 |
www.elektronik.si Forum o elektrotehniki in računalništvu
|
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
lostid Član

Pridružen-a: Tor 30 Sep 2008 17:23 Prispevkov: 234 Aktiv.: 1.15 Kraj: Ljubljana-rudnik
|
Objavljeno: Sob Jun 12, 2010 7:21 pm Naslov sporočila: Omejevalec obratov za moped (piaggio ciao) |
|
|
Zanima me če kdo ve kako deluje omejevalec obratov za mopede ? Zdi se mi da samo ko pride čez določene obrate ugasne svečko ? Ali ne zalije potem motorja?
Aja pa če kdo ve kako se tej zadevi reče po angleško, rad bi naročil iz ebaya saj se mi zdi da naši trgovci spet mastno služijo |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
fluffy111 Član


Pridružen-a: Sob 13 Dec 2008 21:44 Prispevkov: 351 Aktiv.: 1.75 Kraj: Ptuj
|
Objavljeno: Sob Jun 12, 2010 11:09 pm Naslov sporočila: Re: Omejevalec obratov za moped (piaggio ciao) |
|
|
lostid je napisal/a: |
Aja pa če kdo ve kako se tej zadevi reče po angleško, rad bi naročil iz ebaya saj se mi zdi da naši trgovci spet mastno služijo |
off.: Le zakaj potem Slovenska gospodarska rast pada!?
on.: V kolikor je meni znano ne ugasne svečke ampak ji podaljša periodo vžiga.
Lp |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Azrael Član


Pridružen-a: Čet 29 Jan 2009 19:46 Prispevkov: 4432 Aktiv.: 22.21 Kraj: Gorje
|
Objavljeno: Ned Jun 13, 2010 8:02 pm Naslov sporočila: |
|
|
Blokada seveda izklopi vžig, vendar za tiste nekaj trenutkov ne skrbi, da bo motor zalilo, nezgorelo goivo gre v izpuh, ko pa vrtljaji toliko padejo, da se vžig vklopi nazaj, se stanje po nekaj vrtljajih normalizira tudi, če prvi vžig vžge gorivo v izpuhu, kar poleg "streljanja" v izpuhu predvsem pokvari tlake in posledično resonančno delovanje izpušnega sistema.
Glede angleške besede, poskusi z RPM limiter. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
lostid Član

Pridružen-a: Tor 30 Sep 2008 17:23 Prispevkov: 234 Aktiv.: 1.15 Kraj: Ljubljana-rudnik
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
bobek220 Član

Pridružen-a: Tor 28 Jul 2009 9:21 Prispevkov: 196 Aktiv.: 1.01 Kraj: Maribor
|
Objavljeno: Tor Jun 15, 2010 2:05 pm Naslov sporočila: |
|
|
Na E-bayu je polno omejevalcev obratov. Išči pod "Drehzahlbegrenzer".
Mene pa še zanima to, kakšna je razlika me dvotaktnimi in štiritaktnimi omejevalci.
LP _________________ Kak je lepo ko je fajn |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
piroman Član


Pridružen-a: Čet 23 Okt 2003 12:06 Prispevkov: 2707 Aktiv.: 11.42 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: Tor Jun 15, 2010 2:11 pm Naslov sporočila: |
|
|
Čisto mimogrede, zakaj pa bi Ciaotu omejil obrate? Moj ciao ima nek tak sistem že vgrajen - ko gre v previsoke obrate me začne tako žgečkat po podplatih, da malo odvijem gas... _________________ One shouldn’t work on semiconductors, that is a filthy mess; who knows if they really exist!
Wolfgang Pauli, 1931 |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
BojanR Član

Pridružen-a: Tor 08 Apr 2008 9:52 Prispevkov: 693 Aktiv.: 3.31 Kraj: Vnanje Gorice
|
Objavljeno: Tor Jun 15, 2010 2:31 pm Naslov sporočila: |
|
|
lostid: na tvoji shemi piše, da ni primeren za CDI, kar pa tvoj moped zelo verjetno ima.
V tujini in pri nas prodajajo omejilce obratov, predno pa ga kupiš, ti povem, da takšnega sam spraviš skupaj za par € (2 do 3).
Sam sem tako svoj skuter spravil letos čez tehničnega, čeprav sta tam dva modela, ki jima je bilo jasno, kaj sem napravil, ampak kaj, ko kljub temu, da sta se trudila, nič nista našla.
Ko pa sem na tem forumu iskal informacije, so se nekateri zelo postavljali po robu takšnemu početju, tako da lahko shemo dobiš na ZS.
bobek220: ne verjamem, da je kakšna razlika med 2 in 4 taktnim omejilcem, razen komercialno (cena) |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
lostid Član

