|
www.elektronik.si Forum o elektrotehniki in računalništvu
|
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
frenki Moderator
Pridružen-a: Ned 23 Feb 2003 21:26 Prispevkov: 6555 Aktiv.: 29.40 Kraj: Ljubljana (JN76GB)
|
Objavljeno: Sob Apr 28, 2018 5:25 pm Naslov sporočila: Ford Focus Mk1 ventilator hladilnika |
|
|
Ima mogoče kdo dostop do sheme vezave ventilatorja hladilnika za omenjeno kripo? Ne prižge se klima, sumim pa, da je povezano tudi s hlajenjem (ventilatorjem) motorja.
Zanima me še, kakšni so podatki upora, montiranega ob ventilatorju?
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
ecobra Član
Pridružen-a: Pet 27 Jun 2014 14:16 Prispevkov: 311 Aktiv.: 2.60 Kraj: Radeče
|
Objavljeno: Sob Apr 28, 2018 8:24 pm Naslov sporočila: |
|
|
Mogoče si lahko pomagaš z workshop manuals za forda.
l.p.
_________________ Luna sije, pa ne greje.
Piška pije, pa ne šči...
Uzdaj se use i svoje kljuse. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
pajo Član
Pridružen-a: Čet 29 Jan 2004 8:50 Prispevkov: 687 Aktiv.: 3.08
|
Objavljeno: Sob Apr 28, 2018 10:30 pm Naslov sporočila: Re: Ford Focus Mk1 ventilator hladilnika |
|
|
frenki je napisal/a: |
Ima mogoče kdo dostop do sheme vezave ventilatorja hladilnika za omenjeno kripo? Ne prižge se klima, sumim pa, da je povezano tudi s hlajenjem (ventilatorjem) motorja.
Zanima me še, kakšni so podatki upora, montiranega ob ventilatorju?
|
Kaj pa plin v klimatski?
Meni je spustilo tesnilo na kompresorju in ko pade tlak, se klima ne vklopi iz "varnostnih" razlogov. Sem dvakrat polnil. Nekaj dni je delovalo, potem pa mrk. Kompresorja nisem menjaval. Glede na letnik avta , se mi ne izplača.
_________________ Martin Krpan je že dobro vedel zakaj je posekal lipo. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
DusanK Član
Pridružen-a: Pon 19 Nov 2012 23:46 Prispevkov: 1752 Aktiv.: 12.59 Kraj: Medvode - med vodami
|
Objavljeno: Sob Apr 28, 2018 11:20 pm Naslov sporočila: |
|
|
Če si mislil "upor" rdeče obkrožen element, potem je to, vsaj glede na kup slik na netu, termična varovalka, po vsej verjetnosti zaporedno vezana z žično spiralo (uporom?).
Mogoče je ta celotna kletka v shemi kot R27-engine cooling fan resistor.
(Sliko bo treba s Ctrl+(+) ali miškin kolešček, povečati).
vir
Opis: |
|
Velikost datoteke: |
54.58 KB |
Pogledana: |
3 krat |
|
_________________ Največji čar - električar |
|
Nazaj na vrh |
|
|
frenki Moderator
Pridružen-a: Ned 23 Feb 2003 21:26 Prispevkov: 6555 Aktiv.: 29.40 Kraj: Ljubljana (JN76GB)
|
Objavljeno: Ned Apr 29, 2018 3:53 pm Naslov sporočila: |
|
|
DusanK je napisal/a: |
Če si mislil "upor" rdeče obkrožen element, potem je to, vsaj glede na kup slik na netu, termična varovalka, po vsej verjetnosti zaporedno vezana z žično spiralo (uporom?).
Mogoče je ta celotna kletka v shemi kot R27-engine cooling fan resistor. |
Dušan hvala za tole. Mislil sem sicer na celotno kletko, ampak vezava je taka, kot si napisal. Termična varovalka je bila prekinjena. Tole sem sicer spravil skupaj, ampak problem še vedno ostaja. Ne glede na temperaturo ne dobim vklopa releja (niti K45, niti K46). Sumil bi B135 (Cylinder-head temperature sensor) ampak kazalec za temperaturo na instrumentni plošči pa kaže (?) verjetno vsaj približno pravo temperaturo.
Btw. Uspel sem dobiti nekoliko čitljivejše sheme (... če bo še kdo rabil ...)
