www.elektronik.si Seznam forumov www.elektronik.si
Forum o elektrotehniki in računalništvu
 
 PomočPomoč  IščiIšči  Seznam članovSeznam članov  SkupineSkupine  StatisticsStatistika  AlbumAlbum  DatotekeFilemanager DokumentacijaDocDB LinksPovezave   Registriraj seRegistriraj se 
  PravilaPravila  LinksBolha  PriponkePriponke  KoledarKoledar  ZapiskiZapiski Tvoj profilTvoj profil Prijava za pregled zasebnih sporočilPrijava za pregled zasebnih sporočil PrijavaPrijava 

Vžigalna tuljava za štirikolesnik
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2
 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Elektronika
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
jozede
Član
Član



Pridružen-a: Sob 19 Jul 2014 18:32
Prispevkov: 342
Aktiv.: 2.88
Kraj: Jesenice

PrispevekObjavljeno: Pet Avg 11, 2017 6:56 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Vžigna tuljava ima na primarju, tam kjer sta dva pina nizko upornost, če imaš možnost pomeri upornost med pinoma pri stari tuljavi. lahko da je tuljava taka, da ima upornost cca 0.5 ohma. Če je taka, ima elektronika ustrezno zaščito ali pa predupor za tuljavo vgrajen na strani elektronike, tako da je DC tok omejen nekje na 3Ampere.
Tuljava, ki si jo dobil od kolega je verjetno z že vgrajenim preduporom in ima zato preveliko upornost, posledično je tudi iskra bolj slaba.
Pomeri upornost te tuljave, bo takoj jasno kje je problem.
Vžigna tuljava za 250ccm bi morala enako dobro delati na tvojem štirikolesniku, razen če ima večjo upornost med pinoma, kort jo ima originalna tuljava!

Po črnem kablu teče ves tok, ki poganja starter, verjetno je kabel nekoliko pretanek??

lp Jože
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
lojzek3211
Član
Član



Pridružen-a: Ned 04 Nov 2012 19:51
Prispevkov: 195
Aktiv.: 1.40

PrispevekObjavljeno: Pet Avg 11, 2017 8:17 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Staro tuljavo sem pustil tam ko sem vzel novo,tako da ne morem pomeriti.
Sem naročil novo originalno.

Kabel je originalen. Se je pa prej ko sem poskusil še nekajkrat zagnati začelo kaditi od njega tako se je segrel..akomulator je pa tudi bil na 50-60%.

Upam da je vse ok,in ko dobim tuljavo da bo normalno delalo.

Hvala za nasvete in pomoč.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Branez
Moderator
Moderator



Pridružen-a: Pon 14 Apr 2003 7:21
Prispevkov: 7772
Aktiv.: 34.86
Kraj: Koprivnica HR

PrispevekObjavljeno: Pet Avg 11, 2017 8:21 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Think Zdi se mi, da bi bilo ceneje, če bi takoj odpeljal na servis. Danes bi se že vozil. Smile
_________________
The true sign of intelligence is not knowledge but imagination.
Creativity is intelligence having fun!

Albert Einstein
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
lojzek3211
Član
Član



Pridružen-a: Ned 04 Nov 2012 19:51
Prispevkov: 195
Aktiv.: 1.40

PrispevekObjavljeno: Sob Avg 12, 2017 9:02 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Mojega avta na servisu ne vidijo nikoli več, ampak to je že druga zgodba. Smile
Sporočim naslednji teden ko dobim tuljavo kako bo.

Hvala
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
lojzek3211
Član
Član



Pridružen-a: Ned 04 Nov 2012 19:51
Prispevkov: 195
Aktiv.: 1.40

PrispevekObjavljeno: Tor Avg 22, 2017 1:04 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Zdravo.

Imam nov problem...tuljave še vsaj 3 tedne ne bo ker je baje ni na zalogi.
Sedaj sem našel alternativo na internetu...paše na motor ima dva pina je za 450ccm... samo ne vem kaj pomenijo tile ohmi-
Primary - 2.58 Ohms
Secondary - 10.5 Ohms

Kje se bo poznalo če tuljava nima enakih ohmov kot original?

Tole sem našel na netu glede tuljave če komu pomaga:



shema.png
 Opis:
 Velikost datoteke:  516.71 KB
 Pogledana:  19 krat

shema.png


Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
lojzek3211
Član
Član



Pridružen-a: Ned 04 Nov 2012 19:51
Prispevkov: 195
Aktiv.: 1.40

PrispevekObjavljeno: Pet Avg 25, 2017 11:54 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Nihče ne ve? Skica je od stare tuljave.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
kose19
Član
Član



Pridružen-a: Sre 02 Mar 2005 19:37
Prispevkov: 1228
Aktiv.: 5.51
Kraj: okolica Kobarida

PrispevekObjavljeno: Pet Avg 25, 2017 1:34 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Verjetno je ta tuljava po kateri sprašuješ malo močnejša. Vprašanje je tudi ali bi bila original svečka prava.
Eno je če imaš na zalogi in poskusiš kako dela, drugo pa če naročuješ samo zato ker bi bila dostava hitrejša.

