www.elektronik.si Seznam forumov www.elektronik.si
Forum o elektrotehniki in računalništvu
 
 PomočPomoč  IščiIšči  Seznam članovSeznam članov  SkupineSkupine  StatisticsStatistika  AlbumAlbum  DatotekeFilemanager DokumentacijaDocDB LinksPovezave   Registriraj seRegistriraj se 
  PravilaPravila  LinksBolha  PriponkePriponke  KoledarKoledar  ZapiskiZapiski Tvoj profilTvoj profil Prijava za pregled zasebnih sporočilPrijava za pregled zasebnih sporočil PrijavaPrijava 

Poblem pri poljenju baterije - valjar
Pojdi na stran 1, 2  Naslednja
 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Avtoelektrika
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
joza59
Neznanec
Neznanec



Pridružen-a: Ned 25 Mar 2018 20:50
Prispevkov: 9
Aktiv.: 0.12

PrispevekObjavljeno: Ned Mar 25, 2018 9:47 pm    Naslov sporočila:  Poblem pri poljenju baterije - valjar Odgovori s citatom

Pozdravljeni.Pri valjarju mi sveti lučka za akumulator in posledično ne polni. Stroj nima alternatorja, ampak ima stator in magnet na motorju in zunanji regulator znamke Ducati-12V,Dc,25A. Ker sem imel možnost zamenjave regulatorja za prizkus, sem ga zamenjal in na drugem motorju deluje. Tudi tuljave na statorju so OK in niso v stiku. Napeljavo sem preveril vso in nisem našel nič spornega.Ker sam nisem avtoelektičar, razen ljubiteljsko-me zanima vaše mnenje-kaj še preveriti?

Prilagam pa shemo vezave tega regulatorja in me zanima sledeče. Vezava je ista kot pri mojem preimeru, le da je nekdo (vejetno prejšnji lastnik) na regulator,kje je izhod C ( na kabel namestil še en kot " T " izhod) .Na ta izhod pa prilotal žični upor ST 1.5 KE 18A C204, ki je na drugi strani povezan na maso oz. ohišje regulatorja. Kakšno vezo ima ta upor in ali je lahko vzrok težave v tem uporu?

Je pa valjar normalno polnil,zadnje čase pa je začela " brleti" lučka,parkrat je celo ugasnila med delom, zdaj pa samo še sveti in tudi polni ne.

Shema:



valjar.jpg
 Opis:
 Velikost datoteke:  90.18 KB
 Pogledana:  1 krat

valjar.jpg


Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Spajky
Član
Član



Pridružen-a: Ned 27 Jun 2010 0:05
Prispevkov: 1095
Aktiv.: 6.54
Kraj: Obala

PrispevekObjavljeno: Pon Mar 26, 2018 12:54 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Preveriti kontakt na klemah akumulatorja ...
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
andrejj
Član
Član



Pridružen-a: Ned 21 Mar 2004 15:06
Prispevkov: 4250
Aktiv.: 19.14
Kraj: 8232 Šentrupert

PrispevekObjavljeno: Pon Mar 26, 2018 7:17 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Mogoče krtačke dinama?
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
int47
Član
Član



Pridružen-a: Pon 15 Dec 2003 0:10
Prispevkov: 2066
Aktiv.: 9.30
Kraj: Ljubljana

PrispevekObjavljeno: Pon Mar 26, 2018 8:59 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Najkrajšo življensko dobo ima akumulator.
Si ga preveril?

_________________
Kdor ni skregan, ni Slovenc !
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
joza59
Neznanec
Neznanec



Pridružen-a: Ned 25 Mar 2018 20:50
Prispevkov: 9
Aktiv.: 0.12

PrispevekObjavljeno: Pon Mar 26, 2018 10:30 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Stvar ne polni-akumulator, kleme, vse ok.Ta stvar nima krtačk-dinama.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
igo
Član
Član



Pridružen-a: Sre 11 Okt 2006 19:11
Prispevkov: 3638
Aktiv.: 17.11

PrispevekObjavljeno: Pon Mar 26, 2018 5:03 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Najprej odklopi obe rumeni žici (G in G), mednju daj eno avtomobilsko 55 W žarnico in malo pomeri, kaj pride ven (napetost, tok).
Lahko se je v tuljavi kaj snelo ali pa se je razmagnetil magnet.

