Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
kunte Član


Pridružen-a: Ned 08 Feb 2004 12:58 Prispevkov: 348 Aktiv.: 1.47 Kraj: Novo mesto
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
reber Član


Pridružen-a: Pon 26 Maj 2003 12:20 Prispevkov: 2279 Aktiv.: 9.63 Kraj: Bled
|
Objavljeno: Tor Nov 01, 2005 11:48 am Naslov sporočila: |
|
|
Mislim da je to zagonski rele, nisem se nikoli pretirano poglabljal v to vezavo
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Iztok Član

Pridružen-a: Pet 08 Okt 2004 0:55 Prispevkov: 4974 Aktiv.: 21.02 Kraj: LJ
|
Objavljeno: Tor Nov 01, 2005 2:17 pm Naslov sporočila: |
|
|
Tole v ospredju je bolj podobno termičnemu - bimetalnemu stikalu. Ne vem pa kaj je tista tuljava v ozadju zgoraj na desni strani?
Ima ta motor kondenzator in kolikšnega v F ?
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
kunte Član


Pridružen-a: Ned 08 Feb 2004 12:58 Prispevkov: 348 Aktiv.: 1.47 Kraj: Novo mesto
|
Objavljeno: Tor Nov 01, 2005 4:25 pm Naslov sporočila: |
|
|
V ozadju je navitj na sliki.
Opis: |
|
Velikost datoteke: |
110.8 KB |
Pogledana: |
210 krat |

|
_________________ LP Kunte |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
janez03 Član


Pridružen-a: Čet 02 Sep 2004 9:43 Prispevkov: 143 Aktiv.: 0.60 Kraj: tržič
|
Objavljeno: Tor Nov 01, 2005 5:52 pm Naslov sporočila: |
|
|
Tole je po moje rele, ki vklopi ob zagonu kompresorja pomožno fazo.Ob zagonu motorja je tok skozi glavno navitje motorja nekajkrat večji od nazivnega, ko pa tok motorja z višanjem obratov pade na nazivni tok, pa rele - ker skozi navitje tega releja teče tok "glavnega" navitja - tudi izklopi pomožno fazo in tako zmanjša porabo aparata (to je posebna izvedba enofaznih indukcijskih motorjev za vgradnjo v hladilne agregate, pri večini ostalih ostane pomožna faza vključena ves čas obratovanja motorja).
L.p.; Janez
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
damo Član


Pridružen-a: Čet 31 Jul 2003 13:45 Prispevkov: 2008 Aktiv.: 8.49 Kraj: Krško
|
Objavljeno: Tor Nov 01, 2005 6:42 pm Naslov sporočila: |
|
|
ja, janez 03 ima prav. To je zagonski rele. Tisto okroglo je pa "klikson", bimetalna tokovna zaščita.
Z ohmmetrom preveriš klikson (mora prevajati). Zagonski rele pa preveri takole: ohmmeter priključi na zgornji dve luknjici, kjer se priključi na kompresor. V "normalnem" položaju, torej tako kot je na kompresorju, ne sme bit stika. potem ga obrni na glavo, in stik mora biti. Če ga ni, malo našpricaj z wd-jem in pretresi. Če še to ne pomaga, pa če hodiš kaj v krško, se pa zmenima, pa ti bom dal enega.
lp, Damo
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
andrejj Član


Pridružen-a: Ned 21 Mar 2004 15:06 Prispevkov: 4253 Aktiv.: 17.97 Kraj: 8232 Šentrupert
|
Objavljeno: Tor Nov 01, 2005 9:23 pm Naslov sporočila: |
|
|
Tu je opis kompresorja.Če bi uporabil,je najbolje odliti olje in naliti novo olje najbolje kompresorsko olje.Mislim da priližno 3,5 dcl.
Opis: |
|
Velikost datoteke: |
4.31 MB |
Pogledana: |
299 krat |

|
Opis: |
|
Velikost datoteke: |
4.94 MB |
Pogledana: |
167 krat |

|
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
stoki Član

Pridružen-a: Sre 17 Nov 2004 0:22 Prispevkov: 129 Aktiv.: 0.55
|
Objavljeno: Ned Mar 26, 2006 9:49 pm Naslov sporočila: |
|
|
Jaz imam je kompresor s katerega se je odluscila nalepka in tako ne vem nic o njem. Kaj je minimum za priklop takega kompresorja? Rabim obvezno rele in kondenzator? A bi se dalo vseeno nekako ocenit kaksne velikosti kondenzator bi rabil zraven, cetudi nimam podatkov? Vceraj sem porabil vec ur da sem nasel kar sem iskal na googlu. Ce bo kdo kaj iskal - pojem je "hermetic compressor". Nasel sem pa to krasno stran pri Danfossu.
V datasheetih je pisalo o kompresorjih ki startajo pri izenacenem tlaku in takih ki startajo pod razlicnim tlakom (med vhodom in izhodom). Slednji posledicno potegnejo vec toka ob zagonu in zato rabijo rele in kondenzator. Oni drugi pa imajo lahko tudi bolj preprosto narejeno.
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Iztok Član

