|
www.elektronik.si Forum o elektrotehniki in računalništvu
|
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
mucek Član
Pridružen-a: Tor 01 Avg 2006 10:47 Prispevkov: 5327 Aktiv.: 24.78 Kraj: Domzale
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
mucek Član
Pridružen-a: Tor 01 Avg 2006 10:47 Prispevkov: 5327 Aktiv.: 24.78 Kraj: Domzale
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
Hoden Član
Pridružen-a: Tor 04 Nov 2008 13:00 Prispevkov: 202 Aktiv.: 1.08 Kraj: Postojna/Ljubljana
|
Objavljeno: Sob Avg 01, 2009 1:31 pm Naslov sporočila: |
|
|
Če sem prav razumel imaš sedaj še originalen motor na njem. Koliko pa predvidevaš da boš lahko prevozil če bi zamenjal motor z kakšnim z boljšim izkoristkom?
Lp
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
mucek Član
Pridružen-a: Tor 01 Avg 2006 10:47 Prispevkov: 5327 Aktiv.: 24.78 Kraj: Domzale
|
Objavljeno: Sob Avg 01, 2009 2:02 pm Naslov sporočila: |
|
|
Je tako. Brezkrtačnik je že naročen, ravno tako v programu in na platki že predvideno krmiljenje zanj.
Računam, da je trenutni izkoristek okoli 50% (motor, zobniški prenos), z BKjem se bo zadeva dvignila na okoli 70%, z motorjem "v pestu", ki pa ga v test pričakujem v sredini septembra, pa bo izkoristek 80%+. S slednjim odpadejo tudi vsi mehanski prenosi, saj je motor dejansko "feltna" zadnje gume.
LP, Grega
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
Pyr0Beast Član
Pridružen-a: Pon 16 Jun 2008 14:11 Prispevkov: 4969 Aktiv.: 25.86
|
Objavljeno: Sob Avg 01, 2009 6:10 pm Naslov sporočila: |
|
|
Hub motor bo na taki zadevi deloval fenomenalno !
Že sedaj 250W trifazni servo vleče kot nor, pa je obseg kolesa približno 10x večji od obsega motorja, skupna teža pa okoli 100kg
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
mucek Član
Pridružen-a: Tor 01 Avg 2006 10:47 Prispevkov: 5327 Aktiv.: 24.78 Kraj: Domzale
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
mucek Član
Pridružen-a: Tor 01 Avg 2006 10:47 Prispevkov: 5327 Aktiv.: 24.78 Kraj: Domzale
|
Objavljeno: Sre Avg 05, 2009 8:53 pm Naslov sporočila: |
|
|
Evo, program je končan!
Sledi še končno testiranje na samem skiroju, del pa seveda šele po tem, ko dobim nov brezščetinar in regulator zanj iz Kitajske (tudi slednjega bom namreč krmilil preko mojega vezja, da lahko omejim moč motorja glede na različne parametre (maksimalna dovoljena hitrost, temperatura, tok).
Danes sem dobil še Magurino ročico za plin, ki seveda že tudi deluje bp No, vsaj na ekranu, regulatorja še nimam ...
Edina stvar, ki jo želim še dodati je spreminjanje parametrov (obseg kolesa, maksimalne dovoljene vrednosti (hitrost, tok, temperatura), kapaciteta akumulatorja) - sedaj imam to fiksno vpisano v flashu. Ugotavljam, kako bi to izvedel preko ene tipke ...
LP, Grega
p.s. Se vidi, da žene ni doma, da lahko toliko programiram
Saj veste tisto, ko se pravnik, mlad poslovnež in programer pogovarjajo kaj je boljše imeti: ženo ali ljubico.
Pravnik: Boljša je žena - ni afer, "skritih stroškov", skrivanja ...
Mlad poslovnež: Boljša je ljubica - ni obveznosti, lahko jo pokličem le takrat, ko se mi zljubi, na dolgi rok je še vseeno cenejša ...
Pa pravi programer: Najbolje sta obe skupaj: žena misli, da sem pri ljubici, ljubica da sem pri ženi, jaz pa lahko v kleti v miru programiram ...
Opis: |
|
Velikost datoteke: |
181.38 KB |
Pogledana: |
29 krat |
|
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
. Član
Pridružen-a: Ned 19 Sep 2004 22:04 Prispevkov: 16777193 Aktiv.: 75553.55
|
Objavljeno: Sre Avg 05, 2009 9:23 pm Naslov sporočila: |
|
|
Brisana vsebina odstranjenega uporabnika.
