Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
mrsmok Član
Pridružen-a: Tor 15 Sep 2009 10:50 Prispevkov: 60 Aktiv.: 0.34 Kraj: Gorenja vas
|
Objavljeno: Sre Jun 15, 2011 7:36 am Naslov sporočila: CO2 varilni aparat,podajalna unimag E6/1 in pomik žice |
|
|
Zdravo. Težava je, da ko spustim tipko na pištoli se žica ne ustavi takoj, ampak jo potisne še cca. 3cm ven. Prilagam shemo. Potenciometer P1 je za nastavljanje hitrosti pomika žice. Predvsem me zanima kako deluje ta motor. Podatke z motorja priložim popoldne.
Opis: |
|
Velikost datoteke: |
1.41 MB |
Pogledana: |
253 krat |
|
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
kvizko Član
Pridružen-a: Čet 08 Okt 2009 20:58 Prispevkov: 381 Aktiv.: 2.15 Kraj: Maribor
|
Objavljeno: Sre Jun 15, 2011 9:57 am Naslov sporočila: |
|
|
Kaj je pod oznako "REM 10"?? Če je to elektronika potem je tam sigurno še en trimerček oz. dva in sicer eden za nastavitev trajanja kako dolgo še bo odprt ventil za plin in drugi za nastavitev izteka varilne žice!!!! Preveri to dvoje!
_________________ LED je prihodnost! |
|
Nazaj na vrh |
|
|
skat Član
Pridružen-a: Čet 05 Mar 2009 12:10 Prispevkov: 402 Aktiv.: 2.18 Kraj: Ribnica
|
Objavljeno: Sre Jun 15, 2011 2:32 pm Naslov sporočila: |
|
|
Živijo !
Mislim da mora bit napaka na V2/4 kartici ali kje vmes, ker so tu releji ki vklaplajo rele motorja. Kartica Rem 10 ima tyristorsko regulacijo rotorskega toka- pravzaprav napetosti. z V2/4 pa vklaplaš rele C . Ko C vklopi motor zažene , ko izklopi pa preko mirnih kontaktov zavre in ustavi motor . Lahko je napaka tudi na preveliki upornosti mirnih kontaktov C da ne zavre motorja dovolj hitro ("Zašmelcani" kontakti zamenjaj rele C!)
Prilagam sheme
_________________ ne sekiraj se, če kaj crkne, vsaka šola nekaj stane! |
|
Nazaj na vrh |
|
|
skat Član
Pridružen-a: Čet 05 Mar 2009 12:10 Prispevkov: 402 Aktiv.: 2.18 Kraj: Ribnica
|
Objavljeno: Sre Jun 15, 2011 2:34 pm Naslov sporočila: shema rem10 |
|
|
nevem zakaj ni šla prej
Opis: |
|
Velikost datoteke: |
181.71 KB |
Pogledana: |
138 krat |
|
Opis: |
|
Velikost datoteke: |
144.15 KB |
Pogledana: |
76 krat |
|
_________________ ne sekiraj se, če kaj crkne, vsaka šola nekaj stane! |
|
Nazaj na vrh |
|
|
mrsmok Član
Pridružen-a: Tor 15 Sep 2009 10:50 Prispevkov: 60 Aktiv.: 0.34 Kraj: Gorenja vas
|
Objavljeno: Sre Jun 15, 2011 2:56 pm Naslov sporočila: |
|
|
Kartico VE2/4 smo zamenjali in ista zgodba. Kontakt 1 na c1 in kontakt 3 na c3 že prej nista bila povezana in je delovalo. Sem jih povezal in ni nič bolje. Bomo probali zamenjati rele. Mi lahko kdo razloži kaj naredi kontakt c2. To je zgleda nekdo že prej prevezal, ker na rele mi ne pridejo žice. Vendar je kljub temu prej delovalo.
Oznake na motorju:
MKM 0920
36V 5A
110W
Uvzb 36V 0,35A
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
boriskozjan Član
Pridružen-a: Pet 14 Nov 2008 23:23 Prispevkov: 956 Aktiv.: 5.09 Kraj: Šmarje pri Jelšah
|
Objavljeno: Sre Jun 15, 2011 7:57 pm Naslov sporočila: |
|
|
da nimaš slučajno vkloplenega načina za "heftanje" ??
na prvi shemi sem opazil stikalo za točkanje, mogoče je to kar iščeš.
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
mrsmok Član
Pridružen-a: Tor 15 Sep 2009 10:50 Prispevkov: 60 Aktiv.: 0.34 Kraj: Gorenja vas
|
Objavljeno: Sob Jun 18, 2011 4:59 pm Naslov sporočila: |
|
|
boriskozjan je napisal/a: |
da nimaš slučajno vkloplenega načina za "heftanje" ??
na prvi shemi sem opazil stikalo za točkanje, mogoče je to kar iščeš. |
ne nimam. tudi rele smo zamenjali in ni nic bolje. je mogoce zanic motor?
