 |
www.elektronik.si Forum o elektrotehniki in računalništvu
|
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
nejc_b Član

Pridružen-a: Tor 03 Maj 2011 15:02 Prispevkov: 207 Aktiv.: 1.21 Kraj: radeče
|
Objavljeno: Čet Apr 19, 2012 8:41 pm Naslov sporočila: avtomobilski motorji z "dodatkom " vode |
|
|
Ne vem, ali bi to jemal resno, ali kot šalo, ampak a kdo ve kako je s tem, da se z dodajanjem vode med gorilo, tik pred injektorji strasno zmanjsa poraba in motor zaradi nizje delovne temperature dlje zdrzi? Sem brskal po netu, nasu nekaj podatkov, a nisem preprican naj verjamem ali ne. Predvsem se mi zdijo podatki zelo nasprotujoci. Ali kdo ima to, ali ve za koga, ki uporablja tak sistem (direktnega vbrizga vode ali pa samo dodajanja vodika v gorivo), naj prosim pove kako je s tem.
lp |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
sebaveh Član


Pridružen-a: Sob 19 Jan 2008 13:51 Prispevkov: 1669 Aktiv.: 7.88 Kraj: Slovenska Bistrica
|
Objavljeno: Čet Apr 19, 2012 8:57 pm Naslov sporočila: |
|
|
To ne vem in ne poznam, lahko pa ti samo pokažem (če ga ni serviser že vrgel stran) kako izgleda mehanski injektor na iglo, od traktorja z VM-Detroit-Diesel-Daimler motorjem, ko je v nafto prišla voda. Tisto iglico ki odpira šobo, je tako zapikalo, da je živ bog ni več dobil narazen. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
kobranka Član

Pridružen-a: Sob 24 Jul 2010 19:37 Prispevkov: 3403 Aktiv.: 18.79 Kraj: nekje v zgornjem posočju
|
Objavljeno: Čet Apr 19, 2012 9:06 pm Naslov sporočila: |
|
|
Če sem si prav zapomnil se šoba za dodajanje vode nahaja med uplinjačem in vhodom v bat. Zadeva je namenjena zgolj hlajenju saj je gorivu primešan metanol in bi brez hlajenja vseskupaj prekmalu vzelo konec.
Spet druga skrajnost so NasCar dirkalniki kateri menda pijejo čisti metanol tu pa žal sistema ne poznam. Morda youtube ve s kakšnim tutorialom. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
lipa Član

Pridružen-a: Ned 27 Sep 2009 9:39 Prispevkov: 734 Aktiv.: 3.84 Kraj: Lipa Beltinci
|
Objavljeno: Čet Apr 19, 2012 9:34 pm Naslov sporočila: |
|
|
Malo vode dodano bencinu celo zviša oktansko število, saj zniža točko samovžiga bencina. Problem je seveda mešanje benzina in vode.
Pri nafti pa znižanje točke samovžiga nikakor ni smiselno, saj je že tako težko vnetljiva.
Dodajanje vode benzinu doma pa vsekakor odsvetujem, v ta namen so danes dodane kemikalije, včasih pa je bil svinec. _________________ Lep pozdrav!
Boris Z. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Azrael Član


Pridružen-a: Čet 29 Jan 2009 19:46 Prispevkov: 4432 Aktiv.: 22.26 Kraj: Gorje
|
Objavljeno: Čet Apr 19, 2012 9:36 pm Naslov sporočila: |
|
|
To ima smisel samo pri Otto motorjih navitih preko vse mere (največkrat v uporabi pri letalskih motorjih batnih lovcev za nadmoč) ali velikih robustnih Diesel motorjih, ki obratujejo z zelo nizko močjo (v primerjavi z nazivno močjo dotičnega motorja) in konstantnimi vrtljaji (velike Diesel lokomotive na ravninskih progah).
Pri Otto voda zvišuje oktansko število in hladi motor -> dovoli izvleči večjo moč iz motorja.
Pri Diesel zmanjša izgube zaradi prepiha med batom in cilindrom in zmanjša porabo goriva.
Voda kot sama pa je pepel, pa še trda je in je zato njeno doziranje v taki aplikaciji kritično.
Pri avtomobilskih motorjih v normalni uporabi voda samo poveča porabo in obrabo - kapljice vode so zelo abrazivne in voda kot sama uničuje tudi vse kovinske dele zaradi korozije in škodi olju. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
kobranka Član

