www.elektronik.si Seznam forumov www.elektronik.si
Forum o elektrotehniki in računalništvu
 
 PomočPomoč  IščiIšči  Seznam članovSeznam članov  SkupineSkupine  StatisticsStatistika  AlbumAlbum  DatotekeFilemanager DokumentacijaDocDB LinksPovezave   Registriraj seRegistriraj se 
  PravilaPravila  LinksBolha  PriponkePriponke  KoledarKoledar  ZapiskiZapiski Tvoj profilTvoj profil Prijava za pregled zasebnih sporočilPrijava za pregled zasebnih sporočil PrijavaPrijava 

Hyundai Matrix 1.5 CRDi - immo problem

 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Avtoelektrika
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
zok
Član
Član



Pridružen-a: Pet 02 Jan 2009 23:59
Prispevkov: 1115
Aktiv.: 5.56
Kraj: Ponikva

PrispevekObjavljeno: Pet Nov 15, 2013 3:22 pm    Naslov sporočila:  Hyundai Matrix 1.5 CRDi - immo problem Odgovori s citatom

No, ja...

Sestrinem tastu je "crknil" v naslovu omenjen avto (3-valjnik), letnik 2002, ECU Bosch EDC15C2. Ima samo en kljuc, DTC ki ga javlja ECU pa govori to, da immo ne dovoli zagona motorja. To je tudi edina napaka na ECU-ju, in se tudi po brisanju takoj ko vzamem in nazaj dam kontakt, spet pojavi. Druge napake so izginile pri prvem brisanju, in se niso vec nazaj pojavile. OBD tester torej deluje.

Samega softvera racunalnika mi ni problem predelat da deluje brez immota. Problem je samo softver zapeci na ECU, ker z aktivnim imobilizerjem ne dovoli pisanja. To bom resil z ECU-jem na mizi v boot-modu, vendar se cakam, da pride paket v Slovenijo (interface Galletto v2).

Nikjer pa ne najdem elektro sheme od tega hudica. Autodata nima nicesar, pa tudi ce ima, navadno o imobilizerju ne pise nic - iz varnostnih razlogov.

Ker pa je kolega-mehanik (ni elektronik) nekaj saril po omari za varovalke in releje, in brikal posamezne pine med seboj - na avtomat zaganjaca je peljal "signal" (reda kar nekaj amperov) iz nekega pina, ki skrbi za drugo motorno elektroniko - bi potreboval elektricno shemo engine managementa, in ce je mozno, tudi imobilizerja.

Upam, da ni kaj skuril - z motorno elektroniko z drive-by-wire pedalom za plin namrec ni sale. Sad

Ima kdo morda haynes manual ali kaksen drugi vir informacij? Pray
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
tkamni
Član
Član



Pridružen-a: Sob 31 Jul 2010 22:28
Prispevkov: 24
Aktiv.: 0.13
Kraj: lj

PrispevekObjavljeno: Pet Nov 15, 2013 3:41 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Že nekaj časa nazaj sem imel podoben problem na cliotu. Po kar precej novih sivih laseh, sem našel hladne lote na obeh ključih(na vezju okrog tiste imobilizer "antene").

Sicer ne vem, če je to tudi pri tebi problem, splača pa se pogledat...

LP, T
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
marsovcek
Član
Član



Pridružen-a: Pet 08 Jun 2012 11:27
Prispevkov: 160
Aktiv.: 1.01
Kraj: Okolica Celja

PrispevekObjavljeno: Pet Nov 15, 2013 11:55 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Ali pa sprejemnik kode (ob ključavnici).
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
vilnev77
Član
Član



Pridružen-a: Sob 30 Jan 2010 13:09
Prispevkov: 114
Aktiv.: 0.61
Kraj: Mengeš

PrispevekObjavljeno: Sob Nov 16, 2013 12:13 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Jaz imam podatke da naj bi bil EDC15c7.

Lahko pa tudi iz Hyundai GDS kaj ven potegnem.



15c7.pdf
 Opis:

Download
 Ime datoteke:  15c7.pdf
 Velikost datoteke:  10.24 KB
 Downloadano:  16 krat


15c7_1.pdf
 Opis:

Download
 Ime datoteke:  15c7_1.pdf
 Velikost datoteke:  293.99 KB
 Downloadano:  12 krat


15c7_2.pdf
 Opis:

Download
 Ime datoteke:  15c7_2.pdf
 Velikost datoteke:  316.72 KB
 Downloadano:  12 krat


starter.pdf
 Opis:

Download
 Ime datoteke:  starter.pdf
 Velikost datoteke:  13.21 KB
 Downloadano:  10 krat


starter_1.pdf
 Opis:

Download
 Ime datoteke:  starter_1.pdf
 Velikost datoteke:  641.91 KB
 Downloadano:  13 krat

Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
zok
Član
Član



Pridružen-a: Pet 02 Jan 2009 23:59
Prispevkov: 1115
Aktiv.: 5.56
Kraj: Ponikva

PrispevekObjavljeno: Pon Nov 18, 2013 5:02 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

tkamni je napisal/a:
hladne lote na obeh ključih(na vezju okrog tiste imobilizer "antene").
ja, pri renaultu je bil to znan problem, saj ima transponder na istem PCB-ju kot oddajnik.

Ta hyundai pa ima kljuc brez oddajnika, transponder pa je zalit v plastiko.. Confused

@vilnev77, po Volti je res edc15c7, po gallettu 1260 pa edc15c2, ki se drugace uporablja pri PSA-ju... np verjetno res edc15c7. Smile

hvala za sheme, upam da bodo koristile! Applause
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Avtoelektrika Časovni pas GMT + 2 uri, srednjeevropski - poletni čas
Stran 1 od 1

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu
Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu

Uptime: 499 dni


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group