|
www.elektronik.si Forum o elektrotehniki in računalništvu
|
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
mucek Član
Pridružen-a: Tor 01 Avg 2006 10:47 Prispevkov: 5327 Aktiv.: 24.78 Kraj: Domzale
|
Objavljeno: Ned Avg 06, 2017 6:31 pm Naslov sporočila: |
|
|
Zgolj v info, da se ne bo kdo v tistih 80 kW preveč zagledal: realna poraba električnega avtomobila pri normalni vožnji je okrog 10 kW. Klasično gretje je ranga 3 kW, s toplotno črpalko pa okrog 1 kW.
LP, g
_________________ ...lahko pa se tudi motim ... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
lipa Član
Pridružen-a: Ned 27 Sep 2009 9:39 Prispevkov: 734 Aktiv.: 4.16 Kraj: Lipa Beltinci
|
Objavljeno: Ned Avg 06, 2017 6:34 pm Naslov sporočila: |
|
|
MOND je napisal/a: |
Dotični avto ima 80kW elektromotor in napovedan doseg 250Km. Za koliko se bo zmanjšal doseg ob uporabi dodatnega 1kW grelca oziroma kompresorja klime med vožnjo? |
To ne pove nič. Dvomim da ima baterija več kot 50 kWh kapacitete, že to je veliko.
_________________ Lep pozdrav!
Boris Z. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
mosqito Član
Pridružen-a: Čet 07 Apr 2016 23:22 Prispevkov: 3222 Aktiv.: 33.19
|
Objavljeno: Ned Avg 06, 2017 7:39 pm Naslov sporočila: |
|
|
Dobra izolacija so vakuumski paneli. 3cm debine naj bi bil ekvivalent 10cm stiropora. To pa je že kar solidna izolacija.
http://www.turna.si/Programi/VakuumskoizolacijskipaneliTURVAC.aspx
Nekaj podobnega se uporablja v avtodomih.
_________________ Always going the extra mile. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
qwertz Član
Pridružen-a: Ned 01 Jun 2008 11:57 Prispevkov: 2534 Aktiv.: 13.15 Kraj: Vrhnika
|
Objavljeno: Ned Avg 06, 2017 7:49 pm Naslov sporočila: |
|
|
Dobro je, vse dokler vakuum ne izgine.
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
bostjang Član
Pridružen-a: Tor 03 Jan 2006 15:29 Prispevkov: 3158 Aktiv.: 14.23 Kraj: Postojna
|
Objavljeno: Ned Okt 08, 2017 4:19 pm Naslov sporočila: |
|
|
Prejšnji vikend sem imel čast voziti ta avto (ki se ga še ne da kupiti).
Baterija ima 35kWh, deklariran domet je 250km. Celotna moč vseh sončnih celic je 1205W, tipična moč pa do 700W. Tistih 30km na dan sonca torej nekako gre skupaj. Seveda celice niso mišljene za direktno vožnjo na njih, temveč za dopolnjevanje baterije. Počasnejše polnenje je tudi blagodejno za baterijo.
Opis: |
Sono motors Sion od spredaj -
na desni je polnilni konektor Type 2 DC+AC, na levi je Type 2 izhodni, v sredini je 230Vac izhodni. |
|
Velikost datoteke: |
132.43 KB |
Pogledana: |
18 krat |
|
Opis: |
Sono motors Sion od zadaj -
Pod dnom prtljažnika se nahaja motor, baterije pa med osema. V prtljažniku je še ena izhodna vtičnica 230Vac. |
|
Velikost datoteke: |
126.19 KB |
Pogledana: |
14 krat |
|
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
malci Član
Pridružen-a: Sob 15 Sep 2007 21:05 Prispevkov: 792 Aktiv.: 3.93 Kraj: Polhov Gradec
|
Objavljeno: Ned Okt 08, 2017 6:20 pm Naslov sporočila: |
|
|
Si se prijavil na testno vožnjo ali pač imaš kake višje poznanstva?
lp
Uroš
_________________ Elektronika za hobi |
|
Nazaj na vrh |
|
|
bostjang Član
Pridružen-a: Tor 03 Jan 2006 15:29 Prispevkov: 3158 Aktiv.: 14.23 Kraj: Postojna
|
Objavljeno: Pon Okt 09, 2017 8:32 am Naslov sporočila: |
|
|
Službena pot v Amsterdam se je skoraj pokrila z obdobjem tamkajšnje testne vožnje, zato sem se prijavil. Sicer pa nimam VIP v Sono motors.
Za tiste, ki vas zanima, so še priložnosti za testno vožnjo, ampak ne v Sloveniji.
Hvala @mosqito za odprtje teme.
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
thetilko Član
Pridružen-a: Sre 15 Jul 2009 16:03 Prispevkov: 175 Aktiv.: 0.98 Kraj: Celovec
|
Objavljeno: Pon Okt 09, 2017 10:47 am Naslov sporočila: |
|
|
Jaz ze nekaj casa razmisljam, da bi investiral kaksne 3000€....
