|
www.elektronik.si Forum o elektrotehniki in računalništvu
|
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
Bizgec65 Član
Pridružen-a: Sre 10 Mar 2010 11:46 Prispevkov: 2057 Aktiv.: 11.96 Kraj: Trebnje
|
Objavljeno: Čet Jan 23, 2020 6:55 pm Naslov sporočila: Kaj trenutno počnem januar 2020 |
|
|
Arduino NANO, LCD, tipke, led diodi, ...
V naših koncih se je razpasla igra s kartami "Petka", kjer je na igralni površini potrebno doseči "5 v vrsto ali diagonalo".
Zmaga tisti, ki to doseže 5x. No in tu je potreben (komu se še da pisati na papir ) števec ali semafor ali prikazovalnik rezultata, da se vmes ne pozabi. Na koncu še malo fensi šmensi zaigra "We are the champions" melodijo, ker je še ravno bil čas to vkomponirati.
Škatla je na hitro narejena, ker se vedno mudi.
_________________ Če bi nekateri padli z višine svojega ega na višino svoje inteligence, bi se ubili. (Je pa res, da se meni ne smilijo!) |
|
Nazaj na vrh |
|
|
mosqito Član
Pridružen-a: Čet 07 Apr 2016 23:22 Prispevkov: 3241 Aktiv.: 33.10
|
Objavljeno: Čet Jan 23, 2020 11:45 pm Naslov sporočila: |
|
|
Nič skupnega projekta? Nič nabavljanja 500kg "ostankov"? Nič rezkanja, peskanja, eloksiranja, "custom" barvanja, ...
OK, sarkazem na stran... lahko kaj več o pravilih igre? _________________ Always going the extra mile. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Bizgec65 Član
Pridružen-a: Sre 10 Mar 2010 11:46 Prispevkov: 2057 Aktiv.: 11.96 Kraj: Trebnje
|
Objavljeno: Pet Jan 24, 2020 7:29 am Naslov sporočila: |
|
|
mosqito je napisal/a: |
Nič skupnega projekta? Nič nabavljanja 500kg "ostankov"? Nič rezkanja, peskanja, eloksiranja, "custom" barvanja, ...
OK, sarkazem na stran... lahko kaj več o pravilih igre? |
, ne, pa tudi eksotičnih sestavnih delov ne.
Uporabil sem, kot drugod radi rečejo "from scratch, just lying around".
Uradni OPIS IGRE
Igra vsebuje 2 kompleta običajnih kart, ki se razdelijo vsakemu po (ne moreš da belivaš) 5, ostale ostanejo na kupu. Vsak dobi tudi igralne žetone. Potem igralec po vrstnem redu, ki ga določite, odvrže eno karto predse na svoj kup, na igralno polje pa položi svoj žeton na sliko te karte, nakar s kupa vzame novo karto in potem naslednji igralec in naslednji...
Cilj je vsekakor postaviti 5 svojih žetonov v vrsto - navpično, poševno ali vodoravno in s tem zmagati. Če ima igralec v roki karto 5-ko črne barve, lahko, ko pride na vrsto, nasprotniku odstrani njegov žeton z igralne površine in mu s tem pokvari neko kombinacijo, ne more pa položiti svojega žetona, samo kupi naslednjo karto. V primeru, ko pa ima 5-ko rdeče barve, pa lahko svoj žeton položi kamorkoli na prosto igralno polje... _________________ Če bi nekateri padli z višine svojega ega na višino svoje inteligence, bi se ubili. (Je pa res, da se meni ne smilijo!) |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Bizgec65 Član
Pridružen-a: Sre 10 Mar 2010 11:46 Prispevkov: 2057 Aktiv.: 11.96 Kraj: Trebnje
|
Objavljeno: Pet Jan 24, 2020 9:31 am Naslov sporočila: |
|
|
Je pa kot ponavadi nastal problem.
Vse to bi rad sedaj prestavil na GLCD, ki se mi tudi že valja lep čas v predalih, dodal še grafiko... (še bolj fensi šmensi), aaaampak, hudiča V-ampirjevega ne spravim do delovanja.
Imam takle GLCD
Mislim, da sem pregledal že vse možne spletne nasvete kako tak ali podoben GLCD, ki vsebuje T6963 kontroler povezati na arduino (v tem primeru sem hotel uporabiti UNO).