_________________
Teoretično je praksa posledica teorije, praktično je pa ravno obratno. (igo 2001)
LP, Igor
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
joza59
Neznanec
Neznanec



Pridružen-a: Ned 25 Mar 2018 20:50
Prispevkov: 9
Aktiv.: 0.12

PrispevekObjavljeno: Pon Mar 26, 2018 8:20 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

-Nsem pa meril kako moč daje vn iz tuljave. Nimam več idej. Bo trba mal prespat še. Hvala za vse nasvete.Drugače tuljave dajejo tok skozi, brez da bi bilo kaj v stiku z ohišjem- tudi magnet je po občutku kar precej magnetn-sem imel vse razdrto.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Nace
Član
Član



Pridružen-a: Pon 12 Maj 2003 0:12
Prispevkov: 828
Aktiv.: 3.73
Kraj: Zagorje ob Savi

PrispevekObjavljeno: Tor Mar 27, 2018 2:46 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Ali je ta magnet fiksen ali se vrti?
_________________
LP Nace
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
v.j.
Član
Član



Pridružen-a: Pet 13 Feb 2015 9:47
Prispevkov: 1324
Aktiv.: 11.92
Kraj: Veldes

PrispevekObjavljeno: Tor Mar 27, 2018 4:08 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Gre za enofazni generator s trajnimi magneti (permanent magnet generator). Navitje generatorja je stator, rotor je trajni magnet, oziroma več magnetov, zato zadeva nima krtačk.
Zelo podobno imajo napajanje rešeno motocikli, pogosto je vgrajen 3 fazni generator. Razlika je v moči in številu faz. Enofazni ima 2 rumeni žici, 3 fazni ima 3 rumene žice, seveda obstaja možnost, da je namesto rumene kakšna druga barva, je pa rumena zelo pogosta.

Pri tem sistemu napajanja se regulacija napetosti izvaja v zunanjem regulatorju. V regulatorju je gretz s 4 ali 6 diodami, odvisno ali gre za 1 fazni ali 3 fazni generator. Med navitjem in gretzem so tiristorji, ki v primeru dovolj visoke ali previsoke napetosti preprosto kratkostičijo posamezno fazo generatorja. Kratkostični tok ni tako zelo velik, saj magneti niso ne vem kako močni. Tovrstna regulacija povzroča opazno manj gretja kot serijska regulacija napetosti. Serijska regulacija napetosti je pri generatorjih te vrste bolj redka.

Če se akumulator ne polni, je verjetno regulator v stiku, najbrž tiristorji. Meritev napetosti generatorja se izvaja pri odklopljenem regulatorju, na izhodu je izmenična napetost, frekvenca je odvisna od vrtljajev motorja. Tudi napetost je zelo odvisna od vrtljajev, zato se lahko zgodi, da na odprtih sponkah ta napetost presega 50V. Testiranje generatorja se izvaja v mirovanju z ohm-metrom, da se preveri navitje, potem se v obratovanju brez regulatorja pomeri napetost na rumenih žicah iz generatorja, nanje se priključi žarnica oziroma več zaporedno vezanih žarnic. Tudi 24V žarnica pri višjih vrtljajih motorja lahko pregori... če se to zgodi, ste lahko sigurni da je generator dober Twisted Evil
Ko takole merite napetost in če priključite regulator in se potem napetost generatorja zelo sesede na zelo nizko raven, lahko bllizu 0V, je to dokaz da je regulator zanič, prebit.

Ker gre za valjar, najbrž majhen, nima delovnih luči, je tudi generator temu primerno majhen, saj rabi samo polnit akumulator. Načeloma bi lahko namesto tega regulatorja vgradil kar navaden gretz in bi polnilo, ampak preveč, zato bi moral dodati breme ... stvar je možno doma izdelati, ampak tovrstni regulatorji, sploh enofazni, niso tako zelo dragi.

