www.elektronik.si Seznam forumov www.elektronik.si
Forum o elektrotehniki in računalništvu
 
 PomočPomoč  IščiIšči  Seznam članovSeznam članov  SkupineSkupine  StatisticsStatistika  AlbumAlbum  DatotekeFilemanager DokumentacijaDocDB LinksPovezave   Registriraj seRegistriraj se 
  PravilaPravila  LinksBolha  PriponkePriponke  KoledarKoledar  ZapiskiZapiski Tvoj profilTvoj profil Prijava za pregled zasebnih sporočilPrijava za pregled zasebnih sporočil PrijavaPrijava 

priklop alternatorja

 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Avtoelektrika
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
pujopujo
Neznanec
Neznanec



Pridružen-a: Pon 30 Nov 2009 16:30
Prispevkov: 4
Aktiv.: 0.02
Kraj: Ljubljana

PrispevekObjavljeno: Pon Nov 30, 2009 5:01 pm    Naslov sporočila:  priklop alternatorja Odgovori s citatom

Zdravo!

Prosim za nasvet glede priklopa alternatorja LR155-20 (HITACHI) z regulatorjem TRIZ-63 (HITACHI). V priponki je opis alternatorja iz servisnega priročnika in shema regulatorja alternatorja. V širši sliki gre sicer za barko in ladijski motor, vendar je znotraj okvira vprašanja (upam) to ustrezno za avtoelektriko.

Trenutno je alternator vezan kot v servisnem priročniku. Ker želim na alternator priklopiti dva akumulatorja preko FET ločevalnika akumulatorjev, želim sedanji priključek BAT alternatorja prekiniti (rdeč križec na shemi regulatorja) in BAT vezati na vhod ločevalnika naboja.

Zanima me, če to lahko naredim, ali ne. Ne vem namreč, ali potrebuje alternator ob zagonu napetost na priključku BAT.
[/scroll]



yanmar_service_manual-alternator.jpg
 Opis:
Alternator
 Velikost datoteke:  308.18 KB
 Pogledana:  60 krat

yanmar_service_manual-alternator.jpg



alternator_regulatorX.jpg
 Opis:
Regulator
 Velikost datoteke:  148.64 KB
 Pogledana:  66 krat

alternator_regulatorX.jpg


Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
aly
Član
Član



Pridružen-a: Tor 28 Sep 2004 14:51
Prispevkov: 9407
Aktiv.: 39.68
Kraj: Kranj - struževo

PrispevekObjavljeno: Pon Nov 30, 2009 6:18 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Alternator ob zagonu rabi napetost, da se stator magnetizira. Saj nima vgrajenih permanentnih magnetov. Potrebno napetost dobi preko kontakta "Ignition switch" na drugi shemi.

Torej ena baterija bo primarna, iz katere se bo napajal alternator ob zagonu. Itak bo potem sam sebe vzdrževal (če boš prekinil na mestu rdečega križca).

Po mojem mnenju to lahko narediš. Tok na mestu preklopa bo pa kar velik - ustrezno dimenzioniraj preklopno stikalo.
Med priključka BAT in E bi jaz dal še en kondenzator 1000 uF, da zgladi napetost za čas preklopa med baterijami. Razen, če boš preklop izvedel tako, da bosta v vmesnem času vklopljeni obe bateriji hkrati.

_________________
I'm going to stand outside, so if anyone asks, I'm outstanding Smile
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran MSN Messenger - naslov
pujopujo
Neznanec
Neznanec



Pridružen-a: Pon 30 Nov 2009 16:30
Prispevkov: 4
Aktiv.: 0.02
Kraj: Ljubljana

PrispevekObjavljeno: Pon Nov 30, 2009 11:16 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Nisem bil dovolj jasen: BAT bi bil stalno vezan na vhod FET ločevalnika, ki bi polnil oba akumulatorja, eden od akumulatorjev (zagonski za motor) pa bi bil vezan kot "Battery" na shemi regulatorja. Tako ne bi bilo nobenega preklapljanja.

Če sem prav razumel odgovor, bi bila taka vezava v redu, ker za magnetizacijo poskrbi povezava preko "Ignition Switch-a".
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
aly
Član
Član



Pridružen-a: Tor 28 Sep 2004 14:51
Prispevkov: 9407
Aktiv.: 39.68
Kraj: Kranj - struževo

PrispevekObjavljeno: Pon Nov 30, 2009 11:35 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Ja, v redu.

Lahko daš link do tega FET ločevalnika?

_________________
I'm going to stand outside, so if anyone asks, I'm outstanding Smile
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran MSN Messenger - naslov
pujopujo
Neznanec
Neznanec



Pridružen-a: Pon 30 Nov 2009 16:30
Prispevkov: 4
Aktiv.: 0.02
Kraj: Ljubljana

PrispevekObjavljeno: Tor Dec 01, 2009 12:23 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Linki za FET ločevalnik Quick ECS 162: proizvajalec in navodila.

Pri KAMM d.o.o. so mi ga ponudili za 169,20 EUR (naročilo preko kataloga Motomarine). Za obstoječi alternator (max. 55 A) je 3x premočan (160 A), vendar ne najdem šibkejšega. Za diodni ločevalnik pa bi moral posegati v regulator alternatorja, da bi zvišal izhodno napetost alternatorja za padec napetosti na diodi, česar si pa ne upam.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
S56RGA
Član
Član



Pridružen-a: Čet 11 Sep 2008 13:33
Prispevkov: 325
Aktiv.: 1.59
Kraj: Koper

PrispevekObjavljeno: Čet Dec 03, 2009 1:37 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Lahko povežeš in bo delovalo, saj to je v bistvu nadomestno vezije za diodni ločevalnik, le da nimaš nepotrebnega padca napetosti.
Nekateri modeli imajo celo nadzor akumulatorjev in ti po potrebi polnijo najprej najbolj praznega..

_________________
Agar
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
pujopujo
Neznanec
Neznanec



Pridružen-a: Pon 30 Nov 2009 16:30
Prispevkov: 4
Aktiv.: 0.02
Kraj: Ljubljana

PrispevekObjavljeno: Čet Dec 03, 2009 1:41 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Hvala za odgovore!
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Nejcy
Neznanec
Neznanec



Pridružen-a: Ned 10 Jan 2010 15:24
Prispevkov: 1
Aktiv.: 0.01

PrispevekObjavljeno: Ned Jan 10, 2010 3:26 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

To bo tudi meni prišlo prav. Hvala
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Avtoelektrika Časovni pas GMT + 2 uri, srednjeevropski - poletni čas
Stran 1 od 1

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu
Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu

Uptime: 499 dni


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group