Naložil knjižnico U8glib, naložil primer, priložen v ARDUINO okolju in voila - ne pokaže se nič. _________________ Če bi nekateri padli z višine svojega ega na višino svoje inteligence, bi se ubili. (Je pa res, da se meni ne smilijo!) |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Jaka57 Moderator
Pridružen-a: Ned 12 Dec 2004 21:47 Prispevkov: 5773 Aktiv.: 25.90 Kraj: Grosuplje
|
Objavljeno: Pet Jan 24, 2020 10:00 am Naslov sporočila: |
|
|
Imam točno takega in mi dela BP z Arduino mini.
Če ne boš rešil, bom popoldan pogledal in ti posredoval program in ustrezne knjižnjice. _________________ Lp, Jaka |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Bizgec65 Član
Pridružen-a: Sre 10 Mar 2010 11:46 Prispevkov: 2057 Aktiv.: 11.96 Kraj: Trebnje
|
Objavljeno: Pet Jan 24, 2020 10:57 am Naslov sporočila: |
|
|
Jaka57, vem da imaš točno takega, saj sva nabavljala pri istem dobavitelju istočasno.
Saj sedajle mi je uspelo nekaj spraviti na ekran samo kontrast še nekaj ne štima.
Vezal sem pa takolele:
Med Vo in VEE sem dal potenciometer 10k vendar se kontrast nič ne spreminja, oz. le ko je upornost skoraj 0 Ohm. _________________ Če bi nekateri padli z višine svojega ega na višino svoje inteligence, bi se ubili. (Je pa res, da se meni ne smilijo!) |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Jaka57 Moderator
Pridružen-a: Ned 12 Dec 2004 21:47 Prispevkov: 5773 Aktiv.: 25.90 Kraj: Grosuplje
|
Objavljeno: Pet Jan 24, 2020 11:07 am Naslov sporočila: |
|
|
Sedaj nisem doma, tako, da ne morem pogledat.
Imaš pa nekam čuden podatkovni list, saj na konektorju ni toliko pinov. _________________ Lp, Jaka |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Bizgec65 Član
Pridružen-a: Sre 10 Mar 2010 11:46 Prispevkov: 2057 Aktiv.: 11.96 Kraj: Trebnje
|
Objavljeno: Pet Jan 24, 2020 11:45 am Naslov sporočila: |
|
|
Ja seveda so, saj ima 20pinski konektor (2x10), in potem še 1x15 .
Saj se ne mudi. _________________ Če bi nekateri padli z višine svojega ega na višino svoje inteligence, bi se ubili. (Je pa res, da se meni ne smilijo!) |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Jaka57 Moderator
Pridružen-a: Ned 12 Dec 2004 21:47 Prispevkov: 5773 Aktiv.: 25.90 Kraj: Grosuplje
|
Objavljeno: Pet Jan 24, 2020 12:28 pm Naslov sporočila: |
|
|
Ja, drži, zdajle sem doma (vendar letim naprej) in sem pogledal.
Meni kontrast dela OK. _________________ Lp, Jaka |
|
Nazaj na vrh |
|
|
mucek Član
Pridružen-a: Tor 01 Avg 2006 10:47 Prispevkov: 5335 Aktiv.: 24.72 Kraj: Domzale
|
Objavljeno: Pet Jan 24, 2020 1:11 pm Naslov sporočila: |
|
|
Daj na kontrast trimer vsaj 47k, imam kar nekaj displayev z internim -V regulatorjem, ki na 10k ne delajo ... _________________ ...lahko pa se tudi motim ... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
mosqito Član
Pridružen-a: Čet 07 Apr 2016 23:22 Prispevkov: 3241 Aktiv.: 33.10
|
Objavljeno: Pet Jan 24, 2020 5:20 pm Naslov sporočila: |
|
|
Ponavadi je kondenzatorski dcdc, ki ima švoh izhod. Pomeri na potenciometru, če sploh imaš kaj napetosti. _________________ Always going the extra mile. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Jaka57 Moderator
Pridružen-a: Ned 12 Dec 2004 21:47 Prispevkov: 5773 Aktiv.: 25.90 Kraj: Grosuplje
|
Objavljeno: Pet Jan 24, 2020 7:47 pm Naslov sporočila: |
|
|
Bizgec, jaz imam takole povezano:
Negativna napetost gre na en konec trimerja 10k, drugi konec trimerja gre na +5V, srednji odcep (drsnik) pa na P3.
RST LCDja pusti v zraku.
P18 in P19 nimata vpliva v grafičnem načinu. Pri meni so na 0.