Pridružen-a: Pet 08 Okt 2004 0:55 Prispevkov: 4974 Aktiv.: 21.02 Kraj: LJ
|
Objavljeno: Pon Mar 27, 2006 1:23 am Naslov sporočila: |
|
|
Če veš kako priklopit (razpored žic) lahko brez skrbi poizkusiš z kondenzatorjem 12 do 16 uF / 250AC.
Če ne veš razporeda žic za priklop je treba najprej premerit vse medsebojne upornosti žic in na podlagi tega narisat shemo priklopa.
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
andrejj Član


Pridružen-a: Ned 21 Mar 2004 15:06 Prispevkov: 4253 Aktiv.: 17.97 Kraj: 8232 Šentrupert
|
Objavljeno: Pon Mar 27, 2006 8:33 am Naslov sporočila: |
|
|
Za tiste ki se zanimajo prilagam.
Opis: |
|
Velikost datoteke: |
558.39 KB |
Pogledana: |
213 krat |

|
Opis: |
|
Velikost datoteke: |
502.01 KB |
Pogledana: |
121 krat |

|
Opis: |
|
Velikost datoteke: |
660.04 KB |
Pogledana: |
124 krat |

|
Opis: |
|
Velikost datoteke: |
522.59 KB |
Pogledana: |
120 krat |

|
Opis: |
|
Velikost datoteke: |
599.24 KB |
Pogledana: |
116 krat |

|
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
lucca brassi Član


Pridružen-a: Ned 01 Feb 2004 12:46 Prispevkov: 4221 Aktiv.: 17.84 Kraj: KOČEVJE
|
Objavljeno: Pon Mar 27, 2006 2:41 pm Naslov sporočila: re |
|
|
Nekaj podobnega sem imel za vakuum-pritisk postajo , samo zadeva ni nikamor šla ker tisti batek pumpa zelo počasi.
Pri serviserju sem kupil 1kW rotacijski kompresor za klimo ( praktično nima mrtvega časa in zelo konstantno polni/sesa) Problem je edino na izhodu ker ostane še vedno malo olja v zraku / smradu . To sem rešil s kombinacijo filtra oljnega absorberja ( podobno mivki iz lesa?? ) in aktivnim ogljem , potem pa po potrebi menjujem ''patrone''
Drugače je to pri ceni pravega kompresorja za cca 25k sit malo vprašljivo ali se izplača.
Je pa dobra in preizkušena ideja povečanje zaloge stisnjenega zraka s pomočjo plinske jeklenke , ker to pa ima pri barvanju pomemben vpliv
_________________ Moments before detonation ,....... TT |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
jur Član


Pridružen-a: Pet 02 Dec 2005 14:45 Prispevkov: 5142 Aktiv.: 21.73 Kraj: [color=zelena]Ljubljana[/color]
|
Objavljeno: Pon Mar 27, 2006 3:54 pm Naslov sporočila: Re: re |
|
|
lucca brassi je napisal/a: |
... Problem je edino na izhodu ker ostane še vedno malo olja v zraku ... |
Problem klima kompresorja je v tem, da je narejen za zaprt sistem - olje za mazanje ostaja v notranjosti. Ker pa sedaj olje ves čas izteka (menjavanje filtrov to dokazuje), ga bo prej ali slej premalo.... En tak klima kompresor moči okoli 6 kilovatov predelan v zračni kompresor sem videl odprt. Res dobro ga je spraskalo.
Jur
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
lucca brassi Član


Pridružen-a: Ned 01 Feb 2004 12:46 Prispevkov: 4221 Aktiv.: 17.84 Kraj: KOČEVJE
|
Objavljeno: Pon Mar 27, 2006 4:00 pm Naslov sporočila: re |
|
|
Ja zato pa polniš olje nazaj prek tiste zavarjene bakrene cevke ( kroglični ventil ) v posodici in zaženeš kompresor pa ga sam počasi mosesa not potem pa zapreš nazaj . Sicer poraba olja je praktično pri vseh strojih razemn pri dragih kemijskih ki imajo suho mazanje )
LP
_________________ Moments before detonation ,....... TT |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
andrejj Član


Pridružen-a: Ned 21 Mar 2004 15:06 Prispevkov: 4253 Aktiv.: 17.97 Kraj: 8232 Šentrupert
|
Objavljeno: Pon Mar 27, 2006 5:34 pm Naslov sporočila: |
|
|
Sprva sem mislil napraviti,pa sem raje kupil kompresor.Kompresor od hladilnika je samo za kratek čas,drugače se segreje in bimetal izključi.
Lp
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
stoki Član

Pridružen-a: Sre 17 Nov 2004 0:22 Prispevkov: 129 Aktiv.: 0.55
|
Objavljeno: Pon Mar 27, 2006 7:17 pm Naslov sporočila: |
|
|
Mi lahko kdo pove zakaj se pri nekaterih kompresorjih uporablja se rele zraven?
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
|