 |
www.elektronik.si Forum o elektrotehniki in računalništvu
|
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
mi4je Član


Pridružen-a: Tor 14 Okt 2003 7:20 Prispevkov: 190 Aktiv.: 0.80 Kraj: Poljanska dolina
|
Objavljeno: Čet Jan 17, 2013 1:49 pm Naslov sporočila: Hidravlični agregat - elektro vezava |
|
|
Kupil sem hidravlični agregat kot je na sliki, itak da brez električnega dela- so enostavno odrezal kable in zgubili Namen imam naredit el. omarico( privijačena bo kar na agregat). Sedaj pa me zanima kaj potrebujem oz. kako naj povežem. Motor je 2,2 kW, 1410 o/min, 400V. El. ventil je 24V.
Torej: na vhodu bi bilo glavno stikalo, kaj pa naprej?
Rabim kakšno zaščito, kontaktor,...?
Naj el. venil krmilim s tipko ali lahko kar s stikalom..( nikjer ne zasledim podatka o potrebnem toku)?
Vsak predlog je dobrodošel
Opis: |
|
Velikost datoteke: |
195.73 KB |
Pogledana: |
19 krat |

|
_________________ Lep Dan Še Naprej
MaTJaŽ
You'll never, never know, if you never, never go !! |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
ElGrigon Član



Pridružen-a: Pon 24 Jul 2006 22:38 Prispevkov: 3883 Aktiv.: 16.86 Kraj: okolica Lenarta
|
Objavljeno: Čet Jan 17, 2013 4:16 pm Naslov sporočila: |
|
|
v osnovi potrebuješ kontaktor za vklop motorja + motorsko zaščito, trafo za krmilje+varovalko.
Če ni tlačnega stikala na agregatu za pritisk, potrebuješ še časovni rele, ki bo vklopil ventil po določenem času.
Na vratih omarice tipko za vklop in izklop.
V krmilje vključiš kontakte motorske zaščite, tipke na vratih, nivojno stikalo, temperaturno stikalo, tlačno stikalo ali časovni rele.
Glede transformatorja poglej kakšen je ventil po napetosti.
Delovanje; motor se vklopi v normalnem stanju (nivo olja je, temperatura je OK, motorska zaščita je OK), po določenem času z nastavitvijo časovnika se sproži ventil za vod pod pritiskom iz agregata, dotlej olje kroži preko obtočnega ventila.
Željen pritisk nastaviš z regulatorjem pritiska. Če imaš tlačno stikalo, ti lahko izklopi motor, če se pritisk ne pojavi v določenem času, da pumpa ne obratuje v prazno oziroma je možnost neke napake.
_________________ lp, ElGrigon |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
mi4je Član


Pridružen-a: Tor 14 Okt 2003 7:20 Prispevkov: 190 Aktiv.: 0.80 Kraj: Poljanska dolina
|
Objavljeno: Čet Jan 17, 2013 10:47 pm Naslov sporočila: |
|
|
hvala za namige; lahko namesto časovnika vežem tudi stikalo in vklopim ventil ročno, ali je obvezen časovnik?
je potrebeno tudi stikalo za hitri izklop?
_________________ Lep Dan Še Naprej
MaTJaŽ
You'll never, never know, if you never, never go !! |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
ElGrigon Član