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
malci Član
Pridružen-a: Sob 15 Sep 2007 21:05 Prispevkov: 792 Aktiv.: 3.93 Kraj: Polhov Gradec
|
Objavljeno: Pon Okt 09, 2017 11:12 am Naslov sporočila: |
|
|
Ja, so testne vožnje, najbližje čez cca 14 dni na Dunaju, samo kakor zastopim napisano, so vsi termini že zasedeni ( 130/dan). Lahko pa se vseeno pridružiš samo kot gledalec od blizu.
In ja, kot sem že zgoraj napisal, bom še počakal leto ali dve, potem pa bom verjetno lahko shajal z 5 sedežnim avtomobilom in le ta bo skoraj zagotovo električni, kot kaže od podjetja sonomotors.
lp
Uroš
_________________ Elektronika za hobi |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Tidra Član
Pridružen-a: Sre 14 Maj 2008 20:36 Prispevkov: 186 Aktiv.: 0.96 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: Pon Okt 09, 2017 11:18 am Naslov sporočila: |
|
|
Zadeva je vsekakor zanimiva,... ampak dvomim da so prvi ki so prišli na idejo da bi namontirali sončne celice na površino avta,... no ja to vemo da niso,... a očitno je to v praksi tako malo izkoristka, da so se drugi odločili, da je enostavno predrago in premalo koristi,... ker vemo da takoj ko sonce ne pada na celice idealno, so izkoristki le teh dosti manjši, ko pa pade na senčno stran,... kaj boš preparkiral avto da se bo le ta spet polnil,...
Zanimivo bi bilo slišat tudi mnenje zavarovalnice, koliko bo recimo kasko zavarovanje za tak avto, ker popravilo bi v primeru nesreče vsekakor bilo kar zajetno finančno gledano,...
Drugače pa ja vsako leto smo vse bližje uporabnim rešitvam kar se avtov na elektriko tiče,...
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
bostjang Član
Pridružen-a: Tor 03 Jan 2006 15:29 Prispevkov: 3158 Aktiv.: 14.23 Kraj: Postojna
|
Objavljeno: Pon Okt 09, 2017 1:04 pm Naslov sporočila: |
|
|
malci je napisal/a: |
Ja, so testne vožnje, najbližje čez cca 14 dni na Dunaju, samo kakor zastopim napisano, so vsi termini že zasedeni ( 130/dan). Lahko pa se vseeno pridružiš samo kot gledalec od blizu. |
Ja, samo še v Hamburgu je prostor za vožnjo.
Vseeno pa se lahko pridružiš na zadnjem sedežu. Če pa imaš srečo in koga ni, pa morda lahko tudi za volanom.
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
bostjang Član
Pridružen-a: Tor 03 Jan 2006 15:29 Prispevkov: 3158 Aktiv.: 14.23 Kraj: Postojna
|
Objavljeno: Pon Okt 09, 2017 1:08 pm Naslov sporočila: |
|
|
Tidra je napisal/a: |
ker vemo da takoj ko sonce ne pada na celice idealno, so izkoristki le teh dosti manjši, |
Le malenkost manjši so. Res pa, da je obsevanje na ravnino celic manjše. Rezultat se precej dobro sklada s kosinusom.
Tidra je napisal/a: |
Zanimivo bi bilo slišat tudi mnenje zavarovalnice, koliko bo recimo kasko zavarovanje za tak avto, ker popravilo bi v primeru nesreče vsekakor bilo kar zajetno finančno gledano,... |
Zaradi sončnih celic? Cene so dan danes že precej nizke, za klasične module že manj kot 0,50€/W. Res pa, da v tem avtu niso klasični moduli, saj morajo biti ustrezno ukrivljeni in prave oblike.
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
qwertz Član
Pridružen-a: Ned 01 Jun 2008 11:57 Prispevkov: 2534 Aktiv.: 13.15 Kraj: Vrhnika
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
malci Član
Pridružen-a: Sob 15 Sep 2007 21:05 Prispevkov: 792 Aktiv.: 3.93 Kraj: Polhov Gradec
|
Objavljeno: Pon Okt 09, 2017 10:03 pm Naslov sporočila: |
|
|
Če daš pa agregat v pritljažnik, imaš pa takoj priključni hibrid, oz električni avto z podaljševalnikom dometa
_________________ Elektronika za hobi |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Halon Član
Pridružen-a: Ned 11 Apr 2010 10:02 Prispevkov: 80 Aktiv.: 0.47 Kraj: Topolšica
|
Objavljeno: Tor Okt 10, 2017 8:38 am Naslov sporočila: |
|
|
Za takšne primere, ko ti zmanjka baterije na poti, bi naj odstopili tudi privatne polnilnice in jih dali na zemljevid ali net.
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu
|
Uptime: 48 dni
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|