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
mucek Član
Pridružen-a: Tor 01 Avg 2006 10:47 Prispevkov: 5327 Aktiv.: 24.78 Kraj: Domzale
|
Objavljeno: Sre Avg 05, 2009 9:45 pm Naslov sporočila: |
|
|
Hvala za namig, vendar se mi zdi takšen "joystick" premalo robusten ... Tipka zunaj bo le ena, ena SMD pa še zadaj (reset parametrov). Zdaj razmišljam o varianti dolg-kratek pritisk (dolg - pomakni se na naslednji parameter, kratek-spremeni parameter) in po mojem bom kar to naredil. Konec koncev takšnih stvari ne spreminjaš vsak dan in je lahko tudi malo bolj "user-unfriendly"
LP, Grega
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
mucek Član
Pridružen-a: Tor 01 Avg 2006 10:47 Prispevkov: 5327 Aktiv.: 24.78 Kraj: Domzale
|
Objavljeno: Ned Avg 16, 2009 3:02 pm Naslov sporočila: |
|
|
Evo, končno sem si vzel čas in resnično (ne le z izračuni ) stestiral avtonomijo skiroja. Vozil sem se večinoma po ravnini, nekaj tudi klancev (tako gor kot dol) in z GPSom ugotovil naslednje:
- Povprečna hitrost: 26,5 km/h
- Maksimalna hitrost: 41,1 km/h
- Prevožena razdalja: 27,85 km
Vozil sem do 3,2 V / celico (32V), ko sem doma paket priklopil na balanser, je imela najnižja celica 2,98 V (sredina paketka), najvišja pa 3,31 V (rob paketka). Celice so bile po koncu vožnje segrete na 40 stopinj (no, nekaj je dodal tudi Watts'up merilček, ki sem ga imel zraven in ki tok meri preko shunt upora).
Ko sem primerjal podatke iz Watts'up metra ter moje elektronike sta se tok in napetost skladala (pod 0,2 V/A razlike), pri merjenju kapacitete pa sem našel še en bug, zaradi katerega se preostala kapaciteta ni odštevala pravilno. Ravno tako sem bug našel tudi pri merjenju hitrosti, vendar je že odpravljen .
LP, Gregor
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
Pyr0Beast Član
Pridružen-a: Pon 16 Jun 2008 14:11 Prispevkov: 4969 Aktiv.: 25.86
|
Objavljeno: Ned Avg 16, 2009 3:16 pm Naslov sporočila: |
|
|
26km/h pa sploh ni slabo. Pravtako kot doseg ne.
Na koliko pa kaj hitrost pade, ko greš v hrib ?
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
PZUFIC Vseved
Pridružen-a: Sob 17 Nov 2007 19:06 Prispevkov: 6987 Aktiv.: 35.08 Kraj: Rakek
|
Objavljeno: Ned Avg 16, 2009 3:24 pm Naslov sporočila: |
|
|
Mucek lepo si to naredil, samo kaj bodo pa na to modri varuhi rekli. Je pa 41km/h že verjetno za samo konstrukcijo skiroja kar precej.
_________________ Ne čakaj, da se bo nekaj premaknilo pojdi in nekaj premakni.
Lp Primož |
|
Nazaj na vrh |
|
|
mucek Član
Pridružen-a: Tor 01 Avg 2006 10:47 Prispevkov: 5327 Aktiv.: 24.78 Kraj: Domzale
|
Objavljeno: Ned Avg 16, 2009 4:24 pm Naslov sporočila: |
|
|
Ja, navadno gre okoli 30, tistih 41 je bilo po klancu navzdol ...
Sploh pa imam v programski opremi regulatorja, ki sem ga naredil, možnost omejiti hitrost na poljubno vrednost (hitrost omejim ob preseženi prednastavljeni hitrosti oz. tokovni limiti, motor pa popolnoma izklopim ob prenizki napetosti). Zakon pravi, da takšen tip vozila PO RAVNINI ne sme presegati 25 km/h. Kar pomeni, da ta omejitev po klancu navzdol ne velja. Je pa res, da ta skuter s 35+ km/h zna biti že kar malo smotan, če so na cesti luknje itd. Tudi na svojem (ko bo vse poštimano) bom tako končno hitrost omejil na 30 km/h (s tem posledično verjetno še malo podaljšal doseg), kar je povsem zadosti.
Hitrost v hrib (spet odvisno kakšen ) je okoli 20-25 km/h, kar je še vedno zelo spodobno - skratka ravno kolesarji me ne prehitevajo, tako kot se mi dogaja s službenim Tomos Youngsterjem . BTW - če kdo pozna - zadnjič sem v Loki testiral ekstremni klanec - iz Vincarij proti Marjinem breznu (jami) - zadeva je peljala! Sicer počasi, ampak je! Klanec je tam nenormalen ... Res pa je, da se pri takšnem klancu motor ne hladi kot je treba - ampak takšnih klancev je malo ... (20% +)
LP, Grega
p.s. Naslednjič, ko grem v Loko, grem s skuterjem na Lubnik (no, do Naceta) - potem bom pa lahko kaj rekel še glede normalnih, a daljših klancev
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
. Član
Pridružen-a: Pon 23 Avg 2004 16:16 Prispevkov: 16777190 Aktiv.: 75553.54
|
Objavljeno: Ned Avg 16, 2009 11:27 pm Naslov sporočila: |
|
|
Brisana vsebina odstranjenega uporabnika.
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
mucek Član
Pridružen-a: Tor 01 Avg 2006 10:47 Prispevkov: 5327 Aktiv.: 24.78 Kraj: Domzale
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu
|
Uptime: 48 dni
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|