Pridružen-a: Pon 24 Jul 2006 22:38 Prispevkov: 3883 Aktiv.: 16.86 Kraj: okolica Lenarta
|
Objavljeno: Čet Jan 17, 2013 11:11 pm Naslov sporočila: |
|
|
Ventil lahko vklopiš ročno. Ta ventil imaš verjetno za odvodni vod - proženje naprave, celindra, ki bo gor. Ostalo pa boš naredil z obtočnimi mehanskimi ventili in regulatorji. EDIT: nimaš kaj (sedaj vidim na sliki), da imaš samo en ventil za odvodni vod na celinder na desni strani. Ko ta ventil ni prožen pa olje normalno kroži.
Rabiš torej omarico v kateri boš imel glavno stikalo, motorsko zaščito, kontaktor. Za ventil poglej ali potrebuješ trafo ali ne (če je 230VAC). Napetost krmilja (priporočljivo je 24V) lahko prilagodiš napetosti ventila in tako vežeš krmilje ventila v tem potencialu, ne pozabi na varovalke.
Na pokrovu omarice tipko za vklop kontaktorja in izklop ter tipko za proženje ventila - pomik celindra. Lokacijo te tipke si izbereš sam kjer jo praktično potrebuješ.
Izklop v sili daš, če je nujen zaradi same naprave. Tisto potem zmontiraš na delovnem mestu kjer je izpostavljnost, da te kje lahko stisne (prst ali nogo npr.).
Preden zadevo končaš ozemlji vse dele, sploh, če boš imel krmilje 230V in speljano preko kablov do zunanje tipke za ventil in izklop v sili.
Jaz sem imel prej v mislih drug ventil, ki v bistvu vklopi krmilni tlak. Tam je sistem drugače narejen.
Poglej dobro kaj od opreme sploh imaš in nato se odloči o delovanju in predvsem daj poudarek na varnost naprave in sebe.
_________________ lp, ElGrigon |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
ElGrigon Član



Pridružen-a: Pon 24 Jul 2006 22:38 Prispevkov: 3883 Aktiv.: 16.86 Kraj: okolica Lenarta
|
Objavljeno: Čet Jan 17, 2013 11:40 pm Naslov sporočila: |
|
|
Stisti termostat imaš za grelec. Nekje je priklop še za grelec? Ne pozabi še tega + en kontaktor za vklop gretja in na vrate daš stikalo vklop gretja-termostata, termostat ti krmili kontaktor za grelec. To je za hladne dni.
_________________ lp, ElGrigon |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
lojzek Član



Pridružen-a: Pet 25 Jan 2008 8:00 Prispevkov: 3387 Aktiv.: 15.98
|
Objavljeno: Pet Jan 18, 2013 7:09 am Naslov sporočila: |
|
|
Jaz bi pa dodal toliko, da se mogoče vklop ventila vključi v avtomatiko stroja.. Saj se ne ve točno, za kateri stroj se gre.
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
mi4je Član


Pridružen-a: Tor 14 Okt 2003 7:20 Prispevkov: 190 Aktiv.: 0.80 Kraj: Poljanska dolina
|
Objavljeno: Pet Jan 18, 2013 8:55 am Naslov sporočila: |
|
|
Ta ventil je za odvodni vod ja. Nanj bi priklopil blok(slika PH 5) z dvema ventiloma.Zato sem mislil, da bi ta ventil vklapljal s stikalom , ventila na bloku pa s tipkama.
Termostat naj bi bil v funkciji, ki pri nastavljeni temperaturi lahko samo signalizira ali pa vklaplja ventil, ki odpira in zapira hladilno vodo. Modra posoda na desni(slika PH 6p) je v bistvu hladilnik skozi katerega teče voda, ki hladi olje. Že do sedaj to ni bilo v uporabi, pa tudi sedaj ne bo (ni potrebe, ker milsim da se olje ne bo segrevalo toliko), zato bom gotovo naredil samo signalizacijo , da bo ob preseženi nastavljeni temperaturi posveti žarnica.
Ventili so vsi 24V, nikjer pa nisem zasledil koliko toka rabi en tak vetil.
_________________ Lep Dan Še Naprej
MaTJaŽ
You'll never, never know, if you never, never go !!
Nazadnje urejal/a mi4je Pet Maj 10, 2013 5:34 pm; skupaj popravljeno 1 krat |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
lojzek Član



