 |
www.elektronik.si Forum o elektrotehniki in računalništvu
|
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
S57NNT Član

Pridružen-a: Pon 21 Sep 2009 7:50 Prispevkov: 298 Aktiv.: 1.55 Kraj: Ljubljana - okolica
|
Objavljeno: Čet Nov 04, 2010 3:52 pm Naslov sporočila: Brušenje cilindra - Ljobljana in okolica? |
|
|
Pozdravljeni,
ali kdo pozna koga v Lj. ali okolici, ki brusi cilindre? Na starem Tomos avtomatiku (jermenarju) je izpadla varovalka od batnega sornika in potegnila globoko prasko po skoraj celotni višini cilindra, pa bi cilinder dal pobrusit iz 40 na 42mm. _________________ Preprostost še ne pomeni zaostalosti!
(Aleksander Sergejevič Jakovljev) |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Umnik Član

Pridružen-a: Čet 16 Sep 2004 17:52 Prispevkov: 958 Aktiv.: 4.04 Kraj: Novo mesto
|
Objavljeno: Čet Nov 04, 2010 4:01 pm Naslov sporočila: |
|
|
V Kranju, če kaj pomaga: http://www.nahtigal.si
(Jermenarja ne dajat na 42 bat, ker se bo samo segreval in bo neuporaben...) |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Sadida Član


Pridružen-a: Pet 17 Apr 2009 12:53 Prispevkov: 636 Aktiv.: 3.23 Kraj: Zasavje
|
Objavljeno: Čet Nov 04, 2010 4:35 pm Naslov sporočila: |
|
|
TimMG na dolenjski cesti. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
romc Član

Pridružen-a: Ned 26 Mar 2006 21:06 Prispevkov: 447 Aktiv.: 1.91 Kraj: Zapotok nad Igom
|
Objavljeno: Čet Nov 04, 2010 6:21 pm Naslov sporočila: |
|
|
Povprašaj na bovšjaku v nedeljo. Skoraj vsako nedeljo
je tam prodajalec, ki ima verjetno servis za tomos,
morda ti zna pomagat ali svetovat.
Lp,R |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
S57NNT Član

Pridružen-a: Pon 21 Sep 2009 7:50 Prispevkov: 298 Aktiv.: 1.55 Kraj: Ljubljana - okolica
|
Objavljeno: Čet Nov 04, 2010 7:08 pm Naslov sporočila: |
|
|
Umnik je napisal/a: |
Jermenarja ne dajat na 42 bat, ker se bo samo segreval in bo neuporaben... |
Hvala za opozorilo, torej bo treba nekje zvrtat drug cilinder...
Gledal sem, če bi morda pasalo gor kaj od drugih tomosov, npr. kakšen UMO, ampak tudi približno ne bi šlo, vijaki so pri jermenarju bolj skupaj in kanali so na drugačnih višinah.
@Romc: tisti človek žal nima, včasih pa je na bolšjak (oz pred vhod na bolšjak) prihajal neki gospod z Bleda z nekim trikolesnikom, ki je tudi imel ogromno delov za tomose, vključno z deli za jermenarje, vendar ga že kar kakšno leto nisem več videl, čeprav sem skoraj vsako nedeljo na bolšjaku. _________________ Preprostost še ne pomeni zaostalosti!
(Aleksander Sergejevič Jakovljev) |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
S57NNT Član

Pridružen-a: Pon 21 Sep 2009 7:50 Prispevkov: 298 Aktiv.: 1.55 Kraj: Ljubljana - okolica
|
Objavljeno: Čet Nov 04, 2010 7:25 pm Naslov sporočila: |
|
|
Še eno vprašanje, tako čisto na splošno: ali je možna obnova obrabljenega cilindra (govorim za male dvotaktnike) npr. z metalizacijo ali čem podobnim? _________________ Preprostost še ne pomeni zaostalosti!
(Aleksander Sergejevič Jakovljev) |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
strobos Član

Pridružen-a: Sre 24 Sep 2003 12:19 Prispevkov: 726 Aktiv.: 3.06 Kraj: Brežice
|
Objavljeno: Čet Nov 04, 2010 7:41 pm Naslov sporočila: |
|
|
Moj kolega je nekam poslal obnovit cilinder, ker ni bil primeren za brušenje. Bilo je od 125ccm, starejši letnik. Kako so naredili, ne vem, vem pa, da je bil cilinder po tistem kot nov.
Lp |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Sadida Član


