Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
andrejj Član


Pridružen-a: Ned 21 Mar 2004 15:06 Prispevkov: 4253 Aktiv.: 17.94 Kraj: 8232 Šentrupert
|
Objavljeno: Čet Jan 20, 2011 7:19 pm Naslov sporočila: Bicikel na valji |
|
|
Je kdo mogoče videl ali pa mogoče kdo ve za premer valja?Ker še nisem videl na lastne oči in zato bi rad vedel koliko je lahko najmanjši premer valja?
Opis: |
|
Velikost datoteke: |
32.69 KB |
Pogledana: |
59 krat |

|
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
osmica Član


Pridružen-a: Sob 22 Maj 2004 21:16 Prispevkov: 377 Aktiv.: 1.59 Kraj: savinjska
|
Objavljeno: Čet Jan 20, 2011 8:17 pm Naslov sporočila: |
|
|
Lani jeseni sem si naredil nekaj takšnega. Valje sem uporabil uležasjene z industrijskimi ležaji, premer valjev je 80 mm. Valji so lahko tudi večji. Zadnja dva valja sta narazen 300 mm sprednji pa je točno pod osi sprednjega kolesa. Sprednji in sredinski valj sta povezana z gumjastim jermenom, ker se more vrteti sprednjo kolo zaradi ravnotežja. Pri izdelavi si še naredi stopničko za vstop/izstop na kolo in če slučajno izgubljaš ravnotežje da se uloviš.
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
watts Član

Pridružen-a: Sob 06 Nov 2010 17:59 Prispevkov: 422 Aktiv.: 2.37 Kraj: Knežak
|
Objavljeno: Čet Jan 20, 2011 8:54 pm Naslov sporočila: |
|
|
osmica je napisal/a: |
Sprednji in sredinski valj sta povezana z gumjastim jermenom, ker se more vrteti sprednjo kolo zaradi ravnotežja. |
Seveda tudi za tahometer!
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
andrejj Član


Pridružen-a: Ned 21 Mar 2004 15:06 Prispevkov: 4253 Aktiv.: 17.94 Kraj: 8232 Šentrupert
|
Objavljeno: Čet Jan 20, 2011 9:04 pm Naslov sporočila: |
|
|
Potem bom moral nabaviti valj večji premer.Ker imam valj ki premer 40 mm.Verjetno premalo.
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Pyr0Beast Član

Pridružen-a: Pon 16 Jun 2008 14:11 Prispevkov: 4969 Aktiv.: 23.99
|
Objavljeno: Čet Jan 20, 2011 9:16 pm Naslov sporočila: |
|
|
Fiksiraj bicikel in drži zadnjo bremzo. Not good enough ?
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
dkone Član

Pridružen-a: Sre 07 Mar 2007 18:53 Prispevkov: 2116 Aktiv.: 9.50 Kraj: Krško
|
Objavljeno: Pet Jan 21, 2011 10:56 am Naslov sporočila: |
|
|
Pyr0Beast je napisal/a: |
Fiksiraj bicikel in drži zadnjo bremzo. Not good enough ? |
Da uničiš bremzo?Ta pa je lovska...
_________________ Denis |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
. Član

Pridružen-a: Pon 23 Avg 2004 16:16 Prispevkov: 16777190 Aktiv.: 70777.77
|
Objavljeno: Pet Jan 21, 2011 12:05 pm Naslov sporočila: |
|
|
Brisana vsebina odstranjenega uporabnika.
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
qwertz Član


Pridružen-a: Ned 01 Jun 2008 11:57 Prispevkov: 2743 Aktiv.: 13.21 Kraj: Vrhnika
|
Objavljeno: Pet Jan 21, 2011 12:18 pm Naslov sporočila: |
|
|
dkone je napisal/a: |
Pyr0Beast je napisal/a: |
Fiksiraj bicikel in drži zadnjo bremzo. Not good enough ? |
Da uničiš bremzo?Ta pa je lovska... |
Sosed na sezono porabi 2-3 zadnje gume, ker se iztrošijo, zaradi valjev, valji so zelo grobi, kot smirkov papir.
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
aljoš Član



