www.elektronik.si Seznam forumov www.elektronik.si
Forum o elektrotehniki in računalništvu
 
 PomočPomoč  IščiIšči  Seznam članovSeznam članov  SkupineSkupine  StatisticsStatistika  AlbumAlbum  DatotekeFilemanager DokumentacijaDocDB LinksPovezave   Registriraj seRegistriraj se 
  PravilaPravila  LinksBolha  PriponkePriponke  KoledarKoledar  ZapiskiZapiski Tvoj profilTvoj profil Prijava za pregled zasebnih sporočilPrijava za pregled zasebnih sporočil PrijavaPrijava 

Chip tuning
Pojdi na stran 1, 2, 3, 4, 5, 6  Naslednja
 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Avtoelektrika
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
ro-bi
Član
Član



Pridružen-a: Ned 28 Jan 2007 16:53
Prispevkov: 3580
Aktiv.: 16.00

PrispevekObjavljeno: Sre Nov 14, 2012 9:44 pm    Naslov sporočila:  Chip tuning Odgovori s citatom

Odpiram temo o vezi z tuningom.
Da bi tukaj opisali DIY poizkuse in izkušnje.
Kaj je možno in kaj ne, kaj je potrebno spreminjat in zakaj in podobno.
Lahko napišem za bencinarja, tako NA kot turbo. Tam imam nekaj izkušenj, čipal sem motorja od suzukija Hayabuse (NA) in pa Mazdo CX-7 2,3 DISI turbo.

_________________
3 x 3 = 9
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Dejko123
Član
Član



Pridružen-a: Tor 23 Feb 2010 17:50
Prispevkov: 170
Aktiv.: 0.91
Kraj: Novo mesto

PrispevekObjavljeno: Sre Nov 14, 2012 10:51 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

če je avto bencinar brez turbine se pa ne da čipirat?
sej to je drugače samo drugačen software?
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
ro-bi
Član
Član



Pridružen-a: Ned 28 Jan 2007 16:53
Prispevkov: 3580
Aktiv.: 16.00

PrispevekObjavljeno: Sre Nov 14, 2012 11:05 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Brez turbine se tudi lahko čipa, ampak je brez drugih sprememb brez smisla. Če se da gor drug izpušni kolektor, filter, odmična in se potem čipa, je pa druga pesem Smile
Software je lahko enak za turbo in NA

_________________
3 x 3 = 9
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
ro-bi
Član
Član



Pridružen-a: Ned 28 Jan 2007 16:53
Prispevkov: 3580
Aktiv.: 16.00

PrispevekObjavljeno: Sre Nov 14, 2012 11:22 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

marko je napisal/a:


tale mi je res huda uganka. Avto, ki da od sebe več in pokuri manj.. Kaj točno ti popraviš? Ker me res zanima..


Original ima moj avto AFR pri polnem boostu 9.7. Spremenil sem na 11.8. Dodal sem nekaj malega predvžiga in pa dvignil tlak iz 1 bar na 1.3 bara, omogočil sem tudi odprtje lopute do konca pri WOT (original je samo 75%).
Spremenil sem še vse druge mape, da to omogočajo (za fuel cut, load, WG duty cycle,...). Zamenjal sem tudi filter, celotni intake do turbine in IC, ki je sedaj water to air in ima manjši padec tlaka kot original.
In posledično mii pri enaki vožnji popije manj, ker je manj zalit in lažje diha.
Originalnih 9.7 je huda varnost in prebavi vsako, še tako slabo gorivo. Prebavi ekstremne nadmorske višine, vse vremenske pogoje,....
Zdaj tankam 100 oktanov in mi ne klenka, vse dela b.p.. Če bi zdaj notri nalil recimo 91 oktanov, bi pa v delovanje posegle zaščite, vzelo bi predvžig, motor bi začelo zalivat,... vse zato, ker bi začelo klenkat in moč bi drastično padla, začelo bi "cukat", motor bi bil v nevarnosti, da poči. Pri originalu je moč ves čas enaka, tudi pri 91 oktanih in ekstremnih pogojih, motor je varen.
Ampak sem to sprejel in nalivam stotko. Tudi žena to ve in ni problema. Če kje nimajo in je sila, se nalije 95 in vozi do 4000 rpm, kar je še varno. Tudi v tistem režimu je zadeva še vedno hudo hitra. Nad 4krpm se mi pa prižgejo opozorilne lučke, ker zaklenka

_________________
3 x 3 = 9
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
kobranka
Član
Član



Pridružen-a: Sob 24 Jul 2010 19:37
Prispevkov: 3403
Aktiv.: 18.76
Kraj: nekje v zgornjem posočju

PrispevekObjavljeno: Čet Nov 15, 2012 11:38 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Eno malo noro vprašanje, ker so tudi cene nore. Uspeš nastaviti elektroniko tako, da motor varno deluje na metanol? Zavedam se, da moram zagotoviti boljše mazanje motorja kot je privzeto.
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
ro-bi
Član
Član



Pridružen-a: Ned 28 Jan 2007 16:53
Prispevkov: 3580
Aktiv.: 16.00

PrispevekObjavljeno: Čet Nov 15, 2012 4:48 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Za metanol rabiš večje injektorje, ne rabiš pa kakega mazanja.
Original injektorji ne spravijo čez zadostne količine metanola.

