|
www.elektronik.si Forum o elektrotehniki in računalništvu
|
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
Profesor Einstein Član
Pridružen-a: Ned 24 Sep 2006 0:13 Prispevkov: 1423 Aktiv.: 6.65 Kraj: Rogaška Sl.
|
Objavljeno: Ned Jan 27, 2019 10:50 pm Naslov sporočila: |
|
|
Gre za dobro naštudiran princip ... veliko amperov in vse hladno. Minimalno segrevanje na celotnem napetostnem območju (varčevanje energije).
Dušilka v predregulatorju brni kot transformatorska postaja.
********
Za manjše tokove do 5A se lahko uporabijo PFC dušilke iz PC napajalnikov.
Odstrani se kondenzator in naredi paralelna prevezava navitij za večji tok ali dve enaki dušilki paralelno.
Po potrebi se za prilagoditev odvije par ovojev na navitjih... odvisno od napetostnega razpona.
lp. _________________ --
"Če bi volitve kaj pomagale, bi jih prepovedali." (Mark Twain) |
|
Nazaj na vrh |
|
|
v.j. Član
Pridružen-a: Pet 13 Feb 2015 9:47 Prispevkov: 1336 Aktiv.: 11.95 Kraj: Veldes
|
Objavljeno: Pon Jan 28, 2019 12:03 pm Naslov sporočila: |
|
|
frenki je napisal/a: |
Usmernik je letnik 1982! V prilogi celoten članek, objavljen v Elektorju. Za predviden namen ... zaključna naloga 4. letnika ... ni primeren. V štirih letih si se pa menda naučil nekaj, kar lahko skozi zaključni izdelek tudi pokažeš. Izdelaj nekaj, kar bo v koraku s časom. Nekje zgoraj sem ti tudi podal nekaj predlogov. |
Žal dijaki na koncu 4. letnika danes še zdaleč ne znajo toliko, kot smo znali na koncu 3. ali 4. letnika pred 30 leti. Šolstvo je danes drugačno, veliko manj praktičnega pouka in veliko manj sposobnih učiteljev in ne nazadnje je tudi zagnanost dijakov neprimerljivo nižja.
Za današnji čas in stanje kakršno je, je elektorjev usmernik overkill. Za zaključno nalogo je pomembno, da bo dijak znal obrazložiti posamezne sklope vezja, kako deluje in kaj je naloga posameznega sklopa... to je za 5. No, realnost je precej drugačna, pogosto so naloge narejene komaj zadostno.
Da ne posplošujem, je v Sloveniji stanje različno od šole do šole in ne samo to, že na eni šoli so razlike med učitelji... dijak ima torej srečo ali pa smolo koga je imel za učitelja, koliko se je naučil, seveda poleg lastnega truda.
Predlogi so vsekakor dobrodošli, vendar ni nujno da so primerni, lahko so preveč zahtevni za nekoga, ki ima premalo predznanja. Na forumu smo starejši člani, ki imamo toliko izkušenj, da nam je marsikateri projekt preveč enostaven in preprost, zato imamo previsoke zahteve. Kdor ne pozna stanja v šolstvu, težko oceni kaj je primerno in kaj je preveč zahtevno.
V vsakem primeru še tako zahteven projekt ali izdelek ne bo preveč, seveda če bo dijak to izdelal suvereno in ga tako tudi zagovarjal. Kot sem že napisal, stanje v šolstvu je bolj porazno kot si predstavljate.
Predlagam dijaku (dijakom) da napišejo kakšne so zahteve in navodila, ki so jih dobili od mentorja (učitelja) za zaključni izdelek, naj dopišejo še iz katere šole so in kateri učitelj jih uči.
Svetujem tudi privatno na e-mail, mnogim sem že bil mentor, ko sem nehal delati v šolstvu sem pogosto kot zunanji mentor in inštruktor.
Profesor Einstein je napisal/a: |
Za manjše tokove do 5A se lahko uporabijo PFC dušilke iz PC napajalnikov.
|
Pred uporabo je treba preveriti, če ima dušilka res navitje... namesto betona...
https://www.eevblog.com/forum/chat/fake-pfc-made-of-cement/
Sem že imel tako dušilko na mizi... našel v enem PC ATX napajalniku
. _________________ Kontakt na e-mail, za več informacij klikni gumb 'www', na ZS ne odgovarjam!
Ne mi pisat zasebnih sporočil na forumu! NIKOLI ne boste dobili odgovora na ZS !
Če vam moji odgovori niso všeč, nihče vas ne sili, da jih berete! uporabite gumb 'ignore' |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu
|
Uptime: 70 dni
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|