|
www.elektronik.si Forum o elektrotehniki in računalništvu
|
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
airwolf Član
Pridružen-a: Sre 28 Maj 2008 17:17 Prispevkov: 2087 Aktiv.: 10.73
|
Objavljeno: Sre Feb 15, 2023 9:01 am Naslov sporočila: |
|
|
Ni bilo nič pred kratkim šarjeno po instalaciji?
Nekaj dni nazaj sem imel situacijo, ko so zamenjali sklopko na traktorju in potem ob sestavljanju nazaj zamešali priklope alternatorja.
Uspelo jim je namreč pripeljati - (GND) na B+ priključek alternatorja.
Spodaj je uporaben seznam možnih črk za priključke na alternatorju
Terminal Definition Notes
A Battery Battery positive connection
B Battery Battery positive connection
B+ Battery Battery positive connection
C Center Centre point of a Y stator
COM Computer Computer Connection
D+ Warning light Comes from the old ‘Dynamo Positive’ on a generator
DFM Dynamo Field Modulation Duty Cycle signal from the ECU
E Warning light Comes from the word ‘Excitation’
F Field For externally regulated alternators
FR Field Regulation Voltage Signal from the ECU
G Ground Chassis negative connection
I Indicator Warning Lamp
IG Ignition
L Lamp Warning Lamp
M Field Found on older Externally Regulated units
N Neutral Centre point of a Y-connected stator
P Pulse Stator connection for tachometer
R Relay Output to charge relays, etc
S Sense Battery Voltage sense wire
S (FORD) Stator Stator Pulse. Used for tachometers
T Tach Stator Pulse. Used for tachometers
W Waveform Stator Pulse. Used for tachometers
In alternatorjev žal ne popravljam. _________________ LP Gašper |
|
Nazaj na vrh |
|
|
ro-bi Član
Pridružen-a: Ned 28 Jan 2007 16:53 Prispevkov: 3472 Aktiv.: 16.47 Kraj: Koroška
|
Objavljeno: Sre Feb 15, 2023 9:31 am Naslov sporočila: |
|
|
PPartner je napisal/a: |
sem preveril, varovalke so ok. imam oba priročnika in se usmerjam po tem.
lučka za akumulator ob zagonu motorja ugasne, če razklenem eno ali drugo žico na alternatorju, lučka zasveti.
če merim napetost ob razklenjenih žicah in motor teče, alternator ne da nič od sebe ali pa ne merim prav. po žicah, ki grejo iz regulatorja na alternator izmerim napetost, ki jo še ima akumulator v sebi. trenutno je to še 12v.
jutri očistim navitje in zmontiram nazaj. upam, da je res problem samo nečistoča oz prah v alternatorju. |
Ali meriš AC na odklopljenih dveh žicah, ki prideta iz alternatorja, ko motor dela? _________________ 3 x 3 = 9
ena dalje |
|
Nazaj na vrh |
|
|
sebaveh Član
Pridružen-a: Sob 19 Jan 2008 13:51 Prispevkov: 1619 Aktiv.: 8.14 Kraj: Slovenska Bistrica
|
Objavljeno: Sre Feb 15, 2023 9:49 am Naslov sporočila: |
|
|
Ali se samo meni zdi, ali pa je spodnji magnet na sliki odkrušen?
Preglej tudi obe žici alternatorja - izmeri prevodnost od konektorja do navitja. Oziroma - izmeri upornost med obema konektorjema, ko motor stoji.
Dva meseca nazaj sem imel primer na sadjarski ploščadi, na aktuatorju plina, ko je bila izolacija žice cela, baker v notranjosti pa prekinjen. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
NacMan Član
Pridružen-a: Čet 12 Jul 2007 20:01 Prispevkov: 28 Aktiv.: 0.14 Kraj: Krško
|
Objavljeno: Sre Feb 15, 2023 8:56 pm Naslov sporočila: |
|
|
v.j. je napisal/a: |
Alternator nima reguliranega vzbujanja, ima trajne magnete.
Napetostni regulator je tiristorski, ko je napetost dovolj visoka, začne delati "kratek stik" na izhodu alternatorja.
Brez regulatorja je mogoče dosegati napetosti preko 50V, seveda pri dovolj visokih vrtljajih.
Sistem je podoben kot pri večini motociklov in manjših delovnih strojih, mopedih, manjših izvenkrmnih motorjih za čolne, ...
