www.elektronik.si Seznam forumov www.elektronik.si
Forum o elektrotehniki in računalništvu
 
 PomočPomoč  IščiIšči  Seznam članovSeznam članov  SkupineSkupine  StatisticsStatistika  AlbumAlbum  DatotekeFilemanager DokumentacijaDocDB LinksPovezave   Registriraj seRegistriraj se 
  PravilaPravila  LinksBolha  PriponkePriponke  KoledarKoledar  ZapiskiZapiski Tvoj profilTvoj profil Prijava za pregled zasebnih sporočilPrijava za pregled zasebnih sporočil PrijavaPrijava 

"Obnova" mopeda - Oživljanje
Pojdi na stran 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Naslednja
 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Vse kar nima zveze z elektroniko in računalništvom
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
vitez93
Član
Član



Pridružen-a: Pet 19 Sep 2008 20:00
Prispevkov: 1018
Aktiv.: 5.00
Kraj: Celje- Dobrna

PrispevekObjavljeno: Tor Mar 15, 2011 8:50 pm    Naslov sporočila:  "Obnova" mopeda - Oživljanje Odgovori s citatom

V familiji imamo moped Tomos APN 4, ki je pri starih starših že od samega začetka, prvi in edini lastniki torej. Letnik je 1978. Moped sedaj ni v najboljšem stanju in imam ga željo obnoviti. Namen imam moped prebarvati in vse spraviti v red. V glavnem največji problem je ščit za noge. Rjast, polomljen in zvit. Najverjetneje ga bom vrgel dol in gor dal navadne tačke. Sedež je tudi raztrgan in ga bom zamenjal na "ta dolgega".
Sedaj pa nekaj konkretnih vprašanj. Very Happy
Ima kdo izkušnje z barvanjem/lakiranjem doma? Doma imam kompresor in pištolo. Ni najboljša ampak bo že morala biti.

Kako obnoviti svetleče dele (felge, platišča)? Bo potrebno kromanje ali se da kaj postoriti v domači garaži?



Slika(485).jpg
 Opis:
 Velikost datoteke:  400.42 KB
 Pogledana:  14 krat

Slika(485).jpg




Nazadnje urejal/a vitez93 Čet Apr 18, 2013 10:14 am; skupaj popravljeno 2 krat
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
aljoš
Član
Član



Pridružen-a: Čet 08 Sep 2005 20:03
Prispevkov: 3132
Aktiv.: 13.24
Kraj: Škofja loka-poljanska dolina

PrispevekObjavljeno: Tor Mar 15, 2011 9:47 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Daš speskat kakšnemu ki to dela, pokitaš, špricneš in voila.... Wink
_________________
Najprej se je pokadilo, nato izjavi Sokrat: dva Watt-a my ass...LOOOLL:::
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
maty
Član
Član



Pridružen-a: Pon 11 Jan 2010 0:57
Prispevkov: 124
Aktiv.: 0.66
Kraj: Svečina

PrispevekObjavljeno: Tor Mar 15, 2011 10:23 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Najboljša rešitev je res peskanje. Potem boš tudi videl, če se je že kje rja skozi prežrla in malo povariš če je potrebno.
Za moped boš lahko kar doma polakiral. Najbolje da oblečeš delavnico/garažo z folijo (tisto čisto tanko, ko je namenjena za zaščito pri pleskanju), tla delavnice pa rahlo namočiš (da se ne bo prah dvigoval). Pa za svoje zdravje uporabljaj masko.
Pri osnovni barvi ne šparaj preveč, uporabi 2 komponentno na epoxy osnovi (pazi da bo tudi redčilo za epoxy barvo, ne z nitro redčiti).
Felge pa poskusi z kakšnim čistilcem za krom, če niso preveč že zdelane. Drugače pa kromiranje..
Potem pa objavi fotke na forumu Wink
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Sibica
Član
Član



Pridružen-a: Sob 02 Maj 2009 15:24
Prispevkov: 1097
Aktiv.: 5.60
Kraj: Vremska Dolina

PrispevekObjavljeno: Tor Mar 15, 2011 10:37 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Jaz sem ravno tašnega komplet doma obnovil. Zbrusil pobarval, v mašini menjal ležaje,semeringe ojnico in magnet z bubino + ostala drobnarija.
_________________
Slabih pilotov ni. So dobri ali pokojni.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
vitez93
Član
Član



Pridružen-a: Pet 19 Sep 2008 20:00
Prispevkov: 1018
Aktiv.: 5.00
Kraj: Celje- Dobrna

PrispevekObjavljeno: Tor Mar 15, 2011 10:45 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Moped ima sedaj metalik modro barvo. Upam da bom dobil enako. Na forumu starodobnik pravijo, da ti lahko v mavrici zmešajo tudi metalik barve.
Najprej moram urediti še mehanične stvari.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
dyfan
Član
Član



Pridružen-a: Sob 05 Maj 2007 9:54
Prispevkov: 652
Aktiv.: 2.96

PrispevekObjavljeno: Tor Mar 15, 2011 11:01 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Mogoče je tudi tukaj kakšna uporabna ideja:

http://www.avtomobilizem.com/forum/viewtopic.php?f=56&t=77072

LP
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Peter123
Član
Član



Pridružen-a: Tor 13 Jan 2009 15:34
Prispevkov: 1438
Aktiv.: 7.20
Kraj: Lj.

