www.elektronik.si Seznam forumov www.elektronik.si
Forum o elektrotehniki in računalništvu
 
 PomočPomoč  IščiIšči  Seznam članovSeznam članov  SkupineSkupine  StatisticsStatistika  AlbumAlbum  DatotekeFilemanager DokumentacijaDocDB LinksPovezave   Registriraj seRegistriraj se 
  PravilaPravila  LinksBolha  PriponkePriponke  KoledarKoledar  ZapiskiZapiski Tvoj profilTvoj profil Prijava za pregled zasebnih sporočilPrijava za pregled zasebnih sporočil PrijavaPrijava 

Pritožba na servis (mp3 player)

 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Vse kar nima zveze z elektroniko in računalništvom
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
mujo
Član
Član



Pridružen-a: Ned 02 Jan 2005 19:24
Prispevkov: 746
Aktiv.: 3.15
Kraj: MB

PrispevekObjavljeno: Sob Feb 25, 2006 7:23 pm    Naslov sporočila:  Pritožba na servis (mp3 player) Odgovori s citatom

Pred tednom sem na servis odnesel mp3 player (en kanal na izhodu ni deloval). Zadevo so mi menjali (celotni mp3 player). Ta zamenjani mp3 pa je slabsi zaradi naslednjih stvari:
odzivnost je zelo slaba (pritisnes tipko pa se komaj cez nekaj case ozove)
zaslon je slabsi kot je bil v prejsnem mp3 playerju
ko menjujem med pesmimi se sliši nek visokfrekvenčni šum - ki mi je zelo motec
oblika (položaj tipk, zaslona) je čisto drugačen in mi nikakor ne ustreza

Kak je pravilni postopek da dobim tako napravo kot je bila prejšna?
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
reber
Član
Član



Pridružen-a: Pon 26 Maj 2003 12:20
Prispevkov: 2279
Aktiv.: 9.61
Kraj: Bled

PrispevekObjavljeno: Sob Feb 25, 2006 7:41 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Pošlješ še enkrat na servis, seveda na njihove stroške, če je v garanciji, če ne pa uveljavljaš garancijo na servis.
Predvidevam da gre za usb mp3 player, verjetno je v garanciji, ker če ne je cenejši nov. Bolj malo podatkov si napisal.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
Silvo
Moderator
Moderator



Pridružen-a: Pon 24 Feb 2003 17:09
Prispevkov: 14673
Aktiv.: 61.90
Kraj: Koroška-okolica Dravograda

PrispevekObjavljeno: Sob Feb 25, 2006 7:43 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Domnevam, da je bil v garanciji, ter so ti aparat zamenjali? V tem primeru bi moral dobiti novega-enakega z garancijo. Če je tako, ga spet reklamiraj. Potem se obrni na Zvezo potrošnikov. (Mimogrede na servisu omeni zvezo potrošnikov - teh se povsod bojijo kot vrag križa)
tel. 014740600 je za člane (naročnike revije VIP, katerim nudijo brezplačno pravno pomoč)
Nekoč je bila še ena za nečlane 014320089

_________________
lp
Silvo
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Domenius
Član
Član



Pridružen-a: Sre 30 Nov 2005 14:15
Prispevkov: 1188
Aktiv.: 5.01
Kraj: Medvode

PrispevekObjavljeno: Sob Feb 25, 2006 9:54 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Upoštevaj Silvotov nasvet, saj so kršili zakon. Verjemi, da boš imel probleme pri zamenjavi za izdelek, ki bi ga moral dobiti (zato ker tvoj še vedno deluje). Vendar ne popuščaj in se ne pusti zmesti, ker imajo ti trgovci tudi kakšne "umazane" trike. Prej se dobro pozanimaj o teh stvareh, da boš tja prišel z dejstvi, ker drugače ne bo uspeha. Pa malo jim pokaži da si razkurjen. Ne priporočam ti, da zadevo pošiljaš po pošti, ker se lahko zgovarjajo da so jo na pošti pokvarili. Pojdi kar direktno tja, kjer si kupil mp3 player. Če te bodo hoteli poslati drugam bodo spet kršili zakon.
V glavnem pozanimaj se! Če želiš ti lahko pošljem nek PDF, kjer je to boljše opisano (s primerom). Na forum ga ne bom pripel, ker mislim da ni v skladu s pravili.

