 |
www.elektronik.si Forum o elektrotehniki in računalništvu
|
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
. Član

Pridružen-a: Pon 23 Avg 2004 16:16 Prispevkov: 16777190 Aktiv.: 70976.45
|
Objavljeno: Tor Maj 24, 2011 11:25 am Naslov sporočila: |
|
|
Brisana vsebina odstranjenega uporabnika. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
MadMax Član


Pridružen-a: Pet 09 Sep 2005 22:16 Prispevkov: 4743 Aktiv.: 20.07
|
Objavljeno: Tor Maj 24, 2011 11:43 am Naslov sporočila: |
|
|
SimonS je napisal/a: |
Sicer ne verjamem v čirule čarile ampak....
Ne bom rekel, da ni možno.
Lep primer je turbina. Stvar je celo ovira za motor in poslabša izkoristek. Ampak extra kisik, ki ga na ta način motor dobi pa skupno zviša končni izkoristek motorja. Intercooler enako. Ozke reže zavirajo hiter vstop zraka v motor, ampak ga pa shladijo. Hladen zrak lahko nosi več kisika kot topel in zopet je tu več dobitka kot izgub.
|
Tole drži le deloma. Turbina poveča moč motorja pri enakem delovnem volumnu in kot sama izkoristka ne poveča. "Višji izkoristek" je v bistvu optimizacija, ki pa jo izvede elektronika, katera krmili vse skupaj.
Golf2 turbodizl ni imel kaj večjega izkoristka, le več konjev pod havbo, ob primerno višji porabi, napram starejšemu bratu navadnemu dizlu.
Tudi dodajanje razpršene vode v sesalni kolektor malce dvigne izkoristek (ekspandirana para, hladnejši izpuh, ...).
Ne moreš pa rečt, da bo imel motor večji izkoristek zato, ker ga boš dodatno futral s komprimiranim zrakom, katerega si doma nafilal v jeklenko s starim Trudbenikom, predelanim na motor od kosilnice, da ne kuri elektrike...
Pa četudi ne verjamem v uspeh takega početja, ima smisel.
Tudi neuspeh je uspeh. Si se pač naučil, da nekaj ne gre.
Spotoma pa pridobiš še kup znanja, strojniškega, elektro, energetika, filozofija... |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Spajky Član


