Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
. Neznanec

Pridružen-a: Pet 01 Okt 2004 1:17 Prispevkov: 1 Aktiv.: 0.00
|
Objavljeno: Ned Jan 27, 2013 2:51 pm Naslov sporočila: Čiščenje olja iz trifaznega motorja |
|
|
Brisana vsebina odstranjenega uporabnika.
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
. Neznanec

Pridružen-a: Pet 01 Okt 2004 1:17 Prispevkov: 1 Aktiv.: 0.00
|
Objavljeno: Ned Jan 27, 2013 3:26 pm Naslov sporočila: |
|
|
Brisana vsebina odstranjenega uporabnika.
Opis: |
|
Velikost datoteke: |
85.04 KB |
Pogledana: |
53 krat |

|
Opis: |
|
Velikost datoteke: |
73.14 KB |
Pogledana: |
49 krat |

|
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
dragoon Član


Pridružen-a: Čet 03 Maj 2007 21:51 Prispevkov: 452 Aktiv.: 2.05 Kraj: Trojane
|
Objavljeno: Ned Jan 27, 2013 3:54 pm Naslov sporočila: |
|
|
to je sinhronski motor. tisto vezje so hallove sonde za določitev položaja rotorja. Upam da si si označil pozicijo, preden si snel dol. Če nisi, pripravi osciloskop in vrtalko.
olje samo pusti da se odteče in spihaj s kompresorjem.
_________________ LP, Mitja |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
. Neznanec

Pridružen-a: Pet 01 Okt 2004 1:17 Prispevkov: 1 Aktiv.: 0.00
|
Objavljeno: Ned Jan 27, 2013 4:38 pm Naslov sporočila: |
|
|
Brisana vsebina odstranjenega uporabnika.
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
ElGrigon Član



Pridružen-a: Pon 24 Jul 2006 22:38 Prispevkov: 3883 Aktiv.: 16.86 Kraj: okolica Lenarta
|
Objavljeno: Ned Jan 27, 2013 5:07 pm Naslov sporočila: |
|
|
bil sem na vzdrževanju v propadli Metalurgiji Ruše in nismo nikoli čistili olja, ki je steklo iz reduktorjev. K večjemu je to olje še dodatno mazalo ležaje in niso bili tako obrabljeni. Večje težave je delal prah rudnin.
_________________ lp, ElGrigon |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
silvo22 Član

Pridružen-a: Tor 10 Avg 2010 18:25 Prispevkov: 510 Aktiv.: 2.82 Kraj: Nova Gorica
|
Objavljeno: Ned Jan 27, 2013 6:51 pm Naslov sporočila: |
|
|
Nič panike. Motor postavi pokonci in ga malo segrej da se olje scedi iz njega. Škodit mu nima kaj tudi če je naoljen.
_________________ http://www.youtube.com/user/hscncmachines |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
aljoš Član



Pridružen-a: Čet 08 Sep 2005 20:03 Prispevkov: 3132 Aktiv.: 13.21 Kraj: Škofja loka-poljanska dolina
|
Objavljeno: Pon Jan 28, 2013 9:03 am Naslov sporočila: |
|
|
Olje v motorju JE panika, saj nagrize izolacijski lak (ga strdi) da razpoka in motorju lahko kmalu rečeš adijo in na previjanje.
Motor podri, rotor vzami ven, da ti ostane le ohišje z navitjem. Speri ga v propanolu, lahko tudi navadna milnica in čopič... Speri z vodo in ga daj sušit v kakšno kurilnico na peč ali podobno za dva, tri dni... Sestavi, lahko še pomenjaš lešaje če so zanič.
Tista elektronika je pa senzor obratov (hall). Predvidevam da ga nisi označil, kako je bil nameščen. Kot ti je povedal predhodnik, osciloskop v roke, vrti os motorja in opazuj signal...
_________________ Najprej se je pokadilo, nato izjavi Sokrat: dva Watt-a my ass...LOOOLL::: |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
andrejj Član


