 |
www.elektronik.si Forum o elektrotehniki in računalništvu
|
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
mujo Član


Pridružen-a: Ned 02 Jan 2005 19:24 Prispevkov: 746 Aktiv.: 3.15 Kraj: MB
|
Objavljeno: Sob Feb 25, 2006 7:23 pm Naslov sporočila: Pritožba na servis (mp3 player) |
|
|
Pred tednom sem na servis odnesel mp3 player (en kanal na izhodu ni deloval). Zadevo so mi menjali (celotni mp3 player). Ta zamenjani mp3 pa je slabsi zaradi naslednjih stvari:
odzivnost je zelo slaba (pritisnes tipko pa se komaj cez nekaj case ozove)
zaslon je slabsi kot je bil v prejsnem mp3 playerju
ko menjujem med pesmimi se sliši nek visokfrekvenčni šum - ki mi je zelo motec
oblika (položaj tipk, zaslona) je čisto drugačen in mi nikakor ne ustreza
Kak je pravilni postopek da dobim tako napravo kot je bila prejšna? |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
reber Član


Pridružen-a: Pon 26 Maj 2003 12:20 Prispevkov: 2279 Aktiv.: 9.61 Kraj: Bled
|
Objavljeno: Sob Feb 25, 2006 7:41 pm Naslov sporočila: |
|
|
Pošlješ še enkrat na servis, seveda na njihove stroške, če je v garanciji, če ne pa uveljavljaš garancijo na servis.
Predvidevam da gre za usb mp3 player, verjetno je v garanciji, ker če ne je cenejši nov. Bolj malo podatkov si napisal. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Silvo Moderator


 
Pridružen-a: Pon 24 Feb 2003 17:09 Prispevkov: 14673 Aktiv.: 61.90 Kraj: Koroška-okolica Dravograda
|
Objavljeno: Sob Feb 25, 2006 7:43 pm Naslov sporočila: |
|
|
Domnevam, da je bil v garanciji, ter so ti aparat zamenjali? V tem primeru bi moral dobiti novega-enakega z garancijo. Če je tako, ga spet reklamiraj. Potem se obrni na Zvezo potrošnikov. (Mimogrede na servisu omeni zvezo potrošnikov - teh se povsod bojijo kot vrag križa)
tel. 014740600 je za člane (naročnike revije VIP, katerim nudijo brezplačno pravno pomoč)
Nekoč je bila še ena za nečlane 014320089 _________________ lp
Silvo |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Domenius Član



Pridružen-a: Sre 30 Nov 2005 14:15 Prispevkov: 1188 Aktiv.: 5.01 Kraj: Medvode
|
Objavljeno: Sob Feb 25, 2006 9:54 pm Naslov sporočila: |
|
|
Upoštevaj Silvotov nasvet, saj so kršili zakon. Verjemi, da boš imel probleme pri zamenjavi za izdelek, ki bi ga moral dobiti (zato ker tvoj še vedno deluje). Vendar ne popuščaj in se ne pusti zmesti, ker imajo ti trgovci tudi kakšne "umazane" trike. Prej se dobro pozanimaj o teh stvareh, da boš tja prišel z dejstvi, ker drugače ne bo uspeha. Pa malo jim pokaži da si razkurjen. Ne priporočam ti, da zadevo pošiljaš po pošti, ker se lahko zgovarjajo da so jo na pošti pokvarili. Pojdi kar direktno tja, kjer si kupil mp3 player. Če te bodo hoteli poslati drugam bodo spet kršili zakon.
V glavnem pozanimaj se! Če želiš ti lahko pošljem nek PDF, kjer je to boljše opisano (s primerom). Na forum ga ne bom pripel, ker mislim da ni v skladu s pravili. _________________ It's electric! |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
mujo Član