Pridružen-a: Ned 27 Jun 2010 0:05 Prispevkov: 1095 Aktiv.: 6.02 Kraj: Obala
|
Objavljeno: Pet Maj 27, 2011 5:08 am Naslov sporočila: |
|
|
No, kot sem videl, nekateri forumaši glih ne preberejo stvari dobro kot je treba in ne razmislijo dovolj, pa prehitro kaj komentirajo ala npr. igor_k pa tudi kaki drugi ...
MadMax je napisal/a: |
...Po tej logiki bi se splačalo narediti celico, ki bi jo priklopil v serijo s celo bajto... Aja, pa saj bi lahko vezal kup celic v serijo... |
Tokovi so premajhni, napetosti potrošnikov prevelike in rezultat bi bil slab. Enako je z vezavo več celic, ki bi znižale Voltažo omrežja; pa še "hudih" impulzov ne bi mogel implementirat , pa v bajti so porabniki na izmeničnem toku in ne enosmernem, ane ...
bojans je napisal/a: |
...Torej bi naj bila reč ponovljiva, kar je BISTVO dokazovanja ...(nihče ne pomisli, da ima 1 kg bencina < 11 kWh, povprečni avto troši ? kg/100km?) |
Moj škodilak zdaj troši 4,4L/h oz. 3,1kg/h oz. 4,4kg/100km = cca.33kWh/100km...
bojans je napisal/a: |
..Zakaj vozim na LPG? 1300€ vgradnja! In se SMEJEM dizlašem |
Da, bencinc+vgradnja plin=ceneje kot enak model dizel avta; če delaš vsaj 2000Km/mesec, po 1 letu izplačaš vgradnjo in vsako leto dalje prišparaš enak znesek, če ne bodo bistveno trošarin povečali ...
Pyr0Beast je napisal/a: |
Preveri, kako se sistem obnese, če voziš s čisto prazno celico - da čez njo ne teče 0 toka. Vsa finta zna biti samo v puščajoči cevi, ali pa rezervoarju za vakuum, ki ga ustvarja mašina, posledično mešanica ne teče več v tako velikih sunkih čez loputo |
S prazno celico ne morem vozit, ker se ne polni AKU potem, očitno. Pač se cevi s plinom potem lahko ne spelje v zračni filter ampak ven; ali pa se prebrika/kuršlusira celico in seveda modifikacije alternatorja spravi v fabriško stanje; tako sem ugotovil, koliko več pije avto, če celica dela in da se nivo vode v rezervarčku NE spremenja, kadar ni proizvodnje plina. Torej nič (več) ne pušča ...
SimonS je napisal/a: |
Lep primer je turbina...Ampak extra kisik...Intercooler enako...Hladen zrak lahko nosi več kisika |
Turbina našopa več zraka v cilinder pred kompresijo in je tako pritisk v cilindru bistveno večji po vžigu zmesi ter posledično boljši izkoristek, ne samo kisik. InterCooler pa shladi zrak, da lahko sprejme več bencinskih hlapov kot sicer prej toplejši zrak po stiskanju. Si opazil, da avto v poletni vročini/pregreta mašina v hrib slabše vleče ...
Azrael je napisal/a: |
Liter plina je pomalastična stvar. Koliko ga je, je odvisno od tlaka! |
Mišljeno je pri atm.tlaku - 1L vode razgrajene da slabih 2000L OxyHidrogen plina - 2/3 vodik + 1/3 kisik ...
Azrael je napisal/a: |
2 V padca na celici * 15 A = 30 W električne energije. Toliko energije dobi celica in toliko manj luči in ostali porabniki (vžig npr.)... Izkoristek, ker gre za majhno enoto ... |
Prvi izračun imaš prav, vendar gre najmanj še enih dodatnih 5A za polnjenje AKU-ja. Celica ima treshold (energizing) pri 1,8V ; pri 2V in par A skozi proizvaja minimalno plina in to je pri meni na min.obratih motorja . Enako voltažo ima serijska H-celica, če ALTernatorju ne povišaš voltaže/modificiraš, ker je le ta neobremenjen praktično (kot odklopljen - regler je sicer normalno napajan iz D+ priključka alternatorja v delovanju in omejuje izhodno napetost alternatorja v "prazno" na cca.največ +2V več) in praktično preko celice na AKU ne pošilja štroma oz.minimalno ... Zaradi te "neaktivne/jalove" (energizing/conditioning) komponente moči na celici, navadna elektroliza (straight DC) ne more imeti na koncu niti blizu 100% izkoristka, tudi skladno z Wikipedio ... izkoristek se bistveno popravi z uporabo DC pulsed toka celici ...
Azrael je napisal/a: |
1 kg bencina = 11 kWh - 1 l bencina tehta 0.7 kg ... Škodiljak po podatkih z neta pokuri 7 do 9 l, povprečje 8 l = 5.6 kg bencina = 61.6kWh...Povprečna hitrost avta pri nas 50 km/h... Vsako uro tako porabi avto 30.8kWh ali 4l bencina |
