|
www.elektronik.si Forum o elektrotehniki in računalništvu
|
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
novisux Član
Pridružen-a: Pet 09 Maj 2014 18:11 Prispevkov: 18 Aktiv.: 0.15 Kraj: Ljabljana
|
Objavljeno: Sre Avg 09, 2017 3:14 pm Naslov sporočila: Kondenzator + električni motor za čoln + 12V 100Ah |
|
|
Torej ali je sploh smiselno tole povezati?
Imam električni motor za gumenjaka priključen na 12V 100Ah akumulator.
Doma mi je ostal od avtoojačevalca 1/4 Fard 20 V DC 95 Stopinjski kondenzator.
ČE ga priklopim zraaven bo kaj koristilo ali nič?
Takle samo da je 1/4 Farad:
[img]https://d2ydh70d4b5xgv.cloudfront.net/images/2ed0/5333/2ed05333f5c4921c4ff759506915ba794ff48575.jpg[/img]
Motor:
https://www.vidaxl.co.uk/e/8718475906827/electric-trolling-motor-p25-55-lbs
Akumulator:
[img]https://images-na.ssl-images-amazon.com/images/I/81fquQWAA2L._SL1500_.jpg[/img]
BTW imam dva akumulatorja samo bom prvo sprobal koliko časa zdrži eden
Hvala za odgovore.
Mike |
|
Nazaj na vrh |
|
|
int47 Član
Pridružen-a: Pon 15 Dec 2003 0:10 Prispevkov: 2066 Aktiv.: 9.27 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: Sre Avg 09, 2017 5:04 pm Naslov sporočila: |
|
|
Q = C*U
V tvojem kondenzatorju je pri cca 12V shranjenega 12/4 = 3As naboja.
3As/3600 = 0,00083Ah
Sam se odloči, kaj ti to pomeni v primerjavi s 100Ah.
V resnici je energije, ki jo lahko uporabiš še precej manj, ker je akumulator prazen pri cca 10,8V in ker motor ne deluje do 0V. _________________ Kdor ni skregan, ni Slovenc ! |
|
Nazaj na vrh |
|
|
novisux Član
Pridružen-a: Pet 09 Maj 2014 18:11 Prispevkov: 18 Aktiv.: 0.15 Kraj: Ljabljana
|
Objavljeno: Čet Avg 10, 2017 10:17 am Naslov sporočila: |
|
|
potem nima smisla dodatno obteževati gumico. Hvala
BTW če kdo rabi ta kondenzator mu ga šenkam |
|
Nazaj na vrh |
|
|
v.j. Član
Pridružen-a: Pet 13 Feb 2015 9:47 Prispevkov: 1338 Aktiv.: 11.95 Kraj: Veldes
|
Objavljeno: Sob Avg 12, 2017 9:05 am Naslov sporočila: |
|
|
Kondenzator, ki ga omenjaš, je namenjen za avtoakustiko, da blaži padce napetosti pri tokovnih konicah, ko udari bas. Pri avtoakustiki se obremenitev stalno spreminja glede na jakost zvoka in se spreminja zelo hitro, večje tokovne obremenitve so zelo kratkotrajne reda ms.
Elektromotor vleče relativno enakomeren tok in kondenzator zato ne koristi nič, razen mogoče pri PWM krmiljenju motorja. Iz energetskega stališča ne bi pridobil nobenega večjega izkoristka, pomembno je, da so kabli kratki in dovolj velikega preseka, da je na kablih čim manj izgub, da čim več energije koristno porabiš v motorju.
Če bo čoln uporabljen na morju, boš ob prisotnih valovih ali kakšnemu močnejšemu zalivskemu ali obalnemu toku rahlo razočaran, še bencinski motorčki pod 5hp imajo lahko kar nekaj opraviti da se kam premakneš. Seveda je razlika v mirnih vodah, npr na gladini umirjenega jezera in podobno.
Za kondenzator sem pa interesent če je še na voljo, ker bi rad naredil nekaj meritev, ker me res zanima koliko se sploh pozna ta kondenzator, verjetno le takrat, če so uporabljeni nekoliko tanjši dovodni napajalni kabli od akumulatorja do ojačevalnika. Večinoma ojačevalniki nimajo stabilizacije napetosti na switcherju 12/2x35V, sem pa imel enega v servisu, ki je to celo imel, potreba po kondenzatorju v tem primeru odpade tudi pri malce podhranjenih dovodnih napajalnih kablih. _________________ Kontakt na e-mail, za več informacij klikni gumb 'www', na ZS ne odgovarjam!
Ne mi pisat zasebnih sporočil na forumu! NIKOLI ne boste dobili odgovora na ZS !
Če vam moji odgovori niso všeč, nihče vas ne sili, da jih berete! uporabite gumb 'ignore' |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu
|
Uptime: 75 dni
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|