 |
www.elektronik.si Forum o elektrotehniki in računalništvu
|
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
protoncek Član

Pridružen-a: Sre 31 Jan 2007 9:41 Prispevkov: 9573 Aktiv.: 42.78 Kraj: Mengeš
|
Objavljeno: Ned Mar 10, 2013 6:30 pm Naslov sporočila: |
|
|
Gotovo, samo recimo za start motorja kapaciteta niti ni toliko pomembna. Važno je, da je ima akumulator dovolj za vžig, sicer je pomembneje če accu zdrži tistih nekaj sekund obremenitve s par sto amperi.
Ne narobe razumet....seveda je kapaciteta pomembna, zaradi tone drugih stvari. Kot tudi samopraznjenje. Samo ni kot pomembnost na prvem mestu. Namreč lahko je accu zelo spodobne kapacitete (predvsem če je v originalu močnejši - recimo 80-100Ah ali več), pa ni spodoben niti enkrat na hladno spodobno vžgati avta, ker mu napetost preveč pade pod obremenitvijo. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
PZUFIC Vseved


Pridružen-a: Sob 17 Nov 2007 19:06 Prispevkov: 6987 Aktiv.: 32.64 Kraj: Rakek
|
Objavljeno: Ned Mar 10, 2013 6:53 pm Naslov sporočila: |
|
|
Vsekakor, saj normalen štart ne pobere omembe vrednih Ah iz akumulatorja. _________________ Ne čakaj, da se bo nekaj premaknilo pojdi in nekaj premakni.
Lp Primož |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
laura Član

Pridružen-a: Tor 10 Avg 2010 11:48 Prispevkov: 1954 Aktiv.: 10.80 Kraj: Sobota
|
Objavljeno: Ned Mar 10, 2013 7:20 pm Naslov sporočila: |
|
|
Od kdaj pa obremenitev pobira Ah akumulatorju  _________________ Dela kot švicarska ura-samo pokvarjena |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
protoncek Član

Pridružen-a: Sre 31 Jan 2007 9:41 Prispevkov: 9573 Aktiv.: 42.78 Kraj: Mengeš
|
Objavljeno: Ned Mar 10, 2013 7:36 pm Naslov sporočila: |
|
|
Odkar so ga izumili.  |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
laura Član

Pridružen-a: Tor 10 Avg 2010 11:48 Prispevkov: 1954 Aktiv.: 10.80 Kraj: Sobota
|
Objavljeno: Ned Mar 10, 2013 7:43 pm Naslov sporočila: |
|
|
No ja kar se mene tiče obremenitev pobira "napolnjenost" ne pa kapacitete  _________________ Dela kot švicarska ura-samo pokvarjena |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
protoncek Član

Pridružen-a: Sre 31 Jan 2007 9:41 Prispevkov: 9573 Aktiv.: 42.78 Kraj: Mengeš
|
Objavljeno: Ned Mar 10, 2013 8:34 pm Naslov sporočila: |
|
|
Aha....in nekdo, ki pride v trgovino reče: dober dan, jaz bi pa rad kupil akumulator, ki ima 55 nevemčesa napolnjenosti... |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
ro-bi Član

Pridružen-a: Ned 28 Jan 2007 16:53 Prispevkov: 3580 Aktiv.: 15.99
|
Objavljeno: Ned Mar 10, 2013 8:52 pm Naslov sporočila: |
|
|
laura je napisal/a: |
No ja kar se mene tiče obremenitev pobira "napolnjenost" ne pa kapacitete  |
Ko mu cuker pade, potem je prazen  _________________ 3 x 3 = 9 |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
bojans Član

Pridružen-a: Sob 17 Nov 2007 0:52 Prispevkov: 1196 Aktiv.: 5.59 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: Ned Mar 10, 2013 9:33 pm Naslov sporočila: |
|
|
Ko smo že pri zagonskih akumulatorjih. Uganka.
Zgodilo se mi je:7
Nov avto.
Po 3 mesecih uporabe. Če sem pustil vklopljene luči 3 minute zagon motorja ni možen. Prazen akumulator. Napolnim, zaženem, vključim luči in ostalo. Napetost na akumulatorju 14,3V. Vozim normalno 14 dni. Za test v soboto prižgem luči. Po 3. minutah avto ne vžge. Napolnim in vozim. Normalno. Ponovim test z lučmi. Isto.
Torej, sklepam, da je akumulator .
Se zapeljem na akumulator servis in prijavim okvaro akumulatorja. Takoj test z obremenitvijo. Vse OK. Pa se nisem dal in zaprosil za dodatnih 5 min časa. Vlopil sem luči in po znanem času prosil za ponovni test akumulatorja.
Rezultat meritve: popolnoma izpraznjen akumulator.
Seveda je bilo vse drugo prej krivo kot akumulator. Po testu, da izgleda da je vse ostalo OK sem dobil nek prastari akumulator za čas analize. Čez 3 tedne pa pisno obvestilo naj pridem po nov nadomestni akumulator.
Vzrok?
Laura bo vedel. _________________ Razlike med mrličem in butlom ni. Nobeden od niju se ne zaveda. Trpi pa okolica. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
protoncek Član

