 |
www.elektronik.si Forum o elektrotehniki in računalništvu
|
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
TIBET Član

Pridružen-a: Čet 13 Sep 2007 23:39 Prispevkov: 163 Aktiv.: 0.75 Kraj: Metlika
|
Objavljeno: Pet Apr 25, 2008 9:38 pm Naslov sporočila: okvara servo volana |
|
|
Danes se je pojavil problem. Imam Renault Thalijo 1,5 dci in ko sem prišel domov, ugasnil avto se je slišala črpalka- še vedno je delala. Avto sem še enkrat prižgal in ugasnil in še vedno isto. V čem je problem? Izklopil sem akumulator, saj je bil motorček precej vroč  _________________ LP. Aleš
Nazadnje urejal/a TIBET Sob Apr 26, 2008 2:01 pm; skupaj popravljeno 1 krat |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
ElGrigon Član



Pridružen-a: Pon 24 Jul 2006 22:38 Prispevkov: 3883 Aktiv.: 16.86 Kraj: okolica Lenarta
|
Objavljeno: Pet Apr 25, 2008 10:11 pm Naslov sporočila: |
|
|
Kontakti releja za črpalko so se sprijeli ("zapikali"). Ali pa krmilje releja nekje prepušča signal.
Najbolje pričeti iskati napako od porabnika k viru, sproti izklapljati krmilje oz. pomeriti od kod še vedno prihaja signal. _________________ lp, ElGrigon |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
TIBET Član

Pridružen-a: Čet 13 Sep 2007 23:39 Prispevkov: 163 Aktiv.: 0.75 Kraj: Metlika
|
Objavljeno: Sob Apr 26, 2008 1:08 pm Naslov sporočila: |
|
|
Napaka odkrita. Ko dobim nov rele bom videl če je to to. Namreč stikal sem releje enega za drugim in jih pomeril. Napake ni bilo. Potem sem vžgal in ugasnil avto in je črpalka zopet delala. Potolkel sem po relejih in odkril kateri blokira. No ko dobim novega bom 100% če je okvara rele. _________________ LP. Aleš |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
igo Član

Pridružen-a: Sre 11 Okt 2006 19:11 Prispevkov: 3641 Aktiv.: 15.99
|
Objavljeno: Sob Apr 26, 2008 1:37 pm Naslov sporočila: |
|
|
Preden dobiš novega, staremu odpri ohišje in si oglej kontakte.
Če kontaktna površina ni povsem nepravilne oblike, se da s tanko pilo ali finim brusnim papirjem še precej podaljšati življenjsko dobo kontaktov.
Če druga ne, dokler ne dobiš novega releja.
Ko dobiš nov rele, kupi še eno močnejšo hitro diodo.
Veži jo tako:
Koda: |
+)-----,
|
|
\---[rele]
|
*----|<|--, D2pack pomeni "dual-pack" = dve diodi v enem ohišju
| |
*----|<|--,
| |
(motor) |
| |
GND)---*---------'
|
Dioda bo močno podaljšala življenjsko dobo kontaktu releja.
Vezava je enaka, kot vezava diode k tuljavi releja, le da je ta dioda precej močnejša.
http://www.ic-elect.si/catalogue.aspx/Diode-Mostički-Triaki-Tiristorji/MBR-MR
http://www.datasheetcatalog.com/datasheets_pdf/M/B/R/S/MBRS2560CT.shtml
Za kolikšen tok pa je tisti rele? Verjetno je servo motor precej močan (velik tok).
LP,
Igor _________________ Teoretično je praksa posledica teorije, praktično je pa ravno obratno. (igo 2001)
LP, Igor |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Sokrat Član


Pridružen-a: Čet 25 Avg 2005 11:00 Prispevkov: 5584 Aktiv.: 23.55
|
Objavljeno: Sob Apr 26, 2008 1:50 pm Naslov sporočila: |
|
|
D2pack je tip (SMD) ohisja s tremi nozicami, nekoliko podobnega through-hole TO-220. V njem je lahko vse mogoce (od dveh diod do regulatorjev, tranzistorjev in podobnih reci). _________________ Ka ti bo pa torba ce si kupu kolo ? |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
TIBET Član

Pridružen-a: Čet 13 Sep 2007 23:39 Prispevkov: 163 Aktiv.: 0.75 Kraj: Metlika
|
Objavljeno: Sob Apr 26, 2008 2:00 pm Naslov sporočila: |
|
|
Rele je 60A, probal sem z vodobrusnim papirjem očistiti kontakt, vendar ne pomaga, zgleda da "vzmetni listič", kateri drči in odmika kontakt ne opravlja svoje vloge, saj če kontakt pritisnem ostane na istem mestu, ne odvoji. _________________ LP. Aleš |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu
|
Uptime: 500 dni
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|