 |
www.elektronik.si Forum o elektrotehniki in računalništvu
|
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
tacer12 Član

Pridružen-a: Ned 01 Feb 2009 16:45 Prispevkov: 236 Aktiv.: 1.18 Kraj: Dramlje
|
Objavljeno: Ned Maj 13, 2012 12:18 pm Naslov sporočila: |
|
|
Izmeril sem napetost na akumulatorju in kaže 7.1V
Napetost pri neobremenjenem motorju mi kaže 6.8V
Napetost pri polno obremenjenem motorju - da sem ga ustavil kaže 5.2V |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
gumby Član


Pridružen-a: Sob 28 Apr 2007 12:32 Prispevkov: 4066 Aktiv.: 18.41
|
Objavljeno: Ned Maj 13, 2012 12:22 pm Naslov sporočila: |
|
|
Izmeri še padec napetosti na žicah od akuja do motorja... _________________ Tule nisem več aktiven. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
tacer12 Član

Pridružen-a: Ned 01 Feb 2009 16:45 Prispevkov: 236 Aktiv.: 1.18 Kraj: Dramlje
|
Objavljeno: Ned Maj 13, 2012 12:36 pm Naslov sporočila: |
|
|
Meril sem na kontaktih motorja.
Pri neobremenjenem motorju kaže 5.8
Pri polno obremenjenem kaže 2.6 in pada |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
protoncek Član

Pridružen-a: Sre 31 Jan 2007 9:41 Prispevkov: 9573 Aktiv.: 42.78 Kraj: Mengeš
|
Objavljeno: Ned Maj 13, 2012 12:41 pm Naslov sporočila: |
|
|
Hm...2,6 V na motorju, obenem pa 5,2 na accuju? Tile kabli so zelo požrešni, kot vidim. Če je temu res tako, potem boš naredil vse samo če zamenjaš kable... |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
tacer12 Član

Pridružen-a: Ned 01 Feb 2009 16:45 Prispevkov: 236 Aktiv.: 1.18 Kraj: Dramlje
|
Objavljeno: Ned Maj 13, 2012 12:53 pm Naslov sporočila: |
|
|
kakšne kable priporočate? |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
protoncek Član

Pridružen-a: Sre 31 Jan 2007 9:41 Prispevkov: 9573 Aktiv.: 42.78 Kraj: Mengeš
|
Objavljeno: Ned Maj 13, 2012 1:09 pm Naslov sporočila: |
|
|
Jaz bi rekel 6 ali 10 kvadrat.
Spotoma: načakinja je imela kitajski skuter (4 taktni), ki ni hotel vžigati če je stal par dni - slabo je "verglal". Sicer accu ni bil ravno biser tehnike, a pravi razlog zato so bili ravno pretanki in predolgi kabli, saj se je pri vžiganju od accuja do starterja izgubilo 3-4 volte. Menjava kablov je trajno rešila problem.
BTW...kakšen je pa regulator? Ali sploh obstaja ali imaš samo ON/OFF sistem? Da ni napaka v regulatorju... |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
tacer12 Član

Pridružen-a: Ned 01 Feb 2009 16:45 Prispevkov: 236 Aktiv.: 1.18 Kraj: Dramlje
|
Objavljeno: Ned Maj 13, 2012 1:26 pm Naslov sporočila: |
|
|
Je brez regulatorja. Samo ON-OFF sistem.
Bom pa naredil takole, če mislite da bo v redu.
Najprej bom povezal akumulator direktno na motorček z čim krajšimi kabli, seveda debelejšimi in bom videl, če bo kaj bolje, da ne bom po nepotrebnem metal denarja stran.
Je pa res, da na motor trenutno prideta kabla, ki sta manjša od 1mm kvadrat. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
protoncek Član

Pridružen-a: Sre 31 Jan 2007 9:41 Prispevkov: 9573 Aktiv.: 42.78 Kraj: Mengeš
|
Objavljeno: Ned Maj 13, 2012 2:05 pm Naslov sporočila: |
|
|
Ja, poveži direkt in bos hitro videl, kako stojijo stvari. Če bo zadeva stekla pa narediš še en PWM za gulacijo hitrosti  |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
tacer12 Član

Pridružen-a: Ned 01 Feb 2009 16:45 Prispevkov: 236 Aktiv.: 1.18 Kraj: Dramlje
|
Objavljeno: Ned Maj 13, 2012 3:07 pm Naslov sporočila: |
|
|
Na hitro povezal z več manjšimi kabli, ker nisem imel pri roki tako debelega kabla.
Zadeva je občutno boljša, ampak še vedno ni to tisto tapravo, kar pa gre verjetno pripisat voltaži. Pri polni obremenitvi motorja mi sedaj pokaže 5.7V na sponkah motorja. Najprej bom zamenjal vse kable, če se pa izkaže da še vedno ne bo dovolj močan, pa preidem na 12V.
PMV-ja ne bom delal, ker nisem elektronik. Lahko pa bi ga porabil od 12V vrtalnega stroja.Ta verjetno je namenjen za velike tokove, ker je bil profi in ne kakšna bauxxx varianta. Ampak to samo, če bo volja. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
gumby Član