Namesto CCFL žarnice in pretvornika, lahko daš na rob pleksija bele LED.
Še program Hello World, za Arduino mini iz primerov za U8glib, z ostalimi se boš pa hecal sam :
Koda: |
/*
HelloWorld.ino
U8glib Example
m2tklib = Mini Interative Interface Toolkit Library
>>> Before compiling: Please remove comment from the constructor of the
>>> connected graphics display (see below).
Copyright (C) 2012 olikraus@gmail.com
This program is free software: you can redistribute it and/or modify
it under the terms of the GNU General Public License as published by
the Free Software Foundation, either version 3 of the License, or
(at your option) any later version.
This program is distributed in the hope that it will be useful,
but WITHOUT ANY WARRANTY; without even the implied warranty of
MERCHANTABILITY or FITNESS FOR A PARTICULAR PURPOSE. See the
GNU General Public License for more details.
You should have received a copy of the GNU General Public License
along with this program. If not, see <http://www.gnu.org/licenses/>.
SCL (SPI Clock) Pin 13
SI (MOSI) Pin 11
CS (Chip Select) Pin 10
MISO (Pin 12) is not used, but can not be reused as generic I/O
*/
#include "U8glib.h"
#include "M2tk.h"
#include "utility/m2ghu8g.h"
// setup u8g object, please remove comment from one of the following constructor calls
// IMPORTANT NOTE: The complete list of supported devices is here: http://code.google.com/p/u8glib/wiki/device
//U8GLIB_NHD27OLED_BW u8g(13, 11, 10, 9); // SPI Com: SCK = 13, MOSI = 11, CS = 10, A0 = 9
//U8GLIB_NHD27OLED_2X_BW u8g(13, 11, 10, 9); // SPI Com: SCK = 13, MOSI = 11, CS = 10, A0 = 9
//U8GLIB_NHD27OLED_GR u8g(13, 11, 10, 9); // SPI Com: SCK = 13, MOSI = 11, CS = 10, A0 = 9
//U8GLIB_NHD27OLED_2X_GR u8g(13, 11, 10, 9); // SPI Com: SCK = 13, MOSI = 11, CS = 10, A0 = 9
//U8GLIB_NHD31OLED_BW u8g(13, 11, 10, 9); // SPI Com: SCK = 13, MOSI = 11, CS = 10, A0 = 9
//U8GLIB_NHD31OLED_2X_BW u8g(13, 11, 10, 9); // SPI Com: SCK = 13, MOSI = 11, CS = 10, A0 = 9
//U8GLIB_NHD31OLED_GR u8g(13, 11, 10, 9); // SPI Com: SCK = 13, MOSI = 11, CS = 10, A0 = 9
//U8GLIB_NHD31OLED_2X_GR u8g(13, 11, 10, 9); // SPI Com: SCK = 13, MOSI = 11, CS = 10, A0 = 9
//U8GLIB_DOGS102 u8g(13, 11, 10, 9); // SPI Com: SCK = 13, MOSI = 11, CS = 10, A0 = 9
//U8GLIB_DOGM132 u8g(13, 11, 10, 9); // SPI Com: SCK = 13, MOSI = 11, CS = 10, A0 = 9
//U8GLIB_DOGM128 u8g(13, 11, 10, 9); // SPI Com: SCK = 13, MOSI = 11, CS = 10, A0 = 9
//U8GLIB_ST7920_128X64_1X u8g(8, 9, 10, 11, 4, 5, 6, 7, 18, 17, 16); // 8Bit Com: D0..D7: 8,9,10,11,4,5,6,7 en=18, di=17,rw=16
//U8GLIB_ST7920_128X64_4X u8g(8, 9, 10, 11, 4, 5, 6, 7, 18, 17, 16); // 8Bit Com: D0..D7: 8,9,10,11,4,5,6,7 en=18, di=17,rw=16
