 |
www.elektronik.si Forum o elektrotehniki in računalništvu
|
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
joc Član


Pridružen-a: Pet 22 Dec 2006 14:19 Prispevkov: 371 Aktiv.: 1.65 Kraj: Novo mesto
|
Objavljeno: Čet Maj 03, 2012 12:27 am Naslov sporočila: golf 4 1.4 16V senzorika olje |
|
|
Pozdrav!
Zanima me, če mogoče kdo ve kako deluje senzor nivoja olja v posodi (karterju) 3 žice? Ima dve žici za napajanje in eno signalno (proti masi)?
Stric popravlja v naslovu omenjenega golfa. Povedal mi je, da se prižga lučka za nivo/pritisk olja med vožnjo (v zavojih). Ta napaka se pojavlja že kakšno leto - motor sicer že (še) ves ta čas lepo teče. V tem času je zamenjal oljni filter in olje (napaka ostaja), zamenjal senzor nivoja olja na karterju (napaka ostaja), očistil kanale, sito kjer se pretaka olje (niti niso bili "zapacani"), zamenjal je drsne ležaje na ojnici (niso bili obrabljeni) - luč se še vedno prižiga. V naslednjih dneh bo preveril še pritisk olja... razmišlja, če bi mogoče bila slaba oljna pumpa in hkrati dodaja, da bi verjetno v tem primeru motor že zdavnaj zaribal. Priklopil ga je tudi na računalnik, ki pa ne pokaže, da je karkoli narobe (napaka se pojavlja med vožnjo).
Je pa zanimivo da, ko je po vseh teh neuspelih poskusih odkritja napake odklopil še kabel za pritisk olja in kabel nivoja olja iz senzorjev, motor zagnal - lučka za olje po zagonu motorja ugasne!!! - ko se pelje se včasih prižge. Enako se zgodi, če odklopi samo enega od senzorjev
Je možno, da je problem z inštalacijo od katerega od senzorjev do računalnika? _________________ Človek, tako pomembno bitje, ki ga lahko naredi vsak bedak. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
ElGrigon Član



Pridružen-a: Pon 24 Jul 2006 22:38 Prispevkov: 3883 Aktiv.: 16.86 Kraj: okolica Lenarta
|
Objavljeno: Čet Maj 03, 2012 4:46 am Naslov sporočila: |
|
|
Naj poskusi doliti olja proti maximumu
Senzor se aktivira, če nivo pade pod minimum oz. v bližini te mere.
Na svojem avtu (je senzor v okvari) ignoriram to kontrolko. Utripa (rumena) pa le ob vžigu, kasneje pa ugasne. Tester ne pokaže nobene napake.
Dokler se ne prižge rdeča lučka, je OK. _________________ lp, ElGrigon |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
joc Član


Pridružen-a: Pet 22 Dec 2006 14:19 Prispevkov: 371 Aktiv.: 1.65 Kraj: Novo mesto
|
Objavljeno: Čet Maj 03, 2012 8:17 am Naslov sporočila: |
|
|
hmm... mu bom rekel naj poskusi z nivojem do maksimuma drugače mi pa ni nič jasno glede odkloplenih senzorjev - pomoje bi morala lučka v tem primeru ves čas goreti.
Kako pa deluje senzor nivoja (trije kontakti)? Predvidevam, da verjetno ni samo "0" ali "1"? Za pritisk pa ima samo dva kontakta (deluje kot stikalo). _________________ Človek, tako pomembno bitje, ki ga lahko naredi vsak bedak. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
ElGrigon Član



Pridružen-a: Pon 24 Jul 2006 22:38 Prispevkov: 3883 Aktiv.: 16.86 Kraj: okolica Lenarta
|
Objavljeno: Čet Maj 03, 2012 12:35 pm Naslov sporočila: |
|
|
Senzor za nivo verjetno daje neko frekvenco signala, če se prav spomnim. _________________ lp, ElGrigon |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Azrael Član


Pridružen-a: Čet 29 Jan 2009 19:46 Prispevkov: 4432 Aktiv.: 22.21 Kraj: Gorje
|
Objavljeno: Čet Maj 03, 2012 1:07 pm Naslov sporočila: |
|
|
Princip delovanja senzorja za nivo olja je enostaven, upor in bimetal. Če je senzor v olju, upor s svojim gretjem bimetala ne pogreje dovolj, da bi bimetal preklopil. Ko je oboje v zraku, se segreje dovolj, da se bimetal preklopi.
Kako je z intervali menjave olja in filtrov? Se olja natoči dovolj? Je olje ustrezno?
Neprimerna (ki so sicer lahko zelo draga) ali postarana olja se zažgejo na senzorju in plast oglja pa je toplotni izolator, kar pomeni nezanesljivo delovanje senzorja. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
LinuxFuter Član

Pridružen-a: Pon 18 Jun 2007 14:40 Prispevkov: 389 Aktiv.: 1.77 Kraj: Novo mesto
|
Objavljeno: Čet Maj 03, 2012 3:16 pm Naslov sporočila: |
|
|
Napaka je razvidna iz naslova teme: 1.4 16V motor v golfu 4 ni ravno biser med motorji (tako kot slavna družba 2.0 tdi, 1.9/1.5 dci, 2.5 tdi z 110kW in drugo dizel prekletstvo). Preverite pritisk olja ter kak oddušek olja.
Btw, a lučka za nivo in prtisk olja je kombinirana? (upam da je vsaj dvobarvna kontrolka) |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
joc Član