Približno zelo točno si navedel, moj je popil enih 10% več, ma je tudi moja povprečna hitrost na test tripu 30% večja, ja "divjam" včasih , pa za 1L benza sem vzel enoto 7,5kWh neto energije pri teoretičnem 100% izkoristku bencina, glej prej gori odgovor na en quote... Ja tudi moj Škodilak je prej v osnovi spil dobrih 7L dokler nisem montiral "četrtega (eko) pedala" in "OPA!" (by Me & Pyr0Beast Mix!) aditiva gorivu (dodano 1 promil acetona k bencinu), skupaj mi je potrošnja padla za 2*5=10% že prej! ...
Azrael je napisal/a: |
Prihranka na račun nižje napetosti porabnikov ni, saj obremenitev alternatorja ostaja praktično enaka zaradi nelinearne karaktertistike žarnic, ki vlečejo kljub mnogo manjši svetilnosti identičen tok kot pri obratovalni napetosti |
Alternator je obremenjen tokovno/močnostno več kot prej - pod obrati enih 30A eff. s špicami do skoraj 70A in vsi porabniki avtoelektrike imajo enako nominalno napetost kot original Celica pa se obnaša med 2-4V eff. na njej podobno kot nekakšna slaba "Power Zener" dioda, napetost se malo spreminja, tokovi pa ogromno! Poglej si sheme in obrazložitev v naslednjem mojem postu! ...
Azrael je napisal/a: |
...meritev porabe na cesti vpliva še mnogo drugih dejavnikov, ki imajo poleg tega tudi bistveno večji vpliv ... Mašino na dyno... |
Test round tripe 200km/3h na isti cesti vedno delam pod približno enakimi vsemi pogoji in imam vedno zelo zelo enako primerljivo potrošnjo; sem te poti dal (obiski) že mnogokrat skozi. In ker poznam mojo kripo do obisti, takoj opazim kake že rahle razlike v obnašanju mašine , saj jo vozim že 13 let ... ne rabim Dyno-ta za ugotovit razlike zase!
Drugače pa, testni sistem bi se lahko tako "na test mizi" sestavilo iz delujočega materiala z avtoodpada : AKu, ALT., vž.elektr.+VN-špula in svečka in 200W avtoŽarnic za obremenitev AKu-ja ter par KW 230V~ elektromotorja za pogon ALT. na 3000RPM. Tako bi imeli el.simulacijo avtomobila na mizi v garaži, pa izmerili dejansko porabo energije elektromotorja v standardni avto vezavi in kasneje v moji s H-celico. Razliko bi primerjali energetsko s potrošeno vodo=30kWh/L (oz.proizvedenim plinom) ter tako ugotovili izkoristek. ... Ti garantiram, da bi bil rezultat enak, kot pri moji realni vožnji ... ker, zadeva JE PONOVLJIVA
Slowfly je napisal/a: |
... kako dvakrat porabiti isto energijo. To ni samo inovacija, to je revolucionarni izum! ... ... Naftni lobi že vohlja za tabo. Po moje, so ti dnevi že (pre)šteti. |
Bingo! Tudi slepa kura zrno najde , končno nekdo ugotovil princip, kako sem šel lahko preko 100% skupnega izkoristka, saj je cca. 2/3 štroma "recikliranega" (very "eko" princip) ... revolucionarno je pa enako, kot če v lavorju opereš solato za kosilo, nezavrženo vodo pa neseš s sabo v WC ko greš scat, da potem z njo lahko "zaliješ" školjko in tako prišparaš kotliček vode - be aware, naslednje vojne bodo zaradi vode in ne nafte, šparajmo! ... Če se je Stan Meyer "pustil ubit" s strani Men in Black, še ne pomeni, da se bom jest ... že gradim betonski bunker (brezposeljnih gradbincev ko peska) in nabavljam (Halo Bing, kako brat...) RPG+kalašnjikov+BuletProof Vest na www.afgan.eBay.taliban-shop.com ... , Cijena? Sitnica! ... ups, zdej bo pa še ta forum padel v nemilost Echelon-a ...
MarE69 je napisal/a: |
... uporabne npr. za miniaturni generator ozona, ki je vsestransko uporaben |
Ja, za si napravit glavoboljo .. Od tega HHO tudi boli kmalu glava, če ne zračiš prostora; pa če "garaža" ni luftana, hitro pride do "mini Fukushima" kaboom sindroma, če kaj zaiskri zraven ...
MadMax je napisal/a: |
..četudi ne verjamem v uspeh takega početja, ima smisel.Tudi neuspeh je uspeh. Si se pač naučil, da nekaj ne gre.Spotoma pa pridobiš še kup znanja... sig.: Stvari so preproste, le ljudje smo neverjetni mojstri, da jih zakompliciramo |
Točno tako, zakomplicirajo pa ponavadi preveč "uradno naštudirani" ljudje ...
Nazadnje urejal/a Spajky Sre Jun 01, 2011 9:51 pm; skupaj popravljeno 4 krat |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Spajky Član