//U8GLIB_ST7920_128X64_1X u8g(18, 16, 17); // SPI Com: SCK = en = 18, MOSI = rw = 16, CS = di = 17
//U8GLIB_ST7920_128X64_4X u8g(18, 16, 17); // SPI Com: SCK = en = 18, MOSI = rw = 16, CS = di = 17
//U8GLIB_ST7920_192X32_1X u8g(8, 9, 10, 11, 4, 5, 6, 7, 18, 17, 16); // 8Bit Com: D0..D7: 8,9,10,11,4,5,6,7 en=18, di=17,rw=16
//U8GLIB_ST7920_192X32_4X u8g(8, 9, 10, 11, 4, 5, 6, 7, 18, 17, 16); // 8Bit Com: D0..D7: 8,9,10,11,4,5,6,7 en=18, di=17,rw=16
//U8GLIB_ST7920_192X32_1X u8g(18, 16, 17); // SPI Com: SCK = en = 18, MOSI = rw = 16, CS = di = 17
//U8GLIB_ST7920_192X32_4X u8g(18, 16, 17); // SPI Com: SCK = en = 18, MOSI = rw = 16, CS = di = 17
//U8GLIB_ST7920_192X32_1X u8g(13, 11, 10); // SPI Com: SCK = en = 13, MOSI = rw = 11, CS = di = 10
//U8GLIB_ST7920_192X32_4X u8g(10); // SPI Com: SCK = en = 13, MOSI = rw = 11, CS = di = 10, HW SPI
//U8GLIB_ST7920_202X32_1X u8g(8, 9, 10, 11, 4, 5, 6, 7, 18, 17, 16); // 8Bit Com: D0..D7: 8,9,10,11,4,5,6,7 en=18, di=17,rw=16
//U8GLIB_ST7920_202X32_4X u8g(8, 9, 10, 11, 4, 5, 6, 7, 18, 17, 16); // 8Bit Com: D0..D7: 8,9,10,11,4,5,6,7 en=18, di=17,rw=16
//U8GLIB_ST7920_202X32_1X u8g(18, 16, 17); // SPI Com: SCK = en = 18, MOSI = rw = 16, CS = di = 17
//U8GLIB_ST7920_202X32_4X u8g(18, 16, 17); // SPI Com: SCK = en = 18, MOSI = rw = 16, CS = di = 17
//U8GLIB_LM6059 u8g(13, 11, 10, 9); // SPI Com: SCK = 13, MOSI = 11, CS = 10, A0 = 9
//U8GLIB_LM6063 u8g(13, 11, 10, 9); // SPI Com: SCK = 13, MOSI = 11, CS = 10, A0 = 9
//U8GLIB_DOGXL160_BW u8g(10, 9); // SPI Com: SCK = 13, MOSI = 11, CS = 10, A0 = 9
//U8GLIB_DOGXL160_GR u8g(13, 11, 10, 9); // SPI Com: SCK = 13, MOSI = 11, CS = 10, A0 = 9
//U8GLIB_DOGXL160_2X_BW u8g(13, 11, 10, 9); // SPI Com: SCK = 13, MOSI = 11, CS = 10, A0 = 9
//U8GLIB_DOGXL160_2X_GR u8g(13, 11, 10, 9); // SPI Com: SCK = 13, MOSI = 11, CS = 10, A0 = 9
//U8GLIB_PCD8544 u8g(13, 11, 10, 9, 8); // SPI Com: SCK = 13, MOSI = 11, CS = 10, A0 = 9, Reset = 8
//U8GLIB_PCF8812 u8g(13, 11, 10, 9, 8); // SPI Com: SCK = 13, MOSI = 11, CS = 10, A0 = 9, Reset = 8
//U8GLIB_KS0108_128 u8g(8, 9, 10, 11, 4, 5, 6, 7, 18, 14, 15, 17, 16); // 8Bit Com: D0..D7: 8,9,10,11,4,5,6,7 en=18, cs1=14, cs2=15,di=17,rw=16
//U8GLIB_LC7981_160X80 u8g(8, 9, 10, 11, 4, 5, 6, 7, 18, 14, 15, 17, 16); // 8Bit Com: D0..D7: 8,9,10,11,4,5,6,7 en=18, cs=14 ,di=15,rw=17, reset = 16
//U8GLIB_LC7981_240X64 u8g(8, 9, 10, 11, 4, 5, 6, 7, 18, 14, 15, 17, 16); // 8Bit Com: D0..D7: 8,9,10,11,4,5,6,7 en=18, cs=14 ,di=15,rw=17, reset = 16
//U8GLIB_LC7981_240X128 u8g(8, 9, 10, 11, 4, 5, 6, 7, 18, 14, 15, 17, 16); // 8Bit Com: D0..D7: 8,9,10,11,4,5,6,7 en=18, cs=14 ,di=15,rw=17, reset = 16
//U8GLIB_ILI9325D_320x240 u8g(18,17,19,U8G_PIN_NONE,16 ); // 8Bit Com: D0..D7: 0,1,2,3,4,5,6,7 en=wr=18, cs=17, rs=19, rd=U8G_PIN_NONE, reset = 16
