Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
Umnik Član

Pridružen-a: Čet 16 Sep 2004 17:52 Prispevkov: 958 Aktiv.: 4.04 Kraj: Novo mesto
|
Objavljeno: Čet Sep 14, 2006 9:51 am Naslov sporočila: Tesla Roadster |
|
|
Mimogrede sem prelistal Novice pa sem se ustavil pri: Tesla Motors
Kaj pravite? Jaz bi z veseljem vozil tak avto... |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
jur Član


Pridružen-a: Pet 02 Dec 2005 14:45 Prispevkov: 5142 Aktiv.: 21.70 Kraj: [color=zelena]Ljubljana[/color]
|
Objavljeno: Čet Sep 14, 2006 10:10 am Naslov sporočila: |
|
|
Malo bo za počakat: Cars will be available for purchase in early 2007 with an anticipated delivery date of fall 2007.
Cena prevoza en cent na miljo (about cent per mile), oziroma skoraj nič, pomeni da ima najbrž vgrajen gravitacijski generator.
Deloval bo le na 120 V 60 Hz.
Jur |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
NUFAN Član


Pridružen-a: Pon 05 Apr 2004 21:39 Prispevkov: 947 Aktiv.: 4.00 Kraj: Žalec
|
Objavljeno: Čet Sep 14, 2006 10:24 am Naslov sporočila: |
|
|
@Umnik, se pridružujem tvojem odgovoru.
P.S. Kaj pa cena???  |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
NeoTO Član


Pridružen-a: Pon 28 Mar 2005 19:19 Prispevkov: 2752 Aktiv.: 11.61 Kraj: Trzic
|
Objavljeno: Čet Sep 14, 2006 1:18 pm Naslov sporočila: |
|
|
The power of the motor is not only limited by how much power you put into it, but also by how fast it can be cooled, how hot it can operate, and how efficiently it runs.
Se bo našel kdo in bo šel motor z dušikom hladit, namesto da ga dodajajo gorivu?  _________________ Lp,
Matevž |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
mucek4 Član


Pridružen-a: Sob 18 Jun 2005 20:52 Prispevkov: 2952 Aktiv.: 12.46 Kraj: Tržič - Mesto med gorami
|
Objavljeno: Čet Sep 14, 2006 2:42 pm Naslov sporočila: |
|
|
Kaj pa druga možnost. Se kupi dobr elektro motor, v prednji del avta natlači malo morje baterij in se predela navaden avto v elektro avto.
Samo kako mu dobo izmerili izpušne pline pri registraciji  |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
NeoTO Član


Pridružen-a: Pon 28 Mar 2005 19:19 Prispevkov: 2752 Aktiv.: 11.61 Kraj: Trzic
|
Objavljeno: Čet Sep 14, 2006 4:03 pm Naslov sporočila: |
|
|
Pa najdi ti dober >200kW električni motor, ki ima delovno območje in maksimalni navor v razponu 0-10k obratov...
Pa če daš cel sprednji del svinčevih akujev, se bo avto samo v tla pogreznil... _________________ Lp,
Matevž |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
osmica Član


Pridružen-a: Sob 22 Maj 2004 21:16 Prispevkov: 377 Aktiv.: 1.59 Kraj: savinjska
|
Objavljeno: Čet Sep 14, 2006 8:33 pm Naslov sporočila: |
|
|
Tako informativno za viličarja indus so akumolatorji 800kg težki 80V 200Ah. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Iztok Član

Pridružen-a: Pet 08 Okt 2004 0:55 Prispevkov: 4974 Aktiv.: 20.99 Kraj: LJ
|
Objavljeno: Čet Sep 14, 2006 8:59 pm Naslov sporočila: |
|
|
osmica je napisal/a: |
Tako informativno za viličarja indus so akumolatorji 800kg težki 80V 200Ah. |
Če bi uporabil LI-ION bi bile pri enaki kapaciteti in napetosti težke le cca. 180kg ... cene pa nekaj 10k €.
In na koncu smo spet pri akumulatorjih, ki tako še vedno ostajajo problem ... če ne po moči pa po ceni. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
NeoTO Član