Pridružen-a: Ned 27 Jun 2010 0:05 Prispevkov: 1095 Aktiv.: 6.02 Kraj: Obala
|
Objavljeno: Pet Maj 27, 2011 5:09 am Naslov sporočila: |
|
|
No, in kot sem prejle omenil, dajem bazično shemo moje inovacije vsem navpogled v javnost [GPL public Lic.], tudi zaradi bistvenega zmanjšanja verjetnosti potem, da me kakšni zarotniki ne pokončajo predčasno ...
Na prvi sliki doli je tokovno-močnostni del vezave z alternatorjem, ki z enosmernim tokom vzbujanja rotorja daje ven s statorskih navitij polnovalno usmerjeno (pulsed) DC napetost/tok iz proizvedene izmenične, frekvence odvisne od št.obratov rotorja ... Višjo izhodno napetost ima zato, ker +feed žica reglerja ni več priključena na DC+ na alternatorju in regulator dobiva feed tok posredno iz akumulatorja ... normalno bi tok cca.3A (rotor cca.4ohm) dobival od tam samo ob kontaktu/ključ, samo dokler ne zalaufa alternator, potem bi pa vlekel do 3,7A iz DC+ priključka (samovzbujanje, avto mi je delal ko je enkrat zalaufan tudi brez akumulatorja!) in se zmanjševal s številom obratov, da bi mel alternator/akumulator direkt povezana okoli enih 14V pri polnjenju - regler kontrola! ... no tega doli zdej ni več ..
Ker je izhod alternatorja obremenjen z zgornjim vezjem, mu tudi pod obrati kljub neobstoječi regler kontroli izhodna voltaža ne "zbezlja v nebesa"; voltaža se mu dosti ne spreminja, zato pa izhodni tokovi še kako! Pravtako skozi Spajky´s HHO "flux Capacitor" , pardon celico .. ... na drugi sliki dalje pa lahko vidite, kako sem za*ebal regler, da misli, da je akumulator premalo napolnjen in si sam odpre rotor drive tok na full ... kontrola napetosti na alternatorju/akumulatorju je tako šla v franže , kar ni nujno slabo za ta namen ...
Na sredini kot vidite je osnovni sistem, kjer sem uporabil najbolj razširjen in poznan elektrotehnični element ("los žaruljos") kot močnostni upor za omejevanje toka skozi regler in nastavitev kao "mirovnega toka" rotorja. Dve taki enaki žarnici paralelno sicer ne svetita na polno, vendar v tem primeru tako priskrbita dovolj toka alternatorju preko reglerja, da H-celica za alternatorjem lepo dela glede proizvodnje plina in se akumulator za njo dovolj polni pri enih razumnih obratih motorja. Pri preveč obratih ga pač preveč polni . Eno daljšo furo sem imel polnjenje celo 15V preko, pa ni spohalo akumulatorja, za dolgotrajno pa to ni priporočljivo ... ne teram preko 5kRPM motor avta praktično 99% nikoli ...
Tak sistem (brez onega na levem delu slike) daje skupni izkoristek enih 125%, kar je zadosti plina za pokrit izgube in prišparat deci goriva/100km pri nespremenjenih nastavitvah motorja etc.. Avto rahlo bolje gre, izpuh cistejši! Primerno tudi za diesle, vprašanje pa koliko se splača zezat samo s tem tam ...
No, ker samo s tem nisem bil zadovoljen in sem hotel več, sem vedel, da moram rotor feed tok/napetost malce "sesekljat", da na izhodu alternatorja dobim "skremblane" tokovne polperiode za extra-drmanje vodnih molekul ter posledično duplo proizvodnjo plina in izkoristek sistema. Ker sem hotel izbegnit izdelavo bilo kakih PWM regulatorjev in totalno poenostavit stvari, sem kot vidite pobral signal (grafično na desni na sliki) kar signal vžiga iz primarja VN špule (dobra ideja a ne) z "hudim" spektrom harmonikov in ga preko upora in Fairchild KSxx tranzistorja na hladilniku kot E-sledilnika speljal na +feed reglerja (levo svetlejše na sliki gori); na srečo je regler interno blokiran na precej višje motnje in lepo spusti te špice skozi ... Material sem kar "kanibaliziral" iz skurjenega komp PSU , ker sem škrtica in v trgovino zavijem le, če je nujno po material ...
Tako sem dobil tistih 265% izkoristka ven in toliko L plina, saj povprečni tok skozi celico ni nič večji kot prej, so pa tokovna nihanja/špice gromozanska (kolikor alternator zmore, zna bit tudi do IMHO verjetno skoraj do 100A, ampak samo za silno kratek čas-milisekundo ali še manj ipd. npr.) ...
Ja , tisti pojačani vžigalni impulzi delujejo na vodik in kisik v molekuli vode enako kot na pubertetniški par, ki se "liže" na kavču in prihod fotra, ki zaloti svojo mladoletno hčer z neznanim mulcem napol gola - gresta narazen kot bi strela udarla vmes ...
Kot vidite, je zadeva izpeljana smešno enostavno ter če je potrebno z vnaprej narejenim mostičkom celico prebrikam, priklopim regler +feed na DC+ alternatorja in ne tudi nujno odklopim žico od vžigalnih impulzov iz špule, pa imam samo v eni minuti spet vse postavljeno kot normalno, le enih 8 kil teže več furam s sabo (speedy reversible) ...
Zadeva je primerna za vse ICE tipe motorjev, tudi LPG predelane, za dizle bi pa bilo potrebno najti en izvor (ali narediti imp.elektroniko) dodatnih impulzov, saj samo za to ne bi vgrajevali vžig.sistema od Škode z odpada valjda . Mogoče bi se pa lahko zanje uporabilo RPM counter impulze; pri meni jih dobiva iz istega mesta s špule, kot jih jest pobiram za celico ...
Ps.: Pomanjkljivost tega osnovnega sistema je nekontrola max. voltaže alternatorja in akumulatorja; če se zgubi povezava/stik med njima preko celice, lahko pod visokimi obrati alternatorju ponori (peak tudi do skoraj 100V!) in izhodna napetost, ker potem nima obremenitve in ni limitirana, lahko prebije diode v njem ali navitje statorja, kar poškoduje alternator. Podobno je s previsokim polnjenjem akumulatorja, ki se lahko zgodi pod visokimi obrati, pa se sčasoma lahko "prepoha" ... ... relativno enostavna rešitev tega problema je že na poti v moji glavi ...
... a se bo upal kdo od vas nejevernih Tomažev lotit čez poletje preverit/ponovit/potrdit moj predstavljeni experiment ali celo izboljšat zadevo
... no vsekakor sem vam dal materiala za študirat in razmišljat, a ne ? ... in če se kdo spomni, kje in kako dobit "bogate" hitre in močne impulze za potegnit pri dizlu, kar naprej z idejo ...
... za zdaj pa imate od mene na to temo za nekaj časa zadosti! Pisanje vzame cajta ... težak je život nas garažnih inovatora ...
Nazadnje urejal/a Spajky Tor Maj 31, 2011 8:45 am; skupaj popravljeno 1 krat |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
igor_k Član

