www.elektronik.si Seznam forumov www.elektronik.si
Forum o elektrotehniki in računalništvu
 
 PomočPomoč  IščiIšči  Seznam članovSeznam članov  SkupineSkupine  StatisticsStatistika  AlbumAlbum  DatotekeFilemanager DokumentacijaDocDB LinksPovezave   Registriraj seRegistriraj se 
  PravilaPravila  LinksBolha  PriponkePriponke  KoledarKoledar  ZapiskiZapiski Tvoj profilTvoj profil Prijava za pregled zasebnih sporočilPrijava za pregled zasebnih sporočil PrijavaPrijava 

Tiptronic dela v "čudnem" režimu
Pojdi na stran 1, 2  Naslednja
 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Avtoelektrika
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
frenki
Moderator
Moderator



Pridružen-a: Ned 23 Feb 2003 21:26
Prispevkov: 6732
Aktiv.: 28.42
Kraj: Ljubljana (JN76GB)

PrispevekObjavljeno: Sob Maj 28, 2005 8:19 pm    Naslov sporočila:  Tiptronic dela v "čudnem" režimu Odgovori s citatom

Gre za A6 2.5 TD tiptronic letnik 99. Stvar izgleda tako, kot bi bil v zasilnem režimu, čeprav v dokumentaciji omenjena signalizacija tega režima ne manifestira. Motor v prostem teku deluje z normalnimi obrati, ob dodajanju plina pa normalno dela v celotnem območju. Problem se pojavi pri vožnji, saj se motor enostavno noče zavrtet preko 2-3000 odvisno od prestave. Ne pomaga niti pritiskanje na plin niti "kick-down". Temu primerne so dosežene hitrosti. Stvar je enaka, če prestavlja avtomatika ali "na roke".

Zanima me, ali se komu sanja, kaj bi lahko bil vzrok napake? Ali je na forumu kdo (v območju Ljubljane) s primerno opremo, s pomočjo katere bi lahko prebral, kaj pravi o problemu elektronika.

Lp, Frenki
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
Iztok
Član
Član



Pridružen-a: Pet 08 Okt 2004 0:55
Prispevkov: 4974
Aktiv.: 21.00
Kraj: LJ

PrispevekObjavljeno: Sob Maj 28, 2005 9:23 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Pri teh letnikih avtomobilov je velikokrat problem z injektorji, ki lahko z nepravilnim delovanjem sprožijo zasilni režim. Drugi vzrok pa je lahko padec nivoja olja v menjalniku. To se sicer lahko vidi od zunaj (puščanje), vendar kakršnokoli "domače" dotakanje lahko povzroči veliko škodo, ker ni pomemben samo tip ampak tudi točna skupna količina olja v teh (na olje) zelo občutljivih in hkrati dobrih menjalnikih.
Seveda pa je lahko vzrok tudi kaj drugega ...

Predlagam pooblaščen servis z testerjem, ker domača iskanja in popravila lahko povzročijo precej več finančnih posledic kot (pre)dragi pregledi na pooblaščenih servisih.

LP
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
frenki
Moderator
Moderator



Pridružen-a: Ned 23 Feb 2003 21:26
Prispevkov: 6732
Aktiv.: 28.42
Kraj: Ljubljana (JN76GB)

PrispevekObjavljeno: Sob Maj 28, 2005 10:38 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Iztok hvala za hiter odgovor. Očitno bo napisano kar držalo. Nihče pred tvojim opisom ni bil pozoren na oljne madeže na mestu parkiranja. Avto gre na servis, potem pa napišem dejanski vzrok za napako.

Lp, Frenki
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
Slowfly
Član
Član



Pridružen-a: Sre 18 Feb 2004 2:07
Prispevkov: 4082
Aktiv.: 17.23
Kraj: Ljubljana

PrispevekObjavljeno: Ned Maj 29, 2005 12:37 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Ne mislim, da bi to bil lahko vzrok, pa vendar kot zanimivost. Na novejšem BMW-ju, so se pojavile podobne težave, kot na zgoraj omenjenem A6. Na servisu so brcali v temo, ter predlagali zamenjavo celotne elektronike, ker niso ugotovili vzroka čudnega delovanja. Čez nekaj dni je lastnik šel k vulkanizerju popravit predrto gumo, na avtomobilu pa je ves ta čas imel rezervno, ki pa je nekaj manjšega premera, pa tudi ožja kot "delovne" gume. Ko mu je vulkanizer popravljal gumo, ga je tako mimogrede vprašal, ali mu je avto šel bolj počasi, kot običajno. Presenečen lastnik mu je potrdil zadevo, ter ga vprašal, kako hudiča je vedel, da avto ne gre, kot bi moral. Odgovor je bil, da ima avto senzorje, ki zaznajo, da je guma bolj prazna, elektronika pa avtomatsko ne dovoli višjih hitrosti. V tem primeru guma sicer ni bila prazna, kolo pa se je zaradi manjšega premera vrtelo hitreje kot ostala tri in elektronika je odreagirala. Ko je namontiral originalno gumo, je težava bila odpravljena.
Toliko o znanju serviserjev na pooblaščenih servisih !
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Iztok
Član
Član