Pridružen-a: Ned 02 Jan 2005 19:24 Prispevkov: 746 Aktiv.: 3.15 Kraj: MB
|
Objavljeno: Ned Feb 26, 2006 1:41 pm Naslov sporočila: |
|
|
Gre za zamenjan mp3 player. Moj je bil še v garanciji, in ker zgleda da nemorejo (nevejo) popraviti so mi dali novega (popravila je za 5min - treba zamenjati samo izhodni konektor za slusalke).
Domenius, na ZS ti pošlem mail... |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
jjakob Član

Pridružen-a: Pet 19 Nov 2004 14:12 Prispevkov: 1348 Aktiv.: 5.69
|
Objavljeno: Ned Feb 26, 2006 2:16 pm Naslov sporočila: |
|
|
Zakon o varstvu potrošnikov je napisal/a: |
20. člen
(1) Proizvajalec mora zagotoviti, da pooblaščeni servisi razpolagajo z vsemi potrebnimi nadomestnimi deli za odpravo okvar in pomanjkljivosti, da takoj sprejmejo blago v popravilo in da napake odpravijo najkasneje v skupnem roku 45 dni od dneva, ko je dajalec garancije oziroma pooblaščeni servis prejel zahtevo za brezplačno odpravo okvare in pomanjkljivosti izdelka. Če proizvajalec tega v tem roku ne stori, mora potrošniku brezplačno nadomestiti tak izdelek z enakim novim in brezhibnim izdelkom.
(2) Proizvajalec oziroma pooblaščeni servis lahko potrošniku za čas popravila blaga , za katerega le ta uveljavlja garancijo, zagotovi brezplačno uporabo podobnega izdelka.
(3) V primeru, da proizvajalec oziroma pooblaščeni servis tega potrošniku ne zagotovi, ima potrošnik pravico do povračila škode, ki jo je pretrpel zaradi tega, ker stvari ni mogel uporabljati, in sicer od trenutka, ko je zahteval popravilo ali zamenjavo, do njune izvršitve. |
Lp, Jernej |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
jur Član


Pridružen-a: Pet 02 Dec 2005 14:45 Prispevkov: 5142 Aktiv.: 21.69 Kraj: [color=zelena]Ljubljana[/color]
|
Objavljeno: Pon Feb 27, 2006 10:40 am Naslov sporočila: |
|
|
mujo je napisal/a: |
.... popraviti so mi dali novega (popravila je za 5min - treba zamenjati samo izhodni konektor za slusalke)... |
Zamenjava konektorja na playerju in podobnih napravah zahteva več kot 5 minut. Potrebno je imeti ustrezno orodje, rezervne dele in usposobljenega človeka. Vse to je tako drago, da so playerju in podobna roba potrošno blago in se ne popravlja ampak zamenjuje.
Na servisu pa je potrebno težiti toliko, da pljunejo novo napravo istega tipa, ali pa enakovredno napravo drugega tipa. Pokvarjenega modela se morda ne da več dobiti (ni več v proizvodnji), zato nima smisla vztrajati na njem na vsak način.
Problem servisiranja je v tem, da ima vsaka naprava malenkostno drugačne komponente, ali so drugače pobarvane. Potrebna je velika zaloga rezervnih delov.
Se ne splača. Podobno kot na primer pri žarnicah. Povsod so prisotne, v ogromnih količinah. Pregorevajo, vendar jih nihče ne popravlja.
Jur
Nazadnje urejal/a jur Pon Feb 27, 2006 1:35 pm; skupaj popravljeno 1 krat |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
mujo Član


Pridružen-a: Ned 02 Jan 2005 19:24 Prispevkov: 746 Aktiv.: 3.15 Kraj: MB
|
Objavljeno: Pon Feb 27, 2006 12:51 pm Naslov sporočila: |
|
|
Citiram: |
Zamenjava konektorja na playerju in podobnih napravah zahteva več kot 5minut. Potrebno je imeti ustrezno orodje, rezervne dele in usposobljenega človeka. Vse to je tako drago, da so playerju in podobna roba potrošno blago in se ne popravlja ampak zamenjuje. |
Tudi res, vendar če imajo servis bi se spodobilo da bi imeli tudi to. Vsaj po moje. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu
|
Uptime: 497 dni
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|