_________________
3 x 3 = 9
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
ElGrigon
Član
Član



Pridružen-a: Pon 24 Jul 2006 22:38
Prispevkov: 3883
Aktiv.: 16.88
Kraj: okolica Lenarta

PrispevekObjavljeno: Čet Nov 15, 2012 6:34 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Kaj bi lahko naredil iz 1.6 16V plinarja? Motor AUS, brez turbota. Spremembe okoli motorja niso izvzete, torej free mind in v reabilnih financah. Recimo, da bi šel v poseg kot za hobi.
Splošno mnenje namreč je, da se ne splača pri takem motorju kaj delati.

_________________
lp, ElGrigon
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
ro-bi
Član
Član



Pridružen-a: Ned 28 Jan 2007 16:53
Prispevkov: 3580
Aktiv.: 16.00

PrispevekObjavljeno: Čet Nov 15, 2012 6:52 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

V Srbiji in Bosni se da dobit kit komplet za plin za male denarje. Jaz bi nekaj v tem smislu.
_________________
3 x 3 = 9
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
ElGrigon
Član
Član



Pridružen-a: Pon 24 Jul 2006 22:38
Prispevkov: 3883
Aktiv.: 16.88
Kraj: okolica Lenarta

PrispevekObjavljeno: Čet Nov 15, 2012 7:00 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Narobe si razumel. Motor je že na plin.
_________________
lp, ElGrigon
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
ro-bi
Član
Član



Pridružen-a: Ned 28 Jan 2007 16:53
Prispevkov: 3580
Aktiv.: 16.00

PrispevekObjavljeno: Čet Nov 15, 2012 7:01 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

A tunal bi?
Zamenjaj odmične z bolj odprtimi in z večjim prekrivanjem, daj bate za večjo kompresijo ali znižaj glavo, izpuh 4-2-1 ali 4-1, večjo dušilno loputo, večji MAF (če ga ima) in športni filter. Če znaš, povrtaj kanale, daj večje ventile. Potem pa ECU tuning.
Bi bilo kar nekaj konjev več, motor bi se vrteeeel Smile
Ampak strošek bo kar velik.

_________________
3 x 3 = 9
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
ElGrigon
Član
Član



Pridružen-a: Pon 24 Jul 2006 22:38
Prispevkov: 3883
Aktiv.: 16.88
Kraj: okolica Lenarta

PrispevekObjavljeno: Čet Nov 15, 2012 7:22 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Nič od tega ne gre čez homologacijo ali pač?

O čem govoriš to? 1000€?

_________________
lp, ElGrigon
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
zok
Član
Član



Pridružen-a: Pet 02 Jan 2009 23:59
Prispevkov: 1115
Aktiv.: 5.57
Kraj: Ponikva

PrispevekObjavljeno: Čet Nov 15, 2012 7:27 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

ElGrigon je napisal/a:
Nič od tega ne gre čez homologacijo ali pač?
zal NIC kar ni originalno ali s TUV (ali kaksnim drugim, pri nas priznanim) certifikatom ne gre cez homologacijo. Celo LED osvetlitev kabine ali predala pred sovoznikom ne.

Bedasto, ampak tako je.

Dobro da niso policaji tako pikolovski kot zakonodaja. Smile
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
ro-bi
Član
Član



Pridružen-a: Ned 28 Jan 2007 16:53
Prispevkov: 3580
Aktiv.: 16.00

PrispevekObjavljeno: Čet Nov 15, 2012 7:31 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Če se na zunaj ne vidi, potem ni treba homologirat. Bi pa pline težko naredil z drugimi odmičnimi.
1000 euro ti je za start. Na koncu bi bilo verjetno 3x

_________________
3 x 3 = 9
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
ElGrigon
Član
Član



Pridružen-a: Pon 24 Jul 2006 22:38
Prispevkov: 3883
Aktiv.: 16.88
Kraj: okolica Lenarta

PrispevekObjavljeno: Čet Nov 15, 2012 7:33 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Torej, da poenostavim.

Predelava kot si jo omenil sploh ni mogoča, če hočeš avto še naprej uporabljati v cestnem prometu ali pa lahko opraviš določena dela s certifikati, triki?
Če ne, potem je debata na splošno samo za tuning show avtomobile in filozofiranje okoli tega.

_________________
lp, ElGrigon
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
vitez93
Član
Član



Pridružen-a: Pet 19 Sep 2008 20:00
Prispevkov: 1018
Aktiv.: 4.99
Kraj: Celje- Dobrna

PrispevekObjavljeno: Čet Nov 15, 2012 7:33 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Ja izpuh in filter gre homologirat, ostalo je pa itak očem skrito. Very Happy


Meni se zelo dopadejo ITB-ji na avtu. Recimo za moj avto vem, da je sama tehnična izvedba dokaj enostavna. Vzameš ITB od honde cbr929 in ti injektorji in ostali senzorji pašejo, edino prirobnico izrežeš in daš nekomu zavariti. Edino rabiš mojstra, da ti elektroniko nastavi.

Pri nas je imel nekdo ITB na d16z6 oz. hondi civic 1.6, serijsko 125 konjev. Z ITB, drugo odmično in izpušnim kolektorjem mislim, da je bilo 160 km.



d16itb.jpg
 Opis:
 Velikost datoteke:  67.8 KB
 Pogledana:  13 krat

d16itb.jpg


Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Avtoelektrika Časovni pas GMT + 2 uri, srednjeevropski - poletni čas
Pojdi na stran 1, 2, 3, 4, 5, 6  Naslednja
Stran 1 od 6

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu
Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu

Uptime: 493 dni


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group