 |
www.elektronik.si Forum o elektrotehniki in računalništvu
|
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
dipsi111 Član


Pridružen-a: Sre 12 Nov 2003 21:17 Prispevkov: 349 Aktiv.: 1.47 Kraj: Koper
|
Objavljeno: Pon Okt 21, 2013 6:28 pm Naslov sporočila: Xsara BSI težava |
|
|
Pozdravljeni
Na Xsari 1.6i 8V letnik 2000 se mi dogajajo sledeče težave : naključno prižiganje smernikov, občasna odpoved prikazovalnika hitrosti in vrtljajev, naključno vklapljanje gretja zadnjega vetrobranskega stekla, občasnega nedelovanja daljinskega centralnega zaklepanja, ... Glede na to, da so vse omenjene funkcije krmiljene preko BSI (Built-in Systems Interface) domnevam, da je v tem težava. Vse te težave pa se dogajajo naključno in lahko se zgodi, da tudi 14 dni ni nobene težave. Krmilno enoto sem razstavil ter očistil vse kontakte ter pregledal samo vezje, če bi se kje videla kakšna anomalija - brez uspeha. S kontakt sprayem sem prešprical vse konektorje na kablih kateri so priključeni na BSI - ravno tako brez uspeha. Ker je zadeva na avtih PSA grupe kar pogosta, sem izvedel tudi resetiranje elektronike po navodilih s spleta ampak tudi to neuspešno. Na spletu sem tudi prebral, da je dostikrat potrebno v takih primerih zamenjati BSI enoto, kar pa ni poceni. V bistvu pride nova enota s programiranjem enako vredna kot celoten avtomobil. Pri vsem skupaj, pa me moti ravno ta naključnost napak.
Prosil bi za kakšen nasvet (mogoče iz prakse), kaj bi lahko še preveril, za odkritje napake.
LP Boštjan
Opis: |
|
Velikost datoteke: |
3.84 MB |
Pogledana: |
2 krat |

|
Opis: |
|
Velikost datoteke: |
3.47 MB |
Pogledana: |
40 krat |

|
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
freshman Član

Pridružen-a: Tor 16 Mar 2010 0:16 Prispevkov: 149 Aktiv.: 0.80 Kraj: Notranjska
|
Objavljeno: Pon Okt 21, 2013 8:13 pm Naslov sporočila: |
|
|
A jej take napake so nočna mora ! Vsak servis ti bo pač predlagal menjavo ker je tako najlažje. Tudi nakup rabljenega ni garancija da bo potem delovalo.....
Jaz bi še enkrat razstavil modul in pozorno pregledal vse lote predvsem na močnostnem delu in bi jih preventivno ponovno pretalil in po potrebi dodal spajko.
Logično preglej močnostni del ker se iz slike ne vidi če so vsi releji izvršnega tipa . Se pravi ali so vsi releji namenjeni vklapljanju porabnikov ali pa je kakšen krmiljen od zunaj in pošilja signal na šibkejši del vezja modula.
Kot veš je v avto inštalaciji masa zelo pomembna . Naprimer znana je vezava stikala ki vklaplja plus na porabnik ko pa se stikalo izklopi poveže porabnik na minus tako da je žica vedno na potencijalu.
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
vilnev77 Član

Pridružen-a: Sob 30 Jan 2010 13:09 Prispevkov: 114 Aktiv.: 0.61 Kraj: Mengeš
|
Objavljeno: Pon Okt 21, 2013 10:00 pm Naslov sporočila: |
|
|
Ja menjavo COM2000 (Obvolanskih komand) in ne BSIja.
Komande daje COM2000 izvršitelj je pa BSI.
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
dipsi111 Član


Pridružen-a: Sre 12 Nov 2003 21:17 Prispevkov: 349 Aktiv.: 1.47 Kraj: Koper
|
Objavljeno: Tor Okt 22, 2013 12:06 pm Naslov sporočila: |
|
|
@ vilnev77
Sem tudi sam razmišljal o problemu s COM2000, ampak me moti nedelovanje prikazovalnikov hitrosti, vrtljajev in števca kilometrov. Le-ti so namreč po mojih informacijah povezani direktno na BSI in zato se bolj nagibam k nedelovanju BSI-ja in ne COM2000.
LP Boštjan
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Peugeot Član

Pridružen-a: Čet 31 Mar 2005 11:22 Prispevkov: 29 Aktiv.: 0.12
|
Objavljeno: Tor Feb 04, 2014 12:46 pm Naslov sporočila: |
|
|
Najlažje da dobiš dober rabljen BSI in najdeš nekoga ki ti presname vse nastavitve iz samega NEC procesorja iz tvoje enote na to rabljeno.
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu
|
Uptime: 496 dni
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|