Pridružen-a: Pet 08 Okt 2004 0:55
Prispevkov: 4974
Aktiv.: 21.00
Kraj: LJ

PrispevekObjavljeno: Ned Maj 29, 2005 1:04 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

@ Slowfly, brez zamere ... ampak ta štorija ima že dolgo brado in ni mogoča ... Very Happy

Ker se vozim z BMW-ji že več kot 10 let, ti lahko iz prve roke povem, da v slučaju neenake hitrosti koles reagira sistem ASC ali novejši DSC. V obeh slučajih se na armaturi prižge kar konkretno močna rumena LEDica, ki jo ni mogoče spregledat. Ta LED ima tudi "self-check". Wink

Glede znanja serviserjev na pooblaščenih servisih pa imaš prav. Sam sem imel izkušnjo, ko so mi hoteli menjat za 500k sit senzorjev in elektronike zaradi neenakomernega teka motorja ... na koncu sem sam odkril banalno napako na povratnem ventilu "iberlaufa", ki je stal 8k sit. d'oh!
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Slowfly
Član
Član



Pridružen-a: Sre 18 Feb 2004 2:07
Prispevkov: 4082
Aktiv.: 17.23
Kraj: Ljubljana

PrispevekObjavljeno: Ned Maj 29, 2005 1:13 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Iztok, to ni moja osebna izkušnja, o tem sem se pogovarjal ravno pri vulkanizerju-pa ne tistem ki bi naj opozoril na napako. BMW-jev ne poznam, verjetno jih še nekaj časa ne bom Confused , se mi pa štorija glede na "znanje" serviserjev ni zdela nemogoča. Če sem brcnil v temo, naj bo to razumljeno , kot anekdota- resnična ali pa ne, saj je v bistvu vseeno.

lp Jože


p.s. Zameril pa nisem nič, saj ni kaj zameriti, vsaj tebi ne. Very Happy
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
frenki
Moderator
Moderator



Pridružen-a: Ned 23 Feb 2003 21:26
Prispevkov: 6732
Aktiv.: 28.42
Kraj: Ljubljana (JN76GB)

PrispevekObjavljeno: Sre Jun 01, 2005 10:04 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Nadaljujmo malo tole temo. Verjetno je bil opis napake tukaj premalo obsežen ali nepopoln. Avto je bil na pooblaščenem servisu, kjer je bil rezultat diagnostike zanič turbina (menjava) - s predvidenim stroškom popravila 300k+. Ker številka ni bila ravno nizka, se je iskalo še "drugo mnenje". Druga "diagnoza" pa je bila ventil na turbini. Popravilo je šlo v to smer in avto trenutno deluje normalno. Sedaj pa vprašanja:

Je možno, da je bila v prvem primeru diagnostika tako nenatančna, ali gre za politiko servisa, da je enostavnejša menjava celotnega sklopa, kot njegova sanacija iz kakršnih koli razlogov?
Gre v drugem primeru za "polovično rešitev"?

Lp, Frenki
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
aly
Član
Član



Pridružen-a: Tor 28 Sep 2004 14:51
Prispevkov: 9407
Aktiv.: 39.72
Kraj: Kranj - struževo

PrispevekObjavljeno: Sre Jun 01, 2005 10:29 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

meni je pri avtu (VW passat, bencinar) naenkrat tekla voda ven iz hladilnega sistema.
Na pooblaščenem servisu so zamenjali celotno črpalko (za 40k), namesto da bi samo semering tesnilo za par 100 tolarjev... Sicer so dali notri "obnovljeno" črpalko (enemu pred menoj je tudi tesnilo crknilo), ampak to je politika.... Mojo pumpo bodo za jurja popravili in prodali naprej za 40 jurjev. Evil or Very Mad

O menjavi tesnila niso hoteli niti slišati.

LP, aly.