Pridružen-a: Tor 30 Sep 2008 17:23 Prispevkov: 234 Aktiv.: 1.15 Kraj: Ljubljana-rudnik
|
Objavljeno: Tor Jun 15, 2010 3:07 pm Naslov sporočila: |
|
|
Omejil bi rad zato, ker sem kupil enega ki gre 50-60kmh šel naj bi pa 25km/h (vožnja brez čelade in registracije).
In če me dobi policaj, dajo včasih motor na tehnični pregled, tako da bi pač dal eno tako omejitev in stikalo.
Najraje bi ga naredil sam  |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
piroman Član


Pridružen-a: Čet 23 Okt 2003 12:06 Prispevkov: 2707 Aktiv.: 11.42 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: Tor Jun 15, 2010 3:24 pm Naslov sporočila: |
|
|
Aha, se mi je zdelo. Moj tudi doseže 50 km/h ampak se večinoma vozim kakih 30-35, več je že neprijetno. Na srečo se v Ciaote policaji ne vtikujejo... menda  _________________ One shouldn’t work on semiconductors, that is a filthy mess; who knows if they really exist!
Wolfgang Pauli, 1931 |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
LEDuser Član


Pridružen-a: Pon 31 Mar 2008 12:06 Prispevkov: 1104 Aktiv.: 5.27 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: Tor Jun 15, 2010 3:31 pm Naslov sporočila: |
|
|
@BojanR te lahko prosim, da še meni posreduješ shemo?
Jaz mislim da zakaj pa ne bi malo goljufal državo in namesto dragih registracij plačal cenejšo oz. nobene? Država nas vsak dan goljufa (mislim na politike) vendar o tem nima smisla razglabljati... Podpiram omejevalec obratov/hitrosti!  _________________ Razsvetljujemo od leta 1920! |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Pyr0Beast Član

Pridružen-a: Pon 16 Jun 2008 14:11 Prispevkov: 4969 Aktiv.: 23.99
|
Objavljeno: Tor Jun 15, 2010 3:56 pm Naslov sporočila: |
|
|
lostid je napisal/a: |
Omejil bi rad zato, ker sem kupil enega ki gre 50-60kmh šel naj bi pa 25km/h (vožnja brez čelade in registracije).
In če me dobi policaj, dajo včasih motor na tehnični pregled, tako da bi pač dal eno tako omejitev in stikalo.
Najraje bi ga naredil sam  |
Kupi si čelado, ker jo rabiš, registracija pa tako ni draga. Če nimaš za njo nimaš tudi za motor, pika. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
lostid Član

Pridružen-a: Tor 30 Sep 2008 17:23 Prispevkov: 234 Aktiv.: 1.15 Kraj: Ljubljana-rudnik
|
Objavljeno: Tor Jun 15, 2010 4:04 pm Naslov sporočila: |
|
|
Ni problem, da ne bi imel denarja za čelado in registracijo, zdi se mi brezveze ker motor res malo rabim in če kupim skuterja se je potrebno ukvarjati z tehničnimi, registracija vsako leto ipd |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Pyr0Beast Član

Pridružen-a: Pon 16 Jun 2008 14:11 Prispevkov: 4969 Aktiv.: 23.99
|
Objavljeno: Tor Jun 15, 2010 4:17 pm Naslov sporočila: |
|
|
Potem pa kolo ali peš-honda.  |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Jule Član


Pridružen-a: Sob 27 Okt 2007 12:48 Prispevkov: 2533 Aktiv.: 11.79 Kraj: Ajdovščina
|
Objavljeno: Tor Jun 15, 2010 6:32 pm Naslov sporočila: |
|
|
Če boš moped zablokiral, boš moral homologirat dat, vendar homologacije ne boš pridobil. Ker to je isto kot da si jaz nov enduro 50ccm zablokiram iz 50km/h na 25 in se vozim brez tablice?
Kupi si Tomos flexerja 25. _________________ lp Jure |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Azrael Član


Pridružen-a: Čet 29 Jan 2009 19:46 Prispevkov: 4432 Aktiv.: 22.21 Kraj: Gorje
|
Objavljeno: Tor Jun 15, 2010 6:43 pm Naslov sporočila: |
|
|
Če je ta moped po zakonodaji kolo s pomožnim motorjem - maksaimalna hitrost 25km/h in je sfriziran, da potegne več, blokada za morebiten tehnični nima pravega smisla.
Če te ujamejo na radar, to ne bo pomagalo.
Če pa bi moped rad omejil, da postane po črki zakona kolo s pomožnim motorjem in se potem vozil brez registracije, moraš dobiti homologcijo, kar je misija nemogoče za posameznika. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu
|
Uptime: 497 dni
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|