Pridružen-a: Pon 19 Jul 2004 11:44 Prispevkov: 1011 Aktiv.: 4.28 Kraj: Rače
|
Objavljeno: Pet Maj 27, 2011 8:08 am Naslov sporočila: |
|
|
Glej Spajky, komentiral sem samo tvoje trditve:
Spajky je napisal/a: |
Sam dodan sistem potroši dodatno 3dl bencina/100km (6dl na 200km/3h test trip). Pri tem proizvede dobrih 1.100L "pokalnega" plina iz dobrih 0,55L vode (povprečno slabih 370L/h=6,1L/min), kar predstavlja ekvivalent dobrih 2,2L bencina energetsko. To zadostuje za pokritje povečane potrošnje (nula/izravnava pri 120L plina/h oz.180L plina/100km) in ostane neto tako še ekvivalent 1,6L bencina v obliki HHO plina (0,8L/100km oz.12% potrošnje od sedanjih 6,3L/100km). |
Ti s svojim alternatorjem v 3 urah proizvedeš 1100l HHO, kar je ekvivalent 2,2l bencina (ne vem, se ne spoznam). Kolko moči ima tvoj alternator? 500W. Največ.
Koliko je to energije v 3 urah? 1,5kWh. Koliko energije je v 2,2l bencina? 22kWh.
Narobe si zračunal, tvoj sistem ima vsaj 1400% izkoristek.
Sem upravičeno zainteresiran?
Pa verjetno nisem edini.... |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Tomazp Član


