www.elektronik.si Seznam forumov www.elektronik.si
Forum o elektrotehniki in računalništvu
 
 PomočPomoč  IščiIšči  Seznam članovSeznam članov  SkupineSkupine  StatisticsStatistika  AlbumAlbum  DatotekeFilemanager DokumentacijaDocDB LinksPovezave   Registriraj seRegistriraj se 
  PravilaPravila  LinksBolha  PriponkePriponke  KoledarKoledar  ZapiskiZapiski Tvoj profilTvoj profil Prijava za pregled zasebnih sporočilPrijava za pregled zasebnih sporočil PrijavaPrijava 

Mehanska moč in poraba
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2
 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Naloge, izpiti, seminarske
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
malci
Član
Član



Pridružen-a: Sob 15 Sep 2007 21:05
Prispevkov: 792
Aktiv.: 3.93
Kraj: Polhov Gradec

PrispevekObjavljeno: Čet Apr 04, 2019 9:24 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Avto na elektriko ima npr motor 150kW ( ne 150kWh), kar ba v bistvu nima vpliva, koliko daleč boš prišel, temveč samo koliko hitro.
Za doseg je bistvena kapaciteta baterije ( tvoj primer je 63kWh). Običajna poraba el. avtov je med 150 in 200Wh/km (0,15 do 0,2kWh/km). Tako bi s 63kWh prišel cca 300-400km daleč

lp
Uroš

_________________
Elektronika za hobi
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
docker
Član
Član



Pridružen-a: Ned 10 Mar 2019 10:02
Prispevkov: 11
Aktiv.: 0.18

PrispevekObjavljeno: Pet Apr 05, 2019 6:10 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Najlepša hvala za razlago Dancing
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
lucca brassi
Član
Član



Pridružen-a: Ned 01 Feb 2004 12:46
Prispevkov: 4045
Aktiv.: 18.22
Kraj: KOČEVJE

PrispevekObjavljeno: Pet Apr 05, 2019 7:38 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

najlepšo razlago imaš tule npr

https://www.imc-tm.com/products/electric-motor-testing/turnkey-test-stands/test-stand-for-pump-motors/


spredaj na levi je testirni elektromotor ki bi ga rad preizkusil , vmes je merilnik navora , na drugi strani je drugi BLDC.


1. deluje levi testni kot pogon in drugi kot zavora Pt>Pz ( električno delo je večje kot mehansko zaradi izgub)

2. deluje levi testni kot generator in desni kot pogon ( v tem primeru pa testiraš inducirane napetosti , moč …. napake na enkoderju ….)


v idealnem sistemi bi se sistema pokrivala Pt=Pz



Zajeta slika.PNG
 Opis:
 Velikost datoteke:  1.17 MB
 Pogledana:  2 krat

Zajeta slika.PNG



_________________
Moments before detonation ,....... TT
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
lucca brassi
Član
Član



Pridružen-a: Ned 01 Feb 2004 12:46
Prispevkov: 4045
Aktiv.: 18.22
Kraj: KOČEVJE

PrispevekObjavljeno: Pet Apr 05, 2019 8:00 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

ps : delo za danes

http://www.kolektordrives.com/products/brushless-electric-motors

_________________
Moments before detonation ,....... TT
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Naloge, izpiti, seminarske Časovni pas GMT + 2 uri, srednjeevropski - poletni čas
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2
Stran 2 od 2

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu
Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu

Uptime: 48 dni


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group