Pridružen-a: Sob 24 Jul 2010 19:37 Prispevkov: 3403 Aktiv.: 18.79 Kraj: nekje v zgornjem posočju
|
Objavljeno: Čet Apr 19, 2012 10:16 pm Naslov sporočila: |
|
|
Po mojem uporabljajo demineralizirano oz. destilirano vodo in bi le ta morala izpareti. Sicer res ne vem kaj se vse dogaja v procesu eksplozije, ko je v plinih zmešan zrak, bencinon s metanolom ter vodne kaplice. Slednje se pojavijo, ko uplinjena mešanica zapusti uplinjač in potem skupaj pridejo v izgorevalno komoro(glava, bat) |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
int47 Član


Pridružen-a: Pon 15 Dec 2003 0:10 Prispevkov: 2104 Aktiv.: 8.89 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: Čet Apr 19, 2012 10:16 pm Naslov sporočila: |
|
|
To je v času okoli 2. svetovne vojne uporabljala vojska.
Dodajanje vode omogoči delovanje motorja z večjo močjo. Ker voda pomaga hladiti motor, je mešanica lahko manj bogata -> manj nezgoretega goriva pomeni večji izkoristek.
Življenjska doba motorja ni ravno dolga, če deluje v režimu max. moči. V tem primeru nižje temperature pri izgorevanju lahko pomenijo daljšo življensko dobo.
Težava je v tem, da se poraba zmanjša le, ko je motor zelo obremenjen (max moč).
Če motor deluje v območju max. izkoristka, dodajanje vode lahko poveča porabo in zmanjša življenjsko dobo. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
PPG78 Član

Pridružen-a: Ned 27 Jul 2003 14:09 Prispevkov: 2342 Aktiv.: 9.90 Kraj: Gorenjska
|
Objavljeno: Čet Apr 19, 2012 10:16 pm Naslov sporočila: |
|
|
Pri nas sem opazil le uporabnika Blue GTI na "sosednjem" forumu, ki uporablja sistem Aquamist.
LP, Peter |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
red_mamba Član


Pridružen-a: Ned 20 Feb 2005 17:56 Prispevkov: 1486 Aktiv.: 6.28 Kraj: Yogyakarta
|
Objavljeno: Čet Apr 19, 2012 11:19 pm Naslov sporočila: |
|
|
Saj pise da vbrizgava mesanico vode/metanola.
To je zato da turbina ustvari vecji pritisk pa vseeno ne pride do pregrevanja in/ali klenkanja _________________ Bad things happen to good people all the time for no reason!
Blog |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
reber Član


Pridružen-a: Pon 26 Maj 2003 12:20 Prispevkov: 2279 Aktiv.: 9.63 Kraj: Bled
|
Objavljeno: Pet Apr 20, 2012 8:43 am Naslov sporočila: |
|
|
Aquamist se uporablja v ekstremnih primerih, vsekakor pa je uporaba na dolgi rok škodljiva za motor, kot je že Azrael napisal: korozija, abrazija, ...
Hlajenje motorja pa lahko uredimo tudi z bolj "mokro" mešanico bencina in zraka, res je poraba zato še večja, ampak višek bencina uspešno hladi motor prav gotovo z veliko manj posledicami kot voda, seveda pa tega viška bencina ne sme biti preveč, saj s tem manjšamo moč, izkoristek, kaj se pa dogaja v katalizatorju je pa druga stvar...
Torej, voda le v ekstremnih primerih, ki so v ekstremnih športih ali v vojnih razmerah, ki so seveda ekstremne. _________________ Obiščite me na www.reber.si ali www.elektron.si |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Dorijan Član