Opis: |
|
Download |
Ime datoteke: |
Focus.pdf |
Velikost datoteke: |
8.07 MB |
Downloadano: |
15 krat |
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
DusanK Član
Pridružen-a: Pon 19 Nov 2012 23:46 Prispevkov: 1752 Aktiv.: 12.59 Kraj: Medvode - med vodami
|
Objavljeno: Ned Apr 29, 2018 10:10 pm Naslov sporočila: |
|
|
Poglej, če so varovalke ok in seveda sam rele. Če je kje kak podoben ga medsebojno zamenjaj.
Glede na youtube filmčke nastradajo kontakti, rele, varovalka...
_________________ Največji čar - električar |
|
Nazaj na vrh |
|
|
vilnev77 Član
Pridružen-a: Sob 30 Jan 2010 13:09 Prispevkov: 114 Aktiv.: 0.66 Kraj: Mengeš
|
Objavljeno: Pon Apr 30, 2018 8:39 pm Naslov sporočila: |
|
|
Na ceveh klime bi mogla biti dva presostata.
En 2 pinski je varovalni za nizki tlak, ,torej v stiku če je dovolj plina (najbrž na debeli aluminijasti cevi).
Drugi 4 pinski pa je varovalni za visoke tlake plina- (pin 1-4 v stiku do 32 bar)
Če to deluje potem bi mogel rele prižgati kompresor.
Na drugem presostatu pa pina 2-3 prižigata ventilator visoke hitrosti (16 bar)
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
frenki Moderator
Pridružen-a: Ned 23 Feb 2003 21:26 Prispevkov: 6555 Aktiv.: 29.40 Kraj: Ljubljana (JN76GB)
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
ecobra Član
Pridružen-a: Pet 27 Jun 2014 14:16 Prispevkov: 311 Aktiv.: 2.60 Kraj: Radeče
|
Objavljeno: Tor Maj 01, 2018 9:17 pm Naslov sporočila: |
|
|
Sicer nimam Forda je pa letnik 2001 in mi je pregnila žica med krmilnikom klime in relejem ventilatorja motorja, zato posledično se ni vklopil kompresor. Originalna in kitajska diagnostika pa nista pokazali napake tako, da tudi diagnostično orodje ni vsemogoče. Zadevo sem rešil z novo žico od požarne stene do "klima" releja. Sem pa imel srečo, da se je to dogajalo v pomladanskem času in sem imel čas raziskovati.
l.p.
_________________ Luna sije, pa ne greje.
Piška pije, pa ne šči...
Uzdaj se use i svoje kljuse. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
frenki Moderator
Pridružen-a: Ned 23 Feb 2003 21:26 Prispevkov: 6555 Aktiv.: 29.40 Kraj: Ljubljana (JN76GB)
|
Objavljeno: Čet Maj 03, 2018 12:17 pm Naslov sporočila: |
|
|
Tole s hlajenjem motorja je rešeno. Po menjavi senzorja se ventilator vklaplja po pričakovanjih.
Zdaj pa nad klimo ... ampak najprej prebrat kode napak iz ECU-ja.
Opis: |
|
Velikost datoteke: |
118.82 KB |
Pogledana: |
0 krat |
|
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
ecobra Član
Pridružen-a: Pet 27 Jun 2014 14:16 Prispevkov: 311 Aktiv.: 2.60 Kraj: Radeče
|
Objavljeno: Čet Maj 03, 2018 1:13 pm Naslov sporočila: |
|
|
Kot mi je znano ECU ne nadzira klime, njo namreč nadzira HVAC ali Comfort modul. Kod iz ostalih modulov ne boš mogel prebrati z raznimi generičnimi OBD kot so ELM, ker z njimi lahko dosežeš samo ECU. Mogoče boš lahko prebral kode z univerzalnim Delphijem (autocom) ali pa oruginal ford VCM vmesnikom.
l.p.
_________________ Luna sije, pa ne greje.
Piška pije, pa ne šči...
Uzdaj se use i svoje kljuse. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
nevednez Član
Pridružen-a: Tor 25 Jan 2005 13:36 Prispevkov: 226 Aktiv.: 1.01 Kraj: Štajerska
|
Objavljeno: Pet Maj 04, 2018 11:19 am Naslov sporočila: |
|
|
Delphi oz. avtocom (ali wurth) ali bi se moral kar dobro razumeti z focusom tega letnika in bi moral brez težav prebrati napake.
klima je ročna ali avtomatska?
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu
|
Uptime: 76 dni
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|