Pridružen-a: Pet 17 Apr 2009 12:53 Prispevkov: 636 Aktiv.: 3.23 Kraj: Zasavje
|
Objavljeno: Čet Nov 04, 2010 8:12 pm Naslov sporočila: |
|
|
Da se. Cilinder se pobrusi na malo večji potem pa se noter vstavi primerno pušo, pri kateri je potrebno narediti kanale tako, da pašejo na obstoječi cilinder. Potem na pušo nanesejo nikasil in jo pohonajo Nevem pa koliko se to splača pri teh mopedih, ker baje to stane okoli 200€, verjetno bi bilo pametnejše dobiti nekje drug cilinder in ga zbrusiti. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
TilenS Član

Pridružen-a: Čet 24 Nov 2005 12:29 Prispevkov: 556 Aktiv.: 2.34
|
Objavljeno: Čet Nov 04, 2010 8:45 pm Naslov sporočila: |
|
|
Nikasil kolikor vem se ne daje na puše ampak ostane tako kot je. Samo pohona se na mero in je to to. _________________ LP Tilen |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
lado Član


Pridružen-a: Pon 09 Feb 2004 13:22 Prispevkov: 1004 Aktiv.: 4.23 Kraj: Trbovlje
|
Objavljeno: Čet Nov 04, 2010 9:44 pm Naslov sporočila: |
|
|
Joj fantje pomesali ste vse živo....
Nikasil je v aluminijastih cilinrih...puše pa dajejo v aluminijaste cilindre ker je cenejše od popravilo nikasila (razkromiranje,popravilo aluminija, nanos paladija ,nikla,hardkroma,brušenjeoz honanje)
V Ljubljani so meni brusili cilindre--naslova nimam pri sebi je pa to nasproti picerije slamca (cesta iz lj proti sneberjem...)
upam dati pomaga
Če imaš še standard (fi 38mm) raje prej nabavi bat (fi 38,5mm) ker ti bo mojster najlažje naredil točno po batu..
lp
lado |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Jule Član


Pridružen-a: Sob 27 Okt 2007 12:48 Prispevkov: 2533 Aktiv.: 11.77 Kraj: Ajdovščina
|
Objavljeno: Čet Nov 04, 2010 10:51 pm Naslov sporočila: |
|
|
Če je močnejša risa daj raje 39mm, čim manj, tem bolje.
Nesi tja TimMG kjer se mi zdi da prodajajo tudi bate in naj ti naredi po batu, najmanjšega možnega. _________________ lp Jure |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Slowfly Član


Pridružen-a: Sre 18 Feb 2004 2:07 Prispevkov: 4082 Aktiv.: 17.20 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: Čet Nov 04, 2010 11:01 pm Naslov sporočila: Re: Brušenje cilindra - Ljobljana in okolica? |
|
|
S57NNT je napisal/a: |
.... pa bi cilinder dal pobrusit iz 40 na 42mm. |
Jule in lado...  |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
S57NNT Član

Pridružen-a: Pon 21 Sep 2009 7:50 Prispevkov: 298 Aktiv.: 1.55 Kraj: Ljubljana - okolica
|
Objavljeno: Čet Nov 04, 2010 11:05 pm Naslov sporočila: |
|
|
Ja, to je problem, da je jermenar že v originalu imel 40 bat, tako da je najmanjša naslednja možnost za brušenje 42mm, ampak glede na to, da Umnik pravi, da se bo pregreval... _________________ Preprostost še ne pomeni zaostalosti!
(Aleksander Sergejevič Jakovljev) |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Slowfly Član


Pridružen-a: Sre 18 Feb 2004 2:07 Prispevkov: 4082 Aktiv.: 17.20 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: Čet Nov 04, 2010 11:20 pm Naslov sporočila: |
|
|
40,5 ali 41 ne obstaja? |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Umnik Član

Pridružen-a: Čet 16 Sep 2004 17:52 Prispevkov: 958 Aktiv.: 4.04 Kraj: Novo mesto
|
Objavljeno: Čet Nov 04, 2010 11:30 pm Naslov sporočila: |
|
|
S57NNT je napisal/a: |
Ja, to je problem, da je jermenar že v originalu imel 40 bat, tako da je najmanjša naslednja možnost za brušenje 42mm, ampak glede na to, da Umnik pravi, da se bo pregreval... |
Da ne bo moj komentar vzet za absolutno referenco: moj komenar je izkušnja dobrega prijatelja, ki je mesec, dva nazaj obnavljal jermenarja in se tudi sicer bolj spozna na motorje. Jaz mu verjamem, sicer ne bi tega pripomnil, a vseeno povprašaj tudi drugje! |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu
|
Uptime: 1 dni
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|