Pridružen-a: Ned 22 Jun 2008 10:48 Prispevkov: 2564 Aktiv.: 12.42 Kraj: južnoprimorska
|
Objavljeno: Pet Apr 20, 2012 12:04 pm Naslov sporočila: |
|
|
Na 2 taktnih mopedih se je kar poznalo pri moči, če je bilo bolj vlažno zunaj.
Mislim pa, da zaradi tega, ker ko voda izpari med explozijo pridobi precej večji volumen kot samo zrak, ki se segreje.
Tako, da je možno, da le ni čisto do konca za lase privlečeno.
Vendar, če bi kaj takega delal, bi moral dodajti v zrak ne gorivo. Po možnosti z tistim PIEZO kristalom, ki razbije vodo v meglico. _________________ Če nekaj deluje, razstavi in ugotovi zakaj. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
ro-bi Član

Pridružen-a: Ned 28 Jan 2007 16:53 Prispevkov: 3580 Aktiv.: 16.02
|
Objavljeno: Ned Apr 22, 2012 9:09 am Naslov sporočila: |
|
|
Vbrizgavanje vode in metanola zniža temperaturo izgorevanja, kar pomeni, da lahko ECU doda predvžig in ne klenka.
Zniža se poraba, zviša se lahko moč (pri turbo bencinarjih krepko z dviganjem tlaka).
Ob primernem doziranju bi profitiral prav vsak motor, ampak ena komplikacija več. _________________ 3 x 3 = 9 |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
S56NC Član


Pridružen-a: Pon 31 Jan 2011 17:26 Prispevkov: 280 Aktiv.: 1.60 Kraj: Strmca-Postojna
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
s54jp Član

Pridružen-a: Pet 21 Nov 2008 16:57 Prispevkov: 865 Aktiv.: 4.29 Kraj: Ljutomer
|
Objavljeno: Pon Apr 23, 2012 9:42 am Naslov sporočila: |
|
|
Tema je voda v gorivu - kar pomeni voda v avtomobilskem motorju.
Koristna ali škodljiva?
http://www.youtube.com/watch?v=ihMZhbY390U&feature=related
Voda bo v prihodnosti večja vrednota kot je danes nafta.
Vprašanje je le če je bomo mi imeli ( čiste pitne vode ).
Mogoče bo v naših potokih in rekah tekla samo gnojnica!
V nekaterih potokih je že tako.
Po svetu se že na veliko ukvarjajo z alternativno energijo pri nas se pa norčujemo.
Tako kot iz vsega.
Pa mogoče tudi iz tega prispevka. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
SamoR Član

Pridružen-a: Ned 24 Jan 2010 3:58 Prispevkov: 393 Aktiv.: 2.10 Kraj: Koper
|
Objavljeno: Pon Apr 23, 2012 10:48 am Naslov sporočila: |
|
|
Torej, tudi v becinu, brez dodatkov, je voda. Dodajanje vode pri vbrizgu goriva v valj, voda mora biti dobro razpršena, povzroči trenutno večjo moč motorja, in s tem bolši izkoristek. Na dolgi rok to za motor ni dobro. Vsaj v taki zasnovi, kot je aktualna.
Je pa tema "nekoliko" zašla iz tirnic in se je obrnila na ugotovitev, da je voda strupena itd. Res je, voda je povsod prisotna, bobisi kot razredčilo, topilo, reagens in kar je še možnih stvari. Nekateri "znanstveniki" skušajo ljudi prepričati, da so odkrili ravno oni toplo vodo in to našo vsakdanjo vodo, brez katere tudi življenja v taki obliki kot je in ga poznamo, nebi bilo, razglašujejo za nevarno, strupeno in kaj jaz vem kaj še. Brez vode, na tem planetu, Zemlja imenovanem, ni življenja in s tem se moramo, hoteli ali pa ne, sprijazniti. Da pa nekateri obiskovalci foruma mislijo, da so vso pamet pobrali z veliko žlico, je pa dugi problem.
Moderatorja še enkrat prosim, da prestavi dele te teme v drugo, bolj ustrezno.
Ne bom več komentiral. _________________ ISF
Boljše je sovražnik dobrega! |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu
|
Uptime: 485 dni
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|