|
www.elektronik.si Forum o elektrotehniki in računalništvu
|
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
pirpy Član
Pridružen-a: Ned 30 Maj 2004 21:57 Prispevkov: 772 Aktiv.: 3.46 Kraj: Topolšica
|
Objavljeno: Ned Dec 18, 2016 9:08 am Naslov sporočila: Izbira največjega toka polnjenja EV |
|
|
Polnilni kabli za električne avte tipa type2 inajo znotraj upor na obeh straneh, da avto in/ali polnilna postaja ve s kakšnim tokom se lahko avto polni (220 ohm 6 mm kabel 32 A/680 ohm 2.5 mm kabel 20 A)
Včasih bi rad omejil tok na 20 A zato bom vgradil stikalo v ročico s katerim bom preklapljal med 2.5 mm ali 6 mm kablom.(kabel je 6 mm)
Zanima me ali ga moram vgraditi na strani avta oziroma na strani polnilnice?
Avto je Renault Zoe r240
http://evsvet.eu/viewtopic.php?f=19&t=677
Hvala
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
int47 Član
Pridružen-a: Pon 15 Dec 2003 0:10 Prispevkov: 2066 Aktiv.: 9.27 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: Ned Dec 18, 2016 10:56 am Naslov sporočila: |
|
|
Na konektor, ki je priključen v polnilnico.
_________________ Kdor ni skregan, ni Slovenc ! |
|
Nazaj na vrh |
|
|
malci Član
Pridružen-a: Sob 15 Sep 2007 21:05 Prispevkov: 792 Aktiv.: 3.92 Kraj: Polhov Gradec
|
Objavljeno: Ned Dec 18, 2016 6:59 pm Naslov sporočila: |
|
|
Živjo!
Pri doma narejenih kablih ( za predelana vozila) je potrebno upor dati samo v vtikač. Stem polnilnici povemo (oz. jo pretentamo), da sploh začne polniti. Ne vem pa, kaj bi se zgodilo, če bi imel nastavljeno za 20A, moji polnilci pa bi hoteli več. Bi se napetost začela sesedati (dvomim)? Mislim da bi verjetneje delovala zaščita v polnilnici in bi se napajanje odklopilo.
Kako pa je to narejeno pri serijskih vozilih pa ne vem. Če so signalni kabli povezani tako s polnilnico kot samimi polnilci v avtu, potem bi verjetno res šlo samo z uporom v vtikaču, sicer pa je potrebno prepričati polnilec, da dečluje z zmanjšano močjo.
Je pa pa v tem članku dovolj dobro razložen princip delovanja.
lp
Uroš
Opis: |
|
Velikost datoteke: |
22.08 KB |
Pogledana: |
24 krat |
|
_________________ Elektronika za hobi |
|
Nazaj na vrh |
|
|
int47 Član
Pridružen-a: Pon 15 Dec 2003 0:10 Prispevkov: 2066 Aktiv.: 9.27 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: Ned Dec 18, 2016 8:15 pm Naslov sporočila: |
|
|
Pri AC polnilnici je polnilna napetost omrežna napetost, ki je speljana preko RCD, tokovniega tipanja in kontaktorja.
Polnenje se ne začne, če vozilo zahteva vklop ventilacije in polnilno mesto tega ne omogoča.
Polnilnica prebere tokovno zmogljivost polnilnega kabla in signalizira polnilcu v vozilu max polnilni tok s PWM na pilot signalu.
Vozilo signalizira svoje stanje in zahtevo za vklop ventilacije z vklopom uporov na pilot signal.
Če polnilec ne spoštuje protokola, je max polnilni tok presežen, na pilot signalu ni zaznana dioda, ali je presežen diferenčni tok, bi morala po standardih narejena polnilnica izključiti polnilno napetost.
_________________ Kdor ni skregan, ni Slovenc ! |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Iztok_S Član
Pridružen-a: Sre 13 Apr 2016 10:06 Prispevkov: 424 Aktiv.: 4.34 Kraj: Ljubljana, Trzin
|
Objavljeno: Ned Dec 18, 2016 10:09 pm Naslov sporočila: |
|
|
Upor v kablu R-Imax
R-Imax, Imax, presek kabla
brez, 6A, --
1k5, 13A, 1,5mm2
680E, 20A, 2,5mm2
220E, 32A, 6mm2
100E, 63A, 16mm2
50E, 80A, --
Ostalo so že povedali Malci in Int47. Prav v petek sem se ponovno lotil EVSE vmesnika za TC-charger s katerim bom lahko Smarta polnil tudi na EV polnilnih postajah.
Da izkoristim priliko.
Malci, predvidel sem tudi tipko in LED za hitro izbiro toka polnenja (normal, srednje hitro) na sami vtičnici na avtu. Imaš še kakšen predlog?
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
pirpy Član
Pridružen-a: Ned 30 Maj 2004 21:57 Prispevkov: 772 Aktiv.: 3.46 Kraj: Topolšica
|
Objavljeno: Ned Dec 18, 2016 11:08 pm Naslov sporočila: |
|
|
Bom poskusil na strani polnilnice in če polnilnica zazna 1.5 mm kabel bi morala spustiti pwm na 13 A .Zdaj ali to vse polnilnice delajo pa bom videl.