_________________
Kontakt na e-mail, za več informacij klikni gumb 'www', na ZS ne odgovarjam!
Ne mi pisat zasebnih sporočil na forumu! NIKOLI ne boste dobili odgovora na ZS !
Če vam moji odgovori niso všeč, nihče vas ne sili, da jih berete! uporabite gumb 'ignore'
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
joza59
Neznanec
Neznanec



Pridružen-a: Ned 25 Mar 2018 20:50
Prispevkov: 9
Aktiv.: 0.12

PrispevekObjavljeno: Tor Mar 27, 2018 10:30 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

v.j. je napisal/a:
Gre za enofazni generator s trajnimi magneti (permanent magnet generator). Navitje generatorja je stator, rotor je trajni magnet, oziroma več magnetov, zato zadeva nima krtačk.
Zelo podobno imajo napajanje rešeno motocikli, pogosto je vgrajen 3 fazni generator. Razlika je v moči in številu faz. Enofazni ima 2 rumeni žici, 3 fazni ima 3 rumene žice, seveda obstaja možnost, da je namesto rumene kakšna druga barva, je pa rumena zelo pogosta.

Pri tem sistemu napajanja se regulacija napetosti izvaja v zunanjem regulatorju. V regulatorju je gretz s 4 ali 6 diodami, odvisno ali gre za 1 fazni ali 3 fazni generator. Med navitjem in gretzem so tiristorji, ki v primeru dovolj visoke ali previsoke napetosti preprosto kratkostičijo posamezno fazo generatorja. Kratkostični tok ni tako zelo velik, saj magneti niso ne vem kako močni. Tovrstna regulacija povzroča opazno manj gretja kot serijska regulacija napetosti. Serijska regulacija napetosti je pri generatorjih te vrste bolj redka.

Če se akumulator ne polni, je verjetno regulator v stiku, najbrž tiristorji. Meritev napetosti generatorja se izvaja pri odklopljenem regulatorju, na izhodu je izmenična napetost, frekvenca je odvisna od vrtljajev motorja. Tudi napetost je zelo odvisna od vrtljajev, zato se lahko zgodi, da na odprtih sponkah ta napetost presega 50V. Testiranje generatorja se izvaja v mirovanju z ohm-metrom, da se preveri navitje, potem se v obratovanju brez regulatorja pomeri napetost na rumenih žicah iz generatorja, nanje se priključi žarnica oziroma več zaporedno vezanih žarnic. Tudi 24V žarnica pri višjih vrtljajih motorja lahko pregori... če se to zgodi, ste lahko sigurni da je generator dober Twisted Evil
Ko takole merite napetost in če priključite regulator in se potem napetost generatorja zelo sesede na zelo nizko raven, lahko bllizu 0V, je to dokaz da je regulator zanič, prebit.

Ker gre za valjar, najbrž majhen, nima delovnih luči, je tudi generator temu primerno majhen, saj rabi samo polnit akumulator. Načeloma bi lahko namesto tega regulatorja vgradil kar navaden gretz in bi polnilo, ampak preveč, zato bi moral dodati breme ... stvar je možno doma izdelati, ampak tovrstni regulatorji, sploh enofazni, niso tako zelo dragi.


Napisano do pike točni.Hvala-za konkreten odgovor. Amapk zadeva je takšna ,da ta regulator nov stane okrog 240. EUR,pa še čakat ga je treba 14 delovnih dni. Pa to še ni največji problem. V lasti imam motorno kolo, ki ima enkak regulator polnjenja z enakimi priklopi in isto na 2 rumeni žički-izhoda G, G in istimi specifikacijami iste znamke Ducati. Zato sem regulator polnjenja iz valjarja premontiral v motocikel in zadeva polni in tudi lučka ugasne. Tudi regulator iz motocikla sem prestavil v valjar, ampak ne polni-pa tudi lučka gori. Zato sem po kmečki pameti sklenil, da z regulatorjem ni nič narobe.
Moram pa še po vašem mnenju preveriti napetost iz generatorja-ker tega nisem storil-le preveril sem če gre skozi napetost in če je slučajno v stiku-to je pa tudi vse.

