 |
www.elektronik.si Forum o elektrotehniki in računalništvu
|
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
zlabo Član

Pridružen-a: Sre 16 Jan 2008 21:38 Prispevkov: 283 Aktiv.: 1.33 Kraj: Domžale-Kamnik
|
Objavljeno: Sob Maj 16, 2009 11:02 am Naslov sporočila: |
|
|
Ta mojster iz Kranja , ki se ukvarja z megasquirtom ti bo naredil tudi dobre mape... In nisem še slišal da bi kdaj komu zaj*** mašino...
Je pa to vsekakor boljša varijanta, ker je standalone ECU veliko bolj prilagodljiv kot pa originalen...
Da bi pa ti sam mape delal, pa kar pozabi, ker rabiš kar nekaj izkušenj... |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
ro-bi Član

Pridružen-a: Ned 28 Jan 2007 16:53 Prispevkov: 3580 Aktiv.: 15.95
|
Objavljeno: Sob Maj 16, 2009 1:57 pm Naslov sporočila: |
|
|
zlabo je napisal/a: |
Ta mojster iz Kranja , ki se ukvarja z megasquirtom |
Vseved?
On res obvlada megasquirta- verjetno najbolje v naši deželici  _________________ 3 x 3 = 9 |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
tibi Član

Pridružen-a: Tor 16 Dec 2003 11:08 Prispevkov: 253 Aktiv.: 1.07 Kraj: bukovje
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
ro-bi Član

Pridružen-a: Ned 28 Jan 2007 16:53 Prispevkov: 3580 Aktiv.: 15.95
|
Objavljeno: Pon Maj 18, 2009 8:14 am Naslov sporočila: |
|
|
Notri je EN upor, ki senzorju temperature spremeni podatek in motor je posledično bolj zalit.
To je malo denarja, muzike nič  _________________ 3 x 3 = 9 |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
tibi Član

Pridružen-a: Tor 16 Dec 2003 11:08 Prispevkov: 253 Aktiv.: 1.07 Kraj: bukovje
|
Objavljeno: Pon Maj 18, 2009 9:29 am Naslov sporočila: |
|
|
ro-bi je napisal/a: |
Notri je EN upor, ki senzorju temperature spremeni podatek in motor je posledično bolj zalit.
To je malo denarja, muzike nič  |
Verjetno si mislil senzor pretoka zraka " Luftmassensensors". Saj kaj drugega ne more bit noter za to ceno. Poraba pa se verjetno posledično karastrofalno dvigne. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
zlabo Član

Pridružen-a: Sre 16 Jan 2008 21:38 Prispevkov: 283 Aktiv.: 1.33 Kraj: Domžale-Kamnik
|
Objavljeno: Pon Maj 18, 2009 12:51 pm Naslov sporočila: |
|
|
Vkolikor jaz vem, je ta zadeva taka kot je rekel robi, da ta upor laže ECU-ju vrednost senzorja za temp. zraka... S to razliko da če prav vem, je zaradi tega motor bolj suh.
Torej verjetno nekja malega pridobiš s tem, ko motor [slovenščina je zame španska vas] bolj na suho... Kakšne pa so lahko posledice tega, pa upam da je jasno... stopljeni bati serijsko...
Tako da tole ni noben tuning pripomoček, vsak ki mu je malo bolj jasno delovanje motorja, se lahko temu samo na široko nasmeji, saj ve da je ta upor, pripomoček za uničenje motorja... |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Azrael Član


Pridružen-a: Čet 29 Jan 2009 19:46 Prispevkov: 4432 Aktiv.: 22.15 Kraj: Gorje
|
Objavljeno: Pon Maj 18, 2009 1:29 pm Naslov sporočila: |
|
|
Tako je, presuha = revna mešanica pregreva in posledično kuri ventile in bate, če niso uporabljeni dovolj odporni materiali, saj je tak motor tudi bolj izpostavljen klenkanju.
Zato tako mučenje prenesejo nekateri letalski batni motorji, avtomobilski pa na malo daljši rok verjetno nobeden.
Res pa revna mešanica dvigne izkoristek, samo današnji avtomobilski motorji s katalizatorji niso ne grajeni iz pravih materialov za tako obratovanje, niti katalizator tega ne zmore. Posledično na hitrico uničiš oboje. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
zlabo Član

Pridružen-a: Sre 16 Jan 2008 21:38 Prispevkov: 283 Aktiv.: 1.33 Kraj: Domžale-Kamnik
|
Objavljeno: Pon Maj 18, 2009 3:37 pm Naslov sporočila: |
|
|
Pri tuningu se načeloma dela celo malo bolj zalit motor, čeprav na račun moči... Še posebej prisilno polnjeni motorji je fino če so malo bolj bogati z mešanico...
Zagotovo je boljše imeti 20KM manj kot pa 0KM zaradi skurjenega motorja...  |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
bojans Član

Pridružen-a: Sob 17 Nov 2007 0:52 Prispevkov: 1196 Aktiv.: 5.57 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: Pon Maj 18, 2009 9:37 pm Naslov sporočila: |
|
|
In potem bomo v črni kroniki brali..........  _________________ Razlike med mrličem in butlom ni. Nobeden od niju se ne zaveda. Trpi pa okolica. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
ro-bi Član

Pridružen-a: Ned 28 Jan 2007 16:53 Prispevkov: 3580 Aktiv.: 15.95
|
Objavljeno: Tor Maj 19, 2009 8:40 am Naslov sporočila: |
|
|
Azrael je napisal/a: |
Zato tako mučenje prenesejo nekateri letalski batni motorji, avtomobilski pa na malo daljši rok verjetno nobeden. |
Letalski motorji so v osnovi zelo zastareli, kompresijsko razmerje imajo zelo nizko,... in je logično, da potem preživi marsikaj. Je pa tudi logično, da je specifično po moči nekje kot brigg&stratton, vendar ameri pišejo zakone tam okrog, zato se redko kdo vmeša  _________________ 3 x 3 = 9 |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
omron Član

Pridružen-a: Pet 08 Maj 2009 14:46 Prispevkov: 100 Aktiv.: 0.51 Kraj: Smartrace
|
Objavljeno: Tor Maj 19, 2009 8:49 am Naslov sporočila: |
|
|
Spomnim se, da sem enkrat na Puntotu delal neke poskuse s senzorjem temperature zraka, vendar se reč ni preveč obnesla. Razlika je bila zares malenkostna. Potem, ko sem pa temperaturnemu senzorju vode, paralelno vezal preko dvopoložajnega klecnega stikala še potenciometer, je bilo moč obrate v prostem teku z njim zvišati ali pa znižati.
V bistvu si s tistim potenciometrom lahko samo dodajal ali pa odvzemal količino vbrizganega goriva preko celega obratovalnega območja, ni se pa dalo tega skalibrirat na tak način kot to omogoča ECU. Opazil sem tudi, da je to možno samo pri tistih avtomobilih, ki so starejši ali letnik 1996, ker potem so začele tovarne v ECU-je dodajati OBD rezervne programe - v primeru če hočeš kaj goljufat elektroniko, bo ta zaznala prevelika odstopanja, lučka za OBD napako se bo prižgala na armaturki in elektronika bo preklopila na rezervni program, ki ponavadi zagotovi motorju alternativno delovanje. Sicer pa ima OBD rezervni program to vlogo, da služi kot rezervna pamet, v primeru okvare kakega senzorja ipd. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu
|
Uptime: 9 dni
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|