_________________
I'm going to stand outside, so if anyone asks, I'm outstanding Smile
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran MSN Messenger - naslov
Slowfly
Član
Član



Pridružen-a: Sre 18 Feb 2004 2:07
Prispevkov: 4082
Aktiv.: 17.23
Kraj: Ljubljana

PrispevekObjavljeno: Sre Jun 01, 2005 10:29 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Avto je nemški, naši mehaniki pa se po znanju in načinu razmišljanja očitno zelo približujejo nemškim mehanikom( ti v glavnem znajo samo menjavati celotne sklope). Dejstvo je, da avtomehaniki niso ravno inženirji strojništva, tehnologija pa je toliko napredovala, da je klasičen avtomehanik izpred dvajsetih let odpisan. Mladcem se pa ne da učiti, sicer pa so tudi "profesorji", ki naj bi jih učili "tehnološko povoženi". Potem pa imaš, ko nimaš !
Lahko pa je vmes tudi politika servisa. Seveda je "bolje" zamenjati nekaj kar stane preko 300 kSIT, kot isto zadevo popraviti za recimo 50 kSIT. Je tudi bolj enostavno, več se zasluži, pa še znanja je treba manj.

Če so ti avto popravili strokovno, potem to ni bila polovična rešitev.
Še nekaj me zanima. So bile obe diagnoze postavljene na istem servisu, oz. kje so ti popravili avto ?

lp
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
.
Član
Član



Pridružen-a: Ned 19 Sep 2004 22:04
Prispevkov: 16777193
Aktiv.: 70831.23

PrispevekObjavljeno: Sre Jun 01, 2005 10:37 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Brisana vsebina odstranjenega uporabnika.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
frenki
Moderator
Moderator



Pridružen-a: Ned 23 Feb 2003 21:26
Prispevkov: 6732
Aktiv.: 28.42
Kraj: Ljubljana (JN76GB)

PrispevekObjavljeno: Sre Jun 01, 2005 11:07 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Slowfly je napisal/a:
So bile obe diagnoze postavljene na istem servisu, oz. kje so ti popravili avto ?

Ne, drugi servis mislim, da ni "pooblaščen" za omenjeno znamko.

Sam imam sicer izkušnje s Fordovimi serviserji, za katere pa lahko rečem, da so še hujši Evil or Very Mad . Ko sem bil nazadnje pri njih, so mi ponujali stikalo za vklop gretja sedeža za cca 8k + ddv! Montirano je ostalo staro pokvarjeno. Da ne govorim o ceni menjave sklopke, filtra klima naprave, ..., pa kvaliteti opravljenega dela, ... No, ravno servis je en od pomembnejših faktorjev, zaradi katerih naslednji avto skoraj zagotovo ne bo ford.

Lp, Frenki
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
Silvo
Moderator
Moderator



Pridružen-a: Pon 24 Feb 2003 17:09
Prispevkov: 14673
Aktiv.: 61.95
Kraj: Koroška-okolica Dravograda

PrispevekObjavljeno: Sre Jun 01, 2005 11:24 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Čudim se, da se v servisne službe še niso začeli vtikati mediji kot so TV s skrito kamero. V tujini je to dokaj pogosto. Koga dobijo na to finto je vrjetno kar "pečen".
Po satelitski sem dostikrat gledal koliko je RTV mehanik računal za skurjeno varovalko, serviser bele tehnike za sneto žico z grelca pralnega stroja ... avtomehanik za sneto žico z lamda sonde. Ja take "štih probe" bi bilo potrebno narediti tudi pri nas. Glede na majhnost Slovenje vrjamem, da bi lahko baraba kar zaprl delavnico.

_________________
lp
Silvo
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Bozo
Član
Član



Pridružen-a: Čet 08 Jan 2004 9:21
Prispevkov: 660
Aktiv.: 2.79
Kraj: Lendava, Trimlini

PrispevekObjavljeno: Sre Jun 01, 2005 11:27 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Na kadetu GSi se je nenadoma prižgala lučka za motnjo delovanja motorja sicer je avto deloval normalno. Pri obisku servisa naredijo diagnostiko z testerjem in ugotovijo okvaro na "mengemeserju" to je zadeva katera meri temp. vstopnega zraka peretok zraka ... Ja zadeva je bila 800 DEM + še kaj stroškov menjave, skratka nisem se odločil za menjavo. Nakar sem zadevo doma razdrl in notri najdel en del ki ga je sol rzžrla (razlog mankal je kos plastike ki bi le tej preprečil vstop do delčka) no ta delček je bil senzor temperature (na displeju je izginil podatek za zunanjo temp). Prebrskal sem po zalogi in najdel en termometer ki sem ga nekoč kupil za 30 DEM (dig prikaz dveh temp) in njegova sonda je bila tista ki mi je preprečila strošek (no probal sem jih kar nekaj). No zaključek servisi se ne poglabljajo v take malenkosti oni najraje zamenjajo vse kar se drži skupaj večja ko je zadeva raje jo imajo, če pa ste vsaj malo iznajdljivi boste prišparali kar veliko in tisto kar naredite sami vsaj veste kaj ste naredili in zaupjte vase.
Podobnih situacij je bilo kar veliko, vse avte ki so bili pod garancijo sem vozil na servise do isteka le te ostale tudi enega ne, raje delam sam.
Srečno
LP
Božo
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Iztok
Član
Član



