 |
www.elektronik.si Forum o elektrotehniki in računalništvu
|
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
osmica Član


Pridružen-a: Sob 22 Maj 2004 21:16 Prispevkov: 377 Aktiv.: 1.59 Kraj: savinjska
|
Objavljeno: Tor Apr 24, 2012 6:20 pm Naslov sporočila: agregat pogon el. motorja |
|
|
Zanima me je kakšna možnost, da z 3KW agregatu poganjam 1.75KW motor. Oba sta enofazna. Agregat je starejši proizvajalec je pa Sever. Takoj ko priklopim motor (neobremenjen) se agregatu napetost sesuje. Obstaja kakšna rešitev. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
PZUFIC Vseved


Pridružen-a: Sob 17 Nov 2007 19:06 Prispevkov: 6987 Aktiv.: 32.68 Kraj: Rakek
|
Objavljeno: Tor Apr 24, 2012 6:29 pm Naslov sporočila: |
|
|
Tole bi verjetno moralo delovati, razen če niso slučajno kondenzatorji na generatorju že odslužili svoje. Kaj pa poganja ta motor? _________________ Ne čakaj, da se bo nekaj premaknilo pojdi in nekaj premakni.
Lp Primož |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
aljoš Član



Pridružen-a: Čet 08 Sep 2005 20:03 Prispevkov: 3132 Aktiv.: 13.24 Kraj: Škofja loka-poljanska dolina
|
Objavljeno: Tor Apr 24, 2012 8:28 pm Naslov sporočila: |
|
|
kako imaš pa vezan motor??? _________________ Najprej se je pokadilo, nato izjavi Sokrat: dva Watt-a my ass...LOOOLL::: |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
int47 Član


Pridružen-a: Pon 15 Dec 2003 0:10 Prispevkov: 2104 Aktiv.: 8.89 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: Tor Apr 24, 2012 9:31 pm Naslov sporočila: |
|
|
Med zagonom motorja preobremeniš agregat. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
kosmaj Član


Pridružen-a: Pon 16 Mar 2009 22:32 Prispevkov: 140 Aktiv.: 0.71 Kraj: Logatec
|
Objavljeno: Sre Apr 25, 2012 8:31 am Naslov sporočila: |
|
|
Mogoče bi bilo za probati z mehkim zagonom. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Azrael Član


Pridružen-a: Čet 29 Jan 2009 19:46 Prispevkov: 4432 Aktiv.: 22.25 Kraj: Gorje
|
Objavljeno: Sre Apr 25, 2012 1:05 pm Naslov sporočila: |
|
|
Severjev 3 kVA enofazni agregat, je običajno brez problema poganjal potopne črpalke (enofazni asinhronski motorji) in tudi vse sorte ročnega orodja (univerzalni kolektorski motorji), zato so jih gasilci radi uporabljali, saj so bili zelo zanesljivi.
Če tvoj agregat ne zmore, najprej preveri, če motor s katerim so težave, pri priklopu na agregat, deluje normalno pri priklopu na el. omrežje.
Če je motor v redu se je potrebno prepričati, če regulator B&S motorja deluje pravilno (držati mora vrtljaje okoli 3000 min-1) in če je kondenzatorska baterija v redu - pogosti so lomi priključkov zaradi vibracij => obvezna menjava vseh kondenzatorjev, tudi če je meritev pokazala, da niso vsi defektni.
Kondenzatorji se menjajo tudi v primeru, če je napetost iz agregata v prostem teku prenizka, pod 230V, vendar se je najprej potrebno prepričati, če regulator motorja dela pravilno.
Soft start pa pri enofaznih asinhronskih motorjih povzroči, da revež vleče še več toka kot pri direktnem zagonu, rezultat je tako ravno obraten kot se pričakuje. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
osmica Član


Pridružen-a: Sob 22 Maj 2004 21:16 Prispevkov: 377 Aktiv.: 1.59 Kraj: savinjska
|
Objavljeno: Sre Apr 25, 2012 8:11 pm Naslov sporočila: |
|
|
Kot ste že dognali, agregat je pri gasilcih in poganjal bi potopno črpalko elektrokovina. Ob priklopu črpalke na agregat za pol sekunde se malo dvignejo obrati in takoj padejo. Kondenzatorji so novi 110µF in uprašanje je če so dovol veliki saj so že parkrat bili zamenjani. Regulatorja še nisem gledal. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
osmica Član


Pridružen-a: Sob 22 Maj 2004 21:16 Prispevkov: 377 Aktiv.: 1.59 Kraj: savinjska
|
Objavljeno: Čet Maj 03, 2012 9:12 pm Naslov sporočila: |
|
|
Na agregatu sem zamenjal kondenzatorje in testiral na omskih bremenih deluje ok do polne obremenitve. Ko priklopim črpalko jo pa malo zažene in pade napetost. Regulator dvomim, da je pokvarjen. Pri priklopu reflektorjev je malo povečal obrate, a se zelo hitro vrnejo nazaj.
Kako se izračunajo kondenzatorji saj bi bilo možno, da je kdo dal premajhne in kako testirat navitje. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
PZUFIC Vseved


Pridružen-a: Sob 17 Nov 2007 19:06 Prispevkov: 6987 Aktiv.: 32.68 Kraj: Rakek
|
Objavljeno: Čet Maj 03, 2012 9:17 pm Naslov sporočila: |
|
|
Poskusi obremeniti do nazivne moči s kakšnim grelcem. Pa pomeri še tok črpalke ob zagonu priklopljene na omrežje. Pa regulator plina le preveri. _________________ Ne čakaj, da se bo nekaj premaknilo pojdi in nekaj premakni.
Lp Primož |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu
|
Uptime: 485 dni
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|