Pridružen-a: Sob 28 Apr 2007 12:32 Prispevkov: 4066 Aktiv.: 18.41
|
Objavljeno: Ned Maj 13, 2012 4:44 pm Naslov sporočila: |
|
|
12V aku bo po hitrem postopku ubil ta motor (=100% preobremenitev). Ne delat tega... _________________ Tule nisem več aktiven. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
tacer12 Član

Pridružen-a: Ned 01 Feb 2009 16:45 Prispevkov: 236 Aktiv.: 1.18 Kraj: Dramlje
|
Objavljeno: Ned Maj 13, 2012 5:42 pm Naslov sporočila: |
|
|
Ne ne, tudi motor bom zamenjal. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
kastaneda Član


Pridružen-a: Pet 23 Okt 2009 11:18 Prispevkov: 459 Aktiv.: 2.41
|
Objavljeno: Pon Maj 14, 2012 8:00 am Naslov sporočila: |
|
|
Rekreacijski kolesar razvije moč 200 W. Ta motorček je po moje vsaj 4-5 krat šibkejši. To pomeni, da je tok pod 10 A. Pri takem toku se kabli ne bi smeli greti!
Verjetno je napaka na motorju... _________________ LP
Srečko |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
ro-bi Član

Pridružen-a: Ned 28 Jan 2007 16:53 Prispevkov: 3580 Aktiv.: 15.99
|
Objavljeno: Pon Maj 14, 2012 8:54 am Naslov sporočila: |
|
|
Otroka imata 4 kolesnik, ki je original imel 6V4Ah akumulator. Ustavil ga je vsak hribček, domet je bil porazen. Zmontiral sem 12V12Ah in zdaj, če je prestrmo, hoče avtomobilček obrniti preko zadnjih koles
Motorju ni nič, tako dela že DVE leti, je ogromno v uporabi.
Še to- originalno je imel pogon na eno kolo, jaz sem obe kolesi fiksiral na os in zdaj je pogona na obe, s tem je obremenitev za motor in reduktor še večja.
Če dvigneš napetost, se motorju krepko dvigne izkoristek in se ne greje ravno toliko bolj, kot bi pričakoval.
Vsa ta vozila imajo notri en bimetal, ki pri max. toku izklopi za nekaj časa (majhna škatlica nekje na kablih). Tisto zna oksidirat in potem so lahko tam izgube napetosti.
Tukaj je video z starejšim (in težjim) sinom, potem, ko se je pripeljal približno 1,5km daleč, polovico poti makadam, ker popravljajo cesto. Ko je čisto napolnjen, potegne še bolje:
http://www.sendspace.com/file/8r5goc _________________ 3 x 3 = 9 |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
bojans Član

Pridružen-a: Sob 17 Nov 2007 0:52 Prispevkov: 1196 Aktiv.: 5.59 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: Pon Maj 14, 2012 5:57 pm Naslov sporočila: |
|
|
tacer12 je napisal/a: |
Torej če sem prav razumel, se lahko prazni tudi z 120A.
Pa še ta informacija. Avto sem priklopil na računalniški napajalnik moči 5A, pa ga je zagnalo samo v prazno, ko sem avto dvignil, niti samega avta ni pognalo. |
Načeloma da, vendar samo nekaj sekund. Jaz preko 2 ca pri Pb akumulatorju trajno ne bi šel. Torej v tvojem primeru ~ 50W. Kar je dovolj za vožnjo otroka.
Da pa ne boš "kuril"~ 50% moči na kablih (sam si napisal, da imaš ~ 3V na motorju! kje so ostali trije V?)
Takole gre to:
0,5V je na akumulatorju
2,5V trošiš in greješ okolico.
Zamenjaj kable! Nujno! Jaz bi dal vsaj 10 mm2. Pa čim krajše dovode!
Preveri še stikalo! Če ti v praznem teku V meter na sponkah stikala pokaže več kot 1 mV sčisti ali zamenjaj stikalo, da ne bo . Po zamenjavi žičk s kabli bo stekel veliko večji tok kar ne bo koristilo stikalu.
Skratka. Po zamenjavi kablov preveri še stikalo! _________________ Razlike med mrličem in butlom ni. Nobeden od niju se ne zaveda. Trpi pa okolica. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
tacer12 Član

Pridružen-a: Ned 01 Feb 2009 16:45 Prispevkov: 236 Aktiv.: 1.18 Kraj: Dramlje
|
Objavljeno: Pon Maj 14, 2012 7:27 pm Naslov sporočila: |
|
|
Hvala za vse odgovore in pomoč.
Bom tudi to upošteval, da ščistim stikalo.
Sem pa šele danes videl, da je tista termo varovalka, ki je na akumulatorju se toliko segrela, da je začela topiti plastično ohišje od akumulatorja.
Na njej piše: 23A
086
CD2
Sem že gledal po netu kje bi lahko dobil novo, pa nisem nikjer našel.
Bom šel pogledat v Žarnico v Celju ali pa v HTE. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu
|
Uptime: 494 dni
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|