PrispevekObjavljeno: Sre Mar 16, 2011 8:20 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Ščitnike ne zavrži!
Poizkusi jih obnoviti ali pa jih vsaj prišparaj .
Starodobni-ki so nekaj vredni le če so originalni ali kompletni.
Tudi lepše zgledajo če so kompletni. Tačke lahko še vedno namentiraš namesto ščitnika.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Jule
Član
Član



Pridružen-a: Sob 27 Okt 2007 12:48
Prispevkov: 2533
Aktiv.: 11.81
Kraj: Ajdovščina

PrispevekObjavljeno: Sre Mar 16, 2011 10:11 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Jaz sem ga doma zbrusil in potem s kompresorjem pobarval. Delal sem prvič in je kar lepo ratalo.

Če imajo kromirani deli le manjše pike rje(da ni segnito skozi) se da lepo s kokakolo to rešit.

En tak ščit imam doma, mogoče v malo boljšem stanju, bom pogledal čez vikend.



a3ml-barvanje-14.jpg
 Opis:
 Velikost datoteke:  137.58 KB
 Pogledana:  9 krat

a3ml-barvanje-14.jpg



_________________
lp Jure
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
vitez93
Član
Član



Pridružen-a: Pet 19 Sep 2008 20:00
Prispevkov: 1018
Aktiv.: 5.00
Kraj: Celje- Dobrna

PrispevekObjavljeno: Pon Mar 21, 2011 7:40 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Jutri je napovedano lepo vreme , pa še šolo končam prej, zato bom jutri nabavil nekaj potrebnih stvari in začel.
Za začetek bom popravil zadnji zobnik, nastavil uplinjač in prosti tek in pobarval izpuh z barvo odporno proti visoki temperaturi ter še morda poliral pokrove motorja.

Drugače pa motor že ima nov L bat in zamenjana tesnila na motorju.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
vitez93
Član
Član



Pridružen-a: Pet 19 Sep 2008 20:00
Prispevkov: 1018
Aktiv.: 5.00
Kraj: Celje- Dobrna

PrispevekObjavljeno: Sob Mar 26, 2011 10:32 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Danes sem sem popravil zadnji zobnik, pobarval izpuh in zamenjal zadnjo gumo. Potem sem še malo za test brusil pokrov cilindra. Kako je pa kaj z vgradnjo 5. prestave? Ima kdo kaj izkušenj?

Moram se še malo poigrati z uplinjačem, ker nima navora na srednjih obratih. Niti v prostem teku ni odziven. Ko se motor zavrti, pa gre.



Slika(594).jpg
 Opis:
 Velikost datoteke:  219.24 KB
 Pogledana:  5 krat

Slika(594).jpg


Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
Sadida
Član
Član



Pridružen-a: Pet 17 Apr 2009 12:53
Prispevkov: 636
Aktiv.: 3.24
Kraj: Zasavje

PrispevekObjavljeno: Sob Mar 26, 2011 10:40 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Veliko bi pripomoral kakšen resonančen izpuh.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Tomaž
Član
Član



Pridružen-a: Sre 08 Feb 2006 15:23
Prispevkov: 47
Aktiv.: 0.20
Kraj: Ljubljana

PrispevekObjavljeno: Sob Mar 26, 2011 11:13 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

En tak moped (l.73) sem včasih imel tudi sam. Res je še najbolj pomagalo predelovanje izpuha, ampak ponavadi izboljšane zmogljivosti niso dolgo trajale. Če sem izpuh očistil, je bilo spet za nekaj časa.

Peto prestavo smo vgrajevali skoraj vsi po vrsti. Prav velikega učinka ni bilo - namesto navedenih 48 km/h je morda šlo 52, pa še to le po ravnem.

Vedno sem imel občutek, da moped ne da vsega od sebe in zato v določenem obdobju tudi kar naprej nekaj spreminjal. Skratka dolgčas ni bilo. Rezervne dele se je tudi dalo dobiti, vprašanje pa kako je s tem danes.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
lostid
Član
Član



Pridružen-a: Tor 30 Sep 2008 17:23
Prispevkov: 234
Aktiv.: 1.15
Kraj: Ljubljana-rudnik

PrispevekObjavljeno: Sob Mar 26, 2011 11:14 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

definitivno resonančni izpuh, brez tega ne boš spravil mopeda do kakršne koli solidne hitrosti
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
int47
Član
Član



Pridružen-a: Pon 15 Dec 2003 0:10
Prispevkov: 2104
Aktiv.: 8.89
Kraj: Ljubljana

PrispevekObjavljeno: Sob Mar 26, 2011 11:24 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Nekaj nasvetov glede barvanja s kompresorjem.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pyr0Beast
Član
Član



Pridružen-a: Pon 16 Jun 2008 14:11
Prispevkov: 4969
Aktiv.: 24.04

PrispevekObjavljeno: Ned Mar 27, 2011 2:21 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Citiram:

Moram se še malo poigrati z uplinjačem, ker nima navora na srednjih obratih. Niti v prostem teku ni odziven. Ko se motor zavrti, pa gre.

Sčisti kanale mopeda ter očisti avspuh. Preveri da je guma od uplinjača tesna.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Vse kar nima zveze z elektroniko in računalništvom Časovni pas GMT + 2 uri, srednjeevropski - poletni čas
Pojdi na stran 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Naslednja
Stran 1 od 7

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu
Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu

Uptime: 484 dni


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group