Sem pa danes pustil valjar laufat pod max obrati in z multimetrom meril napetost.Stvar je sledeča :akumulator ima napetost 12,48 V- v stanju mirovanja, če ga obremenim z obremenilnim testerjem pade napetost na 10.6V. Ko valjar vžge in dam na max obrate po prib. 5 min delovanja napetost počasi " prileze" na 13,45 V- amapak lučka še vedno sveti. Ko odvzamem gas in motor deluje na min obratih, napetost kaj hitro pade na začetnih 12.5 V

Ker se le amaterski "mehanik" bom po vašem navodilu preveril še napetost generatorja, potem pa nimam več idej.

Ma pa valjar zelo malo porbo napetosti, ker res nima luči, ima le hupo, in elekrtomagnet za vklop vibracije ter seveda el. zagon.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
joza59
Neznanec
Neznanec



Pridružen-a: Ned 25 Mar 2018 20:50
Prispevkov: 9
Aktiv.: 0.12

PrispevekObjavljeno: Sre Mar 28, 2018 10:35 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Danes sem preveril še generator. Pri odklopljenem regulatorju od generatorja sem na žici generatorja namestil 12V, 55W žarnico. Pri max obratih motorja žarnica močno sveti, napetost na multimetru pa je pokazala 12,5 V.

A je generator glede na meritve OK ?
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Spajky
Član
Član



Pridružen-a: Ned 27 Jun 2010 0:05
Prispevkov: 1095
Aktiv.: 6.54
Kraj: Obala

PrispevekObjavljeno: Sre Mar 28, 2018 8:31 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Meni se zdi, da pod obremenitvijo, da ven nekam malo. Lahko, da je "zjahano" poškodovano navitje (kje prebito, medovojni stik etc.). Sumim na kaj takega, ker bi po moje pri tako švoh obremenitvi (par A) moralo vreči ven par V več ...
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
v.j.
Član
Član



Pridružen-a: Pet 13 Feb 2015 9:47
Prispevkov: 1324
Aktiv.: 11.92
Kraj: Veldes

PrispevekObjavljeno: Sre Mar 28, 2018 9:11 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Prosim, ni za kaj, moji odgovori so vedno konkretni Cool

Lansko leto sem prijatelju menjal regulator na motociklu Aprilia atlantic 500, ima 3 fazni regulator, ker ima 3 fazni generator. Cena iz ebay.de s poštnino (10eur) vred je bila okoli 60eur, prodajalec je imel nekaj v smislu @t-online.de
Aja, pri nas bi bil tak regulator 200eur in več.
A se meni samo zdi, ali ima tale omenjena aprilia res ducati motor?

Pričakujem, da so enofazni regulatorji manjše moči cenejši.

Vsekakor bi pomagalo, če bi imel kakšno oznako, fotografijo, ... lahko mi pošlješ tudi na e-mail

Test z žarnico 12V 55W je v redu, če je močno svetila, potem je tekel tok vsaj 5A, to je za polnjenje akumulatorja več kot dovolj... to je pri takem valjarju vsaj 90% potreb po električni energiji, nima luči, hupa se rabi redko in še to kratek čas, tisti elektromagnetni ventil pa tudi nima velike porabe.

Ja, lahko bi rekel, da je generator brezhiben, ampak zakaj potem regulator za tok 25A, to je malce čudno. Generator je lahko izgubil na moči, čeprav malo dvomim. Take vrste generatorji so robustni in glede na to, da regulacija deluje tako, da pri zadosti visoki napetosti kratkostiči navitje generatorja, mora biti tako. Da bi se magnet razmagnetil je možno, ampak ne vem če se v praksi to dogaja, bi morale biti precej močne vibracije ali visoke temperature na magnetu, da bi ga razmagnetilo.