Pridružen-a: Sob 02 Feb 2008 13:24 Prispevkov: 559 Aktiv.: 2.65 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: Pet Maj 27, 2011 9:47 am Naslov sporočila: |
|
|
Hm, tole tukaj nekaj ne štima. Strojniško razmišljanje:
kurilnost Hi:
benzin - 42700 kJ/kg
vodik - 10790 kJ/m3 pri normalnem zračnem tlaku in temperaturi
Bencin ima specifično težo 720kg/m3 oz. 0,72kg/l
1100l HHO ni enako 1100l H. Tudi če bi bila proizvedena taka količina H bi to predstavljalo energetsko manj kot 0.5 litra bencina.
Kisik ne igra vloge saj je zgolj oksidant, tako kot pri bencinu. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Azrael Član


Pridružen-a: Čet 29 Jan 2009 19:46 Prispevkov: 4432 Aktiv.: 22.28 Kraj: Gorje
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
kobranka Član

Pridružen-a: Sob 24 Jul 2010 19:37 Prispevkov: 3403 Aktiv.: 18.82 Kraj: nekje v zgornjem posočju
|
Objavljeno: Pet Maj 27, 2011 3:19 pm Naslov sporočila: |
|
|
@Azrael, lahko daš povzetek, ker ne razumem najbolje tvoje skrbi, glede nato, da na koncu zastavljaš poved kot vprašanje.
Danes seveda ni nič brezplačno, če boš šel v Dubai živet boš imel gorivo za drobiš, ampak kaj ko boš pa žejen/dehidriran zaradi vročine in zasoljene cene pitne vode. Pri nas imamo vode zaenkrat v izobilju napram ekvatorialneim celinam, tako da o izkoristku in ceni se tu meni osebno ne splača razpravljati.
Deževnico lahko zbiraš v zbiralnik, s pregretjem zasteklenega prostora izvajaš kondenzacijo zraku na steklu, nenazadnje lahko destilirano vodo kupiš ala na bencinckih črpalkah in drugod. Zadosten izkoriztek za normalno delovanje sistema pa je očitno že dosežen.
Spajky, pazi da ti zračnega filtra, če ne havbe ne „odpiči”, boš moral verjetno montirati nepovratni zračni ventil.
PS: prvi prototipni avtomobili, ki so se pojavili na svetu jih je poganjala elektrika, kasneje so naredili „dizlaše”, ki so delovali na organsko olje iz oreščkov in podobnih kaloričnih extraktov. Ne nazadnje se mi res zazdi da so naftni mogotci „popapcali” to majhno manjšino zagnane inovativne populacije.
Naj bi bili v Evropi, kjer vzpodbujajo inovativne eko pristopi, tako da naj možje v črnem ostanejo onkraj luže pri amerikancih. Se mi pa zdi sumljivo, ko je nekaj postov nazaj opisano, da se je nekaterim iz USA psihično drastično poslabšalo ali pa so prezgodaj umrli v čudnih okoliščinah. Zmeraj sem za alternativo, zato naj inovtivnost gre naprej. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Pyr0Beast Član