_________________
- Absens, carens -
- Tisti, ki ga ni, bo prikrajšan -
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
jozede
Član
Član



Pridružen-a: Sob 19 Jul 2014 18:32
Prispevkov: 342
Aktiv.: 2.88
Kraj: Jesenice

PrispevekObjavljeno: Pet Avg 25, 2017 3:31 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

lojzek3211 je napisal/a:
Zdravo.

Imam nov problem...tuljave še vsaj 3 tedne ne bo ker je baje ni na zalogi.
Sedaj sem našel alternativo na internetu...paše na motor ima dva pina je za 450ccm... samo ne vem kaj pomenijo tile ohmi-
Primary - 2.58 Ohms
Secondary - 10.5 Ohms

Kje se bo poznalo če tuljava nima enakih ohmov kot original?

Tole sem našel na netu glede tuljave če komu pomaga:


Tuljava , ki si jo našel kot zamenjavo za originalno, najverjetneje ne bo povsem ustrezna!
Glede na podatke ima alternativna tuljava upornost primarja 2,58 Ohma med sponkama 1 in 2.
Originalna tuljava naj bi imela po podatkih iz tvoje priponke 3,9 do 5,3 Ohma torej 1,3 Ohma razlike, ker bo tok, ki teče preko primarja tuljave zato večji (namesto cca 3,5A bo pri novi cca 5.4A!), Zaradi večjega toka je lahko zato ogrožena elektronika za vžig! Zato te tuljave jaz ne bi uporabil.
Zgoraj omenjena alternativna tuljava bi sicer lahko delovala tudi na tvojem vozilu, s tem da bi vezal v seijo s + sponko še upor cca 1,3 Ohma 20W.

Za rešitev dileme bi bilo najbolje, da bi imel originalno tuljavo in bi izmeril primarno upornost, tako bi hitro ugotovil kako naprej, saj je prav mogoče, da je imela originalna tuljava tudi nižjo upornost kot je navedena v tabeli!?
Lp Jože
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
lojzek3211
Član
Član



Pridružen-a: Ned 04 Nov 2012 19:51
Prispevkov: 195
Aktiv.: 1.40

PrispevekObjavljeno: Sob Avg 26, 2017 10:11 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

To so podatki od original tuljave za moj motor.
Pa to da je višji tok problematično samo pri vžigu ali potem tudi med vožnjo?
Je pa zanimivo da noben mehanik o tem nima pojma glede teh ohmov da bi moralo točno štimati...vsak pravi da mora biti za 450ccm... o kakšnih ohmih pa ne duha ne sluha. Ti mehaniki so tudi pravi.

Zdaj če bi bil problem samo pri vžigu bi še reskiral...če pa je problematično skozi celo vožnjo pa definitivno ne.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
jozede
Član
Član



Pridružen-a: Sob 19 Jul 2014 18:32
Prispevkov: 342
Aktiv.: 2.88
Kraj: Jesenice

PrispevekObjavljeno: Tor Avg 29, 2017 11:00 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Od 1. Običajno je pri naročilu potrebno pogledati številko motorja iz te številke lahko iz kataloga rezervnih delov naročiš pravi rezerni del, tudi second hand. To, da je podatek od tvojega motorja, je še vedno vprašanje, razen, če si preveril s številki motorja!?
Od 2. Problem bo nastal pri trajni uporabi – to je med vožnjo, ker bo trajno večji tok kot običajno, lahko po nekaj minutah, lahko po nekaj urah.
Seveda ni nujno, da je višji tok lahko problematičen, če je stikalni tranzistor v elektroniki dovolj predimenzioniran bo večji tok prenesel brez težav.
Pri starejših avtih pri takih še na platine, so vgrajevali vžigno tuljavo z ločenim preduporom (1.8 Ohma), pri startu je bil ta upor premoščen, da je bila ob startu močnejša iskra, ko pa je avto vžgal, je delovala vžiga tuljava s preduporom, z nižjim tokom cca 3.5A. Vžigne tuljave so bile če se ne motom identične, kot so za 6V-oltna vozila.
Iz podatkov, ki si jih pripel, bi ugibal, da je tista alternativna tuljava, ki si jo našel lahko za 6V-ltno izvedbo ali pa celo za izvedbo motorja, ki nima vgrajenega akumulatorja. (Motor se zaganja na poteg z vrvico, narimer snežne freze imajo tudi če se ne motim 450ccm motorje)
3. Mehaniki, ki so pravi ali tudi ”pravi” se ne spoznajo povsem dobro na elektriko,na servisih običajno vgrajujejo rezervne dele, ki so preverjeni od proizvajalca, ali pa vsaj po kataloški številki odgovarjajo, tako ni potrebno, da bi vedeli, kakšne so lahko težave, če je upornost prenizka.
lp Jože
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
lojzek3211
Član
Član



Pridružen-a: Ned 04 Nov 2012 19:51
Prispevkov: 195
Aktiv.: 1.40

PrispevekObjavljeno: Sre Avg 30, 2017 1:15 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Hvala za odgovore.

Sem namontiral to tuljavo 200km za mano,in dela super.
Mislim da ni tak problem malo večji tok. Že ko mi je crknil regulator napetosti je bila napetost okoli 22v da je akomulator zažgalo pa hvalabogu ni bilo kaj drugega narobe.

hvala
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Elektronika Časovni pas GMT + 2 uri, srednjeevropski - poletni čas
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2
Stran 2 od 2

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu
Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu

Uptime: 75 dni


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group