Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
frenki Moderator



Pridružen-a: Ned 23 Feb 2003 21:26 Prispevkov: 6736 Aktiv.: 28.39 Kraj: Ljubljana (JN76GB)
|
Objavljeno: Čet Maj 13, 2010 7:52 am Naslov sporočila: Mešanje olja za dvotaktne motorje v dizelsko gorivo |
|
|
Debata je nanesla na kvaliteto dizelskega goriva, pa je nekdo omenil da naj bi nekateri to počeli. Jaz za to slišim prvič, pa me zanima ali je kdo to že slišal in mogoče kaj več o tem.
Lp, Frenki |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
andrejj Član


Pridružen-a: Ned 21 Mar 2004 15:06 Prispevkov: 4253 Aktiv.: 17.93 Kraj: 8232 Šentrupert
|
Objavljeno: Čet Maj 13, 2010 8:04 am Naslov sporočila: |
|
|
Verjetno je za dvotaktni dizel.Več pa ne vem točno,mogoče pa mora biti pravo za mešanje z dizeljako olje. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
MarkoM Član

Pridružen-a: Tor 12 Sep 2006 15:29 Prispevkov: 2825 Aktiv.: 12.35 Kraj: Lovrenc na P.
|
Objavljeno: Čet Maj 13, 2010 8:24 am Naslov sporočila: |
|
|
Najbolj se je to počelo v času, ko smo "cvička" tankali v dizle. Kurilno olje je namreč bolj rodo in smo mešali poleg olje za dvotaktne motorje. To olje pa predvsem za to, ker se lepše meša kot navadno. Roda nafta je lahko smrt za bosch pumpo in šobe. Nekateri mehaniki priporočajo ob menjavi oz. obnovitvi visoko tlačne črpalke nalitje olje poleg nafte, da se črpalka dobro podmaže. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
ferdo Član

Pridružen-a: Pon 14 Apr 2003 7:10 Prispevkov: 354 Aktiv.: 1.49 Kraj: Celje
|
Objavljeno: Čet Maj 13, 2010 2:03 pm Naslov sporočila: |
|
|
To se počne še zdaj na starih traktorjih. Izkušeni mehaniki vedo povedat, da je danes nafta bolj suha (prečiščena) in zato manj maže mehanizem Bosch črpalke. Zato priporočajo dodajanje 0,5 dcl dvotaktola na 10l nafte... Podobna priporočila najdeš tudi na traktor forumu. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
drejko Član

Pridružen-a: Pet 30 Dec 2005 18:18 Prispevkov: 254 Aktiv.: 1.07 Kraj: koroška-okolica SG
|
Objavljeno: Čet Maj 13, 2010 3:49 pm Naslov sporočila: |
|
|
andrejj je napisal/a: |
Verjetno je za dvotaktni dizel.Več pa ne vem točno,mogoče pa mora biti pravo za mešanje z dizeljako olje. |
Kakšen pa je štiritaktni diesel???? |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
drejko Član

Pridružen-a: Pet 30 Dec 2005 18:18 Prispevkov: 254 Aktiv.: 1.07 Kraj: koroška-okolica SG
|
Objavljeno: Čet Maj 13, 2010 3:54 pm Naslov sporočila: |
|
|
ferdo je napisal/a: |
To se počne še zdaj na starih traktorjih. Izkušeni mehaniki vedo povedat, da je danes nafta bolj suha (prečiščena) in zato manj maže mehanizem Bosch črpalke. Zato priporočajo dodajanje 0,5 dcl dvotaktola na 10l nafte... Podobna priporočila najdeš tudi na traktor forumu. |
Nafta je danes vsekakor veliko boljša kot 20 let nazaj ko smo imeli D1 in D2.
Kurilno olje je čisto enako nafti.Dodano je samo barvilo ki pa dolgoročno morda res škoduje bosch črpalki.(MORDA) |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Pyr0Beast Član

Pridružen-a: Pon 16 Jun 2008 14:11 Prispevkov: 4969 Aktiv.: 23.97
|
Objavljeno: Čet Maj 13, 2010 3:56 pm Naslov sporočila: |
|
|
Definiraj 'boljša'.
Sam sem dodal en promil, pa je že to preveč (zelo rahlo kadi) |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
drejko Član

Pridružen-a: Pet 30 Dec 2005 18:18 Prispevkov: 254 Aktiv.: 1.07 Kraj: koroška-okolica SG
|
Objavljeno: Čet Maj 13, 2010 4:04 pm Naslov sporočila: |
|
|
Pred leti je bila D1 mislim da do -4 mraza.D2 naj bi bila do -15.Ampak pri -10 si že moral dodati 30% petroleja če si hotel vžgati avto pozimi.
Danes ni težav tudi pri -25 pa imam avto vedno zunaj. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Pyr0Beast Član

Pridružen-a: Pon 16 Jun 2008 14:11 Prispevkov: 4969 Aktiv.: 23.97
|
Objavljeno: Čet Maj 13, 2010 4:09 pm Naslov sporočila: |
|
|
Zato ker so dodani aditivi proti izločanju parafina.
Meni ni bilo problem vžgati avto pri -20. Dvakrat pogreješ svečke in kresne v prvo. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Jule Član