Pridružen-a: Pon 16 Jun 2008 14:11 Prispevkov: 4969 Aktiv.: 24.07
|
Objavljeno: Pet Maj 27, 2011 6:12 pm Naslov sporočila: |
|
|
Olje iz oreščkov ni najboljše za motor. Kokosovo pa sploh. Paca da je groza. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
kobranka Član

Pridružen-a: Sob 24 Jul 2010 19:37 Prispevkov: 3403 Aktiv.: 18.82 Kraj: nekje v zgornjem posočju
|
Objavljeno: Pet Maj 27, 2011 6:44 pm Naslov sporočila: |
|
|
Hmm, bodo pa oljna repica in porabljena prečiščeva olja od cvrtja v današnjem času boljša. Nekateri traktorji so povsem zadovoljni z njimi, le za ogreti motor potrbuje še zmeraj nafto od naftarjev. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Pyr0Beast Član

Pridružen-a: Pon 16 Jun 2008 14:11 Prispevkov: 4969 Aktiv.: 24.07
|
Objavljeno: Pet Maj 27, 2011 7:39 pm Naslov sporočila: |
|
|
Kar pomeni da je zadeva neuporabna brez predelav
Nafta ima svoje prednosti in je od alternativ ravno zato tako pogosta |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Azrael Član


Pridružen-a: Čet 29 Jan 2009 19:46 Prispevkov: 4432 Aktiv.: 22.28 Kraj: Gorje
|
Objavljeno: Pet Maj 27, 2011 7:40 pm Naslov sporočila: |
|
|
@kobranka
Kar beri in se uči in ne igraj tupčkanega naivneža, saj vem, da to nisi.
Za začetek, če ti angleščina nikakor ne gre, pregruntaj pomen naslednjega stavka (tudi v našem jeziku obstaja pregovcor z enakim pomenom): If something look too good to be true, it probably is.
Drži, vsak motor z notranjim ali zunanjim izgorevanjem, res lahko poganjaš na skoraj vsako svinjarijo, ki gori. Vprašanje je le: Koliko časa? Na večino od njih žal ne prav dolgo časa preden pride do strojeloma.
In še ko lajnaš pravljico za zelo majhne otroke in težke ovce o zlobnih naftarjih.
Le odkod so prišli? Pred njimi so bili ultra mega itd zlobni lastniki premogovnikov, ki so imeli imperij nad katerim Sonce nikoli ni zašlo. Tako velik je bil. Povdarek je na: je bil.
Vso industrijo in promet je poganjal njihov premog. Tudi po domovih so se greli z njim. Kaj bi bilo takim, tiste smešne pacone z nafto zabiti do njihove smrdljive župe? Mala malca, če bi bilo eno samo zrno resnice v lajni o zlobnih naftarjih.
Namesto tega je samo premogarski imperij šel po gobe. Enako bo tudi naftni imperij, ko bo obstajalo nekaj dejansko boljšega od nafte. Tega že več kot stoletje, če izvzamemo jedrsko energijo, ki je za promet skoraj neuporabna, pa enostavno ni.
Zato ta pravljica piškavega, ponavljam piškavega oreha ni vredna.
Pamet v roke poba in pozabi na Božiček&co. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Azrael Član


Pridružen-a: Čet 29 Jan 2009 19:46 Prispevkov: 4432 Aktiv.: 22.28 Kraj: Gorje
|
Objavljeno: Pet Maj 27, 2011 10:30 pm Naslov sporočila: |
|
|
Nekaj branja v razmislek (v slovenskem jeziku), klik! |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
kobranka Član

Pridružen-a: Sob 24 Jul 2010 19:37 Prispevkov: 3403 Aktiv.: 18.82 Kraj: nekje v zgornjem posočju
|
Objavljeno: Sob Maj 28, 2011 11:19 am Naslov sporočila: |
|
|
Zakompleksal si me Azrael. S tistim zgoraj se strinjam le nekje „fifti, fifti”. Če bi želel vse narediti po papirjih bi moral biti fizik, kemik, elektronik, avtoklepar in še kaj. Razumem, da si zelo skeptičen, ampak jaz še nekoliko verjamem v alternativno medicino. Pravi zdravnik se pokaže šele ko ga plačaš(samoplačniško zdravljenje) za vse ostale so najprej močni farmacijski lobiji. Tisto da patente lahko izdaja skoraj kdorkoli, ja hmm potem pa je res pol sveta posutega s slamnatimi podjetji. Spajky ima še čas, če želi, da lahko uloži testiranja na zato primerne inštitute, da bo potem podkrepljeno z papirji. Moraš pa se tudi zavedati, da to ni poceni in neda vsak inovator roke v ogenj, ker niso bogati. Občasno moraš zastaviti celotno premoženje in lahko se ti zgodi, da v danem treutku bankrotiraš v naslednjem pa obogatiš. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Spajky Član