Pridružen-a: Pet 22 Dec 2006 14:19 Prispevkov: 371 Aktiv.: 1.65 Kraj: Novo mesto
|
Objavljeno: Pet Maj 04, 2012 9:19 am Naslov sporočila: |
|
|
LinuxFuter je napisal/a: |
Napaka je razvidna iz naslova teme: 1.4 16V motor v golfu 4 ni ravno biser med motorji (tako kot slavna družba 2.0 tdi, 1.9/1.5 dci, 2.5 tdi z 110kW in drugo dizel prekletstvo). Preverite pritisk olja ter kak oddušek olja.
Btw, a lučka za nivo in prtisk olja je kombinirana? (upam da je vsaj dvobarvna kontrolka) |
Azrael, kakšna pa je približna upornost upora? Za servise ne vem, če so bili redni oz. ustrezni... baje, da so senzor menjali že lansko leto (s ponaredkom). Po prevoženih nekaj 10km se je napaka spet pojavila. Nisem pa siguren, če so potem poskušali še enkrat menjati senzor.
Lučka je dvobarvna (rdeča signalizira prenizek tlak, rumena prenizek nivo olja).
Bom poročal, če je kaj novega ugotovil (sedaj s stricem dva dni nisem bil v kontaktu). _________________ Človek, tako pomembno bitje, ki ga lahko naredi vsak bedak. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Azrael Član


Pridružen-a: Čet 29 Jan 2009 19:46 Prispevkov: 4432 Aktiv.: 22.21 Kraj: Gorje
|
Objavljeno: Pet Maj 04, 2012 12:59 pm Naslov sporočila: |
|
|
Žal ne vem, saj so tu izvedli drugače kot ima Alfa 75, kjer sta bimetal in upor (~14 ohm) enostavno vezana zaporedno. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
LinuxFuter Član

Pridružen-a: Pon 18 Jun 2007 14:40 Prispevkov: 389 Aktiv.: 1.77 Kraj: Novo mesto
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
int47 Član


Pridružen-a: Pon 15 Dec 2003 0:10 Prispevkov: 2104 Aktiv.: 8.87 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: Pet Maj 04, 2012 4:37 pm Naslov sporočila: |
|
|
Če se to dogaja le pri višjih vrtljajih motorja, preveri če je v motorju ustrezno olje. Žal tudi nekateri pooblaščeni servisi ne vedo, kakšno olje bi moralo biti v motorju. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
aly Član



Pridružen-a: Tor 28 Sep 2004 14:51 Prispevkov: 9407 Aktiv.: 39.68 Kraj: Kranj - struževo
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
s59ma Član

Pridružen-a: Čet 21 Feb 2008 12:31 Prispevkov: 634 Aktiv.: 3.00 Kraj: Medvode
|
Objavljeno: Sob Maj 05, 2012 2:29 am Naslov sporočila: |
|
|
Ufff Aly, stari Detroit Diesel video (1. link) mi je izredno všeč!
Koliko misliš, da ima stara mašina KM v pobegu (zagotovo bi bila dobra za dragsterja!)?  _________________ Na napakah se učimo (pametni se na tujih). |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Azrael Član


Pridružen-a: Čet 29 Jan 2009 19:46 Prispevkov: 4432 Aktiv.: 22.21 Kraj: Gorje
|
Objavljeno: Sob Maj 05, 2012 9:56 pm Naslov sporočila: |
|
|
Mislim, da je 1.4 bencinar - še za bencinarja to danes ni nobena kubatura, za dizla pa sploh ne.
Drugače pa, pobeg je mogoč tudi pri bencinarju, samo ne zaradi preveč olja, ampak zaradi močno pregrete mašine, ko pride do žarlinih vžigov.
Seveda mora za tak scenarij motor imeti vplinjač in mehansko črpalko za gorivo, ki jo poganja motor sam (ali gorivo dovajano s prostim padom - mopedi in motokultivatorji npr).
Moči pa iz motorja v takem režimu ni veliko (sploh glede na vrtljaje, ki jih motor lahko doseže), ventili ne sledijo in tudi točka vžiga goriva ni v primernem trenutku. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
MadMax Član


Pridružen-a: Pet 09 Sep 2005 22:16 Prispevkov: 4743 Aktiv.: 20.01
|
Objavljeno: Sob Maj 05, 2012 10:08 pm Naslov sporočila: |
|
|
No za bencinarje pa malce dvomim, da bi lahko kar pobegnil, ker ko se karkoli začne dogajat običajno umaknemo nogo/roko s pedala plina in loputa za zrak se zapre.
Niso pa nič novega samovžigi, ko "ugasneš" avto na ključ, pa nekaj časa še kar [slovenščina je zame španska vas]. Mojo Samaro sem tako včasih lahko tudi namenoma zavrtel brez ključa v ključavnici. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
toncibalonci Član

Pridružen-a: Pet 03 Avg 2007 21:12 Prispevkov: 331 Aktiv.: 1.52 Kraj: Dravograd
|
Objavljeno: Ned Maj 06, 2012 11:16 am Naslov sporočila: |
|
|
Pri teh motorjih je to pogosta napaka. Težava je v pokrovo motorja kjer sta odmični gredi. Tam kjer sta vpeti (ležaj) nastane zračnost in olje pobegne skozi posledično pade tudi pritisk. Če boš to menjal bi blo priporočljivo menjati tudi črpalko olja. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu
|
Uptime: 498 dni
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|