Pridružen-a: Pet 25 Jan 2008 8:00 Prispevkov: 3387 Aktiv.: 15.98
|
Objavljeno: Pet Jan 18, 2013 2:51 pm Naslov sporočila: |
|
|
Tukaj imam pa en medklic..
Če tisti EM ventil na prvih slikah odstraniš in namesto njega daš tega dvojnega, s tem odstraniš eno potencialno stvar za okvare... Če te namreč zastopim, bi preko tistega prvega napajal ta dva...
Praviloma imajo enake standardne priključitve, tako da to nebi moglo biti problem... paziti moraš edino na O ringe pri luknjah/priključkih..
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
mi4je Član


Pridružen-a: Tor 14 Okt 2003 7:20 Prispevkov: 190 Aktiv.: 0.80 Kraj: Poljanska dolina
|
Objavljeno: Pet Jan 18, 2013 4:01 pm Naslov sporočila: |
|
|
o hvala lepa, morda je pa res za razmislit če ima pomen imet tudi ta ventil
ja, pravilno si razumel, s tem prvim, bi napajal drugadva
Še to moram ugotoviti, koliko toka potrebujem, da vem kakšno napajanje rabim za krmilni del.
_________________ Lep Dan Še Naprej
MaTJaŽ
You'll never, never know, if you never, never go !! |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
ElGrigon Član



Pridružen-a: Pon 24 Jul 2006 22:38 Prispevkov: 3883 Aktiv.: 16.86 Kraj: okolica Lenarta
|
Objavljeno: Pet Jan 18, 2013 6:02 pm Naslov sporočila: |
|
|
Trafo 150-200W bi zadostoval in še bo fora.
_________________ lp, ElGrigon |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
MadMax Član


Pridružen-a: Pet 09 Sep 2005 22:16 Prispevkov: 4743 Aktiv.: 20.01
|
Objavljeno: Pet Jan 18, 2013 6:05 pm Naslov sporočila: |
|
|
Na ventilu ti piše poraba na vsaki tuljavi, je pa pri 24V takih ventilih (slika PH 5) običajno 2A. Poclain je pa kupil našega Kladivarja iz Žiri.
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
ElGrigon Član



Pridružen-a: Pon 24 Jul 2006 22:38 Prispevkov: 3883 Aktiv.: 16.86 Kraj: okolica Lenarta
|
Objavljeno: Pet Jan 18, 2013 6:14 pm Naslov sporočila: |
|
|
2A, kaj je to ena tuljava?
Če ne gre drugače, izmeriš vsakega. Računaj še na tuljave kontaktorjev.
_________________ lp, ElGrigon |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
MadMax Član


Pridružen-a: Pet 09 Sep 2005 22:16 Prispevkov: 4743 Aktiv.: 20.01
|
Objavljeno: Pet Jan 18, 2013 6:22 pm Naslov sporočila: |
|
|
Ena tuljava, ja. Saj pri potnem ventilu ne rabiš obeh hkrati, ali pač?
Kontaktorji pa tako od oka 0.5A, za točne podatke mu poglej na tuljavo, piše gor. Če boš imel kake ogromne krave sicer lahko tudi nekajkrat več, govorim na pamet za manjše.
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
mi4je Član


Pridružen-a: Tor 14 Okt 2003 7:20 Prispevkov: 190 Aktiv.: 0.80 Kraj: Poljanska dolina
|
Objavljeno: Pet Jan 18, 2013 6:35 pm Naslov sporočila: |
|
|
očitno je na teh izbrisano, ker nikjer popolnoma nič ne piše(na ohišju), razen če si mislil, da je podatek kje skrit.
_________________ Lep Dan Še Naprej
MaTJaŽ
You'll never, never know, if you never, never go !! |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
MadMax Član


Pridružen-a: Pet 09 Sep 2005 22:16 Prispevkov: 4743 Aktiv.: 20.01
|
Objavljeno: Pet Jan 18, 2013 6:59 pm Naslov sporočila: |
|
|
Običajno je kar na zunanjem obodu, sem pa že videl na površini, ki sloni proti ventilu. Stakni eno, morda je tam.
Sicer pa, a nimaš nobenega ohmmetra pri bajti?
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu
|
Uptime: 498 dni
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|