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
kvizko Član
Pridružen-a: Čet 08 Okt 2009 20:58 Prispevkov: 381 Aktiv.: 2.15 Kraj: Maribor
|
Objavljeno: Sob Jun 18, 2011 7:20 pm Naslov sporočila: |
|
|
Si preveril tista dva trimerja oz. potenciometra na REM 10 plošči, kot sem ti že svetoval!!??
_________________ LED je prihodnost! |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Azrael Član
Pridružen-a: Čet 29 Jan 2009 19:46 Prispevkov: 4432 Aktiv.: 23.92 Kraj: Gorje
|
Objavljeno: Sob Jun 18, 2011 7:43 pm Naslov sporočila: |
|
|
....
Napačna tema, moderator, prosim zbriši ali vrži v smeti.
Hvala
Nazadnje urejal/a Azrael Sob Jun 18, 2011 8:30 pm; skupaj popravljeno 1 krat |
|
Nazaj na vrh |
|
|
kvizko Član
Pridružen-a: Čet 08 Okt 2009 20:58 Prispevkov: 381 Aktiv.: 2.15 Kraj: Maribor
|
Objavljeno: Sob Jun 18, 2011 7:48 pm Naslov sporočila: |
|
|
Azrael???...nisi teme pomešal???
_________________ LED je prihodnost! |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Merlin Član
Pridružen-a: Sob 29 Dec 2007 0:47 Prispevkov: 289 Aktiv.: 1.46
|
Objavljeno: Sob Jun 18, 2011 8:00 pm Naslov sporočila: |
|
|
Preglej velik rele od motorja. Ko je izključen sklene rotor kratko, in tako zavre motor.
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
mrsmok Član
Pridružen-a: Tor 15 Sep 2009 10:50 Prispevkov: 60 Aktiv.: 0.34 Kraj: Gorenja vas
|
Objavljeno: Ned Jun 19, 2011 10:26 am Naslov sporočila: |
|
|
Merlin je napisal/a: |
Preglej velik rele od motorja. Ko je izključen sklene rotor kratko, in tako zavre motor. |
Sem ze probal z drugim relejem in povezal tako kot mora biti in ni nic bolje. Se tiste 2 potenciometra moram probat.
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
iskra Član
Pridružen-a: Tor 14 Okt 2003 10:13 Prispevkov: 791 Aktiv.: 3.55 Kraj: Lokev ,Boa , KOPER
|
Objavljeno: Ned Jun 19, 2011 10:46 am Naslov sporočila: |
|
|
Preden kaj pokvariš : ta aparat ima možnost tudi "točkovnega" varjenja. Pri spajanju itd . Pod pokrovom imaš eno stikalo kjer sta narisana dva položaja, eden ima prekinjeno črto , drugi pa ravno. To preklopi in aparat bo normalno "varil"
_________________ L.P. iskra |
|
Nazaj na vrh |
|
|
mrsmok Član
Pridružen-a: Tor 15 Sep 2009 10:50 Prispevkov: 60 Aktiv.: 0.34 Kraj: Gorenja vas
|
Objavljeno: Pon Jun 20, 2011 6:56 am Naslov sporočila: |
|
|
iskra je napisal/a: |
Preden kaj pokvariš : ta aparat ima možnost tudi "točkovnega" varjenja. Pri spajanju itd . Pod pokrovom imaš eno stikalo kjer sta narisana dva položaja, eden ima prekinjeno črto , drugi pa ravno. To preklopi in aparat bo normalno "varil" |
Ne, ni to. Vseeno hvala.
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
skat Član
Pridružen-a: Čet 05 Mar 2009 12:10 Prispevkov: 402 Aktiv.: 2.18 Kraj: Ribnica
|
Objavljeno: Pon Jun 20, 2011 8:04 am Naslov sporočila: |
|
|
Če se zadeva še ni rešila, je pa že kar zoprno!
Če hočeš ugotoviti kje je napaka, opazuj:
1: kako se ustavlja motor ob izklopu releja C: normalno je sunkovito ker ga "šlusa" rele . Če je leno, potem ga ne zavira. Pri izklopljenem releju mora biti motor kratko spojen - preveriš z ommetrom
lahko tudi ročno vklopiš motor tako da pritisneš kotvo releja čez luknjico v ohišju
2: kako se izklapla rele C ob pritiskanju na tipko gorilnika.
3. Na Rem 10 kartici verjetno ni napake, če se da regulirati hitrost pomika žice
.
zaenkrat toliko, potem pa že zmanjka idej
imel bi tudi kakšno REM10 kartico za podarit ker mečemo te omarice v odpad.
pozdrav
_________________ ne sekiraj se, če kaj crkne, vsaka šola nekaj stane! |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|