bila letnih 1974 in je imela dinamo in elektromehanski regulator napetosti. To je taka bolj prvinska tehnologija, ki se jo z nekaj truda da obnoviti. _________________ lp |
|
Nazaj na vrh |
|
|
sebaveh Član
Pridružen-a: Sob 19 Jan 2008 13:51 Prispevkov: 1615 Aktiv.: 8.16 Kraj: Slovenska Bistrica
|
Objavljeno: Pon Maj 15, 2017 6:28 pm Naslov sporočila: |
|
|
Nekaj tega so imeli tudi stari vojaški Jeep/Willys-i
So pa cene seveda temu primerne |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu
|
Uptime: 70 dni
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|