Ne bom trdil, da je z generatorjem vse v redu in da je popolnoma brezhiben, se mi pa zdi manj verjetno, da je kaj narobe. Če ne polni v redu, bi bilo lahko kaj narobe tudi z akumulatorjem. Če je držal na 12,48V v mirovanju, ni videti da bi bilo nekaj hudo narobe, je pa ta napetost dokaj nizka. Če je akumulator poln, je 12,48V premalo, bi moral imeti 12,6V ali več.
Meril si s testerjem... kakšnim? da se je sesedlo na 10,6V, ali imaš podatek s kakšnim tokom obremeni? Če je to tester, da bi z njim nekako ugotavljal zagonsko moč, padec na 10,6V ni tako zelo hud, če je tok velik, zato pa sprašujem kakšen tester.
Kako vžiga motor? ali akumulator zlahka zažene štarter da vžge motor?

Akumulator lahko stestiraš tudi z žarnico 12V 55W, priključiš in meriš napetost, če precej hitro pade pod 12V je akumulator slab. Poskusi z zanesljivo brezhibnim akumulatorjem, če bo kaj drugače, kako bo s polnjenjem.

Če regulator pravilno deluje v motociklu, potem bo najbrž v redu. Za hec naredi teste z žarnico in multimetrom na enak način še na motociklu, zna biti zanimiva primerjava. Kakšna poraba toka je na motociklju, koliko porabe je skupaj z lučjo, koliko W ima in koliko je vseh žarnic, akumulator je 10 ali 12 Ah verjetno.

Na valjarju namesto regulatorja uporabiš gretz npr KBPC3510 ali podoben in meriš napetost akumulatorja, če ga bo dvignilo na 14V in več. Kakšen akumulator je? 40Ah, 45Ah, manj? več verjetno ne, ker niti ni potrebe, razen če je glomazno velik štarter.

_________________
Kontakt na e-mail, za več informacij klikni gumb 'www', na ZS ne odgovarjam!
Ne mi pisat zasebnih sporočil na forumu! NIKOLI ne boste dobili odgovora na ZS !
Če vam moji odgovori niso všeč, nihče vas ne sili, da jih berete! uporabite gumb 'ignore'
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
joza59
Neznanec
Neznanec



Pridružen-a: Ned 25 Mar 2018 20:50
Prispevkov: 9
Aktiv.: 0.12

PrispevekObjavljeno: Sre Mar 28, 2018 10:26 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

v.j. je napisal/a:
Prosim, ni za kaj, moji odgovori so vedno konkretni Cool

Lansko leto sem prijatelju menjal regulator na motociklu Aprilia atlantic 500, ima 3 fazni regulator, ker ima 3 fazni generator. Cena iz ebay.de s poštnino (10eur) vred je bila okoli 60eur, prodajalec je imel nekaj v smislu @t-online.de
Aja, pri nas bi bil tak regulator 200eur in več.
A se meni samo zdi, ali ima tale omenjena aprilia res ducati motor?

Pričakujem, da so enofazni regulatorji manjše moči cenejši.

Vsekakor bi pomagalo, če bi imel kakšno oznako, fotografijo, ... lahko mi pošlješ tudi na e-mail

Test z žarnico 12V 55W je v redu, če je močno svetila, potem je tekel tok vsaj 5A, to je za polnjenje akumulatorja več kot dovolj... to je pri takem valjarju vsaj 90% potreb po električni energiji, nima luči, hupa se rabi redko in še to kratek čas, tisti elektromagnetni ventil pa tudi nima velike porabe.

Ja, lahko bi rekel, da je generator brezhiben, ampak zakaj potem regulator za tok 25A, to je malce čudno. Generator je lahko izgubil na moči, čeprav malo dvomim. Take vrste generatorji so robustni in glede na to, da regulacija deluje tako, da pri zadosti visoki napetosti kratkostiči navitje generatorja, mora biti tako. Da bi se magnet razmagnetil je možno, ampak ne vem če se v praksi to dogaja, bi morale biti precej močne vibracije ali visoke temperature na magnetu, da bi ga razmagnetilo.