Pridružen-a: Čet 08 Sep 2005 20:03 Prispevkov: 3132 Aktiv.: 13.21 Kraj: Škofja loka-poljanska dolina
|
Objavljeno: Pet Jan 21, 2011 6:46 pm Naslov sporočila: |
|
|
Valji sploh niso grobi...jaz ga uporabljam, pa se vozim z isto gumo (specialka) še nato zunaj.... je pa res...če kupiš neko "kvazi" zadevo, je pa groba, v opisu pa napišejo seveda: za boljši oprijem in simulacija cestišča...
_________________ Najprej se je pokadilo, nato izjavi Sokrat: dva Watt-a my ass...LOOOLL::: |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
osmica Član


Pridružen-a: Sob 22 Maj 2004 21:16 Prispevkov: 377 Aktiv.: 1.59 Kraj: savinjska
|
Objavljeno: Pet Jan 21, 2011 7:42 pm Naslov sporočila: |
|
|
andrejj je napisal/a: |
Potem bom moral nabaviti valj večji premer.Ker imam valj ki premer 40 mm.Verjetno premalo. |
Naredi si okvir in jih vpni in testiraj, če se iskaže, da so premajhni jih kasnej zamenjaš.
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
andrejj Član


Pridružen-a: Ned 21 Mar 2004 15:06 Prispevkov: 4253 Aktiv.: 17.94 Kraj: 8232 Šentrupert
|
Objavljeno: Pet Jan 21, 2011 7:49 pm Naslov sporočila: |
|
|
To sem tudi mislil.Zaenkrat bom pri mizarju nabavil les in ostalo.
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
igo Član

Pridružen-a: Sre 11 Okt 2006 19:11 Prispevkov: 3641 Aktiv.: 16.00
|
Objavljeno: Pet Jan 21, 2011 9:47 pm Naslov sporočila: |
|
|
Valja naj bosta čim večja in blizu skupaj.
Premajhnem valju je majhna stična površina, zato se pnevmatika lokalno bolj deformira.
Pri velikem valju "se voziš" po cesti.
Pri premajhnem valju pa se pnevmatika deformira tako, kot da bi povozil kamen ali se vozil s premalo napolnjeno pnevmatiko. Lokalno nastopajo velike drsne in strižne sile, zato na hrapavem valju prihaja do pospešene obrabe. Tudi kotalni upor je zelo povečan in moraš močneje poganjati.
Tudi če sta valja preveč narazen vsaksebi, nastane enak efekt, ne glede na premer valjev. Naj bo konstantna sila gravitacije navpična hipotenuza pravokotnega trikotnika s prijemališčem v pesti. Hipotenuza ima smer od peste proti točki na obodu, ki se stika z valjem. Če je kot med navpičnico in valjem prevelik se hipotenuza hitro veča (tudi proti neskončnosti - funkcija tangens).
_________________ Teoretično je praksa posledica teorije, praktično je pa ravno obratno. (igo 2001)
LP, Igor |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
PZUFIC Vseved


Pridružen-a: Sob 17 Nov 2007 19:06 Prispevkov: 6987 Aktiv.: 32.62 Kraj: Rakek
|
Objavljeno: Sre Jan 26, 2011 11:11 pm Naslov sporočila: |
|
|
Zanimiva napravica, ki pa za moje pojme ne more nikoli nadomestiti pravega kolesarjenja.
Saj se lahko kolesari tudi pozimi, saj tudi za kolo obstajajo ježevke in celo verige. Za tiste, ki pa imate disk zavore je pa zadeva rešljiva enostavno in ob enem po štromarsko in to kar z vezicami okoli gume. Ne boste verjeli zadeva deluje.
_________________ Ne čakaj, da se bo nekaj premaknilo pojdi in nekaj premakni.
Lp Primož |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
|