//U8GLIB_SBN1661_122X32 u8g(8,9,10,11,4,5,6,7,14,15, 17, U8G_PIN_NONE, 16); // 8Bit Com: D0..D7: 8,9,10,11,4,5,6,7 cs1=14, cs2=15,di=17,rw=16,reset = 16
//U8GLIB_SSD1306_128X64 u8g(13, 11, 10, 9); // SW SPI Com: SCK = 13, MOSI = 11, CS = 10, A0 = 9
//U8GLIB_SSD1306_128X64 u8g(10, 9); // HW SPI Com: CS = 10, A0 = 9 (Hardware Pins are SCK = 13 and MOSI = 11)
//U8GLIB_SSD1306_128X64 u8g(U8G_I2C_OPT_NONE); // HW SPI Com: CS = 10, A0 = 9 (Hardware Pins are SCK = 13 and MOSI = 11)
//U8GLIB_SSD1306_128X32 u8g(13, 11, 10, 9); // SW SPI Com: SCK = 13, MOSI = 11, CS = 10, A0 = 9
//U8GLIB_SSD1306_128X32 u8g(10, 9); // HW SPI Com: CS = 10, A0 = 9 (Hardware Pins are SCK = 13 and MOSI = 11)
//U8GLIB_SSD1306_128X32 u8g(U8G_I2C_OPT_NONE); // HW SPI Com: CS = 10, A0 = 9 (Hardware Pins are SCK = 13 and MOSI = 11)
//U8GLIB_SSD1309_128X64 u8g(13, 11, 10, 9); // SPI Com: SCK = 13, MOSI = 11, CS = 10, A0 = 9
//U8GLIB_SSD1327_96X96_GR u8g(U8G_I2C_OPT_NONE); // I2C
//U8GLIB_SSD1327_96X96_2X_GR u8g(U8G_I2C_OPT_NONE); // I2C
//U8GLIB_NHD_C12864 u8g(13, 11, 10, 9, 8); // SPI Com: SCK = 13, MOSI = 11, CS = 10, A0 = 9, RST = 8
//U8GLIB_NHD_C12832 u8g(13, 11, 10, 9, 8); // SPI Com: SCK = 13, MOSI = 11, CS = 10, A0 = 9, RST = 8
U8GLIB_T6963_240X128 u8g(2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 16, 17, 14, 15); // 8Bit Com: D0..D7: 8,9,10,11,4,5,6,7, cs=A2(16), a0=A3(17), wr=A0(14), rd=A1(15), reset=None
//U8GLIB_T6963_240X64 u8g(8, 9, 10, 11, 4, 5, 6, 7, 14, 15, 17, 18, 16); // 8Bit Com: D0..D7: 8,9,10,11,4,5,6,7, cs=14, a0=15, wr=17, rd=18, reset=16
//U8GLIB_T6963_128X64 u8g(8, 9, 10, 11, 4, 5, 6, 7, 14, 15, 17, 18, 16); // 8Bit Com: D0..D7: 8,9,10,11,4,5,6,7, cs=14, a0=15, wr=17, rd=18, reset=16
M2_LABEL(hello_world_label, NULL, "Hello World");
M2tk m2(&hello_world_label, NULL, NULL, m2_gh_u8g_bfs);
void draw(void) {
m2.draw();
}
void setup() {
/* connect u8glib with m2tklib */
m2_SetU8g(u8g.getU8g(), m2_u8g_box_icon);
/* assign u8g font to index 0 */
m2.setFont(0, u8g_font_7x13);
}
void loop() {
u8g.firstPage();
do {
draw();
} while( u8g.nextPage() );
}
|
_________________ Lp, Jaka |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Bizgec65 Član
Pridružen-a: Sre 10 Mar 2010 11:46 Prispevkov: 2057 Aktiv.: 11.96 Kraj: Trebnje
|
Objavljeno: Sob Jan 25, 2020 7:27 pm Naslov sporočila: |
|
|
Jp, dela.
Sedaj pa umetniška žilica , da vidim, če bo LCD prežvečil tisto, kar bom jaz spacal. _________________ Če bi nekateri padli z višine svojega ega na višino svoje inteligence, bi se ubili. (Je pa res, da se meni ne smilijo!) |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu
|
Uptime: 73 dni
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|