Pridružen-a: Sob 27 Okt 2007 12:48 Prispevkov: 2533 Aktiv.: 11.78 Kraj: Ajdovščina
|
Objavljeno: Čet Maj 13, 2010 4:20 pm Naslov sporočila: |
|
|
drejko je napisal/a: |
andrejj je napisal/a: |
Verjetno je za dvotaktni dizel.Več pa ne vem točno,mogoče pa mora biti pravo za mešanje z dizeljako olje. |
Kakšen pa je štiritaktni diesel???? |
http://en.wikipedia.org/wiki/Diesel_engine
Citiram: |
Modern
As with petrol engines, there are two classes of diesel engines in current use: two-stroke and four-stroke. The four-stroke type is the "classic" version, tracing its lineage back to Rudolf Diesel's prototype. It is also the most commonly used form, being the preferred power source for many motor vehicles, especially buses and trucks. Much larger engines, such as used for railroad locomotion and marine propulsion, are often two-stroke units, offering a more favourable power-to-weight ratio, as well as better fuel economy. The most powerful engines in the world are two-stroke diesels of mammoth dimensions.[35] |
_________________ lp Jure |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Rafter Član

Pridružen-a: Pet 09 Jan 2009 0:20 Prispevkov: 443 Aktiv.: 2.21 Kraj: Southern District of Maribor JN76UL
|
Objavljeno: Čet Maj 13, 2010 6:09 pm Naslov sporočila: |
|
|
drejko je napisal/a: |
Kakšen pa je štiritaktni diesel???? |
Stopi do prvega Golfa II in mu poglej pod havbo. Surprise: tudi enke, imajo, pa Vectre, pa Traffici, pa.... skoraj vsi. Ima pa sosedov traktor Porsche, l.1951, res dvotakntega. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Rafter Član

Pridružen-a: Pet 09 Jan 2009 0:20 Prispevkov: 443 Aktiv.: 2.21 Kraj: Southern District of Maribor JN76UL
|
Objavljeno: Čet Maj 13, 2010 6:13 pm Naslov sporočila: |
|
|
MarkoM je napisal/a: |
Najbolj se je to počelo v času, ko smo "cvička" tankali v dizle. Kurilno olje je namreč bolj rodo in smo mešali poleg olje za dvotaktne motorje. |
Imel sem Škodo 1.9 SDI in je na ta način šla 450k km. Sedem let izključno "roze", na en rezervoar (50l) še dva deci dvotaktola, pozimi pol litra bencina, če je bila mrzla zima pa namesto pol litra en liter bencina in pol litra petroleja.
Da ne bo pomote, Škoda še zdaj vozi nekje po Semiču oz. Črnomlju.
Brazilci.press |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
dr.1m Član


Pridružen-a: Sre 16 Jan 2008 15:30 Prispevkov: 454 Aktiv.: 2.14 Kraj: Goriška Primorska
|
Objavljeno: Čet Maj 13, 2010 6:41 pm Naslov sporočila: |
|
|
drejko je napisal/a: |
andrejj je napisal/a: |
Verjetno je za dvotaktni dizel.Več pa ne vem točno,mogoče pa mora biti pravo za mešanje z dizeljako olje. |
Kakšen pa je štiritaktni diesel???? |
Štiritaktni-ki so sploh edini ki se vgrajuje v sodobne avtomobile, zato se mi zdi tvoje vprašanje neumestno. Bolj zanimivo je delovanje dvotaktnega, katerega najdeš predvsem v večjih čezoceankah.
Olje v gorivu za mazanje dvotaktnega motorja pa ne pride v poštev, saj se v dizelskih motorjih gorivo ne meša z zrakom pač pa vbrizga s šobo pod visokim tlakom v razgret komprimiran zrak. _________________ Biti ali ne Biti oziroma Bajti? |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Rafter Član

Pridružen-a: Pet 09 Jan 2009 0:20 Prispevkov: 443 Aktiv.: 2.21 Kraj: Southern District of Maribor JN76UL
|
Objavljeno: Čet Maj 13, 2010 7:30 pm Naslov sporočila: |
|
|
No, ta pa je res dvotaktni.
Koda: |
Some facts on the 14 cylinder version:
Total engine weight: 2300 tons (The crankshaft alone weighs 300 tons.)
Length: 89 feet
Height: 44 feet
Maximum power: 108,920 hp at 102 rpm
Maximum torque: 5,608,312 lb/ft at 102rpm |
http://people.bath.ac.uk/ccsshb/12cyl/ |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Jule Član


Pridružen-a: Sob 27 Okt 2007 12:48 Prispevkov: 2533 Aktiv.: 11.78 Kraj: Ajdovščina
|
Objavljeno: Čet Maj 13, 2010 8:58 pm Naslov sporočila: |
|
|
Rafter je napisal/a: |
MarkoM je napisal/a: |
Najbolj se je to počelo v času, ko smo "cvička" tankali v dizle. Kurilno olje je namreč bolj rodo in smo mešali poleg olje za dvotaktne motorje. |
Imel sem Škodo 1.9 SDI in je na ta način šla 450k km. Sedem let izključno "roze", na en rezervoar (50l) še dva deci dvotaktola, pozimi pol litra bencina, če je bila mrzla zima pa namesto pol litra en liter bencina in pol litra petroleja.
Da ne bo pomote, Škoda še zdaj vozi nekje po Semiču oz. Črnomlju.
Brazilci.press |
Ti si pa tankal noter vse drugo kot nafto  _________________ lp Jure |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
|