Pridružen-a: Ned 21 Mar 2004 15:06 Prispevkov: 4253 Aktiv.: 17.94 Kraj: 8232 Šentrupert
|
Objavljeno: Pon Jan 28, 2013 9:08 am Naslov sporočila: |
|
|
Ne vem kaj vzrok da je izteklo olje iz reduktorja v elektormotor?To ne bi smelo če je reduktor zaprto ohišje in posebej elektromotor.
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
aljoš Član



Pridružen-a: Čet 08 Sep 2005 20:03 Prispevkov: 3132 Aktiv.: 13.21 Kraj: Škofja loka-poljanska dolina
|
Objavljeno: Pon Jan 28, 2013 11:07 am Naslov sporočila: |
|
|
Zanič semering na osi motorja oz. reduktorja...
Ali pa napačno obrnjen....
_________________ Najprej se je pokadilo, nato izjavi Sokrat: dva Watt-a my ass...LOOOLL::: |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
silvo22 Član

Pridružen-a: Tor 10 Avg 2010 18:25 Prispevkov: 510 Aktiv.: 2.82 Kraj: Nova Gorica
|
Objavljeno: Pon Jan 28, 2013 11:26 am Naslov sporočila: |
|
|
Ni panike. V karieri nisem še odšravfal motorja z reduktorja zaradi pregoretja kateremu bi botrovalo olje v motorju. Bili so primeri ko je reduktor blokiral zaradi izlitja olja v motor, zaščita ni delovala ter je zaradi tega v motorju nastala krušna peč. .
Morda je panika pri novejših motorjih ki prihajajo iz Kitajske..
_________________ http://www.youtube.com/user/hscncmachines |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
me2d Član


Pridružen-a: Sob 19 Sep 2009 11:10 Prispevkov: 291 Aktiv.: 1.52
|
Objavljeno: Pon Jan 28, 2013 11:30 am Naslov sporočila: |
|
|
Ha, olje kot tako res ni problem.Problem pa so lahko dodatki, ki so v nekaterih oljih... Iz izkušenj lahko rečem, da motorji, katerih navitje ni bilo oprano niso doživeli kake starosti. Običajno so po nekaj tednih izdahnili zaradi ovojnega stika. Mi smo jih vedno oprali z čistilnim bencinom, ter čez noč pustili v vertikalnem položaju na topli peči (ene 70C). Je pa res, da so bila olja v reduktorjih z mnogo aditivi za zagotavljanje funkcinalnosti v kemijski industriji (galvana). Zaradi omenjenega pranja ni noben motor odpovedal!
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
laura Član

Pridružen-a: Tor 10 Avg 2010 11:48 Prispevkov: 1954 Aktiv.: 10.79 Kraj: Sobota
|
Objavljeno: Pon Jan 28, 2013 11:46 am Naslov sporočila: |
|
|
Hi!Kar se mene tiče bi motor dobro izpihal s kompresorjem.Elektronika pa se mi zdi da je taho za obrate,ne geber.
_________________ Dela kot švicarska ura-samo pokvarjena |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
aljoš Član



Pridružen-a: Čet 08 Sep 2005 20:03 Prispevkov: 3132 Aktiv.: 13.21 Kraj: Škofja loka-poljanska dolina
|
Objavljeno: Pon Jan 28, 2013 11:35 pm Naslov sporočila: |
|
|
Dostikrat sem premontiral motor, ki je bil "namočen" v olju od reduktorja...
Temperatura naredi svoje... v "klembretu" so kabli dobesedno razpadali, v mislih imam izolacijo kablov... Bila je tako trda da je za vsako počila, ko si hotel na kabl pritrditi nov kabl čevelj....
_________________ Najprej se je pokadilo, nato izjavi Sokrat: dva Watt-a my ass...LOOOLL::: |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
|