Pridružen-a: Sre 31 Jan 2007 9:41 Prispevkov: 9573 Aktiv.: 42.78 Kraj: Mengeš
|
Objavljeno: Ned Mar 10, 2013 9:41 pm Naslov sporočila: |
|
|
Kolega je imel tak accu. Enkrat je vedno lahko vžgal. Drugič - ni variante. Garancija --> test. Serviser je accu obremenil s 300-400 A in ga tako držal malce dlje...po cca 10 sekundah je napetost sunkovito padla z cca 11 na manj kot 7. Očitno je bil accu napol skurjen, ravno toliko da je imel soka za enkrat vžgat. Tvoj je bil očitno enak - 5 minut luči je bilo namesto prvega vžiga.
Nekateri testerji imajo samodejno uravnan čas obremenitve( procesorski), pri drugih ročno držiš tipko - ti slednji so za določene primere boljši, ker taki takoj pokažejo napako, ker ga lahko dlje časa držiš v obremenitvi. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
ro-bi Član

Pridružen-a: Ned 28 Jan 2007 16:53 Prispevkov: 3580 Aktiv.: 15.99
|
Objavljeno: Ned Mar 10, 2013 10:47 pm Naslov sporočila: |
|
|
Ko so meni testirali akumulator na servisu v tovarni, kjer delajo topla baterije, so ga prvo napolnili na max. (izmerili gostoto elektrolita, da je bil 100% poln). Potem so ga obremenili z amperi, ki so predpisani za tak aku in merili čas ter napetost. Dobil sem grafe, kjer se je lepo videlo, kako je napetost padala pri, recimo, 100A. In samo iz take meritve se lahko točno določi stanje akumulatorja. Razni elektronski testerji, kii s pulzi merijo svega i svašta so sama megla. Ne pokažejo dejanskega stanja.
Kasneje sem doma testiral aku in sicer sem dal čez pola 2 x 1,2mm žico in nanjo tokovna klešča. Potem sem meril napetost in tok (okrog 40A). Če nekaj časa napetost ni padala, potem je bil aku dober. _________________ 3 x 3 = 9 |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
protoncek Član

Pridružen-a: Sre 31 Jan 2007 9:41 Prispevkov: 9573 Aktiv.: 42.78 Kraj: Mengeš
|
Objavljeno: Ned Mar 10, 2013 10:58 pm Naslov sporočila: |
|
|
Ja, samo 40 A ni dovolj za test, ali bo avto vžgal. Starter potegne krepko več: nekaj sto amperov...
BTW..:VAG-ov tester naredi točno to - na listek natisne krivuljo padanja napetosti glede na čas, ob obremenitvi, ki je določena za priključen accu. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
ro-bi Član

Pridružen-a: Ned 28 Jan 2007 16:53 Prispevkov: 3580 Aktiv.: 15.99
|
Objavljeno: Ned Mar 10, 2013 11:01 pm Naslov sporočila: |
|
|
Testiral sem aku za motocikel, kjer je 40A ravno tok starta _________________ 3 x 3 = 9 |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
protoncek Član

Pridružen-a: Sre 31 Jan 2007 9:41 Prispevkov: 9573 Aktiv.: 42.78 Kraj: Mengeš
|
Objavljeno: Ned Mar 10, 2013 11:23 pm Naslov sporočila: |
|
|
Aha...to je pa druga. tega bom moral pa jaz letos po moje tudi menjat na mojem motorju. Je že 8 let, pa še vedno original (kawasaki quality, ni kaj ... sicer še dela brezhibno, samo bojim se da ne umre kar nenadoma enkrat... |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
int47 Član


Pridružen-a: Pon 15 Dec 2003 0:10 Prispevkov: 2104 Aktiv.: 8.88 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: Pon Mar 11, 2013 12:24 am Naslov sporočila: |
|
|
ro-bi je napisal/a: |
Razni elektronski testerji, kii s pulzi merijo svega i svašta so sama megla. Ne pokažejo dejanskega stanja. |
Sam precej redno uporabljam ta tester. Meri napetost in upornost/prevodnost.
Pri pravilni uporabi so (tudi zaporedne) meritve ponovljive.
Če vzameš v zakup delo pod napetostjo in večji pogrešek je možno meriti baterije, ki so v uporabi in je prisotna AC komponenta. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
laura Član

Pridružen-a: Tor 10 Avg 2010 11:48 Prispevkov: 1954 Aktiv.: 10.80 Kraj: Sobota
|
Objavljeno: Pon Mar 11, 2013 10:58 am Naslov sporočila: |
|
|
bojans---laura bo vedel
medcelični spoj _________________ Dela kot švicarska ura-samo pokvarjena |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu
|
Uptime: 494 dni
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|