Zame je najbolj pomembna tista pri gorenju na drugih tako ali tako polnim z max.
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
Iztok_S Član
Pridružen-a: Sre 13 Apr 2016 10:06 Prispevkov: 424 Aktiv.: 4.34 Kraj: Ljubljana, Trzin
|
Objavljeno: Ned Dec 18, 2016 11:51 pm Naslov sporočila: |
|
|
Upor vežeš na vtičnico katero se všteka na EVSE med PE (ozemljitveni vodnik) in PP (Proximity detekt).
PP pin na strani vozila ima funkcijo preko katere avto (polnilec v avtu) zazna, če je kabel vklopljen, tipka "sporoči" polnilcu, da preneha polniti v kolikor bi kdo med polnenjem hotel izvleči kabel. Upornost na strani vozila je drugačna - 150ohm ko je tipka pritisnjena in 480ohm, ko je tipka sproščena.
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
pirpy Član
Pridružen-a: Ned 30 Maj 2004 21:57 Prispevkov: 772 Aktiv.: 3.46 Kraj: Topolšica
|
Objavljeno: Pon Dec 19, 2016 1:00 am Naslov sporočila: |
|
|
To velja za type 1 ameriški sistem v mojem type 2 kablu imam pa na obeh straneh 220 ohmski upor med pp in zemljo, brez tipke.
Na granny kablu imam med pp in zemljo, na strani avta, 680 ohmski upor
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
Iztok_S Član
Pridružen-a: Sre 13 Apr 2016 10:06 Prispevkov: 424 Aktiv.: 4.34 Kraj: Ljubljana, Trzin
|
Objavljeno: Tor Dec 20, 2016 9:16 am Naslov sporočila: |
|
|
Opiši kabel z 220E ?
Polniš z DC ali AC ?
Me zelo zanima zakaj je tako izvedeno.
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
pirpy Član
Pridružen-a: Ned 30 Maj 2004 21:57 Prispevkov: 772 Aktiv.: 3.46 Kraj: Topolšica
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
Iztok_S Član
Pridružen-a: Sre 13 Apr 2016 10:06 Prispevkov: 424 Aktiv.: 4.34 Kraj: Ljubljana, Trzin
|
Objavljeno: Tor Dec 20, 2016 10:19 pm Naslov sporočila: |
|
|
Ta kabel je narejen natanko tako kot sem opisal. Na strani polnilne postaje ima vgrajen upor 220E. Na drugi strani pa ima v vtikač vgrajeno tipko in upornost kot sem prej opisal. Kabel ima presek 6mm2 x5 žil.
Če bi hotel avto polniti na domačo tri fazno vtičnico pa je potrebno dodati še EVSE simulator v vtičnico in zato so ti kabli tako dragi.
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
pirpy Član
Pridružen-a: Ned 30 Maj 2004 21:57 Prispevkov: 772 Aktiv.: 3.46 Kraj: Topolšica
|
Objavljeno: Tor Dec 20, 2016 10:53 pm Naslov sporočila: |
|
|
Mislim da je kabel enak kot moj in moj nima tipke, ker se vtikač samodejno zaklene v polnilnico in avto.
Ko odkleneš in izvlečeš vtikač iz avta se samodejno odklene tudi na strani polnilnice.
Lahko mi verjameš,ker ga uporabljam že celo leto
Na mojem sem odpru vtikač na strani polnilnice in znotraj je 220 ohm upor ,če pa pomerim ohmsko med pp signaloma je pa upornost 440 ohmov (pp-pe 220 in po pe do drugega konektorja in nazaj pe-pp 220).
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
pirpy Član
Pridružen-a: Ned 30 Maj 2004 21:57 Prispevkov: 772 Aktiv.: 3.46 Kraj: Topolšica
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
qwertz Član
Pridružen-a: Ned 01 Jun 2008 11:57 Prispevkov: 2542 Aktiv.: 13.14 Kraj: Vrhnika
|
Objavljeno: Tor Dec 20, 2016 11:14 pm Naslov sporočila: |
|
|
A so to novi audiofilski kabli, da je taka cena za to?
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
mucek Član
Pridružen-a: Tor 01 Avg 2006 10:47 Prispevkov: 5334 Aktiv.: 24.73 Kraj: Domzale
|
Objavljeno: Sre Dec 21, 2016 6:45 am Naslov sporočila: |
|
|
Niti ne ... Poglej cene konektorjev, pa ti bo jasno ... Ravno zato sem sam pri Smartu uporabil kot konektor kar Neutrik PowerCon32, ki v paru pride slabih 30 eur ... Je pa baje id 1.1.2017 v EU pri EV zahtevana uporaba standardiziranega Mennekes konektorja.
Lp, g
_________________ ...lahko pa se tudi motim ... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu
|
Uptime: 70 dni
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|