Zelo malo je verjetno, da crkne alternator, večinoma je okvara na regulatorju. |
Pod katerimi napetostnimi pogoji(napetost na izhodu altenatorja) regulator potem polne akumulator? _________________ love the smell of a napalm in the morning |
|
Nazaj na vrh |
|
|
PPartner Član
Pridružen-a: Tor 20 Nov 2012 13:42 Prispevkov: 156 Aktiv.: 1.11 Kraj: okolica Cerkna
|
Objavljeno: Sre Feb 15, 2023 9:04 pm Naslov sporočila: |
|
|
instalacija je original, nič popravljeno.
danes sem očistil alternator in ga sestavil nazaj. mimogrede magneti so celi, na sliki pa res izgleda kot da je odlomljen.
pričakovano, stvar ne deluje. na posamezni žici iz alternatorja izmerim ob polovičnem plinu motorja, 14 voltov.
torej verjetno je to ok in je v okvari regulator.
nekdo je omenil, da lahko dam kar regulator od cenejših atvjev. bo vseeno delovalo? trenutni regulator ima 7 žic. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
ro-bi Član
Pridružen-a: Ned 28 Jan 2007 16:53 Prispevkov: 3472 Aktiv.: 16.47 Kraj: Koroška
|
Objavljeno: Čet Feb 16, 2023 12:06 am Naslov sporočila: |
|
|
PPartner je napisal/a: |
na posamezni žici iz alternatorja izmerim ob polovičnem plinu motorja, 14 voltov.
|
Kako na posamezni žici? A proti masi? Meri med obema žicama, nastavi na AC _________________ 3 x 3 = 9
ena dalje |
|
Nazaj na vrh |
|
|
PPartner Član
Pridružen-a: Tor 20 Nov 2012 13:42 Prispevkov: 156 Aktiv.: 1.11 Kraj: okolica Cerkna
|
Objavljeno: Čet Feb 16, 2023 7:41 pm Naslov sporočila: |
|
|
med obema žicama pokaže med 22 in 50 volti, odvisno od števila vrtljajev. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
airwolf Član
Pridružen-a: Sre 28 Maj 2008 17:17 Prispevkov: 2087 Aktiv.: 10.73
|
Objavljeno: Čet Feb 16, 2023 9:01 pm Naslov sporočila: |
|
|
To bi znalo biti OK.
Verjetno je res regulator.
Preveri, če dobiš vse ostale signale do regulatorja. _________________ LP Gašper |
|
Nazaj na vrh |
|
|
PPartner Član
Pridružen-a: Tor 20 Nov 2012 13:42 Prispevkov: 156 Aktiv.: 1.11 Kraj: okolica Cerkna
|
Objavljeno: Čet Feb 16, 2023 9:22 pm Naslov sporočila: |
|
|
sedaj sem naročil na aliju en regulator za atv poceni varianto, in še en regulator ki naj bi bil identičen trenutnemu, sicer je cena 22€. bom videl, kaj bo prišlo.
shema vezave:
mi je pa čudno, da lučka za akumulator normalno ugasne, tudi bager štarta, tako da regulator nekaj da od sebe. po shemi sodeč je od regulatorja odvisno, ali bo bager zaštartal. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Iztok_S Član
Pridružen-a: Sre 13 Apr 2016 10:06 Prispevkov: 429 Aktiv.: 4.35 Kraj: Ljubljana, Trzin
|
Objavljeno: Pet Feb 17, 2023 8:08 am Naslov sporočila: |
|
|
PPartner je napisal/a: |
...mi je pa čudno, da lučka za akumulator normalno ugasne, tudi bager štarta, tako da regulator nekaj da od sebe. po shemi sodeč je od regulatorja odvisno, ali bo bager zaštartal. |
Po shemi ima "startni rele" funkcijo izklopa start signala s ključavnice, ko se motor zažene in regulator prične polniti. Verjetno je to iz varnostnega vidika, če bi kontakt zapikal. Zagon motorja ni odvisen od delovanja usmernika/regulatorja. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
PPartner Član
Pridružen-a: Tor 20 Nov 2012 13:42 Prispevkov: 156 Aktiv.: 1.11 Kraj: okolica Cerkna
|
Objavljeno: Pon Mar 13, 2023 9:09 pm Naslov sporočila: |
|
|
danes sem spet zagnal bagra, ker smo rabili naložiti 3 prikolice zemlje. prvih nekaj minut po prvem zagonu je polnilo aku, potem pa ne več. enako se mi je zgodilo mesec nazaj, ko sem ga nazadnje uporabljal oz. raziskoval napako nepolnjenja. prvih nekaj minut po prvem zagonu tisti dan je polnilo, potem pa ne več.
še vedno čakam regulator iz kitajske. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
PPartner Član
Pridružen-a: Tor 20 Nov 2012 13:42 Prispevkov: 156 Aktiv.: 1.11 Kraj: okolica Cerkna
|
Objavljeno: Ned Apr 23, 2023 10:35 pm Naslov sporočila: |
|
|
evo, dobil ta poceni regulator iz aliexpressa, ki je identičen original vgrajenemu.
stvar sem danes zamenjal in zadeva deluje. zanima me pa ali je normalno, da se regulator zelo greje?
je možno, da starejši regulator odpove, ko se segreje? ker nekaj časa po zagonu bagra polni, ko je hladen seveda. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu
|
Uptime: 102 dni
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|