Pridružen-a: Pon 28 Mar 2005 19:19 Prispevkov: 2752 Aktiv.: 11.61 Kraj: Trzic
|
Objavljeno: Čet Sep 14, 2006 9:21 pm Naslov sporočila: |
|
|
Glede na to, da baterija dokaj počasi polnijo pri npr. regenerativnem zaviranju, bi lahko uporabili kombinacijo s kakšnim super-kondenzatorjem, ki bi poskrbel za shranjevanje energijskih peak-ov. _________________ Lp,
Matevž |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Gavran Član


Pridružen-a: Pon 26 Maj 2003 12:16 Prispevkov: 415 Aktiv.: 1.75 Kraj: Posavje
|
Objavljeno: Čet Sep 14, 2006 9:23 pm Naslov sporočila: |
|
|
NeoTO je napisal/a: |
Pa najdi ti dober >200kW električni motor, ki ima delovno območje in maksimalni navor v razponu 0-10k obratov...
Pa če daš cel sprednji del svinčevih akujev, se bo avto samo v tla pogreznil... |
Zadeva niti ni tako huda kot je videti na prvi pogled. Vsak asinhronski motor, krmiljen z ustreznim frekvenčnim pretvornikom ima nazivni moment praktično od 0 pa do nazivnih vrtljajev. Za motor v tem avtu torej lahko ugotoviš, da je narejen za nazivno frekvenco 600 Hz, nikjer pa ni definirano koliko časa je sposoben delovati pri svoji največji moči. V realni vožnji je namreč čas ko dejansko uporabljaš vso razpoložljivo moč motorja mogoče 10% časa vožnje (razen če recimo dirkaš od semaforja do semaforja), pa še takrat občasno stojiš pred semaforjem. Rekel bi torej da je vgrajen 600 Hz, 120 kW asinhronski motor. Problem pa so seveda baterije.
Po moje pa so izhodišča za tak avto malo zgrešena. Le kdo RES potrebuje avto z 200 kW? V večini družin sta dva avtomobila. Eden bi bil za daljše vožnje, drugi pa za skakanje po mestu. In za tega drugega je tak koncept čisto dober. Rabiš motor z max 50 kW in akcijski radij 50 km, avto pa je lahko dvosed (kdor ne verjame, naj gre pogledat v kolikšnem odstotku avtov sedita več kot dva človeka). Glavni problem: cena baterij. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
NeoTO Član


Pridružen-a: Pon 28 Mar 2005 19:19 Prispevkov: 2752 Aktiv.: 11.61 Kraj: Trzic
|
Objavljeno: Čet Sep 14, 2006 9:52 pm Naslov sporočila: |
|
|
Saj moč motorja je ravno pomemben del roadster-ja. _________________ Lp,
Matevž |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
polh Član


Pridružen-a: Pet 08 Apr 2005 18:27 Prispevkov: 225 Aktiv.: 0.95 Kraj: Maribor-Ljubljana
|
Objavljeno: Čet Sep 14, 2006 10:57 pm Naslov sporočila: |
|
|
osmica je napisal/a: |
Tako informativno za viličarja indus so akumolatorji 800kg težki 80V 200Ah. |
+ 80kg in dobiš težo celega mojega avta...  |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Jani Član

Pridružen-a: Ned 14 Dec 2003 22:48 Prispevkov: 469 Aktiv.: 1.98 Kraj: Bela krajina
|
Objavljeno: Pet Sep 15, 2006 12:02 am Naslov sporočila: |
|
|
Če malo razmislim je taka moč motorja prav zaradi baterij. Namreč kot je že nekdo omenil, zelo malokrat potrebujemo prav vso moč kot jo ponuja motor. Motor pa je po mojem močnejši prav zaradi intenzivnejšega polnjenja pri zaviranju.
No, le moje mišlenje...
LP, Jani |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
mucek4 Član


Pridružen-a: Sob 18 Jun 2005 20:52 Prispevkov: 2952 Aktiv.: 12.46 Kraj: Tržič - Mesto med gorami
|
Objavljeno: Pet Sep 15, 2006 6:12 am Naslov sporočila: |
|
|
Koliko pa viličar prepotuje s tako baterijo? |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
. Član

Pridružen-a: Pon 23 Avg 2004 16:16 Prispevkov: 16777190 Aktiv.: 70791.57
|
Objavljeno: Pet Sep 15, 2006 7:41 am Naslov sporočila: |
|
|
Brisana vsebina odstranjenega uporabnika. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
|