 |
www.elektronik.si Forum o elektrotehniki in računalništvu
|
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
marko Član



Pridružen-a: Sre 07 Jan 2004 15:14 Prispevkov: 755 Aktiv.: 3.18
|
Objavljeno: Pet Jan 22, 2010 12:24 am Naslov sporočila: bencinski injektor on/off |
|
|
Zivjo,
imam vprasanje glede vezave elektronike, ki bi nadzirala bencinske injektorje. Dejansko gre za 14ohm impedancne injektorje, ki bi jih rad z microcontrollerjem "ustavil" poljubno-krat za poljubno casa. Kako bi bilo najbolje prekiniti tak tok injektorju? Ima ze kdo kaj izkusenj s tem?
Ze v naprej hvala za odgovore in ideje! |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Brane212 Član

Pridružen-a: Sob 13 Dec 2008 11:24 Prispevkov: 360 Aktiv.: 1.78 Kraj: LJUBLJANA
|
Objavljeno: Pet Jan 22, 2010 12:53 am Naslov sporočila: |
|
|
Verjetno je optimum visokonapetostni fet kot stikalo in majhen R-C snubber na sponkah injektorja.
Če bi dal navadno diodo, bi ta upočasnila zapiranje ventila, zato verjetno moraš dovoliti injektorju da nekoliko "brcne".
Je pa zanimivo vprašanje, če bi se jih dalo tokovno krmiliti, da dosežeš hitrejše odprtje in zaprtje.
Mogoče bi se lahko tako hecal in recimo imel dva šprica po taktu ali kaj podobnega... _________________ On journey of life I chose the psycho path... |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
marko Član



Pridružen-a: Sre 07 Jan 2004 15:14 Prispevkov: 755 Aktiv.: 3.18
|
Objavljeno: Pet Jan 22, 2010 1:04 am Naslov sporočila: |
|
|
Brane212 je napisal/a: |
Verjetno je optimum visokonapetostni fet kot stikalo in majhen R-C snubber na sponkah injektorja.
Če bi dal navadno diodo, bi ta upočasnila zapiranje ventila, zato verjetno moraš dovoliti injektorju da nekoliko "brcne".
Je pa zanimivo vprašanje, če bi se jih dalo tokovno krmiliti, da dosežeš hitrejše odprtje in zaprtje.
Mogoče bi se lahko tako hecal in recimo imel dva šprica po taktu ali kaj podobnega... |
V bistvu ne vem zakaj bi hotel hitrejse ali pocasnejse odprtje in zaprtje, saj sam bencin itak nadzira motorna elektronika in ne bi s tem dosegel nobenega efekta (govorim o tej nalogi, ki jo delam tu, ce bi bil na strani elektronike, bi to bil seveda cilj).
Glede FET-a sem ze gledal po netu precej, obicajno so na voljo driverji za injektor, nikjer pa ni predstavljeno stikalo, zato se nekako ne znam "obrnt"  |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Brane212 Član

Pridružen-a: Sob 13 Dec 2008 11:24 Prispevkov: 360 Aktiv.: 1.78 Kraj: LJUBLJANA
|
Objavljeno: Pet Jan 22, 2010 1:08 am Naslov sporočila: |
|
|
Govorim o hitrejšem in ne zgodnejšem odpiranju/zapiranju ventila - da torej skrajšaš prehodni pojav, ne pa da prej sprožiš impulz za odpiranje.
Takrat, ko je injektor med odprtim in zaprtim verjetno ne šprica optimalno, poleg tega to odpira vrata za različne negotovosti in šume, ki pomenijo variacijo vbrizganega benza od takta do takta pri enakem impulzu.
Sploh pa, kot rečeno, si pri hitrejšem ventilu mogoče lahko dovoliše več vbrizgov in recimo vbrzigaš nekaj preden se ventil sploh odpre in potem še nekaj, ko je ventil že odprt... _________________ On journey of life I chose the psycho path... |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Iztok Član

Pridružen-a: Pet 08 Okt 2004 0:55 Prispevkov: 4974 Aktiv.: 20.93 Kraj: LJ
|
Objavljeno: Pet Jan 22, 2010 1:39 am Naslov sporočila: |
|
|
Brane212 je napisal/a: |
...
Sploh pa, kot rečeno, si pri hitrejšem ventilu mogoče lahko dovoliše več vbrizgov in recimo vbrzigaš nekaj preden se ventil sploh odpre in potem še nekaj, ko je ventil že odprt... |
Uporabiš pač nove hitre piezzo ventile in ne stare elektromehanske varijante ...  |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Brane212 Član

Pridružen-a: Sob 13 Dec 2008 11:24 Prispevkov: 360 Aktiv.: 1.78 Kraj: LJUBLJANA
|
Objavljeno: Pet Jan 22, 2010 2:00 am Naslov sporočila: |
|
|
Res ?
Kje se dobijo in ali so bistveno dražji od starih, kako se jih krmili in kako je s trajnostjo ? _________________ On journey of life I chose the psycho path... |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Pyr0Beast Član

Pridružen-a: Pon 16 Jun 2008 14:11 Prispevkov: 4969 Aktiv.: 23.92
|
Objavljeno: Pet Jan 22, 2010 3:16 am Naslov sporočila: |
|
|
Bencinski injektor lahko tako ali tako našprica tisto malo bencina že kar pred ventile in počaka, da se bo zadeva posesala v valj. Hitrost je tu popolnoma irelevantna. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
aly Član



Pridružen-a: Tor 28 Sep 2004 14:51 Prispevkov: 9407 Aktiv.: 39.59 Kraj: Kranj - struževo
|
Objavljeno: Pet Jan 22, 2010 3:18 am Naslov sporočila: |
|
|
V mašini imam piezzo injektorje. V servisnih navodilih sem zasledil, da so sestavljeni (po spominu) iz 100 ali 300 ploščic piezzo kristalov. Rabijo visoko napetost da se zmigajo.
Cena? Taka, da upam, da mi jih ne bo treba kdaj menjavati  _________________ I'm going to stand outside, so if anyone asks, I'm outstanding  |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Brane212 Član

Pridružen-a: Sob 13 Dec 2008 11:24 Prispevkov: 360 Aktiv.: 1.78 Kraj: LJUBLJANA
|
Objavljeno: Pet Jan 22, 2010 3:20 am Naslov sporočila: |
|
|
Točno, ampak če lahko moduliraš odprtje oziroma lahko uporabiš več špricev, lahko mogoče dosežeš bolj enakomerno razporeditev in boljše izgorevanje... _________________ On journey of life I chose the psycho path... |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Brane212 Član

Pridružen-a: Sob 13 Dec 2008 11:24 Prispevkov: 360 Aktiv.: 1.78 Kraj: LJUBLJANA
|
Objavljeno: Pet Jan 22, 2010 3:20 am Naslov sporočila: |
|
|
aly:
Kakšno mašino pa imaš in do koliko o/min se zavrti ? _________________ On journey of life I chose the psycho path... |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Pyr0Beast Član

Pridružen-a: Pon 16 Jun 2008 14:11 Prispevkov: 4969 Aktiv.: 23.92
|
Objavljeno: Pet Jan 22, 2010 4:10 am Naslov sporočila: |
|
|
Nimaš kaj modulirati, saj to ni dizel. Ko gre mešanica enkrat v cilinder gre notri in se premeša. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu
|
Uptime: 11 dni
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|