Pridružen-a: Pet 08 Okt 2004 0:55
Prispevkov: 4974
Aktiv.: 21.00
Kraj: LJ

PrispevekObjavljeno: Čet Jun 02, 2005 12:56 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

@ Frenki, za različne diagnoze je lahko več vzrokov:

Avto ima lahko za brezhibnost turbine samo en senzor ali flag v memoriji DME-ja, če to zazna softwersko na podlagi podatkov iz drugih senzorjev. Zato tester javi samo napako sklopa kot celote in ne posamičnih komponent taiste celote - turbine. Rolling Eyes

Drug razlog je lahko barabija. Mehanik iz prakse lahko ve, da je v resnici treba zamenjat samo ventil ... za hiter in velik zaslužek ter prikaz velikega zamenjanega dela pa mimogrede očisti še ohišje turbine, da se sveti kot nova in jo seveda zaračuna ... Evil or Very Mad ... čeprav je to bolj vaško poslovanje, ki se ga pooblaščeni serviserji ne poslužujejo.

Pooblaščeni servisi ponavadi nimajo ustreznega kadra niti v obstoječega ne vlagajo skoraj nič, kar se tiče izobraževanja. Gredo pač na politiko, ki jim jo diktira proizvajalec avtomobilov, da se menja cel sklop, ki ga javi tester. Skoraj vedno pa takšna popravila in domače "izobraževanje" plača stranka. In vse avtomobilske firme se tega veselijo, ker s prodajo rezervnih delov zaslužijo več kot z izdelavo novih avtomobilov.

Meni osebno je servis kjer servisiram avto skoraj bolj pomemben kot znamka. Redko namreč najdeš pooblaščen servis, ki ti je pripravljen zamenjat senzor ali kakšno drugo komponento (ki jo nakaže tester) samo za test, če je to res to.
BTW, jaz sem našel tak servis in zato ostal na znamki BMW že več kot 10 let, čeprav večina slovencev misli kako je to draga firma. Za primer: redni oljni servis na 25k km z menjavo filtrov, olja ter pregledom vseh vitalnih delov me je prejšnji mesec stal 35k sit.


pokaže kar seveda ni res, če napišem besedo p.o.k.a.ž.e Question Very Happy
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
frenki
Moderator
Moderator



Pridružen-a: Ned 23 Feb 2003 21:26
Prispevkov: 6732
Aktiv.: 28.42
Kraj: Ljubljana (JN76GB)

PrispevekObjavljeno: Čet Jun 02, 2005 8:26 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Iztok je napisal/a:
Meni osebno je servis kjer servisiram avto skoraj bolj pomemben kot znamka. Redko namreč najdeš pooblaščen servis, ki ti je pripravljen zamenjat senzor ali kakšno drugo komponento (ki jo nakaže tester) samo za test, če je to res to.

Glede tega se strinjam 100%. Dejstvo je, da sam nisem imel takšne sreče, kot jo imaš glede servisa ti. Uradni fordov zastopnik in pooblaščeni serviser je "vreden svojega denarja" zato:
frenki je napisal/a:
No, ravno servis je en od pomembnejših faktorjev, zaradi katerih naslednji avto skoraj zagotovo ne bo ford.

Saj tovarniška politika mi je jasna, prav tako pa tudi želja za velikim zaslužkom z malo dela, ampak vse skupaj do neke mere. Kljub vsej mogoči krami, testerjem in podobnem bi pričakoval, da serviser uporabi tudi malo zdrave pameti. Kaj bi se v primeru (karikirano) da tester javi napako na motorju odločili za njegovo menjavo? No, zadeva je zaenkrat zaključena.

Lp, Frenki
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Avtoelektrika Časovni pas GMT + 2 uri, srednjeevropski - poletni čas
Pojdi na stran 1, 2  Naslednja
Stran 1 od 2

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu
Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu

Uptime: 492 dni


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group