_________________
It's electric!
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
mujo
Član
Član



Pridružen-a: Ned 02 Jan 2005 19:24
Prispevkov: 746
Aktiv.: 3.15
Kraj: MB

PrispevekObjavljeno: Ned Feb 26, 2006 1:41 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Gre za zamenjan mp3 player. Moj je bil še v garanciji, in ker zgleda da nemorejo (nevejo) popraviti so mi dali novega (popravila je za 5min - treba zamenjati samo izhodni konektor za slusalke).

Domenius, na ZS ti pošlem mail...
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
jjakob
Član
Član



Pridružen-a: Pet 19 Nov 2004 14:12
Prispevkov: 1348
Aktiv.: 5.69

PrispevekObjavljeno: Ned Feb 26, 2006 2:16 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Zakon o varstvu potrošnikov je napisal/a:
20. člen

(1) Proizvajalec mora zagotoviti, da pooblaščeni servisi razpolagajo z vsemi potrebnimi nadomestnimi deli za odpravo okvar in pomanjkljivosti, da takoj sprejmejo blago v popravilo in da napake odpravijo najkasneje v skupnem roku 45 dni od dneva, ko je dajalec garancije oziroma pooblaščeni servis prejel zahtevo za brezplačno odpravo okvare in pomanjkljivosti izdelka. Če proizvajalec tega v tem roku ne stori, mora potrošniku brezplačno nadomestiti tak izdelek z enakim novim in brezhibnim izdelkom.
(2) Proizvajalec oziroma pooblaščeni servis lahko potrošniku za čas popravila blaga , za katerega le ta uveljavlja garancijo, zagotovi brezplačno uporabo podobnega izdelka.
(3) V primeru, da proizvajalec oziroma pooblaščeni servis tega potrošniku ne zagotovi, ima potrošnik pravico do povračila škode, ki jo je pretrpel zaradi tega, ker stvari ni mogel uporabljati, in sicer od trenutka, ko je zahteval popravilo ali zamenjavo, do njune izvršitve.


Lp, Jernej
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo MSN Messenger - naslov
jur
Član
Član



Pridružen-a: Pet 02 Dec 2005 14:45
Prispevkov: 5142
Aktiv.: 21.69
Kraj: [color=zelena]Ljubljana[/color]

PrispevekObjavljeno: Pon Feb 27, 2006 10:40 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

mujo je napisal/a:
.... popraviti so mi dali novega (popravila je za 5min - treba zamenjati samo izhodni konektor za slusalke)...


Zamenjava konektorja na playerju in podobnih napravah zahteva več kot 5 minut. Potrebno je imeti ustrezno orodje, rezervne dele in usposobljenega človeka. Vse to je tako drago, da so playerju in podobna roba potrošno blago in se ne popravlja ampak zamenjuje.

Na servisu pa je potrebno težiti toliko, da pljunejo novo napravo istega tipa, ali pa enakovredno napravo drugega tipa. Pokvarjenega modela se morda ne da več dobiti (ni več v proizvodnji), zato nima smisla vztrajati na njem na vsak način.

Problem servisiranja je v tem, da ima vsaka naprava malenkostno drugačne komponente, ali so drugače pobarvane. Potrebna je velika zaloga rezervnih delov.
Se ne splača. Podobno kot na primer pri žarnicah. Povsod so prisotne, v ogromnih količinah. Pregorevajo, vendar jih nihče ne popravlja.

Jur


Nazadnje urejal/a jur Pon Feb 27, 2006 1:35 pm; skupaj popravljeno 1 krat
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
mujo
Član
Član



Pridružen-a: Ned 02 Jan 2005 19:24
Prispevkov: 746
Aktiv.: 3.15
Kraj: MB

PrispevekObjavljeno: Pon Feb 27, 2006 12:51 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Citiram:

Zamenjava konektorja na playerju in podobnih napravah zahteva več kot 5minut. Potrebno je imeti ustrezno orodje, rezervne dele in usposobljenega človeka. Vse to je tako drago, da so playerju in podobna roba potrošno blago in se ne popravlja ampak zamenjuje.

Tudi res, vendar če imajo servis bi se spodobilo da bi imeli tudi to. Vsaj po moje.
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Vse kar nima zveze z elektroniko in računalništvom Časovni pas GMT + 2 uri, srednjeevropski - poletni čas
Stran 1 od 1

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu
Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu

Uptime: 497 dni


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group