Ne bom trdil, da je z generatorjem vse v redu in da je popolnoma brezhiben, se mi pa zdi manj verjetno, da je kaj narobe. Če ne polni v redu, bi bilo lahko kaj narobe tudi z akumulatorjem. Če je držal na 12,48V v mirovanju, ni videti da bi bilo nekaj hudo narobe, je pa ta napetost dokaj nizka. Če je akumulator poln, je 12,48V premalo, bi moral imeti 12,6V ali več.
Meril si s testerjem... kakšnim? da se je sesedlo na 10,6V, ali imaš podatek s kakšnim tokom obremeni? Če je to tester, da bi z njim nekako ugotavljal zagonsko moč, padec na 10,6V ni tako zelo hud, če je tok velik, zato pa sprašujem kakšen tester.
Kako vžiga motor? ali akumulator zlahka zažene štarter da vžge motor?

Akumulator lahko stestiraš tudi z žarnico 12V 55W, priključiš in meriš napetost, če precej hitro pade pod 12V je akumulator slab. Poskusi z zanesljivo brezhibnim akumulatorjem, če bo kaj drugače, kako bo s polnjenjem.

Če regulator pravilno deluje v motociklu, potem bo najbrž v redu. Za hec naredi teste z žarnico in multimetrom na enak način še na motociklu, zna biti zanimiva primerjava. Kakšna poraba toka je na motociklju, koliko porabe je skupaj z lučjo, koliko W ima in koliko je vseh žarnic, akumulator je 10 ali 12 Ah verjetno



Na valjarju namesto regulatorja uporabiš gretz npr KBPC3510 ali podoben in meriš napetost akumulatorja, če ga bo dvignilo na 14V in več. Kakšen akumulator je? 40Ah, 45Ah, manj? več verjetno ne, ker niti ni potrebe, razen če je glomazno velik štarter.



Regulator je Ducati 12V, kataloška številka 343626
Tester za preizkus je digitalni- univerzalni-priklopiš-obremeniš- ko zasveti lučka-odčitaš napetost-ne vem pa karekteristike iz glave- je pa tester za akumulatorje do 225 Ah
Akumulator sem že zamenjal-ker imam 3 v rezervi-60 Ah
Motor "vergla" zelo živahno in takoj vžge-sem obnovil tudi zaganjač-krtačke-rotor s kanali, puše in nov zobnik s sklopko.

Zgleda,da nekaj malega polni-ampak je bolj revno.
Najbrž bom odstranil rotor in stator z ohišjem.Na osovino bom namestil jermenico, na motor namestil nosilec in gor dal alternator od avta- mam 2 kom doma.Sam moram si en pop. čas uzet, ker se mi je ta el.kombinacija zdej mal počas presedla.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
v.j.
Član
Član



Pridružen-a: Pet 13 Feb 2015 9:47
Prispevkov: 1324
Aktiv.: 11.92
Kraj: Veldes

PrispevekObjavljeno: Čet Mar 29, 2018 11:02 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

V primeru, da je generator v okvari in ti predelava, dodelava na alternator ni odveč in je dovolj prostora na motorju, je to verjetno najcenejša rešitev.

Za povrh ti ostane rezervni regulator za motocikel Smile

_________________
Kontakt na e-mail, za več informacij klikni gumb 'www', na ZS ne odgovarjam!
Ne mi pisat zasebnih sporočil na forumu! NIKOLI ne boste dobili odgovora na ZS !
Če vam moji odgovori niso všeč, nihče vas ne sili, da jih berete! uporabite gumb 'ignore'
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Avtoelektrika Časovni pas GMT + 2 uri, srednjeevropski - poletni čas
Pojdi na stran 1, 2  Naslednja
Stran 1 od 2

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu
Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu

Uptime: 48 dni


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group