Pridružen-a: Ned 27 Jun 2010 0:05 Prispevkov: 1095 Aktiv.: 6.02 Kraj: Obala
|
Objavljeno: Sre Jun 01, 2011 9:52 pm Naslov sporočila: |
|
|
Spajky je napisal/a: |
...kot sem videl, nekateri forumaši glih ne preberejo stvari dobro kot je treba in ne razmislijo dovolj, pa prehitro kaj komentirajo ... pa tudi kaki drugi ... |
Khm, zgleda da sem se tudi jest vpisal na mojo žalost med taiste, posebno kar se tiče matematike grizem se za jezik ali še kaj hujšega...
MadMax je napisal/a: |
..četudi ne verjamem v uspeh takega početja, ima smisel.Tudi neuspeh je uspeh. Si se pač naučil, da nekaj ne gre.Spotoma pa pridobiš še kup znanja... |
Točno tako, po postu :
Tomazp je napisal/a: |
Hm, tole tukaj nekaj ne štima. Strojniško razmišljanje...1100l HHO ni enako 1100l H ... |
... pa me je nekaj mučilo pa sem šel vse še enkrat preračunat in milo jočem in točim krokodilje solze že par dni in se kar ne morem pomirit , ker se je moja avtohipnotična (I wished to believe) želja o Škodilaku na "vodo" sesula, kakor hišica iz kart ... @ kobranka : nič ne bo kaj dosti iz tega avta na vodo na tako zelo enostaven način ... bo treba kdaj bolj prisluhnit npr.Azrael-u ... pa tudi kakemu drugemu "kao" skeptiku. Saj sem tudi sam malce vedno skeptičen, zato sem pa probaval .... Pa se opravičim, če sem koga iznerviral ali užalil komu njegovo inteligenco ...
... No in zdaj se nekateri v tej temi verjetno valjajo od smeha v stilu "saj smo ti rekli!", ker sem bil mogoče tak trmasti "istrski osel", da si nisem hotel nekaterih stvari dopovedat , priznam, marsikaj sem po nesreči falil ... (pol se mi oprosti, pa tako na koncu še kaj dobrega ostane in glih niso vse ideje za v smeti) ...
bojans je napisal/a: |
Če prav razumem SPAJKY-ja se on trudi izboljšati bedni izkoristek otto motorja, in ne naklada o pogonu na vodo. Z veliko zagnanosti in testov bo morda uspel. Na določenem tipu motorja. Vsako izboljšavo preizkusi in poda podatke! Torej bi naj bila reč ponovljiva, kar je BISTVO dokazovanja. Jaz ga moralno podpiram....Govorim o izkoristku, kje bomo dobili elektriko pa drugič.
Če pa na spajkyjev način dvignemo izkoristek za nekaj % . Zakaj ne?
|
Hvala na moralni podpori, bo kar držalo ...
Sem napravil nov izračun energije iz vode:
- voda 1L (~1900L HHO plina 1bar/25°C=1265L H2 + 635L O2) vsebuje 110g H2 + 890g O2 in ker ko vodik zgori s kisikom v vodo nazaj, se sprosti 286kJ energije (toplote) na 1 mol (18g) vode oz. sprosti se ~0,08kWh energije ... Torej tudi drugače : 1L plin vodika @ 1bar/25°C je 0,087g; enako pa 1L plina O2 je 1,4g ...
- ker je v 1L vode dobrih 55 molov vode, je "energija vode" nekje 4,4kWh kar se sklada tudi z energijo količine 0,110kg vodika (@~40kWh/kg H2), ki se "oksidira" nazaj v vodo/suho paro ... ne vem hudiča, kje sem dobil idejo o dosti preveliki številki prej, verjetno so možgani bili "na dopustu" takrat zgleda in se je pol napaka vlekla in vse moje kalkulacije zbluzila ter je pol prišlo do izkoristkov sistema kao čez 200% ...
- torej ker sem porabil nazadnje 0,55L vode v 200km (3h round trip), bi to pomenilo dobrih 2,4kWh dodatne proizvedene energije v obliki HHO plina, kar bi bil ekvivalent nekje 0,32L bencina oz. 0,16L/100km bencina.
- Ker sem navedel v prvotnem poročilu, da je avto spil zaradi tega mojega dodanega OxyHidrogen sistema 3dl/100km več oz.neto pol deci manj (zaradi dodatne teže v avtu), pomeni, da energetski izračun elektrolize kaže (bencinsko) : 0,16L/0,25L /100km = ~65%. Ni kršen noben fizikalni zakon ...
Torej sem dosegel pri elektrolizi v avtu tak dejanski izkoristek, kar je za to več kot odlično na tako neverjetno enostaven način po prvi podani shemi enkrat prej In to brez kake dodatne imp.elektronike; izkoristek brez impulzov (=osnovna shema=pol manj plina) pa je seveda slabši (ocenjeno nekje pod 50%), vendar še vedno boljše kot navajajo na Wikipedii običajne izkoristke .. Vse to zaradi moje ideje o re-uporabi ("reciklaži") večine toka skozi celico (isti kot za avtoelektrika-porabnike) in ideje za moduliranje drive feed toka za alternator posredno kar s signalom z VN špule z druge predstavljene sheme (podvoji proizvodnjo plina) ... Mislim, da te ideje z onih shem sploh niso slabe tudi za kako drugo uporabo ...
Zanimivost pri vsem skupaj pa je, da je izkoristek celega sistema pri moji stari kripi preko 100% (pokrije se izgube zaradi proizvodnje plina) že skoraj pri osnovnem sistemu proizvodnje HHO plina in avto gre ko bok po mojem prvem poročilu (ne pokuri več bencina! kot brez sistema). Poleg tega pa se tudi oni moj "eko" 4.ti pedal (zapre bencin za minimum), ki se je prej obnašal kot rahla "pnevmatska" bremza, zdaj ne obnaša več tako; avto kar gre ~ enako dalje, ker zdaj dobiva mimo loput pa HHO plin tudi pri minimumu/spuščenem gasu. Pa ker je po vožnji pred ustavljanjem npr.pred semaforjem še malo nadpritiska HHO plina vsaj par sekund v bubblerju/rezervarčku vode, ima mašina ko se ustaviš povišane minimum obrate, ki se normalizirajo šele čez enih dobrih 10 sekund, ko onega prej nadpritiska zmanjka ... ...
Torej JE nekaj na tem v resnici, da dodajanje HHO plina/vodika poboljša nekatere zadeve v zvezi z motorjem. Pri meni se zdaj sicer manj opazi zaradi prejšnjih modifikacij oz. "eko" pedala in acetona v gorivu, ki že nekaj prihrani. Pri komu bi verjetno s staro kripo bil mogoče malce boljši rezultat v procentih prihranka! Vendar čudežnih prihrankov (kakor po nekih info z i-Neta) ziher ne bo. Par procentov pa bi znalo bit, saj že vsaj pri meni se je zgodilo, da je navkljub gornji novi matematični kalkulaciji energije in izkoristka elektrolize, kao "prihranek" goriva bil večji od energije plina (pokrilo je izgube sistema zaradi HHO proizvodnje)
Zgleda, da obstaja v praksi blagi blagodejni učinek uvajanja HHO plina v sesalni kolektor ali karburator, verjetno se zaradi rahlo višjih temperatur izgorevanja/pritiskov, dodatne suhe pare, boljšega izgorevanja bencina v cilindrih etc. izkoristek mašine rahlo izboljša, posebej starih "krip" . Kako bi pa bilo z novejšimi, pa ne morem vedet na lastni izkušnji ...
Vprašanje je koliko se komu splača montirat kaj takega v avto; jest sem se s tem ukvarjal čisto iz firbca, saj se tudi malo vozim/malo km letno, pa da malo možganske vijuge treniram, da ne zaspijo totalno ... Bom videl, kako se bo avto obnašal pri spremenjenem predvžigu in "razštelanem" karburatorju na kaki naslednji furi v prihodnosti, oz. kaki bodo rezultati ... verjetno javim ob priliki ...
Še par "koristnih idej" bi se lahko potegnilo z onih mojih prejšnjih dveh shem npr.
- lahko potegnemo 17V preko filtra motenj : tuljave+blok kondenzatorja iz alternatorja za polnjenje Laptopa v avtu brez extra polnilca ...
- lahko dobimo par mA/25V enosmerne za napajanje kake napravice iz točke pobiranja impulzov preko upora, diode in kondenzatorja
- oni impulzi preko e-follower tranzistorja lahko laufajo primar kake mini Tesla Coil, pa na streho pripopat bunko; strele na strehi avta so ziher bolj fascinantne ponoči kot danes modne plave Led-ice ...
Nazadnje urejal/a Spajky Čet Jun 02, 2011 10:32 am; skupaj popravljeno 2 krat |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu
|
Uptime: 477 dni
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|